suunnitelmissa lisää lapsia ?

  • Viestiketjun aloittaja äitidiksi vielä
  • Ensimmäinen viesti


Jossaki vanhassa kaksplussassa oli että isyys alkaa kolmannesta lapsesta.
Siis joku ison perheen isä sano näin. No meillä tämä piti paikkansa! :)
Mies ihan erilailla mukana. Vaikka on aikasempiakin hoitanu suht aktiivisesti ja tehny jonkinverran kotitöitäki.. niin nyt nauttiiki vauvasta enempi--kai kokemusta tullu että uskaltaa hoitaa vauvaa ja luottaa itteensä.
niin ja meille saa tulla vaikka "sata" lasta ;) ;) siltä tuntuu tällähetkellä
 
kaks on ja taitaa jäädä siihen toisaalta aika kaiho olo kun ajattelee niin...

kesällä yksissä häissä meijän perhe oli istutettu sellasten työkavereiden viereen jotka seurustelevat joo,mut eivät olleet naimisissa eikä niillä ollut lapsia vaikka oliva meitä vanhempia....jotenkin tuli sellanen et noilla on kaikki tää vielä edessä sillon tuntu jotenkin haikeelta...
 
Neljäs lapsi melskaa massussa :) Ja taitaa kyllä jäädä viimeiseksi. Ihanaa saada vielä vauva, mutta kyllä sitä jo sitten haluaa tehdä jotain muutakin, kunhan saa tämän tulevan kuopuksenkin vähän isommaksi.
 
meillä on nyt tyttö 4v4kk ja poika 2v5kk eikä ole enempää lapsia suunnitelmissa =) miehen kanssa ollaan samaa mieltä siitä, että näin on hyvä. ja sitä paitsi en enää edes uskaltais synnyttää, eihän musta olis noitten repeämien jälkeen yhtään ehjää kohtaa jäljellä :whistle: joten jo se tekee tuon, että kyllä mä olen nyt synnytykset synnyttäny! ikää mulla on 29v, että onhan tässä vielä aikaa muuttaa mieli ton suhteen, mut erittäin vahvasti on sellanen tunne, että 2 lasta on mun juttu.
 
Nyhverö
:wave: Täällä yksi.
Just miehen kanssa juttelin, vaikka oltiin varmoja et jää näihin kahteen poikaan. Ens viikolla soittelee aikaa tk:hon, sais tuon hormonikierukan pois. Pääsis sitä kolmatta yrittämään. :)
 
tottahan toki. neiti kohta vuoden ja toisen yritys käynnissä. jos kakkonen joskus saa alkunsa, ei sen jälkeen kuulemma tehdä enää lisää lapsia( miehen mielipide! =) ) . nyt vaan jännätään mitä testi näyttää viikon päästä :p
 
äippä27


Meillä poika on nyt 5kk ja ollaan puhuttu että toinen on tervettullut kun on tullakseen. Tämä esikko oli ns.iloinen yllätys ja toinen saa tulla kun on tullakseen :heart:
 
birgitta78
meillä on jo kolme ja neljännen haluaisin. mieskin oli suostuvainen kun ehdotin. en malta odottaa että päästään yrittään. ens pitää vaan saada kierukka pois. sit alkaa...


:heart: :heart: :heart: :heart:
 
En haluais kuulostaa pessimistiltä, miltä nyt kuulostan...
Mutta vanhemmuus on vapaehtoinen kutsumusammatti.
Eri ne joille uskonto määrää paljon lapsia. Mutta niistä muksuista on OIKEESTI PIDETTÄVÄ HUOLTA VIELÄ VUOSIKAUSIA!!!
Onhan ne pienet nyssäkät hirmu söpöjä, varsinki se eka ja ajatellaa et 20 samanlaista. Mutta se arki, univelka, lainat, työpaineet yms. iskee kaikille joskus. Ikävää jos on kymmenittäin lapsia jotka saa kärsiä kun ei vanhemmilla riitä aikaa jokaiselle ja kirkon apu tuo vaatteet ja lapsia kiusataan siitä ja ihmetellään että "oottekste jotai lestaadiolaisia vai???"

Mutta kommentoikaas tota!
 

Yhteistyössä