Syyskuiset 2019

Tuo flon sovellus näyttää 5+7 muuta en tiiä. Aloittelijana tässä että lie sitte 5+6 mutta huomenna 6+0 jokatapauksessa.

Edit: eiku joo, se sovellus näyttää tänään 5+7 ja huomenna 6+1 eli tänään siis 6+0

Ja vielä edit: toinen sovellus näyttää samoin ku sulla. Siis samoissa mennään.
Flo näyttää aina päivän yli, siinä se viikkolaskuri menee jonku jenkkimallin mukaan, siinä ei oo ollenkaa +0 päiviä. Eli muistaa aina miinustaa yhden päivän kun kattoo flo :ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: Unetonna
Minäkin voisin ilmottautua! Tänään testattu + dpo 15. Jännittää!
Yritys aloitettu 12/2017, 4/18 kkm rv 14, tm 8/18. Meidän pieni tyttö menehtyi Turnerin syndroomaan. Oli kova paikka ja on vieläkin. Mutta olen tosi innoissani, että viimein pärähti plussa. Imetän vielä meidän 2v 9kk tyttöä. Keskenmenojen jälkeen en ovuloinut aikoihin ja vielä kiitollisempi nyt plussasta. Mä en ole miehelle vielä kertonut, aattelin, että testaan vielä noi loputkin mitä löytyy ensi viikolla ja sitten kerron. Varovaisuus mukana vaikka tiedän, että km on aina huonoa tuuria. Mä luotan, että me saadan tää syliin asti. Oireina palelu, rintoja pistelee, alamahaa on pari kertaa repässyt kovasti ylös noustessa.

Mä en tosta lasketusta ajasta tiedä, koska FF apin mukaan ny ois dpo 15. Mutta kyllä se laskettuaika selviää. Syyskuun Lopuilla varmaan :love:

Tosiaan meillä lapset 11/04, 12/05, 03/09 ja 03/16.

Minä just 32v ja mies 38v

Kuvassa vielä tän aamuinen testi
 

Attachments

  • Tykkää
Reactions: Tupuli ja Emmae
Minäkin hyppään mukaan porukkaan. Plussasin viime viikolla. Vaikea käsittää tätä raskautta, ei ehditty sen kummemmin suunnitella. Ei oo kauaa kun lopetin imetyksen, kuopus täyttää keväällä 2. Mä oon jo nelikymppinen. Oon kyllä tosi onnellinen tästä raskaudesta, vaikka on tässä ollut sulattelemista. Neuvolan varasin, se on 25.1. Toivon että siellä kurkattas myös ultralla, sillä kierto ei ole imetyksen jäljiltä vielä tasainen. La ois menkkojen mukaan 5.9. Testin tein kun oon koko ajan väsynyt ja mua palelee. On ollut myös repäisykipuja, ja hajuaisti on voimistunut.
 
Noniin minäki aktivoidun tänne vähän paremmin ku piti ensin pikku reissu eikä ehtiny siellä sometella :D mullakin tosi epäuskoinen olo vielä ja näin unta että sain keskenmenon :eek::notworthy: vaikka ei mulla silti mitenkään pelokas olo ole vaan aika rauhallinen (n)

Voitteko vinkata ennenkuin suljette face ryhmän niin ehtis halutessaan silti mukaan jos ei jo oo :barefoot:?:oops:

Aattelin nyt seuraavaksi kans jonku vaikka sen preglifen ladata, kiitti vinkistä (y)

Täällä edelleen aika oireetonta ja sen unen jälkeen päätin vielä testata kerran digillä sitten kun viikkoja olis oletettavasti 3+ :unsure:

Onko teille tullu mitään ruoka himoja vielä? Huomasin nimittäin ite että vedän paprikaa kaksin käsin :ROFLMAO: jo monena päivänä :whistle:
 
Mä oon miettinyt sitä omakustanteista varhaisultraa, mutta taitaa jäädä tällä kertaa väliin. Ihan taloudellisista syistä ja sit vähän hankalaa, kun ei ois tuolle taaperolle hoitopaikkaa sen ajaksi. Onko moni menossa?

Mulla ei ole vielä mitään ruokahimoja, ainakaan tiettävästi :LOL: saa nähdä tuleeko o_O

Mua jännittää miten kroppa kestää tän raskauden, viimeksi tuli radi ja raskaushepatoosi. Silloin tuntui, et elimet kerrallaan alkoi hajota :confused:
 
Heippa! Minäkin päätin nyt liittyä mukaan. Positiivisen testin tein jo 29.12 ja laskettu aika menkoista laskettuna olisi 8.9 luultavasti
Tuleva vauva on minulle ja miehelleni viides❤ Ikää minulla 33 ja miehellä 35. Koko viime viikon ihmettelin raskausoireiden vähyyttä ja nyt sitten viikonlopuksi iski kauhea flunssa flunssa on siis mulle aika tyypillinen raskausoire kun muuten en pahemmin sairastele
Olisin myös kiinnostunut tulemaan faceryhmään mukaan jos vielä pääsee?
 
Tervetuloa kaikki uudet ja onnittelut plussista!:)

Mä varmaankin jatkan vain täällä höpöttelyä sen minkä höpöttelen, täällä on mukava seurata muiden etenemistä ja ainakaan nyt ei ole niin suuri avautumisen tarpeen tunne, nimittäin...

Varhaisultrassa käyty, syke näkyi, oli oikeassa paikassa ja koko vastasi päiviä/viikkoja. :love: La vahvistui se 4.9. Tähän voisi laittaa jonkun perhoshymiön, niin iloinen ja kevyt olo on just nyt.:giggle:

Ja kaikki, jotka murehtii oireiden puutetta: olkaa vain luottavaisin mielin. Mulla ei ole mitään oireita. (Tai olen vaan niin tottunut pieniin muutoksiin, etten niitä enää huomaa.)

Nyt sit sitä neuvolaa varaamaan...:X3:
 
@Tupuli Voi, onnea pienestä sykkeestä. :love: Mullakin ensi viikolla edessä varhaisultra viikolle 8. Jännittää ihan älyttömästi. Mulla on ollu kanssa raskausoireita todella vähän. Vain pientä kuvotusta ja sitten rintakipua. olen toki herkempi kuin ennen ja tietyt ruuat maistuu hyvin/ei maistu ollenkaan. Silti pelottaa, onko kaikki hyvin, kun mut päästetään näinkin helpolla. :unsure:
 
  • Tykkää
Reactions: Lukka
Tervetuloa uusille!!!

@Tupuli Onnea sykkeestä :love::love:

@Reirei85 Mullakaan ei oikein taloudellisesti repeäisi ultraan, mutta kuuluu ns. pakollisena kun olen hoidoissa niin olen menossa perjantaina kun on 7+0.

Yöllä ja aamulla on tullut taas vähän verta. Nyt ei kuitenkaan samoin kuin viikko sitten kun tuli monta siteellistä kirkasta ja pönttöön lorisemalla. Hentoisen vaaleanpunaista ja rusehtavaa tällä kertaa, saatoin kyllä illalla tukilääkettä laittaessa sohaista johonkin kun tuntui hetken epämiellyttävältä. Tuntuu, että nyt aika laittoi jonkinlaiset jarrut päälle, miten perjantaihin voi olla niin tolkuttoman pitkä aika. Jännittää kyllä ennen kaikkea tuon viimeviikkoisen runsaan verenvuodon vuoksi aivan eritavalla koko varhaisultra kun muuten jännittäisi.

Tänään on ollut oksentelussa helpompaa, vain pari yrjöä takana, vaikja jo puolipäivä lähestyy. Vaaka tiesi kertoa, että paino on pudonnut plussasta 2,8 kg eli tässä mennään vielä ns. hyvällä puolella. Pissaakin tulee joka päivä, joten onneksi jotain nestettä ehtii imeytyäkin.

Hyvää alkanutta viikkoa kaikille :)
 
Ryhmässä on vasta 19 jäsentä, eli vielä ei hätää :)
Mä niin odotan lauantain varhaisultraa :p
 
7E683D72-F8F9-4974-9FDD-B1EC64F338C8.jpeg Mäkin liityn varovasti mukaan näillä haamuilla (viivat ovat luonnossa vaaleanpunaisempia kuin kuva antaa ymmärtää). Eli ton vahvempaa viivaa en ole toistaiseksi saanut, mutta rinnat ovat ainaki ihan tuskallisen arat ja pistävää kipua on alkanut ilmetä, että vahva usko on alkaneesta raskaudesta. Toinen testeistä tehty eilen ja toinen tänään, nyt kp 28. Kierto vaihtelee 23-39, että siitä sitten laskemaan millon menkat pitäis tulla

Yksi varhainen keskenmeno takana ja kaksi raskauden lääkkeellistä keskeytystä. Nyt koen olevani kaiken noiden jälkeen valmis äidiksi, ensimmäinen lapsi siis kyseessä ja heti onneksi tärppäsi. Toivotaan että pikkunen jaksaa pysytellä kyydissä tällä kertaa. ❤ Minä 22v ja mieheni 29v.

Sellasta vielä haluaisin kysyä, että onko keskenmenon jälkeen kukaan päässyt seuraavassa raskaudessa julkiselle varhais ultraan?
 
katso liitettä 5654 Mäkin liityn varovasti mukaan näillä haamuilla (viivat ovat luonnossa vaaleanpunaisempia kuin kuva antaa ymmärtää). Eli ton vahvempaa viivaa en ole toistaiseksi saanut, mutta rinnat ovat ainaki ihan tuskallisen arat ja pistävää kipua on alkanut ilmetä, että vahva usko on alkaneesta raskaudesta. Toinen testeistä tehty eilen ja toinen tänään, nyt kp 28. Kierto vaihtelee 23-39, että siitä sitten laskemaan millon menkat pitäis tulla

Yksi varhainen keskenmeno takana ja kaksi raskauden lääkkeellistä keskeytystä. Nyt koen olevani kaiken noiden jälkeen valmis äidiksi, ensimmäinen lapsi siis kyseessä ja heti onneksi tärppäsi. Toivotaan että pikkunen jaksaa pysytellä kyydissä tällä kertaa. ❤ Minä 22v ja mieheni 29v.

Sellasta vielä haluaisin kysyä, että onko keskenmenon jälkeen kukaan päässyt seuraavassa raskaudessa julkiselle varhais ultraan?
Mä pääsin automaattisesti varhais ultraan julkisella, kun edellinen päättyi keskenmenoon.

@Olivia Mulla varhais ultra 25.1 7+0 eli edelleen tuun päivän perässä :)
 
  • Tykkää
Reactions: Olivia_

Yhteistyössä