Syyskuiset 2019

Syyskuiset:
Kunpa (minä 39, mies 31) mulla 5 ja miehellä 2 nyt ensimmäinen yhteinen. Rv 5+2, La 4.9
Beibihaaveilija (minä 22, mies 24), esikoinen, Rv4+4, La 9.9
Karvakorvat (minä 24, mies 25), esikoinen, rv 4+3, la 9.9
Kindness (minä 22, mies 23), toinen, Rv 5+1, La 5.9
 
Syyskuiset:

Kunpa (minä 39, mies 31) mulla 5 ja miehellä 2 nyt ensimmäinen yhteinen. Rv 5+2, La 4.9
Kindness (minä 22, mies 23), toinen, Rv 5+1, La 5.9
Beibihaaveilija (minä 22, mies 24), esikoinen, Rv4+4, La 9.9
Karvakorvat (minä 24, mies 25), esikoinen, rv 4+3, la 9.9
Olivia_ (minä 29, mies 29), kolmas, rv 4+0, la 12.9
 
Syyskuiset:

Kunpa (minä 39, mies 31) mulla 5 ja miehellä 2 nyt ensimmäinen yhteinen. Rv 5+2, La 4.9
Kindness (minä 22, mies 23), toinen, Rv 5+1, La 5.9
Beibihaaveilija (minä 22, mies 24), esikoinen, Rv4+4, La 9.9
Karvakorvat (minä 24, mies 25), esikoinen, rv 4+3, la 9.9
Olivia_ (minä 29, mies 29), kolmas, rv 4+0, la 12.9
Dawn00 (minä 24, mies 28) esikoinen, 4+3 la 10.9
 
Syyskuiset:

topis (minä 25, mies 26), esikoinen, rv 5+2, La 4.9.
Kunpa (minä 39, mies 31) mulla 5 ja miehellä 2 nyt ensimmäinen yhteinen. Rv 5+2, La 4.9
Kindness (minä 22, mies 23), toinen, Rv 5+1, La 5.9 Beibihaaveilija (minä 22, mies 24), esikoinen,Rv4+4,
La 9.9
Karvakorvat (minä 24, mies 25), esikoinen, rv 4+3,la 9.9
Olivia_ (minä 29, mies 29), kolmas, rv 4+0, la 12.9 Dawn00 (minä 24, mies 28) esikoinen, 4+3 la 10.9
 
.A.
Syyskuiset:

topis (minä 25, mies 26), esikoinen, rv 5+2, La 4.9.
Kunpa (minä 39, mies 31) mulla 5 ja miehellä 2 nyt ensimmäinen yhteinen. Rv 5+2, La 4.9
Kindness (minä 22, mies 23), toinen, Rv 5+1, La 5.9 Beibihaaveilija (minä 22, mies 24), esikoinen,Rv4+4,
La 9.9
Karvakorvat (minä 24, mies 25), esikoinen, rv 4+3,la 9.9
Olivia_ (minä 29, mies 29), kolmas, rv 4+0, la 12.9 Dawn00 (minä 24, mies 28) esikoinen, 4+3 la 10.9

.A. Toinen,rv 5+2 , la 5.9
 
Luetun ymmärtäminen, laitoin eilisen rv

Syyskuiset:

topis (minä 25, mies 26), esikoinen, rv 5+2, La 4.9.
Kunpa (minä 39, mies 31) mulla 5 ja miehellä 2 nyt ensimmäinen yhteinen. Rv 5+2, La 4.9
Kindness (minä 22, mies 23), toinen, Rv 5+1, La 5.9
.A. Toinen,rv 5+2 , la 5.9
Beibihaaveilija (minä 22, mies 24), esikoinen, Rv4+4, La 9.9
Karvakorvat (minä 24, mies 25), esikoinen, rv 4+4, la 9.9
Dawn00 (minä 24, mies 28) esikoinen, 4+3 la 10.9
Olivia_ (minä 29, mies 29), kolmas, rv 4+0, la 12.9
 
Haluatko mukaan syyskuisten listaan? Kirjaa seuraavat tiedot itsestäsi, niin pääset mukaan:
-Nimimerkki
-Oma ikä, miehen ikä
-Monesko lapsi
-Huomisen Rv (lista päivitetään aina illalla)
-La


Syyskuiset:


topis (minä 25, mies 26), esikoinen, rv 5+2, La 4.9.
Kunpa (minä 39, mies 31) mulla 5 ja miehellä 2 nyt ensimmäinen yhteinen. Rv 5+2, La 4.9
Kindness (minä 22, mies 23), toinen, Rv 5+1, La 5.9
.A. Toinen,rv 5+2 , la 5.9
Beibihaaveilija (minä 22, mies 24), esikoinen, Rv4+4, La 9.9
Karvakorvat (minä 24, mies 25), esikoinen, rv 4+4, la 9.9
Dawn00 (minä 24, mies 28) esikoinen, 4+3 la 10.9
Olivia_ (minä 29, mies 29), kolmas, rv 4+0, la 12.9



 
Hei ja onnittelut kaikille plussista! Minä olen vielä hyvin varovaisin mielin. Positiivisen testin tein tiistaina. Mieltä kuitenkin askarruttaa se liuskatestin haalea viiva, joka ei ole tummentunut lainkaan tässä päivien mittaan... Pitäisikö olla huolissaan? Millä perusteella noihin hcg:ta mittaaviin verikokeisiin olette päässeet? Minulla on ennestään kesällä 2017 syntynyt lapsi ja nyt syksyllä oli yksi varhainen keskenmeno.

Liityn tuohon listalle kunhan kuvio tästä selkiytyy eli viiva vahvistuisi ja voisin uskoa olevani raskaana :D

Tsemppiä kaikille!
 
  • Tykkää
Reactions: Beibihaaveilija
Nyt on lista valmiina! :)

Hui kun säikähdin yöllä. Tuli ihan hirveä kipukohtaus kohdun alueelle, kun heräsin miehen tullessa 2 aikoihin viereen. Olin jo varma, että no nyt alkoi vuoto. Nukahdin kuitenkin ja aamulla olo taas normaali. Minkälaisia teidän muiden kivut on olleet? Mulla aina välillä vihlaisee kohtua, välillä "kiristää" ja välillä jomottaa, kuin alkaisi menkat. :unsure:
 
Nyt on lista valmiina! :)

Hui kun säikähdin yöllä. Tuli ihan hirveä kipukohtaus kohdun alueelle, kun heräsin miehen tullessa 2 aikoihin viereen. Olin jo varma, että no nyt alkoi vuoto. Nukahdin kuitenkin ja aamulla olo taas normaali. Minkälaisia teidän muiden kivut on olleet? Mulla aina välillä vihlaisee kohtua, välillä "kiristää" ja välillä jomottaa, kuin alkaisi menkat. :unsure:
Mulla pitäis rv:t olla tänään 4+1, taisin laittaa eilen väärin. :whistle::D

Mulla on ollut menkkamaisia jomotuksia. Ollut myös sellasia vihlasuja ja nippailuja ihan tuolla alhaalla ja samoin munasarjoissa. Koita tässä nyt vakuutella ittes että kuuluu asiaan... :unsure:

Mulla on ollu rinnat jo pitkään kipeät ja turvoksissa. Sattuu kaikenlainen koskeminen, hipaisu ja liikkuminen. Tuntuu että ois kasvanu yhellä kuppikoolla viime yönä. :LOL:
 
Kivuista: just tuossa 4+0:n molemmin puolin kaikenlaisia nippailuja, vihlaisuja, jomotuksia puolin ja toisin... Kaikki ohimeneviä eikä mitkään kipulääkitystä kaipaavia. Paitsi että nyt kaikki loppuneet, ja sekös huolettaa.

Hcg-testeistä: marssin suoraan yksityiselle klinikalle, jossa olin ivf-hoidoissakin ollut. Muistaakseni reilu 40 egee tiskiin ja a vot! Kaikki kun tähänkin asti on pitänyt pulittaa omasta pussista, onneksi sentään Kelan tukea saa, arvokasta erityisesti lääkkeitä maksaessa. Siis kun muahan ei lapsettomuusongelmissani ole eikä oliskaan koskaan julkisella puolella hoidettu johtuen erinäisistä terveysseikoistani, jotka tekee musta julkisen perspektiivistä toivottoman tapauksen mitä raskautumiseen tulee... :sneaky:

Mä en tolle listalle vielä uskaltaudu ennen kuin on varhaisultrasta jotain iloista kerrottavaa - sinnehän siis ollaan (tietenkin) menossa, kysymys vaan, että prakaako mulla hermo ja aikaistanko sitä ens viikolle... Klinikan suositus oli odottaa sykkeen näkymistä seuraavalle viikolle. Mähän aina luulin, että jos 5+0:aan pääsisin, niin heti kipittäisin yksityiselle ultraan, mutta ihmeen kiltisti sitä uskoo, kun hoitaja suosittelee jotain muuta.

Ai niin tosta listasta vielä, mietin tota oma ikä miehen ikä -juttua. Jottei nyt mene meininki liian pariskunta- ja heteronormatiiviseksi, niin saanko ainakin omasta puolestani toivottaa keskusteluun tervetulleeksi myös kaikki itsenäiset odottajat sekä saman- tai muunsukupuoliset pariskunnat? Varsinkin tuolla ivf-hoitoketjuissa on tyypillisesti naisparienkin edustajia mukana. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Laima
Moi kaikille! Olenkin lueskellut tätä ketjua jo hetken, mutta nyt uskallan liittyä mukaan. Tänään on menkat viikot myöhässä ja tein viimein digin, johon tuli 2-3 viikkoa. :X3:

Ei tunnu vielä kauheesti olevan oireita. Rinnat on olleet arat jo viikon, tuntuu että ne ois vähän kasvaneetkin. Vatsassa on välillä jotain nippailuja, välillä vähän sellaista menkkamaista juilintaa. Olo tuntuu aika epäuskoiselta, tai jotenkin oudon rennolta ehkä. Että en missään vaiheessa ole tuulettanut tai mitään. Vaikka on siis todella toivottu raskaus.

Nyt pitäisi kerätä rohkeutta soittaa neuvolaan.

Laima (minä 30, mies 29), esikoinen, rv 5+2, la 6.9.
 
@Tupuli Ehdottomasti mukaan kaikenlaiset odottajat, oli se kumppani sit kumpaa sukupuolta tahansa tai odottaako yksin/yhdessä. :)

Mille viikoille ootte varannut varhaisultran? Mulla ois eka neuvola vasta kolmen viikon päästä ja silloin viikkoja 7+1. Mietinkin että maltanko odottaa sinne asti, jotta kuullaan miten julkisen puolen ultran kanssa toimitaan (päästäänkö sinne saman tien vai joudutaanko odottamaan np-ultraan).

@Laima Tervetuloa mukaan! :love:
 
@Tupuli tottakai kaikki odottajat on tervetulleita :love:

Varhaisultrasta, mä varasin 6+5 toivoen sydämensykkeen löytyvän. Eka neuvola 7+0, eli hyvin lähekkäin :ROFLMAO: Mikäli raskaus sinne asti jatkuu, sanoin miehelle että ei hänen tarvi tulla ekaan neuvolaan, se on sen verran "turha" :ROFLMAO:

Niin ja rintojen arkuus on alkanu hellittää, edelleen ne turvoksissa on. Mikään ruoka ei maistu ja koko ajan nälkä.
Kivuista, mulla aika paljon toispuoleisia kipuja ja välillä paljonki. Tänää ei oo ollu oikeen kipuja.
 
@Saannuska Mä olen sitä mieltä, että vaikka olisi haalea viiva niin jos se vaan vahvistuu, kaikki on hyvin. Mulla tuli tosi vahvat viivat, mutta sehän on kovin yksilöllistä. Enkä kyllä uskalla olla mitenkään rennosti, vaikka viivat onkin vahvat. :whistle:

@Laima Kiva nähdä porukkaa haaveilijoiden puolelta, kun tiedetään jo ennestään. :love:

@Olivia_ Mun varhaisultra on 7+3.

@Kunpa Voi, miten ihana kuulla. :love: Varmasti helpotti jännitystä ja huolta.


Helpottavaa kuulla, että muitakin jomottelee ja nippailee.
Itse kävin tänään miehen yllyttämänä ostamassa 56 bodyn ja housut Kappahlista. Ne on niin supersöpöt, että tekisi mieli hypistellä koko ajan! Tiedän, että aikaista ja voi käydä mitä vaan. En vaan pystynyt vastustamaan. :love: Me puhutaan tolle onnettomalle seesaminsiemenen kokoiselle vauvan alulle jo ihan tohkeissamme. :LOL: Hulluja, vai miten sen nyt sanoisi?! :ROFLMAO::ROFLMAO:
 
Tää väsymys on jotain ihan järkyttävää. Saattaa iskeä mihin aikaan vaan. Nipistelyt jatkuu ja jännitys on myös aikamoista. Vaikea keskittyä mihinkään muuhun vaikka oon yrittänyt ajatella että nyt pitää nauttia kun on vielä ”oireetonta”.

Mandel (minä 37, mies 44) esikoinen, rv 5+5, la 2.9.
 
@Beibihaaveilija mä oon päättänyt, että mitään ei osteta ennen rv 12 :LOL: Täytyy katsoa vielä mitä kaikkea sais läheisiltä, ei kuitenkaa haluu tuhlailla kamalasti kaikkeen rahaa. Mutta kyllä sitä varmaan sitten rakenneultran kunniaksi pitää jotain pientä ostaa, mikäli sinne asti päästään :)
 
Mä kans en aio ostaa vaatteita vielä, enkä varmaan ennen rakenneultraa ja siinä selviävää sukupuolta. En ostanut esikoisestakaan :rolleyes: sopivasti kesän aleista sitten voisi ostella kaikkea ihanaa!

Meillä varhaisultra vasta parin viikon päästä, vaikka ens viikon lopulla näkyisi jo varmasti syke jos on näkyäkseen. Pitää koittaa malttaa oottaa.

Josephina, toinen, rv 5+4, LA 2.9.
 
Kamalat juilimiset alamahalla, ihan kuin olis menkat alkamassa. (n) Oon googlettanut että onko normaalia vaikka ei pitäisi. :D Mies koittaa rauhoitella, että kuuluu asiaan.

Huimaako muita? Huimaus alkoi tänään ja yököttää.

Mä en malttais odottaa, että pääsee ostamaan vaatteita. Jos vaikka np-ultraan malttais..:whistle:
 

Yhteistyössä