Synnyttäneet naiset, laittakaas niitä kuvia vartaloista tai vaikka vain masusta.

  • Viestiketjun aloittaja kunonpuhetta
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
tässä ketjussa tulee hyvin esille miten erilailla raskaus voi vaikuttaa kroppaan! pari erittäin hyvin selvinnyttä ja sitten se toinen ääripää. oma mahani on aikalailla Hannan kaltainen.
 
"oho"
[QUOTE="Teija";28804935]Raskausarpia ei ole muualla kuin reisissä, joten siinä suhteessa pääsin vähällä. Kroppa on nyt hyvässä kuosissa, koska olen tehnyt asian hyväksi paljon. Molemmissa raskauksissani lihoin yli 20 kg.[/QUOTE]

Yli 20kg, ja silti ei jäänyt löysää ihoa, arpia eikä makkaroita? Uskomatonta! Ja vielä yli 30v saatu lapset. Tää toi toivoa :)
 
Ei voi olla totta! Mihin teidän mahat on kadonneet???!!! Teijän napakin on jo kiinni mahassa???!!! Mulla roikkuu napa, vatsalihakset ja nahka lörppönään, vaikka synnytyksestä on jo 1v3kk. Niisk. Kuvaa en ees kehtaisi laittaa. Paljon samannäköinen kuin Hannalla. Olen pieni ihminen (50kg) ja vauva oli jättiläinen (yli 4kg), mahakin oli jättiläinen... joten kaunis vartalo tais jäädä historiaan. Olen muuten laihtunut raskauden jälkeen paljon hoikemmaksi kuin koskaan ennen ja lihaksiakin on enemmän kuin koskaan ennen, mutta mahanahka vaan roikkuu. Jos mun napa joskus vielä tulee esille, laitan ehdottomasti siihen napakorun!
 
Viimeksi muokattu:
"Mie"
En osaa tänne kuvaa laittaa, eikä tähän hätään nyt kuvaa olisikaan mutta sen sanon että joskus raskaus tosiaan muuttaa naisen vartaloa vain parempaan suuntaan, niin kävi itselläni. Raskauskiloja tuli 10kg ja kaikki jäi sektion jälkeen synnärille. Nykyään olen jopa hoikempi kuin ennen raskautta, vaatekoko muuttui M --> S
 
Brrrrr
Mun vauva (nyt 4kk) oli kans yli 4kg joten vähän arpia tuli mut äkkiä ne näköjään häviskin. Toki jos ihan tarkasti katsoo ja livenä, ni kyllä ne arvet näkyykin :) mutta ei esim. kuvassa näköjään näy. Vaalenneet jo ja siitä yllätyin itsekin!
 
"Liisi"
Raskausarpien synty on todella yksilöllistä, itselläni tuli 16 kiloa lisää ensimmäisessä raskaudessa ja toisessa 12 kiloa. Kummassakaan raskaudessa ei tullut raskausarpia. En rasvannut ihoa lainkaan.
Noin 10 kiloa ylimääräistä jäi tokasta raskaudesta, sekin taitaa johtua elämäntavoista. Ekasta sain kaikki pois noin vuosi raskauden jälkeen.
Mutta ei tulisi mielenkään liittää tänne pömppömahastani kuvia, ei edes niitä ennen raskautta kuvia.
 
"..."
Uskoisin että geenit vaikuttaa ainakin 95% raskausarpien syntyyn. Loput 5% tulee itsestä, miten liikkuu ja vahtii ettei paino nouse. Mihinkään arpivoiteisiin en usko tippaakaan.

Itse olen synnyttänyt kaksi neliklloista vauvaa, molemmat viikoilla 42+. Yhtäkään arpea ei mun kropassa ole koskaan ollut. Ei edes rinnoissa, jotka teini-iässä kasvoivat hetkessä e-kuppiin. Mutta eipä ole mun äidillä tai isoäidilläkään.
 
Brrrrr
[QUOTE="...";28808869]Uskoisin että geenit vaikuttaa ainakin 95% raskausarpien syntyyn. Loput 5% tulee itsestä, miten liikkuu ja vahtii ettei paino nouse. Mihinkään arpivoiteisiin en usko tippaakaan.

Itse olen synnyttänyt kaksi neliklloista vauvaa, molemmat viikoilla 42+. Yhtäkään arpea ei mun kropassa ole koskaan ollut. Ei edes rinnoissa, jotka teini-iässä kasvoivat hetkessä e-kuppiin. Mutta eipä ole mun äidillä tai isoäidilläkään.[/QUOTE]

Olen samaa mieltä. Esikoisesta en saanut yhtään arpia enkä rasvaillut ollenkaan, mutta toisesta lapsesta sitten tuli muutama arpi ja vatsakin oli paljon isompi ja vauva oli noin 4,5kg! Yritin kyllä loppuajasta rasvaillakin, mutta ehkä aloitinkin liian myöhään mutta toisaalta en usko noihin voiteluihin yhtään.
Sitä edelliset raskausarpeni sain teini-iässä rintojen kasvusta, mutta muutoin ei olekaan arpia tullut, ei reisiin tai muualle. Siskollani ja äidilläni ei ole koskaan tullut raskausarpia mistään... Se on tiettyjen tekijöiden summa, mutta rasvojen en usko vaikuttavan suuntaan tai toiseen.
 
mun
[QUOTE="...";28808043]vähän lisää burnia jos viitsisit laittaa sillä photoshopilla? :)[/QUOTE]

Ei edes löydy koko photoshoppia. Ainoa mitä kuvalle tein, oli mustavalkoiseksi muuttaminen. Mitä hyötyisin nimettömänä kuvani kaunistelusta?
 
Kyl mun kylkiluut näkyy ainakin ihan ilman mitään vatsan sisäänvetämistäkin. Jos vatsaa vedän sisään, ne törröttää tosi pahasti.

Joillain vaan näkyy kylkiluut paremmin kuin toisilla
Sama täällä. Mulla on (BMI:n mukaan...) jotain kymmenisen kiloa ylimääräistä, ja silti kylkiluut näkyvät selvästi ihan levossakin. Jos tästä laihtuisin sen 10 kg, voisin olla aika karua katseltavaa. Hauskaa onkin, kun terveystarkastuksissa eivät terkat oikein osaa päättää, että olenko lihava vai en! Yksi mainitsee ylipainosta, toinen taas, että kamala kun luut törröttää... Otapa siitä sitten selvää. :D
 
mun massu on ollu täällä aiemminkin.
28v ja lapset 7v ja 4v.




no en sitten osaa laittaa kuvaa.
tässä linkki
ilfcXX - Image - Aijaa.com
Näyttää siltä että aika kipeitä olleet kun tulleet? Kuinka nopeasti noi vaalenivat? Itsellä muutamia pieniä ja lähinnä kyljissä, mutta mulla on sektioarpi joka on kaksinkertainen, toisessa leikkauksessa lääkäri ei ottanut edellistä arpea pois vaan teki toisen viereen eli nyt alavatsalla on kireä arpi jonka päällä roikkuu läski, ei kiva.
 

Yhteistyössä