1. Palvelimen ylläpitotöiden johdosta foorumi ei ole käytettävissä perjantaina 19.7. noin klo 06.00 - 07.00 välisenä aikana. Pahoittelemme tästä aiheutuvaa haittaa. Pyrimme pitämään tauon mahdollisimman lyhyenä.

Kaksplus-toimitus
    Poista ilmoitus

Syyskuiset 2019

Viestiketju alueella 'Odotusaika' , aloittaja Jeppis92, 30.12.2018.

1. Jeppis92

Jeppis92 Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    29.12.2018
    Saadut tykkäykset:
    2
    Onko muita plussaajia? :love: Itsellä laskettu aika menkkojen mukaan 5.9, toinen olis tulossa. Nyt vaan toivotaan et kaikki menee hyvin!

• Tykkään Tykkään x 2
    • Ihana! Ihana! x 1
    • List
  2. Kerttttu

Kerttttu Jäsen

Rekisteröitynyt:
    15.11.2018
    Saadut tykkäykset:
    19
    Heippa ja onnea @Jeppis92 :love::barefoot:onko eka tulossa? :love:

Minä hengailen tuolla elokuisissa mutta la menkkojen mukaan niin loppupuolella että käynpä vähän täälläkin urkkimassa:whistle::ROFLMAO: ties vaikka muuttuisikin la vielä sitten ultran myötä..

• Tykkään Tykkään x 1
    • List
  3. Jeppis92

Jeppis92 Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    29.12.2018
    Saadut tykkäykset:
    2
    @Kerttttu toinen olis tulossa, ennestään 7/17 poika. :) entäs sulle?:love:

4. Kerttttu

Kerttttu Jäsen

Rekisteröitynyt:
    15.11.2018
    Saadut tykkäykset:
    19
    Ensimmäinen, taustalla yksi km varhaisilla viikoilla.. Kamalan hitaasti nämä päivät menee kun haaveileee ja pelkää samaan aikaan :whistle::love:

5. Kunpa

Kunpa Jäsen

Rekisteröitynyt:
    21.11.2018
    Saadut tykkäykset:
    8
    @Jeppis92 Täälläkin yksi syyskuun odottelija :) La olis 4.9.
    Alku tässä vielä jännittää, että pysyykö pikkuihme matkassa....vielä vähän pelonsekaisen tuntein täällä ollaan.
    Pahoinvointia on havaittavissa, mikä onkin ihmeellistä kun mulla ei oo koskaan aiemmissa raskauksissa moista ollut näin varhaisessa vaiheessa. Olot on iskenyt vasta rv 6 eteenpäin. (n)

6. gemmy

gemmy Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    27.09.2017
    Saadut tykkäykset:
    151
    LA 6.9. Aika suorastaan matelee. Joulupäivänä tuli eka plussa testiin. Toinen olisi tulossa ja aikalailla pelokkaissa tunnelmissa mennään.

7. Kindness

Kindness Jäsen

Rekisteröitynyt:
    17.01.2017
    Saadut tykkäykset:
    23
    Heippa, täälläki ootellaan syyskuista. Plussattu 23.12 ja la ois 5.9. Toista odotellaan, esikoinen syntynyt 9/17 :love:

Mulla alko esikoisesta 6+2 pahoinvointi, joka kesti 20 viikolle saakka. Nyt on ollu vähä iltasin pahaa oloa :)

Täällä kans tottakai pelottaa, mutta yritän nauttia ja ajatella, että kaikki on hyvin, ei se ressaaminen ainakaan auta parempaan suuntaan.. :confused:

Toivotaan, että meillä kaikilla menee hyvin loppuun saakka ja saadaan pienet sylliin syyskuussa :love:

8. .A.

.A. Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    11.09.2016
    Saadut tykkäykset:
    2
    Täällä laskettuaika myös 5.9 :love: toinen tulossa.
    Oireina oikeastaan hetkistä pahoinvointia, muttei vielä ainakaa muuta.

Korjaan, onhan mulla mahakipuja ollut tosi paljon reilu viikon ajan. Toivottavasti normaaleja alkuraskauteen kuuluvia.

Viimeksi muokattu: 31.12.2018
  9. Kunpa

Kunpa Jäsen

Rekisteröitynyt:
    21.11.2018
    Saadut tykkäykset:
    8
    Onnea kaikille plussista :love:
    Ihanaa saada syyskuun ketjuun lisää väkeä. <3

Pahoinvoinnin voimistuminen pelottaa, kun ennestään tiedän kuinka se vie voimat. Myös tämä kammo väsymys on aikamoista. Vuorotyö vielä rokottaa varmasti voimia:sleep:

10. Mandel

Mandel Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    31.12.2018
    Saadut tykkäykset:
    10
    Varovaisesti tulen mukaan tänne. La 2.9. Ensimmäinen kyseessä. Syksyllä kkm. Joten jännityksellä, mutta toiveikkaana mennään eteenpäin. Alkuraskauden uä varattuna parin viikon päähän. Vatsanipistelyjä ja väsymystä oireina.

11. Josephina

Josephina Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    20.04.2016
    Saadut tykkäykset:
    8
    Täältä kans mukaan, LA ois 2.9. Testasin jo muutama päivä ennen joulua ekan plussan. Meillä esikoinenkin syyskuinen, vm. 2017 :) huomenna soittelen neuvolaan ja kyselen varhaisultraa.

12. Karvakorvat

Karvakorvat Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    13.11.2016
    Saadut tykkäykset:
    155
    Jes, oottelin tätä vähän! La ois 9.9, mikäli kaikki menee hyvin. Plussattu jo dpo 10 hailura viiva, eli 27.12. Eilen ois menkkojen pitänyt alkaa. Nyt vaan peukut pystyyn meille kaikille :love:
    Esikoinen kyseessä täällä, ikää 24 ja 25. Yritystä ei virallisesti oltu vielä aloitettu, mutta kunnollista ehkäsyä ei oo ollu käytössä 1.5 vuoteen ajatuksella, että jos sieltä joku päättää tulla niin tulkoot :rolleyes:

Oireina täälläkin jäätävä väsymys, unettomuus, vatsan nipistely ja vihlonta ja tissikipu ja turvotus. Nää oireen alko n. Viikko oviksesta

13. Karvakorvat

Rekisteröitynyt:
    13.11.2016
    Saadut tykkäykset:
    155
    Niin ja eilen alko hirveen onnekkaasti kauhee flunssa, kova yskä ja kuumetta. Panadolia pakko syyä tasasesti kun muutoin nousee yli 38, ja sillon suositellaan laskemaan kuumetta välttääkseen sikiövaurioita. Yön nukuin sohvalla istuen, kun ei vaan pysty makaamaan yskältä/limalta :(

14. maijjaa

maijjaa Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    28.05.2013
    Saadut tykkäykset:
    6
    Mä tuun seuraileen teitä mulla siis laskettu ihan elokuu lopulla mut voi viellä tipahtaa syyskuulle. Plussa saatu 17.12 ja la toistaiseksi 28.8

15. gemmy

gemmy Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    27.09.2017
    Saadut tykkäykset:
    151
    Ootteko miettineet varhaisultraa? Mulla olisi vissiin 7+0, mutta siihen vielä 2,5 viikkoa. Ei millään jaksaisi odottaa. Vuosi sitten varhaisultrassa oli 2x tuulimuna. Hoitoja tahkottu jo aivan liian kauan. Aika epätoivoinen fiilis on, että onkohan nytkään hyvin asiat.

Mulla krampit on ainoa oire. Jos noudattaa esikoisen raskautta niin oksentelu alkanee 6+ viikoilla. Ilmankin sitä toki selviäisin.

Tänään 4+4

16. Karvakorvat

Rekisteröitynyt:
    13.11.2016
    Saadut tykkäykset:
    155
    Mietin kyllä tota varhisultraa, mutta toisaalta voisin ite yrittää löytää dopplerilla sydänääniä heti kun on mahollista. Perhe-Artessa toki ei ihan mahottoman hintanen ois. Mies oli sitä mieltä et ootetaanihan vaan sinne ekaan np ultraan :rolleyes:

17. Kindness

Kindness Jäsen

Rekisteröitynyt:
    17.01.2017
    Saadut tykkäykset:
    23
    Mullaki varhaisultra pyöriny mielessä.. Olis kyllä huippua, kun otettais joka neuvolaan käytännöks se, että ekalla käynnillä ultrattais. Joillaki paikkakunnilla se on :love: Esikoisesta löyty dopplerilla sydänäänet 8+2, toisaalta vois odotella, mutta... malttaako sitten kuitenkaan :rolleyes::D

18. Beibihaaveilija

Beibihaaveilija Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    22.08.2018
    Saadut tykkäykset:
    205
    Hei!

Täällä myös yksi onnellinen plussannut. :love: Tänään digiin tuli 2-3, eli oletettavasti Rv4 tai 5. Huomenna soitto neuvolaan.

Me odotetaan erittäin toivottua ja odotettua esikoista. <3 Itse olen 22 ja mies 24. Tosi jännää! :rolleyes: Vahvimpana oireena olleet menkkamaiset jomotukset/vihlaisut kohdun alueella. Välillä hentoa etovaa oloa, mutta en sanoisi, että normaalisti poikkeavaa. Tissit vähän ehkä myös turvonneet. Itseäni pelottaa oksennuskammoisena raskauspahoinvointi. Mutta pienen takiahan se on kestettävä, mikäli ilmenee. :D

• Ihana! Ihana! x 2
    • Tykkään Tykkään x 1
    • List
  19. Karvakorvat

Rekisteröitynyt:
    13.11.2016
    Saadut tykkäykset:
    155

Millon oli viimeks menkat? :)

20. Beibihaaveilija

Rekisteröitynyt:
    22.08.2018
    Saadut tykkäykset:
    205
    @Karvakorvat 1.12 alkoivat. Ja nyt ovat siis myöhässä 1-2pv. Kierto hieman heittelee. :)

21. Karvakorvat

Rekisteröitynyt:
    13.11.2016
    Saadut tykkäykset:
    155
    Okei! Mulla oli viimeks 3.12, tosi säännöllinen kierto. Tällä hetkellä siis 4+1 :)

22. Beibihaaveilija

Rekisteröitynyt:
    22.08.2018
    Saadut tykkäykset:
    205
    @Karvakorvat lähekkäin siis ollaan! Oletko tehnyt digiä? Mä ajattelin soittaa huomenna neuvolaan. :love:

23. Karvakorvat

Rekisteröitynyt:
    13.11.2016
    Saadut tykkäykset:
    155
    @Beibihaaveilija , en oo tehny viikkodigiä, tein jo viikoloppuna digin , joka näyttää vaan plus tai miinus (y)

24. Kunpa

Kunpa Jäsen

Rekisteröitynyt:
    21.11.2018
    Saadut tykkäykset:
    8
    Mietin kans tuota varhaisultraa, missähän hinnoissa ne nykyään liikkuu (n) viime raskaudesta on jo 8 vuotta eli hinnat on varmasti noussut.
    Mulla on kaksi keskenmenoa menneisyydessä, joiden takia olen jotenkin kovin epäilevä aina näin alkuraskaudesta. Vaikka kuitenkin on on kaksi onnistunutta raskautta näiden keskenmenojen jälkeen.
    Viimeisimmissä raskauksissa olen käynyt varhaisultrassa, ihan vaan varmistamassa raskauden tilanteen mielenrauhani takia.o_O

25. Karvakorvat

Rekisteröitynyt:
    13.11.2016
    Saadut tykkäykset:
    155
    @Kunpa , riippuu missä asuu. Kannattaa googletella. Hkissä ja lahdessa perhe-arte, hinta taitaapi olla 79€, mehiläisissä yms tais nousta jopa 200€ tienoolle o_O

Mun on nyt pakko omanapailla. Mulla ei tää kuume laske, panadolit menny maksimilla ja kaikki "mekaaniset" jipot kokeiltu. Kuume nytkin 38.4. Pelottaa, että täsyäon jotain seurauksia sikiölle tai ylipäänsä koko raskaudelle. Yleensäkki mua kuumeessa särkee nivusiin, mutta nyt se kipu hirvittää,vaikka ilman raskautta vastaavaa on ollu :(:(

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri
Kotiliesi
Koululainen
Ruoka.fi