suhdesotku

Tapaat miehen joka tuntuu kaikinpuolin ihanalta, kerkeette tutustua jo aika hyvin kunnes selviää että miehellä onkin vielä suhde myös entiseen heilaansa josta on sanonu olevansa eronnut. Mies on tienny että et ikinä sen kanssa olis alkanu minkäänlaiseen suhteeseen jos olisit totuuden tienny.

Asia selviäisi sinulle niin että tämä miehen heila tulis sinun oven taakse ja kertois tietävänsä teidän suhteesta ja syyttäis kaikesta sinua, myöhemmin lähettelis viestejä missä haukkuu jne.

Mitä tekisitte?
 
Sanoisin sille naiselle, että en todellakaan tiennyt että mies edelleen varattu ja että mies on valehdellut eronneensa. Aivan sama sitten mitä nainen uskoisi. Miehelle haistattaisin pitkät, soittaisin vähemmän kauniin puhelun.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Sanoisin sille naiselle, että en todellakaan tiennyt että mies edelleen varattu ja että mies on valehdellut eronneensa. Aivan sama sitten mitä nainen uskoisi. Miehelle haistattaisin pitkät, soittaisin vähemmän kauniin puhelun.
Jos tämä nainen ei usko sinua mitä sille sanot ja haukkuu menen tullen ja ihmisten aikaan huutelee asiasta.

 
Alkuperäinen kirjoittaja LOISTOTUPSU:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Sanoisin sille naiselle, että en todellakaan tiennyt että mies edelleen varattu ja että mies on valehdellut eronneensa. Aivan sama sitten mitä nainen uskoisi. Miehelle haistattaisin pitkät, soittaisin vähemmän kauniin puhelun.
Jos tämä nainen ei usko sinua mitä sille sanot ja haukkuu menen tullen ja ihmisten aikaan huutelee asiasta.
Sitten kyllä palaisi käpy ja käskisin ämmän painua v*ttuun huutelemaan valheitaan. Ja käskisin painua se valehtelevan ja pettävän paskan luo leikkimään kotia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja LOISTOTUPSU:
Alkuperäinen kirjoittaja perskyrpänen:
jättäisin molemmat ukon että akan..
Jos tämä miehen heila ei jättäis sinua rauhaan vaan joka tilanteessa haukkuis tai vastaavaa.
Ota yhteys poliisiin.
Juu unohdinkin mainita että minusta ei ole kyse, kaverilla tämmönen ikävä systeemi päällä. Olin itekin todistamassa että aika hullu on miekkosen heila.
 
petetty
vastaus vähän toiselta kantilta...
minä olen varmaan tälläinen "hullu ex".. ainakin jonkun mielestä.
Valitettavasti en säästele sanojani, kun ex-mieheni näen tämän uuden hoitonsa kanssa. Miksi säästelisin? Sanani kohdistan heille molemmille, kumpaakaan en yksistään syytä.
Meillä takana paljon valheita, loukkauksia ja seläntakana toimimista. Mies oli minua kohtaan hyvä ja ihana, mistään en olisi voinut arvata, mitä seläntakana puuhaili. Minua satutettiin ja lujaa. Mainittakoon vielä, että olin raskaana ja senkään tosiasian tajuaminen ei hidastanut näitä kahta.
Heistä oli kivaa toimia seläntakana, vailla minkään sortin tunnontuskia. Ne asiat, mitä nyt ilmoille heitän, ovat ihan tosiasioita, jotka nämä kaksi pitäisivät varmaan mieluusti piilossa. Minulla ei ole siihen mitään tarvetta! Pitäkööt minua "hulluna", jos haluavat... Minun puolesta voidaan jatkaa tätä "kivaa" leikkiä, ihan molemmin puolin.
 
Jonana
Minä tekisin näin. Jättäisin miehen, sanoisin naiselle etten tiennyt hänestä. Pahoittelisin ja kehoittaisin naista kyseenalaistamaan miehen teot. Tulevaisuudessa se kuitenkin selviää naiselle jos mies on niin sanottu sika. No, kuten edellä selvisi nainen ei ota kuullakseen vaan lähettelee tyhmiä viestejä. Kävisin vaihtamassa puhelinnumeron. Kävely liikkeeseen ja homma on hoidettu. Oveen liimaisin toisen nimen koska posti kulkee nimestä huolimatta. Talonmiehelle mainitsisin asiasta. Ah mikä rauha ja hiljaisuus. :) Joku viisas joskus sanoi että se joka suuttuu on jo hävinnyt. Joten ystävällisyys ennen kaikkea jos omatunto on puhdas.
 

Yhteistyössä