Suomen partiolaisia kehotetaan lapsettomuuteen

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ei kehoteta. Älä ymmärrä tahallasi väärin.
Etkö näe, että tuo on hiljakseen toteutettua aivopesua joka kohdistetaan lapsiin/nuoriin? Ei kaikkea käsketä tekemään, mutta kun jotain asiaa ajetaan ilmastotekona riittävän monesta tuutista niin mitä muuta se on? Tähän kun lisätään se, ettei lapsilla/nuorilla ole aikuisen arviointikykyä niin siinä on otollista maaperää aivopesulle.
 
  • Tykkää
Reactions: m1es
vierailija
Etkö näe, että tuo on hiljakseen toteutettua aivopesua joka kohdistetaan lapsiin/nuoriin? Ei kaikkea käsketä tekemään, mutta kun jotain asiaa ajetaan ilmastotekona riittävän monesta tuutista niin mitä muuta se on? Tähän kun lisätään se, ettei lapsilla/nuorilla ole aikuisen arviointikykyä niin siinä on otollista maaperää aivopesulle.
En näe, sillä se ei todellakaan ole ko. pelin tarkoitus. Ja muutenkin sen ikäiset partiolaiset, joille peli on suunnattu, ovat jo varsin kypsiä ajattelemaan omilla aivoillaan. Ovat itse asiassa paljon fiksumpia kuin monet aikuiset.
 
vierailija
Eikös tässä Suomen Partiolaiset ikään kuin sahaavat omaa nilkkaasa, sillä jos eivät toivo maailmalle lisää vauvoja eikä lapsia, ei heistä tule koskaan mahdollisia partiolaisiakaan? Ja Partioliike tullaan lopettamaan.
 
vierailija
Eikös tässä Suomen Partiolaiset ikään kuin sahaavat omaa nilkkaasa, sillä jos eivät toivo maailmalle lisää vauvoja eikä lapsia, ei heistä tule koskaan mahdollisia partiolaisiakaan? Ja Partioliike tullaan lopettamaan.
Ei hätää, partioliike kuvittelee että tulevaisuudessa partiossa käy ihania pikku muslimien lapsosia.:love: Eivät ymmärrä vielä, ettei yksikään muslimi laita lapsiaan johonkin partioon, joka on vääräuskoisten ajalta....
 
vierailija
vierailija
Suomen Partioliikkeen kannattaisi mennä valistamaan/julistamaan lapsettomuuden ilosanomaa muualle kuin Suomeen.
Suomessa ei taida olla kuitenkaan väestönkasvu räjähtämässä käsiin.
 
vierailija
Jaahas. Meni kyllä nollaan partion pisteet minun silmissäni. Järjestääköhän Vastarintaliike jotain eräilytoimintaa lapsille ja nuorille? Tähän on tultu, että kansallissosialistisen järjestön kesäleiri on luultavasti parempi ympäristö lapselle kasvaa kuin partioliike. En olisi 1980-luvulla uskonut kun itse partiossa kävin. Siihen aikaan se sopi ihan hyvin isänmaallisen perheen harrastukseksi.
 
vierailija
Jaahas. Meni kyllä nollaan partion pisteet minun silmissäni. Järjestääköhän Vastarintaliike jotain eräilytoimintaa lapsille ja nuorille? Tähän on tultu, että kansallissosialistisen järjestön kesäleiri on luultavasti parempi ympäristö lapselle kasvaa kuin partioliike. En olisi 1980-luvulla uskonut kun itse partiossa kävin. Siihen aikaan se sopi ihan hyvin isänmaallisen perheen harrastukseksi.
Mulla muuten kävi silloin mielessä kans nuo asiat, mut eipä niistä kukaan hiiskunut mitään.
 

Yhteistyössä