Syyskuiset 2018 <3 *kevät*

@Kiira29 oon ostellut vaatteita. :LOL: Aluksi olin ihan, että ei mitään ennen rakenneultraa, mut pyhpah. :D Sit tein hyvät torikaupat, sain mobilen kaupanpäälle. Lisäksi löytyy vauvan amme mikä saatiin anopilta. Suuremmat ostokset ajattelin tehdä vasta heinäkuussa. :) Meillä kun tyo laskettu on 31.8. :)


Niin ja oon alkanut tuntemaan liikkeitä. <3
 
Viimeksi muokattu:
@Kiira29 ihanaa, että sielläkin liikkeitä jo tuntunut! :love: Mulla on nyt parin päivän ajan tuntunut monta kertaa, niin ihanaa! Millä viikoilla olitkaan?

Mulla poikaolo aika vahvana ollut tässä, mutta oon silti ostanut juurikin unisex vaatteita. Onhan siellä muutama tytön ja pojankin vaate. :)

Marrrsipaani ja Mini 17+3 :love:
 
Me ollaan ostettu vaan sukat, että on ollu jotain mitä hiplata, mutta ei muuta.. Vielä. :whistle: Huomenna mennään sinne yksityiselle ultraan ja ajateltiin miehen kans että jos/KUN kaikki on hyvin, niin mennään ostaa jotain pikkuselle. :love: Vitsi ku sais jo sukupuolenki kuulla, on vähä poikaolo myös, mut tyttö sieltä varmaan tulee, itellä 3 siskoo ja miehellä 3 siskoo.:D

Mäki luulin tunteneeni täs yks aamu vähä hentoa liikettä, mut voi olla jotain muutakin kuplintaa tai mitä lie.. Vitsi kun alkais pian tuntemaan jo päivittäin. :love::love:

Toiveinen ja Pipuna 15+3
 
Mä voisin kans tulla tänne ryhmään höpöttelee! Pari kertaa kävin tuolla syyskuisissa mutta tuntu että siellä ei kauheesti höpötelty kun useimmat taitaa olla FB ja itellä ei sitä oo :) Meillä olis tulossa toinen lapsi esikoinen on 1v10kk nyt olis viikot 14+4. Täällä on kans poika olo mutta eiköhän sieltä taas tyttö tuu :D Mua kans kuumottais mennä tässä välissä vie yksityiselle ultraan :barefoot:

Jasuu ja 14+4
 
Mäki haluisin käydä väli ultrassa mut en raaski maksaa sitä 220€ minkä täällä kustantaa :(

Ihanaa että @Toiveinen tietää ehkä jo huomenna kumpi on tulossa ja takuu varmasti näkee vauvan ❤

Must tuntuu et mun päähä ei mahu ku vauva :D Milloha mies kyllästyy ku en puhu muusta. Kaverit ei tiiä ni ei oo ketään muuta kelle papattaa ja vanhemmille ei kehtaa :oops:
 
@Kiira29 tänne vain höplttelemään, nyt kun itekki oon alkanu täällä käymään enemmän uuden ketjun myötä. :ROFLMAO: Mut siis mulla ihan sama fiilis, ainakin kun ultraa venailen. Ei päässä oikein mitää muuta ole, kuin vauva. :whistle: Noh, yritän välillä puhua jostain muustakin muiden kanssa. :D Kiva täällä höpötellä, kun kavereita ei liiemmin niiiiin paljoa kiinnosta, paria lukuunottamatta.

@Jasuuu mukaan vain.(y)
 
Mäki haluisin käydä väli ultrassa mut en raaski maksaa sitä 220€ minkä täällä kustantaa :(

Ihanaa että @Toiveinen tietää ehkä jo huomenna kumpi on tulossa ja takuu varmasti näkee vauvan ❤

Must tuntuu et mun päähä ei mahu ku vauva :D Milloha mies kyllästyy ku en puhu muusta. Kaverit ei tiiä ni ei oo ketään muuta kelle papattaa ja vanhemmille ei kehtaa :oops:
Mulla on viikon päästä neuvolalääkäri ja oon jo niin epätoivonen että miettiny kaikki konstit millä saisin sen lääkärin myös ultraanaan sisätutkimuksen lisäks :LOL:
 
Mulla on viikon päästä neuvolalääkäri ja oon jo niin epätoivonen että miettiny kaikki konstit millä saisin sen lääkärin myös ultraanaan sisätutkimuksen lisäks :LOL:
:D jospa olis ihana lääkäri ja suostus ultraa, sano et sua huolettaa hirveest istukan paikka tms.

Mites teidän painot? Mulla vaan paino nousee ja on iha turvonnu ja epämukava olo lähes koko ajan, ihan pelottaa kui tappii se ehtii täs viel nousta jos tätä tahtia jatkuu.
 
:D jospa olis ihana lääkäri ja suostus ultraa, sano et sua huolettaa hirveest istukan paikka tms.

Mites teidän painot? Mulla vaan paino nousee ja on iha turvonnu ja epämukava olo lähes koko ajan, ihan pelottaa kui tappii se ehtii täs viel nousta jos tätä tahtia jatkuu.
Joo jotain vastaavaa ajattelin koittaa keksiä :D ei sillä mitään häviä että yrittää.. Ja tietenkin tärkeintä että kaikki on hyvin mutta jotenkin niin outo olo kun esikoisesta oli varma tyttö olo ja tästä uudesta ei ole mitään hajua niin tää epätietoisuus häiritsee liikaa :D et tuntuu että miettii sitä jopa liikaakin että kumpi siellä mahassa onkaan :oops:

Täällä kans tosi turvonneita ollaan ja tuntuu että vatsa ei toimi kunnolla.. maha ihan koko ajan sellainen kun olisi ilmaa täynnä :unsure: Ja vaihtelee ummetuksen ja ripulin välillä.. Et näytän siltä kun oisin 6kk raskaana :ROFLMAO:
 
Mulla ekasta neuvolasta laskenut paino 3kg tähän huomiseen neuvolaan joka on 14+2. Hyvä vaan, lähtöpainoa on enemmän kuin tarpeeksi... mut silti oln vähän ylpee. Mulla kun ei oo ollu mitään pahoinvointia ja aamupäivän ja iltapäivän ajan on jatkuva nälkä...
 
  • Tykkää
Reactions: Toiveinen
@Jasuuu jep keksit jotai ja pyydät tsekkaamaan, kuitenki niin iso juttu nähä se pikkukamu siellä masussa. :love: Toivotaan, että onnistuu!

Täälläkin painoa on tullu siis +3kg,ja oon syöny samalla tavalla ku aiemmin, ni oon ollu ihan järkyttynyt, mut nla lääkäri just rauhotteli, että ei ois hätää, mutta... Omassa päässä tää tuntuu katastrofilta!   :eek::ROFLMAO:
Mut turvotusta tää hope so nyt vaan on.. :whistle:

Täällä myös ajatukset melkeen pelkästään vauvassa on, ihan joka asiasta tulee vauva mieleen. :giggle: Ja oon nyt ihan jännityksessä.. Voisko kello jo olla kolme, että pääsis ultraan? :rolleyes: Ajateltiin sit jotain pientä tosiaan käydä ostamassa pikkuselle. :barefoot:
 
@Jasuuu jep keksit jotai ja pyydät tsekkaamaan, kuitenki niin iso juttu nähä se pikkukamu siellä masussa. :love: Toivotaan, että onnistuu!

Täälläkin painoa on tullu siis +3kg,ja oon syöny samalla tavalla ku aiemmin, ni oon ollu ihan järkyttynyt, mut nla lääkäri just rauhotteli, että ei ois hätää, mutta... Omassa päässä tää tuntuu katastrofilta!   :eek::ROFLMAO:
Mut turvotusta tää hope so nyt vaan on.. :whistle:

Täällä myös ajatukset melkeen pelkästään vauvassa on, ihan joka asiasta tulee vauva mieleen. :giggle: Ja oon nyt ihan jännityksessä.. Voisko kello jo olla kolme, että pääsis ultraan? :rolleyes: Ajateltiin sit jotain pientä tosiaan käydä ostamassa pikkuselle. :barefoot:
Miten meni ultra? Näkykä sukupuoli jo? Ja mitä ihanaa ostit pienelle :love:
 
Oli kyllä niin selkeät poikamerkit(lue=tiitti siellä jalkojen välissä:giggle:), että lääkäri lupas eläkkeelle jäädä, jos se vielä tytöksi muuttuisi. :LOL: Voi ihanaa tietää, että kumpi tulossa, ollaan niiiin onnellisia. :love: Jotenki vielä enemmän konkretisoitui ajatus vauvasta. Ja vielä, kun kaikki näytti olevan just niinku pitäiskin. :love: Tuli kaksi sinisen sävystä pikkusta bodya ostettua, voi apua, miten söpöjä nuo vaatteet on.. :barefoot:
 
Oi ihanaa että selvis sukupuoli <3 hitsi kun munkin tekis niin mieli mennä sinne yksityiselle ultraan :love: mitäs oireita sulla oli pojasta ? Itellä kans poika olo mutta taas esikoinen tyttö ja äitillä 3 tyttöö niin jotenkin ajattelen että sen on pakko olla se se tyttö :LOL:
 
Tässä istuskelen ja muistelen sitä, kun tein raskaustestin ja siihen piirty ne kaks viivaa. Ihan huikeeta! Menin kyllä niin shokkiin - hyvällä tavalla - et mul kädet tärisi ihan hulluna ja kävelin vaa edes takasin ihan onnessani! :LOL::love: Koko päivän vaan ootin, et nään miehen ja saan kertoa.

marrrsipaani ja Mini iiihan just 17+6, koska vaihtuu vuorokausi. ;)
 
Kiitos :love: Ja @Jasuuu etovaa oloa oli päivittäin, järkky väsymys, nenä on täysin tukossa edelleen, päänsärky alko tossa pariviikkoa sitten ja kaikkein kurjin, tää valkovuodon määrä!! Seki vois jo vähentyä. :LOL: Mäki aattelin, että ku miehelvaan siskoja, mulla vaan siskoja ja suvussa ylipäätään enempi tyttöi serkuissakin, et tyttö sielt kumminki tulee, vaikka poikaolo onkin, mutta ei, pieni ihmeemme on kuitenkin poika:love:

@marrrsipaani joo nyt kun itekki miettii sitä, kun se plussa pärähti tikkuun ni voi eiii, se tunnekuohu mikä siitä nousi:love:
 
Tuun tänne väliin huutelemaan, että kyllä kyrsii toi valkovuodon määrä täälläkin. Hiivatulehdus mulla on jo kerran ollut raskauden aikana, toivottavasti ei uusisi. (n) Vaikka helppohoitoinen toki on.

Mites muuten, miten pitkällä porukka on? Koska saa jännäillä muidenkin seuraavia ultria? :)
 
Tuun tänne väliin huutelemaan, että kyllä kyrsii toi valkovuodon määrä täälläkin. Hiivatulehdus mulla on jo kerran ollut raskauden aikana, toivottavasti ei uusisi. (n) Vaikka helppohoitoinen toki on.

Mites muuten, miten pitkällä porukka on? Koska saa jännäillä muidenkin seuraavia ultria? :)
Täällä kans toi ihana hiiva mitä ei oo ikinä enne ollu :D ei ollu edes esikoisen aikaan.. sit mulla alkanu naamaan tulee finnejä mitä ei ollu esikoisesta eikä normaalisti :D mulla on rakenneultra 30.4 ellen mee aikasemmin johkin :barefoot:
 

Yhteistyössä