Sydänäänet ?

Hei, olen nyt vikolla 12+1 ja olin tänään neuvolassa, olen ollut 2 kertaa jo varhaisultrassa ja sydänäänet ovat kuulleen todella hyvin ja ne ovat olleet hyvät! Mutta mitä nyt sitten olisi muka tapahtunut, neuvolan täti etsi sydänääniä puolituntia tuloksetta. Neuvolantäti ehdotti jos odotettaisiin perjantaihin asti, että menisin lääkärille, mutta haluan jo mennä huomenna. Viime ultrasta on 4 päivää. Onko mahdollista että neuvolassa ei vain kuule noin alussa tuosta masunpäältä niitä sydänääniä... ?

Haluan olla toiveikas, enkä halua menettää esikoistani.
 
Mulla ei viikolla 12 kuulunut neuvolassa sydänääniä, noilla viikoilla on siis täysin normaalia ettei sydänääniä saada kuulumaan. Onneksi omistin kotidopplerin millä sain sitten kotona kuunneltua itse sydänääniä, koska seuraava neuvola oli vasta rv15, ja sillon saatiin jo hyvin äänet kuulumaan.
Joten eiköhän sielä masussa ole kaikki hyvin, kerta olet jo ultrassakin käynyt.
:)

Lily_ 34+0 :heart:
 
Ihanaa, kuulla että se on normaalia, koska neuvolantäti anto ymmärtää, että kaikki olisi tyyliin menetetty. Olin kauhuissa, kun lähdin neuvolasta, ihmiset katsoivat, kun itkin kadulla. Huhhuh mikä päivä. Huominen tietty jänskättää silti.
 
Hei, Toivottavasti pienen sydänäänet on saatu kuuluviin:heart:
Minun pienellä ei rv 11+4 kuuluneet sydänäänet neuvolan dopplerilla. Seuraava neuvola-aika oli rv 17+2 ja silloin kuuluikin mitä mainioimmat jumputukset. Mun neuvolan täti sanoi, että on todella yleistä, ettei äänet vielä tuossa vaiheessa kuulu. Varsinkin, jos istukka on kohdun etuseinämässä, kuten minulla. Se vaikeuttaa noin alussa sydänäänten kuulumista.
Tsemppiä!
 

Yhteistyössä