suihinotto

  • Viestiketjun aloittaja hmmmm
  • Ensimmäinen viesti
pekkanen
Heh.. On jännä ilmiö... Mitä korkeampi koulutus, sitä rajoittunempi seksuaalisuus..

tainnut vanhemmat aiheuttaa traumat jo niin pienenä, jotta ette muista..

Ja mitä hygieniaan tulee, enemmän ihmisen käsissä ja kasvoissa on bakteereita, kuin sukupuolielimissä.

opiskelkaa hieman oikeaa tietoa...

Nämä superhygienistit ei varmaan voi rakastaa edes lastaan: Sehän syntyy sieltä likaisesta paikasta, mihin tungetaan sitä likaista munaa.

herätkää pahvit


:LOL:
 
kylläkyllä
nämä super hygienisti ovat kuule tavallaan oikeassa. Ja se,että on vain yks paikka mihin se p.e.n.i.s on tarkotettu menemään.
Lue uudelleen sitä kirjaa ja tsekkaa tietoa tuosta suusta ja sen sisältämistä limakalvoista yms...
Olen samaa mieltä tuon yhden aikasemman kirjoittajan kanssa,että suuhun voi tulla hammasmätää yms(kokemusta valitettavasti on) Eli ihan sama kumpi antaa suuseksiä,niin ne taudit on aika hyvin saatavilla. Voi olla näinki,että miehellä tosi huonossa kunnossa hampaat(hammasmätää yms.) ja menee antaan naiselle suuseksiä,niin kyllä siinä on p.i.l.l.u koetuksella,jos tauti pääsee leviämään.

Eli hyvät miehet peskää se k.y.r.p.ä enneku otatatte suihin. Niin ja hoitakaa niitä hampaita :LOL: :LOL:
 
kyllä kyllä
Niin ja kyllä on minusta kiva olla koulutettu. Ei se estä tekemästä sänky puuhia ja omia kikkailuja sängyssä. Mut se vaan,että ihmisille pitäs enempi koulussa valistaa noista taudeista. Tämähän on sama asia,kun muittenki tautien valistaminen. Eli ei seksiä ilman kortsua,jos ei ole vakkari suhde...suihi.o.t.t.o kuuluu samaan kastiin...
en ole maninnut,ettenkö harrastais sitä,mutta puhdas se aina on!!!!
Suihkussa ja saunassa on ihan mukavaa ottaa :D
 
vierasnainen
Siis mitä! Rakasteleeko joku ilman esileikkejä? Ilman et ottaa mieheltään suihin ja mies tekee naiselleen sen takaisin? Meillä ainakin se kuuluu melkein aina kuvioon jollei ole kiire ja pikapanoa harrastetaan...
Musta suihinotto on niin kiihoittavaa, ensin nuolee kielenkärjellä, kiusoittelee sitten oikein kunnolla kurkkuun asti. Mulla ei ole toi kurkku herkkä...
Viimeks kun rakasteltiin me välillä naitiin välillä otettiin toisiltamme suihin, vuorotellen, luoja että teki hyvää... Siinä teille yököttelemistä. Terveisin ammattilainen terveysalalta. :D
 
HEH
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.03.2007 klo 10:13 vierasnainen kirjoitti:
Siis mitä! Rakasteleeko joku ilman esileikkejä? Ilman et ottaa mieheltään suihin ja mies tekee naiselleen sen takaisin? Meillä ainakin se kuuluu melkein aina kuvioon jollei ole kiire ja pikapanoa harrastetaan...
Musta suihinotto on niin kiihoittavaa, ensin nuolee kielenkärjellä, kiusoittelee sitten oikein kunnolla kurkkuun asti. Mulla ei ole toi kurkku herkkä...
Viimeks kun rakasteltiin me välillä naitiin välillä otettiin toisiltamme suihin, vuorotellen, luoja että teki hyvää... Siinä teille yököttelemistä. Terveisin ammattilainen terveysalalta. :D

Onnea vaan sulle!!!!
Meitä ammattilaisia on moneen lähtöön. Toiset tallaa tyylillään....
 
vierasnainen
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.03.2007 klo 10:16 heh kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.03.2007 klo 10:13 vierasnainen kirjoitti:
Siis mitä! Rakasteleeko joku ilman esileikkejä? Ilman et ottaa mieheltään suihin ja mies tekee naiselleen sen takaisin? Meillä ainakin se kuuluu melkein aina kuvioon jollei ole kiire ja pikapanoa harrastetaan...
Musta suihinotto on niin kiihoittavaa, ensin nuolee kielenkärjellä, kiusoittelee sitten oikein kunnolla kurkkuun asti. Mulla ei ole toi kurkku herkkä...
Viimeks kun rakasteltiin me välillä naitiin välillä otettiin toisiltamme suihin, vuorotellen, luoja että teki hyvää... Siinä teille yököttelemistä. Terveisin ammattilainen terveysalalta. :D

Onnea vaan sulle!!!!
Meitä ammattilaisia on moneen lähtöön. Toiset tallaa tyylillään....
Just niin ja nauttii elämästään eikä pingota =)
 
ei vieras
Niin ja miksi kukaan haluaa harrastaa seksiä kumppanin kanssa, jolla on, tai edes saattaa olla hammasmätää, sukupuolitauteja, hygieniaongelmia tms. Yksi ammattiryhmä tietysti tulee mieleen, joka ei välttämättä tunne "kumppania" ennalta. - Mutta eEikös tämän saitinkin nimi ole "KAKSPLUS", eikä "TUHATPLUS"? :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
 
vierasnainen
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.03.2007 klo 13:02 ei vieras kirjoitti:
Niin ja miksi kukaan haluaa harrastaa seksiä kumppanin kanssa, jolla on, tai edes saattaa olla hammasmätää, sukupuolitauteja, hygieniaongelmia tms. Yksi ammattiryhmä tietysti tulee mieleen, joka ei välttämättä tunne "kumppania" ennalta. - Mutta eEikös tämän saitinkin nimi ole "KAKSPLUS", eikä "TUHATPLUS"? :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
Peesi!
Eipä ole mitään tauteja ollut vielä tähän ikään mennessä! Mut jos joku haluaa olla kokoajan varuillaan joka asian suhteen niin olkoon. Sillä jos oman kumppanin kanssa ei uskalla nauttia seksistä täysin siemauksin niin eipä sitä kohta uskalla kävellä ulkonakaan, saattaahan se hyppykuppa pompsahtaa sielläkin :D
 
palomies
Jep elämä on riskinottoa. Mutta eikös se niin olekin että ELÄMÄ ON IHMISEN PARASTA AIKAA!!! Joten nautitaa siitä täysin rinnoin, ja itse olen ainakin sitä mieltä. Jos täysin bentovieras tulisi tarjoamaan suihinottoa niin tietenkin olisin varuillani mutta onhan kumitkin keksitty. Samoin jos samoin päin nainen pyytäisi samaa hänelle, niin hätä keinotkeksii..!
 
harmaana
Juttuhan on niin, että toiset tykkää ja toiset ei. Joidenkin mielestä se on yököttävää. Jos hygieniasta huolehtii ja kyseessä on oma kumppani (joka ei käy vieraissa), niin eihän se mikään infektioriski ole. Yhtä lailla sitten suutelu ja yhdyntä on infektioriskejä.

Ymmärrän, jos joku ei suuseksistä tykkää. En vain ymmärrä noita superhygieenikkoja, jotka väittävät suuseksin olevan tulehdusriski, koska sitähän se ei ole yhtään sen enempää kuin muu kanssakäyminenkään.

Itse annan suuseksiä miehelleni silloin tällöin, mutta en halua, että mies laukeaa suuhuni, se yököttää. Hän vaan sattuu olemaan nopeastilaukeavaa tyyppiä, joten suuseksi ei koskaan kauan kestä, ettei minun tarvitse nieleskellä... :)

Niin ja eihän se puhdas penis maistu millekään.
 
vierailija
Vaikea kuvailla sitä oikeaa tapaa, mutta ehdottomasti parasta on se kun nainen rakastaa tehdä sitä ja on siinä hommassa 110% mukana. Muutaman extra sentin saa aikaan se, kun saa katsoa naisen kiimasta kiiluviin silmiin samalla hänen upottaessa kaluasi mahd. syvälle kurkkuunsa... Ai NAM Siihen vielä yhdistettynä järkyttävä imu, määrätietoinen runkkaaminen sekä sopiva kassien hyväily... ....Grrrrr!!! Hemmetti alkaa tekemään mieli! Se kun tekee oikein NANNAA niin ei malta odottaa, että pääsee kielineen ja sormineen piirakan kimppuun......

Kunnon suihinotosta on vaikea pistää paremmaksi!

Onneksi vaimo-kulta enemmän kuin rakastaa suihinottamista... olen tosi Onnen-Pekka... oikein harmittaa se, että kuinka moni jääkään ilman hänen suuhoitoaan!

Tuli niin hyvä mieli tätä kirjoittaessa, että taidankin käydä ensitilassa ostamassa hänelle jotain pientä kivaa
Tähän kun lisää että vaimo hyväilee peppunreikää sormella tai kahdella niin VAU
Eli on sulla vielä pikkusen parannettavaa

Että näin mun vaimo
 
vierailija
Meillä mies ei tykkää koko hommasta ollenkaan. En viitsi edes yrittää, koska hän on sanonut, että ei ymmärrä ihmisiä, jotka tekevät niin. Ei puolin, eikä toisin. Eikä anna minun koskea vehkeisiinsä edes käsilläni, koska se ei kuulemma tunnu hyvältä, kun kutiaa niin paljon. Mies oikeasti ihan säpsähtää jos yritän hyväillä häntä peniksen alueelta, joten kai se sitten tuntuu hänestä pahalta jos käsin koskee
Eikä kyllä itsekään hyväile minua käsin, en voisi kuvitellakaan, että tekisi niin. Jotenkin se saisi oloni tuntumaan epämukavalta, enkä kyllä suuseksiäkään voisi enää hänen kanssaan kuvitella
Olemme olleet yhdessä reilun vuoden, ikää vähän päälle 30v. Meillä ainakin on käynyt seksissä niin, että ne jutut mitä tehtiin ekan vkon aikana, on ne mitä nyt tehdään, siihen on jumiuduttu. Jotenkin on vaikea siitä mennä "eteenpäin", en osaa selittää, itselläni ainakin olisi valtava kynnys yrittää jotain uutta :ashamed: :/
Jos se sun ukkos onkin homo kaipaa miehen imuja :)
 
vierailija
Mehuja ja vettä juon paljon ja ne naiset ketkä ottaneet suihin sanoneet että spermani on mautonta ja joskus jopa makeaa. Uskomatonta paskaa tuo vauvafoorumin moderointi sillä siellä oli keskustelu sperman nielemisestä ja nyt se on poistettu kokonaan ?? 😀😀. Vauvamodet ja av mammat jotka liputtaa moista keskustelua siis saa ahdistusta siitä että joku tykkää niellä ja ottaa loppuun asti suihin??? Siellä ei vissii saa enää puhua ollenkaan miehen miellyttämisestä ja seksistä avoimesti ....
 
vierailija
Suihinotto on parasta silloik kun nainen tykkää sitä antaa ja suuhun laukeaminen. Mehuja ja vettä juon paljon ja ne naiset ketkä ottaneet suihin sanoneet että spermani on mautonta ja joskus jopa makeaa. Uskomatonta paskaa tuo vauvafoorumin moderointi sillä siellä oli keskustelu sperman nielemisestä ja nyt se on poistettu kokonaan ?? 😀😀. Vauvamodet ja av mammat jotka liputtaa moista keskustelua siis saa ahdistusta siitä että joku tykkää niellä ja ottaa loppuun asti suihin??? Siellä ei vissii saa enää puhua ollenkaan miehen miellyttämisestä ja seksistä avoimesti ....
 
vierailija
Voi että nautin suihinotosta mieheni kanssa muutamia vuosia sitten. Olisin voinut tehdä sitä vaikka kuinka usein tai kuinka kauan. Valitettavasti kun suhde on arkipäiväistynyt, on myös alapään hygienia jäänyt vähemmälle huomiolle. Käy kyllä suihkussa aina illalla ennen petipuuhia, mutta valitettavasti sieltä esinahan alta tulee niin voimakas virtsan ja housuissa hionneen kalun haju, että harvoin pystyn sitä suuhuni ottamaan. Harmi. Olen asiasta sanonut, mutta olkoon ilman kun ei mene perille.
Miehet, peskää oikeasti myös sieltä esinahan alta tarkoitukseen soveltuvalla pesuaineella.
 

Yhteistyössä