Syyskuiset 2018

Mammuli82: Samaa pelkäsin myös, että on jokin piilevä sairaus. Toki voihan mulla yhä olla, mutta aika kattavasti kaikkea on tutkittu eikä löydy mitään. Uskon, että hyytymistekijöissä on jotain häikkää mikä ei näy niissä kokeissa, näin voi myös olla. Olenkin nyt napsinut aspiriinia ja käyttänyt lugesteronia tämän raskauden ja kaikki on tähän
asti sujunut vähän liiankin hyvin. Hirveesti sulle tsemppiä pelkojen keskelle, tiedän mitä ne on! Avain siihen, että pääsee eteenpäin on nimenomaan pelon voittaminen. Elämä antaa ja ottaa, se on sitten osittain myös meistä kiinni kuinka sen otamme vastaan ❤ voimia kaiken keskelle.

PinskuPinsku, voimia kaiken tuon keskelle! Tiedän valitettavasti mitä joudut käymään läpi.

Ravishing, varmasti todella ahdistava tilanne odottaa Voimia hirveesti !!!!!

Lintu88
 
Moikka kaikille. Nostaisin vaan ilmotusta, että mulle ei kannata laittaa viestejä fb-ryhmästä. Mä putosin kelkasta jo helmikuun alussa ja jätin ryhmän toisten hoidettavaksi. Ihanaa odotusta teille kaikille joiden kanssa ryhmässä yhdessä jännättiin <3 mulla lääkkellinen tyhjennys epäonnistui ja jouduin kaavintaan. Nyt odotellaan että tästä parantuisi ja pääsisi jatkamaan elämää :)
 
SH.
Täällä kanssa kovasti kaivattais fbryhmää, vk 12 menossa ja kovasti jännittää kun yksi keskenmeno takana. Itsellä ei ole tuttavia ketkä olisi raskaana / lähiaikoina saanut lisäystä niin on kovin yksinäinen olo tän asian kanssa, tietty miehelle paljon tulee höpistyä mutta olisi kiva saada vertaistukea

23v/la 25.9/ensimmäinen lapsi/TAYS
 
Jos joku perustaa fb-ryhmän mattimyöhäisille niin haluaisin mukaan. En ole uskaltanut kirjoitella / hakea ryhmiin ennen nt-ultraa aiempien vastoinkäymisten vuoksi. Nyt kaikki näyttäisi toistaiseksi ainakin hyvältä.

31v/1. Lapsi/??
 
Täällä myös itsekin vasta nyt fbryhmään olen ajatellut liittyä, harmi, että kaksi ryhmää jo ovat täynnä. Pitäs siis tosiaan uusi perustaa, mut itsellä ei toi faceryhmien perustaminen oo ollu helpointa kauraa. Voin kyllä yrittää tehdä, jos joskus koneelle pääsen niin, että ei ylimääräiset urki takana, sillä kotikone todella huonossa kunnossa, ja vain töissä töiden jälkeen semmosen voisin yrittää perustaa. :coffee::ROFLMAO:

Täällä etovaa olo jo helpottanut, väsymys on vahvasti kanssani ja tissien arkuus, toki myös syödäkin voisi kokoajan :whistle: Tuntuu toisaalta, että aika mennyt lujaa, toisaalta ei. Käydään vielä ennen rakenneultraa yksityisellä tossa joskus kahdenviikon päästä, kun tuntuu että siihen rakenneultraan ihan ikuisuus, kun vasta huhtikuun lopulla/toukokuun eka vko o_O:D

Toiveinen ja Pipuna 13+4
 
Hei ja ihana kuulla Itselläni takana nyt kaksi keskenmenoa ja toinen diagnosoitiin tuulimunaksi ja yritettiin lääkkeellistä, jonka jälkeen jouduin vielä kaavintaan. Pitkin hampain suostuin. Toivottavasti ei ollut virhe. Ajatukset vielä sekaisin kaikesta, uskallammeko yrittää kolmatta lasta enää kaiken jälkeen. Tukostaipumustestiin lääkäri määräsi/suositteli 2kk päästä ennen seuraavaa raskautta, joten ymmärsin että ainakin kaksi kiertoa kannattaa odottaa.
 
Helou, loin nyt salaisen ryhmän Facebookiin, jos haluat liittyä, niin laita yksityisviesti minulle täällä kaksplussassa, jossa kerrot nimesi ja profiilikuvastasi, niin osaan lisätä sinut facekaveriksi tekaisemalleni facebookkäyttäjälle, jolloin saan lisättyä sinut ryhmään:) ryhmään sinut lisättyäni voit poistaa tekaisemani henkilön face kavereistasi, ellen itse ehdi.
 
Viimeksi muokattu:
Helou, loin nyt salaisen ryhmän Facebookiin, jos haluat liittyä, niin laita yksityisviesti minulle täällä kaksplussassa, jossa kerrot nimesi ja profiilikuvastasi, niin osaan lisätä sinut facekaveriksi tekaisemalleni facebookkäyttäjälle, jolloin saan lisättyä sinut ryhmään:) ryhmään sinut lisättyäni voit poistaa tekaisemani henkilön face kavereistasi, ellen itse ehdi.
kiitos Toiveinen, laitoin sulle viestiä :)
 
Toistaiseksi nyt killutaan mukana hieman huojentuneemmin mielin. Pikatesti istukka näytteestä oli normaali ja kaksi XX:löytyi :love: Odotetaan vielä pitkän testin tulosta. Ja sitten suunnataan rakenne ultraan ihmettelemään, mikä olisi voinut turvotusta aiheuttaa.
 

Yhteistyössä