SUUTUTTAA!! myöhästyttiin lentokoneesta, ei oma vika!

  • Viestiketjun aloittaja laineilee
  • Ensimmäinen viesti
laineilee
Kyllä, todella kateellinen jos joku uskaltaa olla noudattamatta neuvoja ja saa sen käännettyä muiden syyksi.
Moinen röyhkeys on tällaiselle kiltille ihmiselle aina hiukan kateuden aihe.
ooksä Ikea tosissas :) hihiii, mä en miettimälläkään ymmärrä mikä sua vaivaa, tjäreborg oli tosi pahoillaan siitä mitä tapahtui ja virhe oli heidän ja sä vieläkin tahdot mollata mua. oot ihan hassu :D
 
"hihi"
Kyllä, todella kateellinen jos joku uskaltaa olla noudattamatta neuvoja ja saa sen käännettyä muiden syyksi.
Moinen röyhkeys on tällaiselle kiltille ihmiselle aina hiukan kateuden aihe.
No siltä vähän kuulostat, että vieläkin kaivelee, että toinen on saanut mukavan matkan ja matkatoimisto on korvannut virheensä. ;)

Mitä röyhkeää siinä on, että matkatoimisto korvaa oman virheensä? Ei huhhuh sun kanssas. :LOL:
 
"iti"
kun ette menneet ajoissa
Oli tarkoitus lähteä tänään 7.20 lennolla Tjäreborgin matkalle. Mentiin lentokentälle ja lähtöselvitysportilla ei ollut ketään, mutta vihreä valo paloi vielä, kahdesta muusta lennon lähtöselvitysportista ne oli jo suljettu. Kello oli 6. Mulla luki että lähtöselvitys menee klo 6.20 kiinni. Kappas, taululta näkyi, että lento nousee 6.20. Kukaan ei osannut auttaa, muiden lähtöselvitysten virkailijat eivät voineet muuta kuin neuvoa, että koittakaa turvatarkastuksen läpi matkatavaroiden kanssa ja suoraan portille. Kello oli 6.10-6.15 tuolloin.

Juoksin 6-vuotiaan kanssa turvatarkastukseen, päästiin siitä matkatavaroinemme läpi, tosin heittivät matkalaukustani shampoot, aurinkorasvat, pesunesteet jne roskiin, koska niiden paikka olisi ollut ruumassa. Joku soitteli jonnekin ja sai portin numeron, jonne lähdettiin sitten juoksemaan. 6-vuotias itkee ja juostaan matkalaukkuja vetäen pitkin käytävää. Vihdoin perillä ja kone rullaa juuri pois. Paikalla portilla ei ketään. Lapsi itkee.

Lopulta löydetään mutkien kautta Tjäreborgin ja parin muun matkayhtiön palvelupisteelle. Siellä on kaksi muutakin joille tieto tuntia aikaisemmasta lähdöstä ei ollut tullut. Koneen lähtöaikaa oli kuulemma muutettu eilen. Me ostimme matkan vasta eilen. Tieto olisi pitänyt tulla tekstiviestillä. Ei ole tullut. Nyt takas kotona ja odottelen, että kello ois 8.30 ja Tjäreborgin toimisto aukeaisi ja ne soittaisi mitäs nyt.

Lomaa otettu töistä, kaikki menot peruttu jne. Illalla lähtee Finnmatkojen lento jonne varmaan päästään, sama kohde.

Mikä teidän mielestä olisi oikeudenmukainen korvaus?

Mua niin harmittaa, 6-vuotias rauhoittui vasta äsken, koska pettyi niin kovasti ja herätty on siis tietysti jo neljän jälkeen ja Finnmatkojen lento olisi perillä kohteessa vasta puolen yön aikaan. Huoh. Tulee pitkä päivä...
 
"Hih"
Hauskaa matkaa ap:lle! Ei todellakaan ollut teidän vika ja hienoa että saitte nopeasti lennon määränpäähän.

Mä olen kyllä kerran missannut oman lennon ihan oman typeryydeni takia kun nukuin pommiin viihteilyillan päätteeksi :D Monta tuntia myöhässä selitin kohdanneeni "kuljetusongelmia" ja sain seuraavalle päivälle ilmaisen lennon :D
 
no huh
Jos oltaisiin oltu 2 tuntia ennen oltaisiin ehditty. Se on totta. Matkustamme paljon ja aina on oltu ajoissa sen perusteella katsottu, että ehditään hyvin lähtöselvitykseen. Minulla lukee matkalipussa, että 6.20 asti sinne voi mennä ja siihen pitää voida luottaa, kun matka on ostettu eilen ja lippu tulostettu illalla.

Palvelupisteen virkailija sanoi, että näissä tapauksissa varmasti pääsette Finnmatkojen lennolle, että Tjäreborg ostaa teille liput sinne. Hän edusti myös Finnmatkoja tää lentokentän palvelupisteen nainen.

Miksi herättäisin lasta yhtään liian aikaisin ja menisin lentokentälle kököttämään kahdeksi tunniksi? Me matkustamme paljon ja jos sinne menee silloin kun lähtöselvitys aukeaa eli kaksi tuntia ennen lähtöä saa vain seisoa siinä lähtöselvitysjonossa. Kun tulee n. puoli tuntia ennen kuin se menee kiinni ehtii loistavasti eikä tarvitse jonottaa sitä puolta tuntia mitä se on ollut jo auki.

En ole nähnyt missään Tjäreborgin painottavan, että kentällä pitää olla 1,5 h ennen lähtöä? Missä sellainen tieto on. Ostin matkan eilen ja tulostin liput jne illalla, niissä on ajat 6.20 lähtöselvitys sulkeutuu ja lento lähtee 7.20.
Todella törkeältä ja röyhkeältä kuulostat. Muut menköön jonottamaan, minä en mene. Tajuatko, että jos kaikki toimisivat noin kuten sinä, homma ei pelittäisi? Joten noin ei voi toimia.

Ja juu, pentusi on niin "pettynyt" ja rääkyyy, vaikka matkustatte paljon. Jotan rajaa! toiset ovat syntymäröyhkeitä!
 
swadd
[QUOTE="www";24680377]jos mä ostaisin TÄNÄÄN matkan niin todellakin olettaisin, että siinä on lähtöaika oikein, alle vuorokauden päästä lähdostä!

Ei tod ollu ap:n vika! Kiukuttele aivan sikana sinne matkatoimistolle, että saat jotain hyvitystä![/QUOTE]

niinpä! Mullakaan ei kyllä olisi ollut mitään hajua siitä, että ajat voi muuttua. Eihän siinä ole mitään järkeä, että aikoja vaihdeltaisiin ilmoittamatta.. Kyllä vähintään se tekstari pitäisi saada!! Meitäkin lentokentälle piiitkä matka, niin ei ihan pienellä vvaroitusajalla aikoja muuteta. Edellisen päivän luulisi hyvin riittävän varmistukseksi.
 
olet väärässä
Jos oltaisiin oltu 2 tuntia ennen oltaisiin ehditty. Se on totta. Matkustamme paljon ja aina on oltu ajoissa sen perusteella katsottu, että ehditään hyvin lähtöselvitykseen. Minulla lukee matkalipussa, että 6.20 asti sinne voi mennä ja siihen pitää voida luottaa, kun matka on ostettu eilen ja lippu tulostettu illalla.

Palvelupisteen virkailija sanoi, että näissä tapauksissa varmasti pääsette Finnmatkojen lennolle, että Tjäreborg ostaa teille liput sinne. Hän edusti myös Finnmatkoja tää lentokentän palvelupisteen nainen.

Miksi herättäisin lasta yhtään liian aikaisin ja menisin lentokentälle kököttämään kahdeksi tunniksi? Me matkustamme paljon ja jos sinne menee silloin kun lähtöselvitys aukeaa eli kaksi tuntia ennen lähtöä saa vain seisoa siinä lähtöselvitysjonossa. Kun tulee n. puoli tuntia ennen kuin se menee kiinni ehtii loistavasti eikä tarvitse jonottaa sitä puolta tuntia mitä se on ollut jo auki.

En ole nähnyt missään Tjäreborgin painottavan, että kentällä pitää olla 1,5 h ennen lähtöä? Missä sellainen tieto on. Ostin matkan eilen ja tulostin liput jne illalla, niissä on ajat 6.20 lähtöselvitys sulkeutuu ja lento lähtee 7.20.
ohjeissa on 2 tuntia aiemmin.
Ymmärrätkö miten käy jos kaikki ajattelevat itseään ja omaa napaa ja tulevat puoli tuntia ennen sulkeutumista?

Jos et tajua olet helvetin tyhmä.
Olet siis tosi röyhkeä ihminen ja minusta ette tarvitsisi mitään korvausta.
siihen ohjeeseen tulla hyvissä ajoin on syy. se syy on että jos kaikki tulevat viime tipassa, niin lentohan myöhästyy.
jos kaikki ajattelisivat vain omaa ajansäästöä ja oman kakaran nukkumisia niin lento myöhästyisi ja kentillä olisi kaaos päällä.
Mutta ihminen joko ottaa toiset huomioon ja kunnioittaa muita tai sitten ei vaan oma napa on tärkein.

Ja ymmärrän että persettäsi toiset vastaavat nuoleskelevat, koskka kerrot että teillä on varaa matkustaa paljon joten he olettavat sinun olevan rikas.

teit väärin. olet väärässä.
 
kertaus
koska muut ottavat huomioon muut ihmiset ja kunnioittavat muita, tuo homma pelaa vaikka sinä ajattelet vain itsekästä kakaraasi ja itseäsi. Muuten se ei toimisi jos kaikki ajattelisivat vain itseään kuten sinä.
 
matkatietoinen
Jos olisitte menneet lähtöselvitykseen 2 tuntia ennen lähtöä kuten aina painotetaan, olisitte kerenneet tuohon aikaistettuunkin lentoon.... Miksi pitää jättää viime tippaan?
Toki Tjäreborgillakin sattunut virhe koska ilmoitusta ei ole tullut mutta yrittäkää nyt hyvät ihmiset tajuta ne ohjeet mitä annetaan!!!!
Viisas tulee kentälle viimeistään 7 tuntia ennen lähtöä, jos kenttä on auki.

Ihan oma valinta tuo myöhästyminen, syyttäkää itseänne vaan.
 
vierailija
Oli tarkoitus lähteä tänään 7.20 lennolla Tjäreborgin matkalle. Mentiin lentokentälle ja lähtöselvitysportilla ei ollut ketään, mutta vihreä valo paloi vielä, kahdesta muusta lennon lähtöselvitysportista ne oli jo suljettu. Kello oli 6. Mulla luki että lähtöselvitys menee klo 6.20 kiinni. Kappas, taululta näkyi, että lento nousee 6.20. Kukaan ei osannut auttaa, muiden lähtöselvitysten virkailijat eivät voineet muuta kuin neuvoa, että koittakaa turvatarkastuksen läpi matkatavaroiden kanssa ja suoraan portille. Kello oli 6.10-6.15 tuolloin.

Juoksin 6-vuotiaan kanssa turvatarkastukseen, päästiin siitä matkatavaroinemme läpi, tosin heittivät matkalaukustani shampoot, aurinkorasvat, pesunesteet jne roskiin, koska niiden paikka olisi ollut ruumassa. Joku soitteli jonnekin ja sai portin numeron, jonne lähdettiin sitten juoksemaan. 6-vuotias itkee ja juostaan matkalaukkuja vetäen pitkin käytävää. Vihdoin perillä ja kone rullaa juuri pois. Paikalla portilla ei ketään. Lapsi itkee.

Lopulta löydetään mutkien kautta Tjäreborgin ja parin muun matkayhtiön palvelupisteelle. Siellä on kaksi muutakin joille tieto tuntia aikaisemmasta lähdöstä ei ollut tullut. Koneen lähtöaikaa oli kuulemma muutettu eilen. Me ostimme matkan vasta eilen. Tieto olisi pitänyt tulla tekstiviestillä. Ei ole tullut. Nyt takas kotona ja odottelen, että kello ois 8.30 ja Tjäreborgin toimisto aukeaisi ja ne soittaisi mitäs nyt.

Lomaa otettu töistä, kaikki menot peruttu jne. Illalla lähtee Finnmatkojen lento jonne varmaan päästään, sama kohde.

Mikä teidän mielestä olisi oikeudenmukainen korvaus?

Mua niin harmittaa, 6-vuotias rauhoittui vasta äsken, koska pettyi niin kovasti ja herätty on siis tietysti jo neljän jälkeen ja Finnmatkojen lento olisi perillä kohteessa vasta puolen yön aikaan. Huoh. Tulee pitkä päivä...
....sun tulee ihan kuule itse seurata netistä muuttuuko aikataulut... Aikuista ei tarvitse kädestä pitäen olla saattamassa
 
vierailija
Uusfeminismi on kasvattanut lukemattomia mammoja, jotka katsovat oikeudekseen pöyristyä ja tuohtua jopa ongelmatilanteista, joiden juurisyy on täsmälleen heissä itsessään. Hauskinta on, että nämä eivät edes itse tajua, kuinka hölmöiltä saavat itsensä näyttämään, koska muut samanlaiset pölvästit peukuttavat ja sympatiseeraavat. ”Pieni itkevä lapsi kainalossa” eli se ikioma panopokaali pitäisi muka olla joku universaali VIP-passi joka avaa ovet jopa jo portilta lähteneeseen lentokoneeseen ja antaa avaimet täysin aivottomaan hölmöilyyn. :LOL:
 

Yhteistyössä