Syyskuiset 2019

Meilläkin nt-ultran ajankohdan päättää sairaala, sinne soitetaan ja ilmoitetaan koska menee verikokeisiin ja siitä laskevat ajan. Vaikka kuinka menisin seuloihin heti kun mahdollista niin täällä ne ajat aina vasta rv 13+ :cautious:

Toissapäivänä kuulu ekan kerran sykkeet dopplerilla :love::love:

Miina & Pätkis 9+3
 
  • Tykkää
Reactions: Emmae
Loppuviikosta asti ollut taas niin järkky olo, että olen tän viikon sairaslomalla :(:sick: Lääkäri laittoi myös lähetteen labrakokeisiin ja tutkitaan onko mulla jotain tulehdusta suolistossa, koska tää ripuli on jo niin vaikeaa. Mun tädillä on haavainen paksusuolen tulehdus ja tietysti pelkään nyt sitten jotain tollasta :unsure: Jospa ei olis sitä... perjantaina on neuvolalääkärille aika, toivottavasti saisin sieltäkin jotain apua ja lohtua tähän oloon. Tänään olin taas akupunktiossa 1,5 vk tauon jälkeen, saa nähdä miten se nyt tällä kertaa auttaa.

Mitä kaikkea te muut ootte muuten ostaneet vauvalle? :) Ite löysin jo aiemmin talvella ihastelemani Newbien ohuen haalarin ja pöllöpipon ja pöllötumput nyt 50-70 % alesta vastasyntyneen koossa enkä todellakaan pystynyt vastustamaan niitä enää :D:love:
 
Ihania ultrakuulumisia, onnea! ❤

Täällä käytiin tänään ensimmäisellä neuvolakäynnillä. Labrat varattiin ens viikolle ja siitä noin kahden viikon päähän tulee nt-ultra. Yritettiin kuunnella sydänääniä, mutta vielä eivät kuuluneet, näkyivät kyllä. ❤
 
@Lukka Meillä on alla tosiaan se rv 14 viikolla menehtynyt tyttö ja ehdin hankkia paljon vastasyntyneen vaatteita, joten niitä ei ainakaan tarvii :ROFLMAO:
Muuta ei ole tullut hankittua, mutta paljon on suunnitelmissa, kun meillä ei ole ennen ollut syksyvauvaa. Ihanaa :love:
 
Päivitänpä minä nyt meidän tilanteen tänne iloisten uutisten keskelle. Eilen meidän raskaus päättyi keskenmenoon. Pari viikkoa sitten nt-ultrassa todettiin sikiöllä reilu turvotus ja heikko syke enää joten tämä keskenmeno ei tullut yllätyksenä. Minut voi nyt poistaa listoilta.
Voikaa hyvin ja onnea kaikille tuleviin koitoksiin :love:!!
 
@forester :cry::cry: Näillä viikoilla tuollaiset uutiset on varmasti tosi järkyttäviä, huh... Kaikkea sitä :( Mut jos oli jokin merkittävä kromosomipoikkeavuus tms. niin varmasti helpompi teille nyt päästää vauvasta irti kuin sitten jos toinen olisi syntynyt ja ollut heti kovin sairas :cry: Hurjasti voimia toipumiseen ja toivottavasti ensi raskaus alkaa ja sujuu toivotulla tavalla.
 
  • Tykkää
Reactions: forester
Pahoittelut teille @forester :( ja onnea jatkoon!

@Lukka Meillä on lähes kaikki tallessa ton 1v jäljiltä, syntyi tosin tammikuussa ja sillon oli normaalia kylmempää täällä eli mentiin kunnon toppavaatteilla, syyskuussa on yleensä vielä sellaset 25c ja yliki niin voin hankkia kaikkea uutta vaikka ois poika :D en ala osteleen ennen ku nt-ultrasta saa hyvät tulokset ja en ihan heti sittenkään ku tavaraa on jo ihan liikaa nykyisessä kodissa ja ihan pian muutto edessä.. tai ehkä jotain pientä sorrun ostaan jos on tyttö :rolleyes:

Mä oon onnistunu imetyksen lopettelussa yllättäen aika vauhdilla vaikka toi poika on ollu niin tissihirmu, nyt vko ilman yötissiä eikä oo itkeny paljoa ja viime yönä ei pyytäny enää kertaakaan! Heräilee silti mutta vähä vähemmän. Jospa se tästä :) niin ja päivällä on pitäny nähdä enemmän vaivaa ettei yrittäis tissille, on ollu vielä 2-3imetystä mutta eilen söiki sitä vain aamulla! Taitaa alkaa unohtua, jee..
 
Kovasti oon täällä lueskellu teidän viestejä, ja kuumeisesti odotan huomista np-ultraa. Jos siellä kaikki hyvin, niin uskaltaa face ryhmään liittyä vihdoin :rolleyes: mun viime päivien mieliteot on ollu salmiakki ja sinappi! Miten voikaan tehdä sinappia näin paljon mieli:eek::D
Hieman on alkanu ahdistaa oma ulkomuoto ja haikeena kattelen muutaman kuukauden takasia kuvia. Miten voikaan koko vatsa olla, ko tynnyri:confused: vielä, ko ei oo vauvavatsaa niin on vaan niin lihava. Eikä omat ruokailut oo ihan herkuitta menny, joka sekin harmittaa. Aiemmin oon ollu niin tarkka ruuista:( tää vaatii pään sisäistä työtä, ja paljon, että osais nyt nauttia tästä.
Mutta huomenna tietää taas kaiffarista lisää:love:

12+2
 
Meillä oli tänään ultra ja pienellä kaikki hyvin :love: vastasi viikkoa 9+2 eli laskettu aika pysyi jo varhaisultran mukaisessa 30.9. Ihmeellistä, miten näillä viikoilla se pieni kirppu näyttää jo pieneltä vauvalta, molemmat kädet ja jalatkin näkyi selvästi :rolleyes: Aiemmin kyselin täällä jo siitä faceryhmästä, mutten vastausta saanut. Onkohan täynnä jo, tietääkö kukaan? (n)
 
Onko teillä kellään alaselässä kipua? Mulla alkoi varmaan rv 8 kivut. Heti jos olen töissä (hoitaja) tai teen muuten jotain fyysistä, niin selkäkivut alkaa. Tänään pyöräilin heti aamusta ystävän luo n. 4km, käytiin lenkillä, nyt pyöräilin takas kotiin ja taas selkään sattuu... Entiedä pitäisikö ottaa yhteyttä neuvolaan vai mitä tehdä :cry:
 
@lillium Ihania uutisia, samoin @Hannaah :love: Oliko teillä @Hannaah siis nyt jo nt-ultra vai toinen varhaisultra?

@_Anskuliini_ Tervetuloa mukaan! Toivottavasti jaksat keskustella tälläkin palstalla, me ei kaikki olla liitytty sinne fb-ryhmään.:whistle:

@Napu87 Ihanaa nt-ultraa, täällä odotellaan uutisia.:)

@Saippuakupli Onneksi aika kuluu nopeaan (paitsi odottavalla, sanovat:cautious:). Pidän peukut pystyssä, että tekin saatte nt-ultrasta hyvät uutiset. Ei muuten ollut mullakaan ollut oireita enää moneen viikkoon (ainoastaan yöpissalla käynti on säilynyt jatkuvana seuralaisena, ja tuntuu nykyään enemmän pakko-oireelta kuin raskausoireelta:LOL:), joten se ultra oli tosi kiva todiste siitä, että paksuna tässä edelleen ollaan.

Mitäs muuta? Kellä oli sitä ripulia? @Lukka ? Voi kurja, että pahoinvoinnin lisäksi sitten sellaistakin.:poop: Toivottavasti helpottuu.

Sen verran taikausko vaivaa, että vauvanvaatteita en ole vielä uskaltautunut hankkimaan, ja hankinnat jää tod näk sinne rakenneultran jälkeiseen aikaan. Yhden joutsenpehmolelun retkahdin ostamaan muutama viikko sitten, mut sen sain myytyä ittelleni sellasena sisustushankintana... kun meillähän muutenkin on seinät ja nurkat täynnä kaikkee hempeetä ja nättii sisustustavaraa, niinpä niin...:whistle: Järkevä ja käytännöllinen ihminenhän hamstraisi nyt alennusmyynneistä ensi talven varusteet, mutta kun en edes tiedä, minkä kokoinen tää kaveri silloin on. Muutenkin kun on eka kyseessä, niin hirveen vaikeaa vielä osata konkreettisesti kuvitella, että mitä kaikkea sit tarvitaan ja millaista arki on.
 
@_Anskuliini_ Soittaisin sinuna neuvolaan. Ei tarvitse olla kyseessä mitään supervakavaa, mutta raskaana kun on infektioherkempi, niin voi olla ihan hyvin jokin tulehdus (virtsatie tms), joka oireilee tollasina alaselkäkipuina ja joka olisi syytä hoitaa antibiooteilla pois, ettei muutu tilanne vakavammaksi.
 
@forester ompa teillä surullinen tilanne :( voimia!!!

Täällä RV 11 ja ei millään malttais oottaa ens viikon ultraa :X3: en ole ostanut vauvalle mitään vielä enkä ehkä osta ennenku rakenneultran jälkeen ku meillä on kaikkea jo... Jotain omaa haluan vauvalle kyllä ostaa ja jotain pientä kuten voiteita sit lähempänä la:ta.

Koskahan äitiyspakkaus tulee? Siis se uuden sisältö esille...vai onko jo tullut? Onko joku kattonu? :whistle: ollaan otettu vaan esikoiselle mutta nyt vois taas miettiä (y)
 

Yhteistyössä