Sydänystäväksi 34-vuotiaalle äidille ?

" Mulla ei oo koskaan ollut sydänystävää...Oon aina se ylimääräinen, joka yksin jää..." Tunnistatko biisin ? Tunnistatko itsesi?

Olen 34-vuotias kolmen lapsen äiti ja yhden miehen vaimo. Taas tässä kotona ollessani huomaan kuinka yksi olen...Ei näy, ei käy eikä kuuluu ns. ystävistä mitään. Itse olen yrittänyt pitää yhteyttä, kysellä kuulumisia ja ehdotella vierailuja puolin ja toisin, mutta.... " Joo, ois kiva nähdä..Joo, sovitaan vaan joku päivä ja nähdään..." Oikeesti mä en halua enkä kaipaa tuollaisia ystäviä. Varmaan siksi mun ystävyyssuhteet ei olekaan kestäneet hiekkalaatikolta sinne hautaan, koska mä en halua olla taakka...Ei sellainen kuulu ystävyyteen...
Mä kaipaan sitä sydänystävää <3 Joka on samalla aaltopituudella...Jonka kanssa voi rehellisesti jutella asiasta kuin asiasta...Jonka kanssa voi tavata koko perheen voimin ja ilman ja jonka kanssa voi puhua muustakin kuin lapsista...Jonka luo voi mennä vaikka kalsareissa ja vetää kännit, jos sillä hetkellä siltä tuntuu...(Toki asia pitää olla miehen kanssa sovittuna :) ) Jonka kanssa voi shoppailla kuin pikkutytöt...Jonka kanssa voi tehdä vaikka HallanAkan vaelluksen tai lähteä laskettelemaan tai aurinkolomalle...Tai ihan mitä vaan ! Kirjoita mulle sydanystavaksi@luukku.com Katsotaan tulisiko meistä sydänystävät loppuiäksi <3
 

Yhteistyössä