Suorat ehdotukset duunissa

  • Viestiketjun aloittaja ÄijienÄijä
  • Ensimmäinen viesti
r0s
Kuule oon aika monitaitoinen. Seksissä olen varma, että pesen nää pärinäpojat jotka on enempi in-out-trick-miehiä. Ja sitäpaitti eihän ne naiset etukäteen tiedä mitä on tarjolla. Eikä mieskään voi aina tietää, että millä valikoimalla nainen liikkeellä.

Kerran iskin todella kuuman mimmin, mutta sängyssä oli ihan hiton rajoittunut. Vain lähetyssaarnaaja + nainen päällä kelpasi asennoiksi. Pi**ua ei halunnut nuoltavan. Kyrp** imi, mutta ei niellyt. Sinällään ok mulle se. Siis ei edes takaapäin.

Sitten taas joskus jokku "hiirulaiset" on ihan vauhkoja ja ekalla kerralla saattaa päästä anaalinkiin tuikkaamaan.

No mutta siis itsekin olet huomannut, ettei ulkonäkö korreloi seksuaalisten halujen/kykyjen kanssa. Ehkä niissä pärinäpojissa on yhtälailla taitavia.
 
vierailija
Mut siis vielä jäi epäselväksi se, että mikä on ahdistelua ja mikä ok? Eli onko ok kysyä kelta tahansa täysi-ikäiseltä, että "kiinnostaisko sekstailu". OK, monelle varmaan toi olis turn off, mutta enempi riippuu kysyjästä. Mutta eihän se kysyjä voi tietää, joten ei kai voi syyttää...
 
vierailija
No sen takia just ei duunissa kannata, koska jos tulee pakit, on se "ikuinen nolous" päällä. Ja sitten jos ei tuu pakkeja, voi olla että vielä pahempi tilanne...

Silti luulen, että aika moni on omansa duunista löytänyt. Niin minäkin...
 
Naises varmaan tykkää hyvää, kun säntäät seksin jälkeen mammapalstalle norkoilemaan.
Mun käy kyllä sääliksi sun naistas - jos sellaista nyt ylipäänsä ihan oikeasti on.
Millaisia tossuja teidän miehenne ovat? Pitääkö heidän tosiaan pyytää hyväksyntä tekemisilleen? Vai oletteko ikisinkkuja juuri siksi, että jokainen miesehdokas on karkotettu tekemisten kontrollilla?
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä