Suositelkaa kevyitä yhdistelmävaunuja,kiitos.

erdtcgv
en osaa muista sanoa kuin noista mun abc:n pramy luxe (tai jotain sinnepäin) halpikset. olen ollut tyytyväinen, mettässäkin olen pärjännyt jos polku on LEVEÄHKÖ. Kokemuksia ei paljon muista ole ja noihin olen todella tyytyväinen. ei kuitenkaan päivittäin niitä tarvita
 
Meillä Brio kombit ilmapyörillä ja toimii jopa umpimetsässä, varvikossa kokeiltiin kesällä useamman kerran :D On myös tarpeeksi kapeat että polulla pääsee hyvin.
Kevyemmät työntää kuin esim emmaljungat mun mielestä.
 
määääki
Alkuperäinen kirjoittaja MÄÄÄÄÄ;25055634:
Gessleinit on kevyitä!
Tähän yhdyn. Meillä on kahdet vaunut, toiset on jo vuosien takaiset gessleinit ja ne on olleet ihan huiput maastossa kuin maastossa. Niillä on menty metsäpolut, kapeat kaupankäytävät ja kahlattu merenrannan hiekalla. Koskaan ei ole pettäneet vielä!
 
määäki
[QUOTE="vieras";25055686]emmaljungan duo edget[/QUOTE]

Ei muuten ole jos on muista vaunuista kokemusta. Meillä on nuo toisena vaununa ja on paljon raskaammat ellei satu joku bodari olemaan!
 
"heips"
Suosittelen Teutonia Fun:eja! Todella kapeat ja näppärät ja kääntyvät etupyörät plussaa myös. Kannattaa käydä tsakkaamassa jostain vaunuliikkeestä. Ainut miinus on suht pieni tavaratila (mutta uusimmissa versioissa taitaa olla isompi)
 
Suzyanne
[QUOTE="heips";25055694]Suosittelen Teutonia Fun:eja! Todella kapeat ja näppärät ja kääntyvät etupyörät plussaa myös. Kannattaa käydä tsakkaamassa jostain vaunuliikkeestä. Ainut miinus on suht pieni tavaratila (mutta uusimmissa versioissa taitaa olla isompi)[/QUOTE]

Noilla ei tee kyllä yhtään mitään paljon muualla kuin asfalttiteillä tai korkeintaan hiekkatiellä, ei siis erilaisissa maastoissa koiraa ulkoilutettaessa, kuten ei muillakaan joissa on pienet etupyörät. Nimin. kokemusta omaava (möin Funit pois kun tarvitsin vaunuja joilla voi ulkoilla muuallakin kuin kaupungin kaduilla)

Ainoa poikkeus on Bugaboo, joihin saa myös ns. talvipyörät, eli isommat kuin ne ihan pikkuriikkiset citykäyttöön sopivat. Mutta en kyllä noitakaan maastoon suosittelisi, mieluummin joku Emmaljungan malli.
 
"Ami"
Teutonia Mistral menee pienimpään tilaan kuin suurin osa muista rattaista. Olemme olleet todella tyytyväisiä omaamme. Kuljemme joka päivä kivistä ja juurakkoista metsäpolkua leikkikentälle ja vaunut toimivat hyvin ja ovat todella kestävät.

Gessleinit ovat myös hyvät, mutta kokoontaitettuna todella suuret. Ne eivät mahtuneet automme takakonttiin, joten jäivät samantien pois harkinnasta.

Hartanilla on myös laadukkaita yhdistelmiä, kuten Topline.

Emmaljungan laatu on viime vuosina laskenut pahasti, tuotanto heillä on nykyään jossain kaukoidässä. En ostaisi Emmaljungan vaunuja.

Älä osta vaunuja joissa on ilmapyörät, jos kuljette paljon maastossa. Niitä saa olla usein korjaamassa ja pumppaamassa.

Jos säilytystilaa on vähän etkä halua erikseen matkarattaita, osta komipyöräiset ketterämmät vaunut. Maastokäytössä neljä isoa pyörää ovat paremmat, mutta silloin melkein tarvitset matkarattaat niiden pariksi kauppareissuille.
 

Yhteistyössä