Suosituimmat seksi turismi kohteet

Missä maassa on teijän mielestä parhaat punaiset lyhdyt, eroottiset hieronnat ja maksulliset naiset?
Tässä on minun ranking lista. Kaikissa maissa olen käynyt itse naisten haku reissuilla. Sorry jos teksti on sivuilla englanniksi, mutta sen voi google translatella kääntää onneksi!!!

Tossahan noita oppaita on lisää maksullisiin:

1. BANGKOKIN SEKSI TURISMI OPAS
Bangkok - WikiSexGuide - International World Sex Guide

2. TOKYON SEKSI TURISMI OPAS
Tokyo - WikiSexGuide - International World Sex Guide

3. AMSTERDAMIN SEKSI TURISMI OPAS
Amsterdam - WikiSexGuide - International World Sex Guide

4. PATTAYAN SEKSI TURISMI OPAS
Pattaya - WikiSexGuide - International World Sex Guide

5. PARIISIN SEKSI TURISMI OPAS
Paris - WikiSexGuide - International World Sex Guide

6. BALIN SEKSI TURISMI OPAS
Bali - WikiSexGuide - International World Sex Guide

7. IZMIRIN SEKSI TURISMI OPAS
Izmir - WikiSexGuide - International World Sex Guide

8. KÖÖPENHAMINAN SEKSI TURISMI OPAS
Copenhagen - WikiSexGuide - International World Sex Guide

9. RIIKAN SEKSI TURISMI OPAS
Riga - WikiSexGuide - International World Sex Guide

10. ANTALYAN SEKSI TURISMI OPAS
http://www.wikisexguide.com/wiki/Antalya
 
  • Tykkää
Reactions: pekka11
Jummijammi mikä lista :) Taidat olla aikamoinen seksimatkailija :) Tämä TOP lista on kuitenkin selvästi miesten suosikki seksilomakohteista, eikä naisten. Naispuoliset työkaverini käy ainakin usein Turkissa ja Gambiassa. Kuulemma aikamoisia nälkäisten puumanaisten panokohteita kummatkin. Olen kuullut juttuja että kummassakin näistä maista näillä nelikymppisillä (yksi on jo yli 50) on ollut 18 ja 19 kesäisiä poikia koko reissun ajan joiden kanssa ovat touhunneet hotellihuoneessa milloin mitäkin. Eivät ole suoranaisesti maksaneet seksistä, vaan ovat vieneet poikia vesipuistoihin, syömään ja ostaneet heille vaatteita. Tuo reilu viiskymppinen eukko on hieman korkeammassa asemassa ja hänellä löytyy valuuttaakin siitä syystä, niin on kuulemma aina reissun päätteeksi antanut kirjekuoressa lomapojalle 50 euroa. Sen jälkeen on feisbuukissa tullut joka viikko kyselyjä että "koska tuut takas"?

Marokosta je Egyptistä tytöt eivät kuulemma tykänneet. Heidän mukaan siellä miehet olivat hieman liian agressiivisia. Turkissakin kuulemma välillä, mutta Gambiassa ne miehet olivat kuulemma niin herttaisia.
 
Kyllä mun suosikki on Italia. Joka paikassa saa flirttiä niin paljon että suomeen tullessa olo on kuin prinsessalla :)
Toinen hyvä on Turkki. Aina saa seksiä. Espanja ja Kreikka ei oo mun makuun, liian pehmoja miehiä. Yksi joka yltää kärkeen on Albania. Olin siellä koulumatkalla ja oli kyllä niin paljon miestä tarjolla että!
 
  • Tykkää
Reactions: pekka11
Kyllä mun suosikki on Italia. Joka paikassa saa flirttiä niin paljon että suomeen tullessa olo on kuin prinsessalla :)
Toinen hyvä on Turkki. Aina saa seksiä. Espanja ja Kreikka ei oo mun makuun, liian pehmoja miehiä. Yksi joka yltää kärkeen on Albania. Olin siellä koulumatkalla ja oli kyllä niin paljon miestä tarjolla että!
Joo meillä justiin viime viikolla taas kahvipöydässä puhutttiin tästä aiheesta ja yksi nuorempi kakskymppinen tyttö sano että ne käy aina Ayia Napassa Kyproksella joka vuosi. Kuulemma viime vuoden poikaystävät odottaa siellä aina joka vuosi ja melaa tulee niin edestä ja takaa.
 
Naisten seksimatkailu kasvussa – katso kohteet

Yleisemmin miehiin liitetty seksiturismi ei enää ole vierasta naisillekaan: Nine MSN -verkkosivuston mukaan lomaromanssia etsivät naiset matkustavat miesten perässä eksoottisiin kohteisiin Afrikasta Aasiaan.

Tyypillisimmin seksimatkailua harrastavat keski-ikäiset naiset. Parikymppisten miesten huomio tuntuu imartelevalta, eikä työssäkäyvän aikuisen naisen kukkarossa tunnu lomaromanssille ostetut lahjat ja illalliset.

Naisten mukaan nuoren ja komean miehen pokaaminen on tietyissä kohteissa helppoa. Innokkaat rakastajat jaksavat kehua naisten kauneutta ja viettää heidän kanssaan aikaa. Korvaukseksi hauskanpidosta miehet saavat usein rahaa, lahjoja tai täyden ylläpidon.

Puumat näyttäisivät viihtyvän erityisen hyvin kuuman auringon alla, sillä kaikki romantiikannälkäisten naisten suosikkikohteet sijaitsevat eksoottisissa kaukokohteissa.

Näistä kohteista naiset hakevat romansseja

1. Bali, Indonesia
Balin lomasaarella jo käsitteeksi nousseet Kuta Cowboyt ovat nuoria surffaajamiehiä, jotka harrastavat seksiä kohteessa lomailevien naisten kanssa. Nuorukaiset tunnetaan suorasukaisuudestaan – rannalla liikkuvat naiset päätyvät helposti miesten flirtin ja ehdotusten kohteiksi.

2. Jamaika
Jamaikan gigolot vetoavat länsimaisiin naisiin erityisesti fysiikkansa ansiosta: raamikkaiden nuorten miesten huomio imartelee naisturisteja. Haastatellun naisen mukaan kyseessä on järjestely, joka toimii molemmille osapuolille. Miehet saavat lahjoja ja illallisia, kun taas naiset pääsevät nauttimaan harmittomasta hauskanpidosta.

3. Jordania
Eksoottinen Jordania saattaa kuulostaa oudolta kohteelta seksiturismille, mutta GlobalPostin raportin mukaan aavikkokaupunkien lomakeskukset ovat suosittuja paikkoja miesjahdille. Turistit lankeavat beduiinimiehiin, jotka ovat puolestaan valmiita suhteisiin rahaa vastaan.

4. Gambia
Monet Gambiassa lomailleet turistit ovat törmänneet ilmiöön, jossa naiset liikkuvat lomakohteessa itseään 20-30 vuotta nuorempien miesten kanssa. Länsimaisia naisia piirittävät paikalliset haaveilevat usein taloudellisesta vakaudesta ja paremmasta tulevaisuudesta toisaalla.

5. Senegal
Senegalin rumpalipojat ovat kuumaa valuuttaa naispuolisten seksituristien keskuudessa – heitä pidetään erinomaisina rakastajina. Miehet itse kokevat olevansa lähinnä paikallisoppaita, jotka tarjoavat asiakkailleen ekstroja.
 
Bali, Indonesia

Nuorukaiset tunnetaan suorasukaisuudestaan – rannalla liikkuvat naiset päätyvät helposti miesten flirtin ja ehdotusten kohteiksi.



Suomessa tulisi feministihyökkäyksiä koska täällä miehet kuulemma raiskaavat jo katseellaan.
 
Onhan sekin totta että yli 40 v naiset käyvät Afrikan maissa koska paikat ovat sen verran löysiä jo siinä iässä, että Aasialainen vehje ei tunnu missään, toisin kuin nuorilla likoilla joilla paikat hajoaisi Afrikassa.
 
Mua kiinnostaisi nuo Gambian seksilomat, kellään omakohtaista kokemusta? Siis ei nyt niinkään nuoren maksullisen miehen takia vaan se tumma...se tumma...

Sinkkutaivas
Tuo Gambiahan on mahtava paikka monelle naiselle. Siellähän saa enemmän sellaista romanssia ja aika harva nainen siellä suoraan rahaa tyrkkää nuorten miesten kouraan. Enemmänkin ne miehet tulevat turisti naisia viekottelemaan ja sitten ovat iloisia jos saavat vähän reissun loputtua taskun pohjalle. Siis saman verran mitä suomessa menee baari illassa, niin elättää paikallisen perheen koko kuukauden. On siellä niitä tummia ja isoja miehiä, eli ihan joka makuun taatusti. Monella tutulla naisystävällä on kokemusta!

Toinen paikka mikä on myös hyvä turisti naisille on Dubai ja Qatar. Siellä on aika paljon varakkaita paikallisia jotka ovat valmiita kohtelemaan naisia kuin kukkaa kämmenellä. Esim Qatarissa on paljon vaikkapa tämän tyylisiä miehiä jotka vievät ravintolaan ja ostelevat kalliimpia lahjoja: http://www.adultwiki.org/wiki/Doha/Other_services/ADULT_SERVICES_FOR_WOMRN
 

Yhteistyössä