Suorat ehdotukset duunissa

  • Viestiketjun aloittaja ÄijienÄijä
  • Ensimmäinen viesti
ÄijienÄijä
Jos haluaa tiedustella duunissa, että olisiko joku hemaiseva naikkonen kiinnostunut seksin harrastamisesta duuniajan jälkeen, niin miten esittää asia. Onko ok vaan pienen tutustumisen jälkeen esim. kohteliaasti tiedustella:

"OK, mä en viitti kierrellä enää. Koen, että olet todella kuuma nainen ja haluasin harrastaa seksiä kanssasi. Onko minulla mitään mahdollisuuksia? Jos ei, fine, jätän homman tähän. Jos taas kiinnostuksesti virisi, miten edetään?"

Voin sanoa, että en ole toiminut suoraviivaisesti kovinkaan usein (duunissa, baarissa ja netissä kyllä). Ehkä 10 kertaa olen suoraan ehdotellut. Kahden kanssa tuli seksiä heti ja seurauksena oli myös pitkät antoisat seksisuhteet. Yhdessä tapauksessa tuli pakit, mutta hommalle kylvettiin siemen (jos sallitte ilmaisutavan) ja pikkujouluissa pääsin pukille. Tuli tuostakin on-off seksisuhde. 7 tapauksessa oli suora ei, eikä mitään vastakaikua sitten. Puolet suunnilleen oli kuin mitään ei olis tapahtunut. 3 tapausta suhtautui tuon jälkeen minuun aika negatiivisesti.

Mitäs sanotte naiset tämmösestä tyylistä. Ja miten juoruutte duunissa tämmösistä asioista. Pidättekö omana tietonanne vai kerrotteko työkavereille?
 
vierailija
En pidä tyylistä lainkaan ja pakit saisit. Tarpeeksi törkeästi jos esittäisit, niin voisi tulla syytteet seksuaalisesta ahdistelusta. Voisin naureskella muille, että ÄijienÄijä on puutteessa. Työkavereihin ei sotkeuduta. Väliin olen ollut ainoana naisena miesporukassa, jotkut on ihmetelleet, miten olen uskaltanut o_O
 
ÄijienÄijä
En pidä tyylistä lainkaan ja pakit saisit. Tarpeeksi törkeästi jos esittäisit, niin voisi tulla syytteet seksuaalisesta ahdistelusta. Voisin naureskella muille, että ÄijienÄijä on puutteessa. Työkavereihin ei sotkeuduta. Väliin olen ollut ainoana naisena miesporukassa, jotkut on ihmetelleet, miten olen uskaltanut o_O
Joo, no ymmärrän tämän. En mäkään oman osaston työkavereihin sotkeudu (helppoa jo siksi että kaikki miehiä). Mut ylipäätään.

Mut kai sitä kysyä saa, ei se ole mitään seks. ahdistelua. Se on sitten eri jos käy käsiksi tai jos ei osaa lopettaa kun toinen sanoo ei. Itte osaan kyllä lopettaa, kyllä tässä maailmassa naisia riittää...

Mun mielestä on myös tyhmää jättää homma väliin vain siksi että ollaan työkavereita. Kyllä seksi menee duunin edelle. Duunia tehdään, että voidaan elää. Seksi taas on elämän suola.
 
  • Tykkää
Reactions: m1es
ÄijienÄijä
Kyllä naiset tietää kiertopalkinnot ja keltä halutessaan saa ja millä vaivalla. Et jos sä oot jo kierroksi alkanu, niin pidä kohtelias linjaukses.
Ei tässä maailmassa ihan kaikki vielä oo nurinkurin mennyt. Joten kyllä se yhä on niin, että miehet iskee ja naiset loppupeleissä päättää, kenelle antaa. Tottakai joillakin naisilla on kauhee tarve olla päällekäyviä ja miesmäisiä. Yleensä ei oo kyllä ne hehkeimmät tapaukset kyseessä vaan enempi sotanorsu/siiderivalas-osasto. Sitten kun äijää ei kiinnosta juorutaan että on homo tai impotentti.

Silti melkein kun nainen kuin nainen saa seksiseuraa jos haluaa. Miehissä sitä helposti saa vain ihan se alfauros-porukka.
 
vierailija
Mä aina ennen luulin, että naiset olis jotenkin moraaliltaan korkeammalla. Ja ihmettelin kun oli tommosia tyyppejä kuin tää ÄÄ. Mutta nyt oon oppinut, että tommoset siat kyllä naisia kaataa. Ei kaikkia, mutta enemmän kuin tarpeeksi. Tommonen vaan vetoo tiettyihin naisiin. Ja aika lailla eniten niihin parhaimman näkösiin. Taitaa olla just niin, että ne naiset jotka panostaa eniten ulkonäköön, on just niitä perinteisen roolin naisia. Mut se perinteinen rooli ei aina tarkoita sitä, että mennä naimisiin ja pysytään uskollisena. Aika usein se tarkoittaa, että antaudutaan alfauroksille tai niille jotka sellaiseksi mielletään.

Eli siksi just moneen naiseen yhäö tehoaa raha ja valta. Tai edes mielikuva siitä.
 
vierailija
Vaikka naiset tosiaan väittää toista, niin olen itsekkin todistanut oikeaksi että naisiin tehoaa ihan kuvitelmakin miehen varakkuudesta. Toki esim. köyhä opiskelija saattaa kelvata, jos naisella on odotusarvoa siitä, että myöhempinä vuosina rahaa on tulossa.

Itte tunsin kesätyöaikana yhen ulkomaalaistaustaisen kaverin. Sen kaikki rahat meni siihen, että se vuokrasi viikonlopuksi hienon auton. Toki muitakin kuluja tuli. Sitten se teeskenteli rikasta ja kyllä se joka vkl seksiä sai.
 
vierailija
Mä hakeuduin ihan tarkoituksella HUS:n tekniselle puolelle kun siellä on loputon määrä uutta pillua. Lähäreitä, laikkareita, hoitsuja ja jopa lääkäreitä on tullut pantua, joitakin vain kerran (jos oli löysä tai jtn) mutta useita pitemmässäkin seksisuhteissa.

Tolla varakkuudella on tosiaan merkitystä. Vaikka teen oikeastaan ihan perusinssin hommia niin hoitopuolen naiset luulee että oon joku isoki kiho ja että mulla on kova liksa. Varsinkin lähäreihin se näyttää tekevän vaikutuksen.
 
Mies81Uusimaa
Mä hakeuduin ihan tarkoituksella HUS:n tekniselle puolelle kun siellä on loputon määrä uutta pillua. Lähäreitä, laikkareita, hoitsuja ja jopa lääkäreitä on tullut pantua, joitakin vain kerran (jos oli löysä tai jtn) mutta useita pitemmässäkin seksisuhteissa.

Tolla varakkuudella on tosiaan merkitystä. Vaikka teen oikeastaan ihan perusinssin hommia niin hoitopuolen naiset luulee että oon joku isoki kiho ja että mulla on kova liksa. Varsinkin lähäreihin se näyttää tekevän vaikutuksen.
Nuorempana mä kuvittelin, että naisiin ei tämmöset jutut tehoa. Naureskelin aina vähäsen niille miehille, jotka rehavasteli (yleensä olemattomilla) rahoilla ja pisti autoon todella paljon rahaa. Mutta kaipa se tosiaan tehoaa.

Nykyään olen parisuhteessa, mutta sinkkuvuosina huomasin, että "mun tyyli" ei tehoa etenkään suoritustason työtä tekeviin naisiin. Jotenkin halusin seksisuhdetta monen sellaisen kanssa, koska aattelin että se olisi yksinkertaisempaa. Mutta ei, aina suhteeni olivat korkeammin koulutettuihin.

Ilmeisesti olisi tosiaan pitänyt panostaa enemmän siihen, että vaikuttaa "hyvässä asemassa olevalta". Itse olisin ehkä halunnut enemmän sellaista parisuhdetta, että nainen on vähän alempana ja ihailee miestään. Nyt vaimoni tienaa enemmän ja rehellisesti sanoen koska hän ei katso minua ylöspäin, niin eipä esim. katso minua ylöspäin makuuhuoneessakaan. Eli seksi on paskaa.
 
Miejasiekans
Mä ihmettelen, että tänne kaksplus-palstalle on eksynyt näin paljon miehiä. Luulin, että tämä on lähinnä perheellisille naisille suunnattu foorumi. Mutta täällä onkin paljon varsinaisia panomiehiä.

Muutenkin luulin, että kyseenomaiset alfaurokset olisivat sellaisissa duuneissa, että päivät kuluisivat noissa tehtävissä. Illalla sitten nussivat toinen toistaan kuumempia kaunokaisia.

Mutta täällä ne kirjoittelevatkin...
 
vierailija
Nuorempana mä kuvittelin, että naisiin ei tämmöset jutut tehoa. Naureskelin aina vähäsen niille miehille, jotka rehavasteli (yleensä olemattomilla) rahoilla ja pisti autoon todella paljon rahaa. Mutta kaipa se tosiaan tehoaa.

Nykyään olen parisuhteessa, mutta sinkkuvuosina huomasin, että "mun tyyli" ei tehoa etenkään suoritustason työtä tekeviin naisiin. Jotenkin halusin seksisuhdetta monen sellaisen kanssa, koska aattelin että se olisi yksinkertaisempaa. Mutta ei, aina suhteeni olivat korkeammin koulutettuihin.

Ilmeisesti olisi tosiaan pitänyt panostaa enemmän siihen, että vaikuttaa "hyvässä asemassa olevalta". Itse olisin ehkä halunnut enemmän sellaista parisuhdetta, että nainen on vähän alempana ja ihailee miestään. Nyt vaimoni tienaa enemmän ja rehellisesti sanoen koska hän ei katso minua ylöspäin, niin eipä esim. katso minua ylöspäin makuuhuoneessakaan. Eli seksi on paskaa.
Tää on niin tätä. Yliopistokoulutuksen saaneet naiset on tosiaan huonoa vaimomatskua. Ammattikoulutason koulutuksen saaneilla naisilla on selvästi perinteisemmät arvot ja niimpä niiden kanssa parisuhde sujuu paljon helpommin.
 
Mies81Uusimaa
Tää on niin tätä. Yliopistokoulutuksen saaneet naiset on tosiaan huonoa vaimomatskua. Ammattikoulutason koulutuksen saaneilla naisilla on selvästi perinteisemmät arvot ja niimpä niiden kanssa parisuhde sujuu paljon helpommin.
Sitä vaan ihmettelen, että miksi onnistuin aina iskemään noita yliopistonaisia, mutta en alemman koulutustason naisia? Se on ihmehommaa.

Meidänkin talossa asuu pari yh:ta. Molemmilla alhainen koulutus. Toinen on lähäri ja toinen joku keittäjä. Hyvännäkösiä mimmejä. Molempien eksät kusipää-tasoa. Mutta selvästi huomaa, ettei oo minkäänmoista kiinnostusta meikäläiseen.

Mä haluaisin elää kuin mies. Käydä kaverien kanssa "rälläkkäreissuilla", olla seksikkään pimun kanssa joka antaa eestä ja takaa, imee ja nielee jne. Tekee ruuan, hoitaa kodin, mä panostan duuniin ja kannan taloudellisen päävastuun... Mut ei... nää mimmit menee jonkun "pärinäpojan" perässä...
 
vierailija
Sitä vaan ihmettelen, että miksi onnistuin aina iskemään noita yliopistonaisia, mutta en alemman koulutustason naisia? Se on ihmehommaa.

Meidänkin talossa asuu pari yh:ta. Molemmilla alhainen koulutus. Toinen on lähäri ja toinen joku keittäjä. Hyvännäkösiä mimmejä. Molempien eksät kusipää-tasoa. Mutta selvästi huomaa, ettei oo minkäänmoista kiinnostusta meikäläiseen.

Mä haluaisin elää kuin mies. Käydä kaverien kanssa "rälläkkäreissuilla", olla seksikkään pimun kanssa joka antaa eestä ja takaa, imee ja nielee jne. Tekee ruuan, hoitaa kodin, mä panostan duuniin ja kannan taloudellisen päävastuun... Mut ei... nää mimmit menee jonkun "pärinäpojan" perässä...
Kannattaisiko vain kasvaa aikuiseksi?
 

Yhteistyössä