Syyskuiset 2019

Kahtoin eilen illalla et viime raskaudessa, jollon ootin mun poikaa, pahoinvointi alako täydellä teholla vasta 5+4 :D Tänään 5+0. Eletään siis jännittäviä aikoja :geek:

Tällä viikolla vauvan sydän alakaa sykkiä ja koko kolminkertaistuu ja elimet kehittyy hirviää kyytiä :love::love:

Toivottavasti mitään häiriötä ei aiheudu vauvalle, oon itte flunssasa :( Yks lapsi sairasti viime viikon, oli eka kuumeessa kolme-neljä päivää ja sit vaan väsyny ja räkänen samat kolme päivää ja nyt ollaan sairaana minä ja toinenki laps. Itellä ei ehkä juurikaan oo lämpöä raskauden lisäks mut pää on kipeä ja lievää yskänärsytystä.
 
Huomenta täältäkin:)

Meillä ei ainakaan kuunnella sydänääniä eka kerralla, on just sellanen höpöttely käynti enimmäkseen, laitetaan lähete verikokeisiin ym. Tänään siis tuo edessä.

Joku siellä kirjotteli, että aiemmin käynyt niin että varhaisultrassa näkynyt asukki mutta nt ultrassa ei enään sydän sykkinyt :( voihan näissä tosiaan käydä ihan miten vaan vaikka juoksis joka päivä sinne kurkkimassa.

Toivotaan vain hyviä uutisia tähän ketjuun jatkossa.

Tervetuloa uudet.
 
  • Tykkää
Reactions: Lukka
Onnea täältäkin kaikille plussanneille ja ultrassa sykkeen jo nähneille :love:. Mulla oli myös tänään ultrakurkkaus ja alkion (se kai se vielä on..?) iäksi sai päivän enemmän kuin kierrosta laskettuna vaan sillä ei merkitystä ole. Kaikki siis toistaiseksi hyvin, mitään syytä ei sille parin vikon takaiselle vuodolle löytynyt. Nyt 8+3.
 
Onnea täältäkin kaikille plussanneille ja ultrassa sykkeen jo nähneille :love:. Mulla oli myös tänään ultrakurkkaus ja alkion (se kai se vielä on..?) iäksi sai päivän enemmän kuin kierrosta laskettuna vaan sillä ei merkitystä ole. Kaikki siis toistaiseksi hyvin, mitään syytä ei sille parin vikon takaiselle vuodolle löytynyt. Nyt 8+3.
Ihanat kuulumiset sielläkin, onnea :love::love:
 
  • Tykkää
Reactions: forester
Onnea @forester ja @Emmae ultrakuulumisista :love:

Tänään tuntunut siltä kuin olisi aivan ulalla kaikesta, edellisestä raskaudesta 5,5 vuotta ja sitä edellisestä 7v. Kävin hakemassa työpaikan kahviosta sämpylän ja tajusin jälkeenpäin että siinä oli tuorejuustolevitettä :notworthy: viikonloppuna tuli kamala himo salmiakkiin ja sen enempää ajattelematta niitäkin napostelin. Ei jotenkin ole osannut asennoitua tähän tilaan vielä. Tulispa eka neuvola pian niin pääsen ”oppitunnille” :LOL:
Tänään tuli postissa neuvolan esitietolomake :giggle:

Ps. Raskaussovellusten kuvien perusteella pieni näyttää ihan hotdogilta :ROFLMAO:

Miina & Pätkis 4+4
 
  • Tykkää
Reactions: forester
@Emmae, voih, kuulostaa kurjalta :sick: Onneks useimmilla pahoinvointi helpottaa kuitenki aika pian, toivottavasti sullakin!

Mulla nyt vasta rv 5+1 ja todellakin jänskään miten käy, tuleeko pahoinvointia ja kauanko kestää. Kahdesta ekasta tuli mut oksensin vain kahdesti mut se todella etova olo kesti yli raskauden puolivälin :eek: En yhtään jaksais nyt tollasta... Viime raskaudessa tosiaan se alkoi rv 5+4 joten jännän äärellä mennään :D
 
  • Tykkää
Reactions: Emmae
@Miina- todellinen oppitunti se neuvolakäynti onkin. :ROFLMAO:
Mä olin kyllä ihan sen tarpeessa kun viime synnytyksestä tuli juuri 7 vuotta.
Paljon oli tuttua mutta kuuntelin kuuliaisena koko tunnin verran. Hb oli hyvä niinkus aina ja alapaine vähän koholla kuten yleensä. Painoa on vähän kertynyt mutta sekin oli valitettavan hyvin omassa tiedossa. Jos yrittäis kevyesti tiputtaa tässä alussa muutaman kilon.
Synnytys alkoi taas jännittää, tajusin et jotenkin tää tulee taas ulos... (n)

Seuraava käynti vasta maaliskuun alussa ja sillon on tod näk ultrakin jo takana tai ainakin ihan hollilla.

Täällä siis 7+4 (laskettuaika nyt siis 7.9)
 
  • Tykkää
Reactions: Miina- ja Lukka
Moikka! Voisin varovaisesti liittyä seuraan. Maanantaina sain haalean plussan testiin ja nyt oli kivasti vahvistunut. Laskettu aika on syyskuun lopulla. Lueskelen ketjun läpi tässä, kun kerkiän ja koitan päästä keskusteluun mukaan. Sillä välin tsemppiä kaikille! :)

lillium 4+
 
  • Tykkää
Reactions: forester
Moikka!

Onnellinen esikoisen odottaja liittyy tänne myös!
Laskettu aika 9.9. ja ensimmäinen neuvola ensi viikolla. Nyt rv 7+2.
Itselle ensimmäinen, miehellä 4-vuotias poika entuudestaan.
Jännittävin tunnelmin ja odotuksin, ei malttaisi enää salailla tätä ilouutista. Ja turvotuksen takia ei kohta enää pystykään, jollei pukeudu jätesäkkiin!
Ensimmäistä ultraa odotellessa! ❤
Varhaisultraakin miettinyt, kun haluaisi saada varmistuksen että siellä varmasti on joku..
 
  • Tykkää
Reactions: forester
Onko täällä muuten mitään listaa jäsenistä, mistä ilmenee esim. nimimerkki, la, monesko lapsi ja synnytyssairaala? Semmonen samanlainen mitä aiemmissa ryhmissä. Sais mukavan nopean yleiskatsauksen ketä kaikkia ryhmässä on ja missä vaiheessa. Ei ainakaan muutamalla ekalla sivulla osunut silmään. :)

MUOKS. Heti löytyi, kun kysyi. :LOL:
Eli LA 29.9. / lillium / 32v. / 2. lapsi
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Lukka
@Emmae Kiitos! On tää niin jännää, että ratkean! :love:

Mä olen kiinnostunut myös pienimuotoisesta Fb-ryhmästä, mutta vasta ensimmäisen ultran jälkeen. Mikäli silloin vielä mukaan mahtuu. Varhaisultran skippaan näillä näkymin. Neuvolan aattelin varata viikon, kahden päästä. :)
 
Nyt on sitten kuitenkin käyty varhaisultrassa! Eilen illalla tuli vähän ruskeaa vuotoa paperiin, joten pelästyin ja varasin ajan tälle päivälle. Mutta kaikki oli hyvin ja ultrassa löytyi syke. :love: Tuntui ihan uskomattomalta nähdä, että siellä oikeasti on joku kyydissä. :cry: Muutaman päivän pienempi kuin menkoista laskettuna eli nyt olis 7+3 ja la sen myötä 8.9. Tiedä sitten jos tuokin vielä myöhemmin taas muuttuu.

Oltiin viikonloppuna reissussa, ja sieltä tarttui alennusmyynneistä mukaan pari pientä vauvanvaatetta. :whistle: Oli vaan niin söpöjä ja hyvässä alessa, että ei voinu vastustaa. :LOL:
 
Moi
Varovasti tuun mukaan syyskuista oottelemaan. La ois 28.9. Eilen plussasin ja tänään vielä uuelleen Ihan alussa siis ollaan ja aina vähän pelottaa ekaan ultraan asti. Meen varmaan taas np-ultraan joten vielä saa jännätä aikansa.

Oon 34v, mies 35v ja kolme lasta ennestään.

Onko face-ryhmä salainen ryhmä? Ettei näy muille? Pääseekö sinne vielä mukaan?
 
Liityn mukaan hiljakseen. Viikko takaperin plussasin, nyt oisi rv 7+1 ilmeisesti ja mitä neuvolassa sanoi niin laskettu aika 6.9. Tietenkinhän saattaa olla muuta. Ensimmäistä odotetaan, minä 21v ja avopuoliso 23v. Ensi viikolla ensimmäinen neuvolakäynti. :X3::)
 
  • Tykkää
Reactions: forester
Liittyä voisin, 28v mies 31v. Ekaa odotetaan. Kesäkuussa keskeytynyt keskenmeno rv11+5 ja sen jälkeen kamalaa shittii tyhjennys ei onnistunut ja lopulta jouduttiin hyperoskopiaan. Nyt viikot epäselvät ekan plussan sain 15.1 ja viime sunnuntaina digillä +3. Plussa kierto ollut lääkkeelinen letrozol+progynova+pregnyl ja jos pregnylistä laskee ovulaation niin LA ois 25.9.2019. eilen mitattu hCG 3500.
 
  • Tykkää
Reactions: forester
Syyskuiset 2019

LA
Käyttäjä / oma ja miehen ikä / monesko lapsi



LA 31.8
forester / 40v / toinen

LA 2.9.
Josephina / toinen
Mandel / minä 37, mies 44 / esikoinen
kadja123 / minä 30, mies 33 / kolmas

LA 3.9.
Zuviih / minä 25, mies 29 / mulle toinen ja miehelle ensimmäinen
Teka / minä 24, mies 30 / esikoinen
sabbe / toinen

LA 4.9.
Kunpa / minä 39, mies 31/ mulla 5 ja miehellä 2, ensimmäinen yhteinen
kerttttu / molemmat 28 / esikoinen
Tupuli / 38, 40 / esikoinen

LA 5.9.
Kindness / minä 22, mies 23 / toinen
.A. / toinen

LA 6.9.
gemmy / minä 34 / toinen
Mindi1 / minä 25v, mies 29v / esikoinen
Kerttuli83 / minä 35, mies 43 / toinen
PalomaP / kolmas
Lion97 / minä 21, mies 23 / esikoinen

LA 8.9.
Vala / minä 34, mies 39 / toinen
Papunen5 / minä 33, mies 35 / viides
Laima / minä 30, mies 29 / esikoinen


LA 9.9.
TIpsutii / toinen ja kolmas
Suppinen
Unetonna / minä 30, mies 32 / esikoinen
Waunu / minä 30, mies 39 / esikoinen

LA 10.9.
Dawn00 / minä 24, mies 28 / esikoinen
Daisy85 / minä 33, mies 38 / toinen

pikkupeikko85 / neljäs

LA 11.9.
Emmae / molemmat 25 / esikoinen
topis / minä 25, mies 26 / esikoinen

LA 12.9.
Olivia_ / minä 29, mies 29 / kolmas ja neljäs
Adii / minä 25, mies 28 / kolmas
Maailmanmatkaaja / kolmas
tintti19 / esikoinen

LA 13.9.
Rimaleli / molemmat 31 / esikoinen

LA 15.9.
Rose25 / esikoinen

LA 16.9.
Saippuakupli / minä 29 / toinen

LA 17.9.
Rosmariini86 / neljäs
viskula / kolmas

LA 18.9.
PiKKuiNeN- / minä 30, mies 28 / ensimmäinen yhteinen

LA 19.9.
nibsu / minä 31, mies 35 / toinen

LA 21.9.
LeenaT / molemmat 33 / mulle viides, miehelle toinen
Mmirak / minä 26, mies 29 / toinen

LA 22.9.
Reirei85 / minä 33, mies 39 / toinen

LA 23.9.
Lyllis / neljäs

LA 24.9.
Lukka / kolmas

LA 25.9.
noodeli96 / minä 22, mies 29 / esikoinen
Viltti-tossu / molemmat 30 / esikoinen
Helmiina90 / minä 28, mies 31 / esikoinen

LA 26.9.
Pioni_ / minä 26, mies 32 / kolmas, miehen ensimmäinen

LA 27.9.
Miina- / minä 30, mies 35 / kolmas/esikoinen
Hannaah / toinen

LA 28.9.
Miliani
Emeny / minä 34, mies 35 / neljäs

LA 29.9.
lillium / 32v. / toinen
Toiveissa90 / minä 29, mies 40 / kolmas
 
Viimeksi muokattu:
Hei vaan kaikille.täältä tulisin vielä ketjuun mukaan. Meillä ennestään kolme poikaa ja nyt toissapäivänä tein positiivisen testin,ja laskureiden mukaan la olis 23.9
Salainen fb-ryhmä kiinnostais myös minua
 
Täällä on pää sekaisin.
Kävin siinä tarkistusultrassa, ja siinä todettiin minun odottavan kaksosia. Kolmaskin näkyi, sellainen kohta, johon olisi ehkä voinut tulla jotain, mutta ei ole alkanut kehittyä. Eli kahta odotellaan.

Raskausviikot muutuivat nyt sinne reilun 6 tienoille....
Huh.... uskotteko että olen ihan kujalla??

(ja moi tutut jos tunnistatte. )
 
Heippa! Uutena ilmoittautuisin mukaan, la 16.9. näkyi olevan vielä odottajaa vailla ;) Eli Saippuakupli/29/toinen
Neuvolaan jo soitin ja sieltä annettiin tuo la vaikka luulen että se olisi vähän myöhemmin.

Facebook-ryhmään haluan ehdottomasti mukaan, mutta tuttujen pelossa vasta kun ollaan kerrottu lähipiirille ja työpaikoille, eli ehkä np-ultran jälkeen. Jos ryhmään ei sitten enää pääse mukaan niin voidaan tehdä oma meille ujostelijoille ;)

Ihanan paljon väkeä syyskuisissa ja myös haaveilijoista tuttuja mukana(y) Onnea kaikille plussista ja toivotaan että kaikki päästään maaliin asti!
 

Yhteistyössä