Syyskuiset 2020

Fb-ryhmä jo tietääkin, mutta tänne vielä tiedoksi, että meillä pieni ei jaksanut kasvaa ja kehittyä mukana. Keskeytynyt keskenmeno ja kehitys päättynyt 6+4 eli vajaat pari viikkoa sitten. Eilen alkoi punainen niukka vuoto ja oli menkkakipuja. Kävin sen vuoksi tänään yksityisellä ultrassa missä ikävä uutinen vahvistui. Arvasin sen kyllä jo illalla itsekin. Nyt oottelen, että vuotaa pois joko itse tai lääkkeillä avustettuna.

Parempaa odotusta teille muille ❤
 
Fb-ryhmä jo tietääkin, mutta tänne vielä tiedoksi, että meillä pieni ei jaksanut kasvaa ja kehittyä mukana. Keskeytynyt keskenmeno ja kehitys päättynyt 6+4 eli vajaat pari viikkoa sitten. Eilen alkoi punainen niukka vuoto ja oli menkkakipuja. Kävin sen vuoksi tänään yksityisellä ultrassa missä ikävä uutinen vahvistui. Arvasin sen kyllä jo illalla itsekin. Nyt oottelen, että vuotaa pois joko itse tai lääkkeillä avustettuna.

Parempaa odotusta teille muille
Voi ei! Voimia :cry:
 
Itse en oo viel tuntenu noit hipaduja ja kuplintaa (rv 12+1) mut muistan millasii me oli kahen muun kohalla, että tunnistan kun niitä tulee

Esikoisest taisin tuntee siin 14-16 paikkeilla vaik moni sano että ei voi viel tuntuu, ja vain ensisynnyttäjät voi tuntee noin aikasin, kummasti ne tuntemukset vaan voimistu koko ajan :) en sit tiiä mikä on yleisin aika noita liikkrit tuntee, en muosta enään. Btw mulla ei jää hymiöt enään vaan lähtee heti pois ku jatkan kirjottamista...
 
Mulle et varmaan oo laittanu ainakaan viestiä. Tai ei oo perille tullu. Jos et pääse pian niin nakkaa uus viesti
Mulle et varmaan oo laittanu ainakaan viestiä. Tai ei oo perille tullu. Jos et pääse pian niin nakkaa uus viesti
Mä haluaisin tulla sinne fb-ryhmään, tää keskustelupalsta on menny niin vaikeeks :/ mut en enää tiiä miten täällä laitetaan yksäriä. Tietääkö joku? Norppa 10+3
 
Täällä itketty eilinen ja tämäkin päivä ollut aika tuskaa... kävin niskapoimu ultrassa ja turvotus oli 2,6mm. Veriseula hälyytti ja 1/13 suhteella down lapseen. Kävin uudessa verikokeessa ja loppuviikosta selviää onko meidän vauva terve ja sukupuolikin saadaan tietää. Niin tuskaa tämä epätietoisuus

pakko vaan koittaa jaksaa olla positiivinen ja toivoa parasta

surullinen K. Ja sintti 12+0
 
Täällä itketty eilinen ja tämäkin päivä ollut aika tuskaa... kävin niskapoimu ultrassa ja turvotus oli 2,6mm. Veriseula hälyytti ja 1/13 suhteella down lapseen. Kävin uudessa verikokeessa ja loppuviikosta selviää onko meidän vauva terve ja sukupuolikin saadaan tietää. Niin tuskaa tämä epätietoisuus

pakko vaan koittaa jaksaa olla positiivinen ja toivoa parasta

surullinen K. Ja sintti 12+0
Hurja tilanne! Varmasti parasta on jos voit pysyä rauhallisena ja odottaa ne tulokset. Mikään ei ole varmaa vielä! Voimahalaus!
 
Täällä itketty eilinen ja tämäkin päivä ollut aika tuskaa... kävin niskapoimu ultrassa ja turvotus oli 2,6mm. Veriseula hälyytti ja 1/13 suhteella down lapseen. Kävin uudessa verikokeessa ja loppuviikosta selviää onko meidän vauva terve ja sukupuolikin saadaan tietää. Niin tuskaa tämä epätietoisuus

pakko vaan koittaa jaksaa olla positiivinen ja toivoa parasta

surullinen K. Ja sintti 12+0

onneksi on toi nipt tutkimus jossa selviää isol todenäkösyydellä. Toivotavasti olisi hyviä uutisia.. kyllähän tommonen säikäyttää...

KAverin siskol oli kans nipt tutkimus jossa kyl srlvis et olikin kaikki ok.
 
Kiitos!
NIPT otettiin heti perjantaina ja on 99% tarkka. Jos jotain positiivista niin tiedetään loppuviikosta kumpi meille tulee❤
ajatukset on niin sekaisin ja oon todella itkuherkkä..
Mies kannustaa ja tukena ja on kuulemma 100% varma että vauva on terve. Minä toivon parasta ja pelkään pahinta. Huoli on ihan valtava
Nyt vaan koitettava jaksaa odotella vastauksia..torstaille minut on laitettu soittolistalle että soittavat heti kun tulokset tulevat
 
Varmasti tuntuu pitkält ajalta odottaa. Mut hyvä ajatella niin et valmistautuu niin hyviin kuin huonoihin uutisiin <3 mä en ees tiä meijän verituloksia, ei näy omakannas eikä ollu tullu sillon ultraksi niinku luulis.

kyllähän tommonen väkisinkin pistää miettiin että mitäs jos, jaxmitä sen jälkeen? Noita nyt ei onnekai tarvi päättää ees.
 
Varmasti tuntuu pitkält ajalta odottaa. Mut hyvä ajatella niin et valmistautuu niin hyviin kuin huonoihin uutisiin <3 mä en ees tiä meijän verituloksia, ei näy omakannas eikä ollu tullu sillon ultraksi niinku luulis.

kyllähän tommonen väkisinkin pistää miettiin että mitäs jos, jaxmitä sen jälkeen? Noita nyt ei onnekai tarvi päättää ees.
meillä tuli ne omakantaan pari päivää verikokeessa käynin jälkeen. En kyl itte oo kattonu mut se hoitaja sano. Samoin tulee nää nipt tuloksetkin.. en uskalla mennä katsomaan.. odotan soittoa niin saan selkeöt vastaukset enkö sävellä ite mitä sattuu..
 
Mulla tuntuu päivittyvän toi kanta törkeen hitaasti aina. Mäkin kuitenkin kävin viime viikon to testit, eli yli vko sit... Soittamal varmasti ois saanu selvää mut mulle sanottiin että tulokset kertotaan siin ultran yhteydessä ku lääkäri kattoo ne. Mut lääkäri sit sano että neuvola käynnil ne kerrotaan. Enpä mä kyl niist arvoist ees ymmärtäis loppujen lopuks, muutakun netti tuloksiin vertaillen.
 
Mulla tuntuu päivittyvän toi kanta törkeen hitaasti aina. Mäkin kuitenkin kävin viime viikon to testit, eli yli vko sit... Soittamal varmasti ois saanu selvää mut mulle sanottiin että tulokset kertotaan siin ultran yhteydessä ku lääkäri kattoo ne. Mut lääkäri sit sano että neuvola käynnil ne kerrotaan. Enpä mä kyl niist arvoist ees ymmärtäis loppujen lopuks, muutakun netti tuloksiin vertaillen.
joo ja kyllä niistä olisi sanottu jos häikkää olisi ollut❤
Siksi en itsekkään mee sinne omakantaan että en tee omiatulkintoja
Minä kävin ke verikokeissa ja pe jo uusinnassa.
 

Yhteistyössä