Suosikkituotteenne Lidlistä?

  • Viestiketjun aloittaja yusa
  • Ensimmäinen viesti
vieras....
Milbonan valmiskaakao 1l (säilyy huoneenlämmössä avaamattomana), shipsit, paistopisteen monetkin tuotteet ja sitten tulee ostettua niitä hetkittäisiä kampanjatuotteita, valkosipulit öljyssä, savusilakat liemessä
 
no en säännöllisesti osta mutta aina kun niitä on. Eli sillointällöin ilmakuivattua kinkkua palana törkeen halvalla.

Varsinkin ruoanlaittoon ajaa asiansa ihan kuin ne 50-100 euroa/kg maksavat.
mielestäni kyllä muutenkin
 
"..."
Shalottisipulit, Bretagnen salami, goudapala ja uudet cheddar-tuotteet, pyöreässä purkissa oleva kuohkea tuorejuusto, pizzat, minijäätelöt, vaniljajäätelö 1litra, roskapussit, kylpyhuone tehopuhdistaja. Ylipäänsä kaikki hevit.
 
melkein 100 kg
Eka suklaahyllyltä niitä neekerin suukkoja (sori, älkää pahastuko ku käytän vanhaa vakiintunutta nimeä) muistuttavia pallukoita,
sit paistopisteeltä timantinmuotoisia juustosämpylöitä,
sit pakkasesta tonnikalapizzaa... :p

tjaa,miks olinkaan ylipainoinen???!!
 
jnejne
Tilsiter juusto, pähkinäsekoituspussi, suklaajäätelö (sininen purkki), wokkivihannekset, salsakastike lasipullossa (parasta mitä olen maistanut, sopii hyvin tortillasipsien kanssa! ), jalkapallosämpylät, paistopisteen mustikkamuffinsit, Saskia vichyt ja kalapuikot!
 
määä
siis mitä??
Mä oon saanu sen kuvan että ätn palstan ihmiset syö täysin luomukotiruokaa :D

No joo, perunasalaatit, juustot, makkarat, jugurtit, wc-paoeri, pikkupizzat.... ehkä jotin muutakin vielä :)
 
Oj
Ennen juoksin bonusten perässä. Kannoin k- ketjuun hirmuisen määrän rahaa, saaden korkeintaan viiden euron alennuskupongin kuussa. Aloin käydä Lidlissä, koska tajusin sen säästävän älyttömästi. Joka kerta Lidlin kassalla hymyilyttää! 20€ saa oikeasti niin paljon enemmän kuin ässästä tai koosta. Lidlissä esim Reissumiespussi maksaa 48 centtiä, muissa kaupoissa melkein puolet enemmän!
 

Yhteistyössä