suunnitelmissa lisää lapsia ?

  • Viestiketjun aloittaja äitidiksi vielä
  • Ensimmäinen viesti
äitidiksi vielä
minä haaveilen vielä yhdestä lapsesta ja aion saada tahtoni läpi..ajattelin jos vuodenvaihteen aikoihin alettas yrittämään...mites muut, onko muita jotka suunnittelee lapsista ?
 
Meille myös odotetaan tällä hetkellä toista. Sen jälkeen haluan pidemmän tauon lapsenteosta ja sitten myöhemmin vielä kaksi lasta lyhyellä ikäerolla, elikkä neljä lasta olis toiveissa, mutta elämä ei kyllä lähellekään aina menen niinkuin suunnitellaan.
 
Meillä kaksi lasta pienellä ikäerolla. Nyt nuorempi täyttää pian 2 vuotta ja olen sitä mieltä, että kolmas ois kiva, mutta ei vielä muutamiin vuosiin. Mies on sitä mieltä, että nää kaksi riittää enkä ole vielä alkanut "painostamaankaan". No, katsotaan sitten muutamien vuosien päästä tilannetta, että tuleeko meille sitä kolmatta vaiko eikö. Ja se ois kyllä sitten viimeinen, enempään ei voimat riitä, jos siihenkään!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.08.2006 klo 16:21 sydän toivoa täynnä kirjoitti:
:wave: Yritys on jo päällä...ja pettymys aina vain suurempi,kun täti taas tulee kuukausittaiselle vierailulleen :ashamed: :( :ashamed: :( :ashamed: \|O


meillä ihan sama juttu :'( yritystä ollu jo 1v3kk.....tyttö sai alkunsa heti ekasta kierrosta, ja pitkään toivottu kakkosta ei sit kuulu...
 
meil on 4kk tyttö ja haluaisin toisen pian mutta mies on hyvin vastaan paneva. ei todellakaan halua toista vielä vaikka tosin hyvin on mennyt tän esikoisen kanssa.suuttuu kun aiheesta edes mainitsen. oi pieni ios ihanaaa :)onhan tuokin viel pieni :)
 
tuulituisku harmaana
Meillä on kaksi ja lapsiluku täynnä. Olen tullut siihen tulokseen, että yleensä mies on se, että ei enää kolmatta tai pitää houkutella, mutta usein naiset olisivat taipuvaisia kolmanteen. Tämä voi olla vain mun käsitys, mutta ainakin napurustossa ovat perheiden miehet tiukalla linjalla :/
 
Taateli-78
Meillä 2 vuotias poika ja nyt yritämme toista, itseasiassa tällä hetkellä tuntuis et voisin olla raskaana, mut en uskalla viel ostaa testiä. Ihan vähän aikaa on vasta kierukan poistosta, joten olis kyl onni, jos nyt olis heti tärpännyt:)
 
meille saa kolmas lapsi tulla jos on tullakseen, mulla ja miehellä on suunitelmia
tehä kaksi lasta lisää pienellä ikä erolla, sit katotaan tuleeko niitä lisää, mut se on ajan
kysymys. tällä het kellä on kaksi suloista lasta tyttö 3v. ja poika 1v.5kk
yksi meni vähän aika sit kesken :( ......
 
Meillä on poika 3v2kk ja toinen tulossa rv34.. (la 16.10) Välillä haluan vielä kolmannenkin, mutta välillä taas mietin että jospa nämä kaksi riittäisivät! Meilläkään ei tuo kakkonen aivan helpolla saanu alkuansa.. Yritystä oli yli vuosi!! mutta katotaan mitä tulevaisuus tuo tullessaan!! :D
 

Yhteistyössä