Suldaan uhriutuu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Voi vtun vttu.. Että pistää vihaksi tälläinen uhriutuminen. suldaan ei ensinnäkin ole suomalainen vaan suomen kansalainen ja toki sitä saa pankki lainaa hakiessa kysyä kysymyksiä esimerkiksi jos pankki olisi kysynyt häneltä että oletko töissä että pystytkö maksamaan lainan takaisin niin sekin olisi ollut rasistista kun että onko muka ulkomaalaisen näköiset työttömiä luusereita automaattisesti.....kunhan haluaa vaan itsensä esille ja saada sääliääniä vaaleissa
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Osaisikohan joku näistä ammattimielensäpahoittajista kertoa, mikä siinä kansalaisuuden kysymisessä on niin kamalaa.

Jos minä menen minne tahansa Euroopan ulkopuolelle, joka toinen kysyy, mistä olen ja mitä teen maassa. En koe sitä minään rasistisena hyökkäyksenä itseäni kohtaan, vaan ihan vain jutusteluna.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
Mä olen itse pari kertaa järkyttynyt että vieläkin puistattaa, sukunimeni on englantilainen ja joskus joku aspatilanteessa on aloittanut puhumaan minulle englanniksi:mad: Kyllä niiden pitää nähdä päältä että puhun suomea. Hitto.
 
vierailija
Voi vtun vttu.. Että pistää vihaksi tälläinen uhriutuminen. suldaan ei ensinnäkin ole suomalainen vaan suomen kansalainen ja toki sitä saa pankki lainaa hakiessa kysyä kysymyksiä esimerkiksi jos pankki olisi kysynyt häneltä että oletko töissä että pystytkö maksamaan lainan takaisin niin sekin olisi ollut rasistista kun että onko muka ulkomaalaisen näköiset työttömiä luusereita automaattisesti.....kunhan haluaa vaan itsensä esille ja saada sääliääniä vaaleissa
(y)
 
En, vaan on kaksinaismoralistista vaatia toista puhumaan nätisti, kun ei itsekkään tee niin.
Et osaa nyt irrottautua tuosta persukiimastasi, vaan jänkkäät sitä joka asiaan. Jos joku persu on joskus puhunut töykeästi, käytät sitä tekosyynä ja selityksenä kaikelle rumasti puhumiselle.

Yksi tuttavani puhuu aina tosi töykeästi, mutta en minä koe oikeudekseni haistatella sen nojalla kaikille vastaantulijoille.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777

Yhteistyössä