Syksyn 2009 IVF/ICSI/PAS-hoitolaisia pinoon :)

Alkuperäinen kirjoittaja Inia:
Mukana menossa Maanantaina 7.12.2009



Katriina77 : 2.IVF/ICSI, siirto 25.11 (2) PP12
Linda76 : 3.IVF, punktio 23.11, siirto 26.11 PP11
Inia : 2. IVF, punktio 25.11, siirto 27.11, (2) PP10
Sunflower79 : ICSI, joulukuu, PP5
puskatäti 1.IVF:n 1. PAS, siirto 3.12. PP4
Elenia : 1. IVF:n 1.PAS, siirto 4.12, PP3
kolmisin 2. ICSI 1.PAS, 4.12, PP3
Silja-Leena : 1.ICSI:n 4.PAS, joulukuu, PP-
Nele : 1. IVF:n PAS joulukuu, PP-
tiinuli77 : 1.ICSI, joulukuu, PP-

Plussanneet

Taikapapu Luomu :heart:
viksi : 1. IVF :heart:
aitiliini83 : 1. ICSI :heart:
Minni79 : 1. IVF :heart:
Eena : 1. IVF :heart: :heart:
wattu : 1. ICSI :heart:
tiki-71 : 3. IVF :heart: :heart:
aurin-ko 1. IVF:n 2. PAS :heart: :heart:
Electra : 4. ICSI :heart: :heart:
Pohtijatar : 2. IVF :heart: :heart:
minttu1 : 2. IVF:n 1. PAS :heart: :heart:
Sannuli-81 : 3. IVF :heart: :heart:
anna1979 : 1. IVF :heart:
Ripe72 : 1. IVF :heart:
syystuuli75 : 1.IVF :heart:
Kipinä1: 2. ICSI :heart: :heart:
tvvo : 1.IVF :heart:
sade83 1.ICSI :heart:
Uskallanko : 2.IVF :heart:
tyhmäblondi73 : PAS :heart: :heart:
verve : 1. IVF :heart: :heart:
idaliina : 2. ICSI :heart: :heart:
Kristiina76: 3.IVF :heart: :heart:
astrid : 1. ICSI:n 1.PAS :heart: :heart:
dreamer78 : 2. ICSI :heart: :heart:
pirpana74 : 1. IVF:n 2. PAS :heart: :heart:
sebu08 : 3.IVF :heart: :heart:
ripperi77: 1 IVF :heart: :heart:
Myöhemmin onnistuvat :hug:

Nalle76 1.ICSI
shenda81 1.IVF:n 1. PAS
Amelie80 : 1. ICSI:n 1. PAS
Nipsu74 : 1. IVF:n 1.PAS
Pikku-Tintti : 2.ICSI
paa-pu : 1. ICSI
Piiuli-74 : 1. IVF
JäsenJ :1. ICSI
StellaR : 1. IVF
onnenkukka : 2. ICSI
kipsu : 4.IVF:n PAS
eevi-antero : 1. IVF:n 1. PAS
plastex : 1.IVF
Irene80 : 1. IVF:n 1. PAS
Sarma : 1. IVF 2. PAS
annamaria83 : 2.ICSI
Miimi78 4. ICSI
Isis : 2. IVF:n 3.PAS
kirma : 2.IVF
Sharlin : 1. ICSI
nippe81 : 1.IVF:n 2 PAS
fifiris : 1.IVF:n 1.PAS
Inkku83 : 1.IVF
kolmisin: 2. ICSI
Tytti82 : 1. IVF/ICSI
Vadelmaunelma : 1. IVF/ICSI
Rosetta : 1. ICSI
Paiju :1 IVF
hemu80 : 1. IVF
Joppu : 1.IVF
Iines-74 : 1.IVF:n 2.PAS
Duffy: 1. ICSI:n 1.PAS
Pelkkää kriisiä : 1. IVF
Punahilkka-75 : 1.IVF
Tiitiäispuu : 3.ICSI:n 1.PAS
leppäkerttu-77 : 1.IVF:n PAS
Kifa : 1.ICSI
Heni : 2.IVF
Äititär : 1. IVF
Helmiina78 : 1.IVF:n 2.PAS
Peppiina78 : 1. IVF:n 1.PAS
toivorikas-72 : 3. ICSI

 
Linda76 sullako tänään jo veritesti??? Miten ihmeessä meillä ei testailla ollenkaan verestä????? Sanottiin alkion siirrossa että tasan pp14 saa testailla, ei aikaisemmin. Mutta veritestejä ei ole ja tuloksen voin soitella heille sitten testipäivänä 9.12. Kyllä on eri tapoja mutta näkyyhän se verestä aina paremmin. Oon vähän harmissani kun meillä ei tehdä veritestejä. Tietty tikkutestin jälkeen voi mennä omalle terveysasemalle niin kuin luomuraskaatkin...

Sitten omaa napaa. Täällä mennään jo pp12, jotenkin uskomatonta että ollaan jo niin pitkällä. Kesän hoidossa olin jo monesti tähän mennessä testannut ja itkut itkenyt ja vuotokin alkanut. Nyt vaan en halua testailla. En ole valmis luopumaan tästä toiveikkaasta olosta vielä ainakaan tuohon kahteen päivään Viimeksi alkoi vuoto pp11.

Masu on kipuillut aaltoina ja menkkoja olen odotellut jo muutamia päiviä. Toisaalta nuo luget ei ole mulla vielä aiheuttaneet mitään oireita joten oli jo aikakin tulla lugen tuomat "feikkioireet". Muita ikuisen optimistin oireita on lähinnä palelu. Ei voi sanoa että vilutus vaan ihka oikea palelu. Olen nukkunut pari yötä 4 peiton alla. Onkohan tervettä tämäkään, mutta on vaan niin kylmä.

Vielä siis piinailua pari päivää ja sitten on asia tiedossa suuntaan tai toiseen. Kun vaan selviäisi hengissä oli tulos mikä hyvänsä. Shokki se on joka tapauksessa oli sitten plussa tai nega!!
 
Katriina - Ei meilläkään veritestiä oteta. Soittoaika on varattu tikkutestin tuloksesta. Mahtaakohan olla sama klinikka eli VL?

ON: Olen myös kirjoitellut tuonne loppuvuoden pinoon vähän enemmän. Mulla on toivo alkanut hiipumaan olemattomiin :ashamed: . Tänään tuli Crinonemössön mukana hiukan vaaleanpunaista ja olokin on sellainen että menkat vois alkaa. "Paineen" tunnetta tuolla alhaalla :| .

Viime kerralla myös pp5 tuli hieman punaista. Tosin rusehtavampaa. Tämä oli täysin vaaleanpunaista joten toivoa vielä olisi että on kiinnittymisvuotoa. Silti en nyt uskaltaisi toivoa liikoja! Täytyy nyt vaan yrittää pinnistellä ja pinnistellä.. jos pääsis sen pp10 yli tällä kertaa.
 
Moi kaikki, erityisesti Katriina... samankaltaisia oireita täällä! Palelua on ollut muutama päivä, lievää lämpöä, kuumeinen olo. Eilen mittasin 37,3C. Tänään en ole mitannut, mutta viluttaa parhaillaankin. Ja muutaman kerran tullut super-hikikohtaus. Nyt ei muutamaan päivään kuitenkaan. Erityisesti tänään väsyttää ihan älyttömästi, vaikka yön nukuin hyvin. Etova olo ollut muutaman päivän ajan. Röyhtäilyttää, ällö olo koko ajan, vatsa tuntuu täydeltä. Vatsa ei oikein toimi, ei tarvi käydä usein vessassa ;) Syönyt silti olen kyllä, oikein hyvät itsenäisyyspäiväherkut ja esim. homejuustoja ja graavikalaa, kun ei sitä koskaan tiedä......... että saako niitä kohta enää herkutella. Tosin eipä paljon haittaisi!!!! Niin ilomielin ottaisin sen plussan tänään!!!

Tosiaan, meidän klinikalla otetaan veritesti 2 vk punktiosta eli aamulla kävin labrassa ja parin tunnin päästä saan tulokset.

En edes uskalla sanoa, että on plussaolo, koska voihan nää oireet olla lugeista ja palelu merkki siitä, että olen tulossa kipeäksi. Ja väsymys voi johtua tästä kaiken rankkuudesta ja vuodenajan pimeydestä.

Negaan olen siis varautunut yhtä lailla. Tulee, mikä tulee ja on tarkoitettu. Luonto tekee valintansa. Jos nyt ei tärppää, niin onneksi tällä kertaa saatiin pakkaseen. Se on jo voitto.

Voi Katriina, kyllä niin toivon että me kummatkin saatais tässä nyt maailman parhaat joululahjat! Vielä pitää jaksaa jännittää...........
 
Voi ei kun menee jännäksi. Sinun oireet kuulostaa kyllä vielä vahvemmin raskausoireilta kun minulla. Mua ei ole etonut yhtään ja maha toimii ehkä liiankin kanssa. Kuumemittaria en ole tajunnut kaapista kaivaa pahus :kieh:
Tulehan heti kertomaan tieto!!!!
Mua jännittää sun puolesta ihan hirveästi miten mahdan omasta testistä selvitäkkään!!!!! Kun vaan ei vuoto ala ennen sitä, on niin skeptinen olo!!!! :$
 
Minäkin pidän Lindalle peukkuja tanakasti pystyssä! On muuten sinulla niin samat "oireet" kuin itselläkin: lämmönnousu, väsymys, palelu ja aivan järkyttävät hikikohtaukset!

Minulle siis tuli plussa tänä aamuna, mutta olen vain kotitestien varassa ja vasta PP11 menossa. Siksikin odotan malttamattomana, miten sinun verikokeesi käy!
 
Jotenkin niin arvasin sen tästä olotilasta ja siitä, että verivuotoa edes tihrua ei ole tullut!! Muistan, että ekassa IVF.ssä tuli verituhrua ennen testiä ja silloin tiesin, että negaa tulee.

Olen onnellinen, hämilläni, täpinöissä, innoissani... ja peloissani, sillä edessä on vielä pitkä matka....... Mutta tämä on jo niin lottovoitto ja todennäköisyys on aika hyvä päästä tästä eteenpäin.

Nää oireet... Olen salaa arvannut ja toivonut, että ne enteilisivät tätä.

Ripperi, uskon että plussasi on plussa ja Katriina, sinulle hurjasti plussaonnea myös!! Ja muillekin hoitojen eri vaiheissa oleville kaikkea parasta ja jaksamista!
 
Sarma
Kävin tuossa iltapäivästä täällä lueskelemassa ja oli pakko tulla vielä uudestaan kattomaan kuinka Lindan kävi.. Onnea ihan hirveästi! :) :flower:

Oliko tää eka plussa hoidoista?
 
Kiitos kaikille onnitteluista. Olo on vähintäänkin epätodellinen, kiitollinen, hämmentynytkin...

Tämä oli siis meidän 3. ivf-hoito, kaikki tehty lyhyellä kaavalla. Eka hoito reilut 2 v. sitten tuotti negaa, pakkaseen ei saatu mitään ja melkein heti perään tehtiin toinen hoito vaihtaen Gonal Menopuriin. Tuloksena tuo pikkutaapero joka nyt iltatoimissaan isänsä kanssa. Molemmissa hoidoissa ongelmana selittämätön alkioiden karsiutuminen, eli jakautumattomuus. Siihen saakka kaikki hienosti: miehen tavara priimaa, mukavat määrät rakkuloita, soluja, hedelmöittyminen ok. Toisestakaan hoidosta ei saatu mitään pakkaseen. Tässä kolmannessa kokeiltiin taas eri lääkettä ja voi olla, että se taikka sitten aiemmin koettu raskaus ovat muuttaneet kehoni tilannetta, esim. munasolujen laatua. Pakkaseenkin saatiin tällä kertaa.

Ja takana 3 vuotta selittämätöntä lapsettomuutta. Tutkimusten jälkeen suoraan ivf-hoitoon, muuta ei edes kokeiltu.

Ihmeet ovat mahdollisia. Olen myös saanut paljon voimaa ja vertaistukea seuraamalla näitä palstoja silloin ja nyt.

Vielä kerran suuren suuret kiitokset onnitteluista ja toivon kovasti plussaonnea muillekin, ja neganneille jaksamista ja tsemppiä seuraaviin yrityksiin.
 
Mukana menossa Tiistaina 8.12.2009



Katriina77 : 2.IVF/ICSI, siirto 25.11 (2) PP13
Inia : 2. IVF, punktio 25.11, siirto 27.11, (2) PP11
Sunflower79 : ICSI, joulukuu, PP6
puskatäti 1.IVF:n 1. PAS, siirto 3.12. PP5
Elenia : 1. IVF:n 1.PAS, siirto 4.12, PP4
kolmisin 2. ICSI 1.PAS, 4.12, PP4
Silja-Leena : 1.ICSI:n 4.PAS, joulukuu, PP-
Nele : 1. IVF:n PAS joulukuu, PP-
tiinuli77 : 1.ICSI, joulukuu, PP-

Plussanneet

Taikapapu Luomu :heart:
viksi : 1. IVF :heart:
aitiliini83 : 1. ICSI :heart:
Minni79 : 1. IVF :heart:
Eena : 1. IVF :heart: :heart:
wattu : 1. ICSI :heart:
tiki-71 : 3. IVF :heart: :heart:
aurin-ko 1. IVF:n 2. PAS :heart: :heart:
Electra : 4. ICSI :heart: :heart:
Pohtijatar : 2. IVF :heart: :heart:
minttu1 : 2. IVF:n 1. PAS :heart: :heart:
Sannuli-81 : 3. IVF :heart: :heart:
anna1979 : 1. IVF :heart:
Ripe72 : 1. IVF :heart:
syystuuli75 : 1.IVF :heart:
Kipinä1: 2. ICSI :heart: :heart:
tvvo : 1.IVF :heart:
sade83 1.ICSI :heart:
Uskallanko : 2.IVF :heart:
tyhmäblondi73 : PAS :heart: :heart:
verve : 1. IVF :heart: :heart:
idaliina : 2. ICSI :heart: :heart:
Kristiina76: 3.IVF :heart: :heart:
astrid : 1. ICSI:n 1.PAS :heart: :heart:
dreamer78 : 2. ICSI :heart: :heart:
pirpana74 : 1. IVF:n 2. PAS :heart: :heart:
sebu08 : 3.IVF :heart: :heart:
ripperi77: 1 IVF :heart: :heart:
Linda76 : 3.IVF :heart: :heart:
Myöhemmin onnistuvat :hug:

Nalle76 1.ICSI
shenda81 1.IVF:n 1. PAS
Amelie80 : 1. ICSI:n 1. PAS
Nipsu74 : 1. IVF:n 1.PAS
Pikku-Tintti : 2.ICSI
paa-pu : 1. ICSI
Piiuli-74 : 1. IVF
JäsenJ :1. ICSI
StellaR : 1. IVF
onnenkukka : 2. ICSI
kipsu : 4.IVF:n PAS
eevi-antero : 1. IVF:n 1. PAS
plastex : 1.IVF
Irene80 : 1. IVF:n 1. PAS
Sarma : 1. IVF 2. PAS
annamaria83 : 2.ICSI
Miimi78 4. ICSI
Isis : 2. IVF:n 3.PAS
kirma : 2.IVF
Sharlin : 1. ICSI
nippe81 : 1.IVF:n 2 PAS
fifiris : 1.IVF:n 1.PAS
Inkku83 : 1.IVF
kolmisin: 2. ICSI
Tytti82 : 1. IVF/ICSI
Vadelmaunelma : 1. IVF/ICSI
Rosetta : 1. ICSI
Paiju :1 IVF
hemu80 : 1. IVF
Joppu : 1.IVF
Iines-74 : 1.IVF:n 2.PAS
Duffy: 1. ICSI:n 1.PAS
Pelkkää kriisiä : 1. IVF
Punahilkka-75 : 1.IVF
Tiitiäispuu : 3.ICSI:n 1.PAS
leppäkerttu-77 : 1.IVF:n PAS
Kifa : 1.ICSI
Heni : 2.IVF
Äititär : 1. IVF
Helmiina78 : 1.IVF:n 2.PAS
Peppiina78 : 1. IVF:n 1.PAS
toivorikas-72 : 3. ICSI
[/quote]


[/quote]

 
Hulluus täällä meinaa iskeä!!!!! Edelleen siis piinaillaan mutta ihan loppusuoralla.

Ainainen turhruvuoto ei ole alkanut ja olenkin jollain lailla toiveikas kun aina on tuhru alkanut pp11. Nyt siis jo pp13 ja huomenna se suuri päivä koittaa. Kävin eilen apteekista ostaan testin ja taitaa kotonakin olla jemmassa yksi testi. Pettymys tulee olemaan kauhea jos taas nega paukahtaa mutta silti uskon enemmän negaan kuin plussaan, en tiedä miksi. Palelu on kaameeta ja masu nippailee niin kuin olis just menkat alkamassa. Kuitenkaan ei ainakaan edellisellä vessareissulla tullut vielä mitään tuhruja. Voi että kun meinaa harmoilu vielä voiton. Miten helkkarissa selviän huomisesta!!!!!
 
Linda76 Voi ihanaa!!! :flower: Ja niin paljon annat erityisesti toivoa meille, koska meillä just sama tilanne eli ei vaan lähde jakautumaan. Yksi saatiin pakkaseen, se nyt matkassa... Nyt vaan toivon teille rauhallista odotusaikaa!

Katariina Kuulostaa lupaavalta! Peukut pystyssä!

Inia :hug:

ON: Jouduin käydä täältä tarkistamassa, mikä pp menossa. Niin rennosti olen yrittänyt ottaa ja toi kolmen viikon odotus testipäivään niin pitkä ettei oikein edes kannata laskea. Tokihan se vuoto herättää jo ennemmin, jos on tullakseen. Ärsyttää taas, kun kaikki perheessä niin varmoja onnistumisesta ja itse yrittää varautua pahimpaan... ja ankeaan jouluun.
:/
Vatsaa nipistelee välillä, mutta eipä se taida mitään merkata tässä vaiheessa. Eilen pistin taas Pregnylin, johtunee siitä. On ollu kyllä ihana toi pregnyl. Luget on niin rasittavia, kun side housuissa saa juosta jatkuvasti ja alapää yhtä vaippaihottumaa. Onpahan jotain kokemusta nyt siitäkin! :LOL:
 
Plussa tuli testiin aamulla

Olen ihan mykistynyt ja haltioissani Useamman vuoden yritys palkittiin vihdoin!!!! Emme olleet aamusella uskoa silmiämme, olin kuitenkin paljon varmempi negatiivisesta. Mutta vahva plussa se oli. Tein vielä toisenkin testin jos vaikka joku virhe mutta niin komeili sielläkin plussa.

Olen niin niin onnellinen!!!! Olin jo varautunut siihen että toisten ilouutisia täältä saa kerrasta toiseen lukea mutta omalle kohdalle sitä ei koskaan suotaisi.

Soitin samantien omalle lapsettomuuspolille ja sieltä varattiin samantien varhaisraskauden ultra joka on 28.12!!!! Huh huh, kun asioihin tuli muutos kerta heitolla. Samantien laittoivat myös lähetteen labraan että varmistetaan raskaus ja käväisin sielläkin heti elikäs äsken. Ihan olen pyörällä päästäni, asiat etenevät niin nopeasti.
Pää ei pysy mukana Äsken jopa mietin olenko hereilläkään vai uneksinko kaiken ja herään kohta taas yöuniltani piinailemaan....

Meillä oli hoidoissa niin että saatiin 10 munasolua joista 9 hedelmöittyi ja vain 2 jakautui. Meille tuli diagnoosiksi hedelmöityshäiriö koska alkiot eivät normaalisti jakautuneet. Olivat ihmeissään miksi näin kun kaikki molemmilla kunnossa!!! Meillä siis molemmat kohtuu hyvät mutta ei huippualkiot siirrettiin ja nyt en siis tiedä onko 1 vai 2 alkiota kiinnittynyt. Voihan veljet jos molemmat olisi masussa

Iltapäivällä voin soittaa varmistuksen testiini mutta nyt siis vahvasti raskaana.

En voi sanoin kuvailla olotilaani mutta olen vaan niin onnellinen
 
Katriina aivan mielettömästi onnea!!! :hug: On ihanaa kun välillä tulee näitä positiivisiakin uutisia että meillä muillakin pysyy toivo yllä!!!

ON: pp7 ja pelkään pahoin että mulla ei taas natsannut. Kaikki nippailut on kadonneet ym. tuntemukset. Ainostaan rinnat vielä kipeät mutta en usko sen olevan raskausoire koska alkoivat kipeytymään pari päivää crinonen käytön jälkeen. Kokoajan sellainen olo että tulee vuotoa ja täytyy rampata vessassa. Kauhulla odotan pp9-10 jolloin mulla oli viimeksi se kohtalon hetki.

Äh, ON TÄMÄ KIDUTUSTA!! Miksi niin moni saa lapsen pelkästään jo ajattelemalla ja me joudutaan käymään tällaista helvettiä läpi. EPÄREILUA!! Olisivat he lapsettomia jotka VAHINGOSSA tulevat raskaaksi tai eivät muuten vain osaa pitää lapsistaan huolta. Prkl

Inia - Se vaan on niin väärin.. mutta toivotaan että sä selvitä vain säikähdyksellä ja kaikki onkin hyvin!
:hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja kolmisin:
Mukana menossa Keskiviikkona 9.12.2009



Sunflower79 : ICSI, joulukuu, PP7
puskatäti 1.IVF:n 1. PAS, siirto 3.12. PP6
Elenia : 1. IVF:n 1.PAS, siirto 4.12, PP5
kolmisin 2. ICSI 1.PAS, 4.12, PP5
Silja-Leena : 1.ICSI:n 4.PAS, joulukuu, PP-
Nele : 1. IVF:n PAS joulukuu, PP-
tiinuli77 : 1.ICSI, joulukuu, PP-

Plussanneet

Taikapapu Luomu :heart:
viksi : 1. IVF :heart:
aitiliini83 : 1. ICSI :heart:
Minni79 : 1. IVF :heart:
Eena : 1. IVF :heart: :heart:
wattu : 1. ICSI :heart:
tiki-71 : 3. IVF :heart: :heart:
aurin-ko 1. IVF:n 2. PAS :heart: :heart:
Electra : 4. ICSI :heart: :heart:
Pohtijatar : 2. IVF :heart: :heart:
minttu1 : 2. IVF:n 1. PAS :heart: :heart:
Sannuli-81 : 3. IVF :heart: :heart:
anna1979 : 1. IVF :heart:
Ripe72 : 1. IVF :heart:
syystuuli75 : 1.IVF :heart:
Kipinä1: 2. ICSI :heart: :heart:
tvvo : 1.IVF :heart:
sade83 1.ICSI :heart:
Uskallanko : 2.IVF :heart:
tyhmäblondi73 : PAS :heart: :heart:
verve : 1. IVF :heart: :heart:
idaliina : 2. ICSI :heart: :heart:
Kristiina76: 3.IVF :heart: :heart:
astrid : 1. ICSI:n 1.PAS :heart: :heart:
dreamer78 : 2. ICSI :heart: :heart:
pirpana74 : 1. IVF:n 2. PAS :heart: :heart:
sebu08 : 3.IVF :heart: :heart:
ripperi77: 1 IVF :heart: :heart:
Linda76 : 3.IVF :heart: :heart:
Katriina77 : 2.IVF/ICSI :heart: :heart:
Myöhemmin onnistuvat :hug:

Nalle76 1.ICSI
shenda81 1.IVF:n 1. PAS
Amelie80 : 1. ICSI:n 1. PAS
Nipsu74 : 1. IVF:n 1.PAS
Pikku-Tintti : 2.ICSI
paa-pu : 1. ICSI
Piiuli-74 : 1. IVF
JäsenJ :1. ICSI
StellaR : 1. IVF
onnenkukka : 2. ICSI
kipsu : 4.IVF:n PAS
eevi-antero : 1. IVF:n 1. PAS
plastex : 1.IVF
Irene80 : 1. IVF:n 1. PAS
Sarma : 1. IVF 2. PAS
annamaria83 : 2.ICSI
Miimi78 4. ICSI
Isis : 2. IVF:n 3.PAS
kirma : 2.IVF
Sharlin : 1. ICSI
nippe81 : 1.IVF:n 2 PAS
fifiris : 1.IVF:n 1.PAS
Inkku83 : 1.IVF
kolmisin: 2. ICSI
Tytti82 : 1. IVF/ICSI
Vadelmaunelma : 1. IVF/ICSI
Rosetta : 1. ICSI
Paiju :1 IVF
hemu80 : 1. IVF
Joppu : 1.IVF
Iines-74 : 1.IVF:n 2.PAS
Duffy: 1. ICSI:n 1.PAS
Pelkkää kriisiä : 1. IVF
Punahilkka-75 : 1.IVF
Tiitiäispuu : 3.ICSI:n 1.PAS
leppäkerttu-77 : 1.IVF:n PAS
Kifa : 1.ICSI
Heni : 2.IVF
Äititär : 1. IVF
Helmiina78 : 1.IVF:n 2.PAS
Peppiina78 : 1. IVF:n 1.PAS
toivorikas-72 : 3. ICSI
Inia : 2. IVF

[/quote]

[/quote]

 
Katriina, ihanaa, hurjasti onnea loppumatkaan! Onneksi näitä onnistumisiakin tulee!

Mulla jo ihan kunnon vuoto, ja aamulla testasin ihan puhtaan negan. Virallinen testipäivä on vasta perjantai, ja sinne asti pitäis kuitenkin noita progeja käyttää. Mut voi siis laittaa myöhemmin onnistuviin (toivottavasti näin!), ja sitten siirryn ehkä tuonne kympin talvihoitoihin... Onnea ja kärsivällisyyttä teille vielä piinaileville!
 
Täällä onkin tapatunut vaikka mitä...Onnea plussanneille :heart: En ole oikein vieläkään päässyt yli siitä keskenemenosta, joka tapahtui rv 10+4 tai siis todettiin vaan, että ei löydy sydänääniä...Päässä pyörii vain koko ajan, että MIKSI??? Miksi vaikka koko hoito ei voinut epäonnistua? Miksi annetaan toivoa ja sitten se viedään pois? Jotenkin tuntuu siltä, että me ei koskaan pääästä tämän lähemmäs lasta. Mulla on "jo" kaksi kemiallista raskautta ja nyt tämä pieleen mennyt raskaus, joka alkoi vielä tuplaraskautena.

En ole jaksanut oikein mitään ja joulun olen päättänyt perua. Meidän siis piti jouluna kertoa vanhemmille ja sukulaisille - ja olisihan se varmaan jo näkynytkin jotenkin kun olisi ollut jo jotain rv 18...Nyt ei mitään. Meillä ei ole yhtään joulukoristeita ja olen kieltänyt miestä hankkimasta mitään jouluruokia tai muuta. Joulu tuntuu niin irvokkaalta tässä tilanteessa. Itken melkein joka aamu kun herään - kun muistan, että mitä onkaan käynyt ja miten surkea elämä mulla on. Ja sama taas illalla. Vain uni vapauttaa hetkeksi.
 
"Oispa mulla voimaa kuin tahtoa oisi,
en tuskaa näin suurta kantaa sun soisi
Jos ois siipeni vahvat ja syliini saisin
osan sun murheestas sitä kuljettaisin,
auttaisin taakkaa tätä kantamaan
joka tuli sun sydämees asumaan"
:snotty:
 
Vadelmaunelma, en ole koskaan kokenut keskenmenoa (koska en ole koskaan päässyt raskaaksi asti), mutta keskenmeno on varmaan hirveän paljon kamalampaa hoitojen ja pitkän odotuksen jälkeen! Kun on vihdoin alkanut se kovasti kaivattu, ei ollenkaan itsestään selvästi alulle saatu raskaus, ja sitten se menee kesken! Jotain mitä on vuosia toivonut ja yrittänyt. Jaksamista sulle surussasi! Miksi kysymyksiin ei kai vain ole vastausta, vaikka niitä kovasti toivoisikin. Miksi meille ei tule lasta, vaikka niin lapsia rakastankin? Elämä vain EI OLE OIKEUDENMUKAISTA, sen olen jotenkin kokenut lohduttavana...
 

Yhteistyössä