Syyskuiset 2020

Moikka!
En löytänyt vielä aloitusta Syyskuisille joten nyt sit on sekin tehty.

Testin tein 3 pvää sitten kun oli jännää pahoinvointia ja öllötystä koko päivän. Ilta pissasta aattelin kokeilla ihan huvikseen. Olin asennoitunu ettei vielä mitään testiin tulisi kun menkkojen alkuun olisi ollut 4 päivää. Mut niin vaan selkeä viiva tuli. Nyt on olot sellaiset ettei epävarmuutta ettenkö raskaana olisi.
Eilen soitin neuvolaan ja pääsen varhaisultraan jo rv 7 kun elokuussa oli kohdun ulkopuolinen raskaus. Selvitetään että onhan tämä oikeassa paikassa. Samalla varataan ekaan neuvolaan aika. Jännää!!
Laskettuaika olisi 2.9
Tulkaahan mukaan plussannet, mukava keskustella muidenkin odottavien kanssa.

Syyskuu 2020

1.9 zeero, 2. lapsi, EKKS
1.9 Cindra, 2. lapsi, VKS
2.9 Ainulii, 3. lapsi, HUS Hyvinkää
2.9 Ellinoora38, 1. lapsi, HUS Jorvi
3.9 kaksipluskaksi, 2. lapsi, Hämeenlinna?
3.9 krrde
5.9 Babyfever1, 3. lapsi, KOKS
5.9 Takkutukkainen, 1. lapsi, HUS
5.9 Jonsku88, 2. lapsi, TAYS
6.9, Nessu87, 3. lapsi, SOITE
6.9 ttyyne, 2. lapsi
6.9 Kirsberry82, 6. lapsi
8.9 Linduuu, 3. lapsi, HUS
8.9 Meina, 3. lapsi, SEKS
9.9 jokuvakn206, 1. lapsi, HUS Hyvinkää
9.9 Layra90 3. lapsi KSKS
11.9 Kersuli, 2. lapsi, TAYS
11.9 Kilppari83, 1. lapsi, TYKS
11.9 Etikkainen, 1. lapsi, KOKS
13.9 BJ, 5. lapsi, KYS
13.9 hoo#, 3. lapsi, KYS
14.9 höpsykkä, 4. lapsi, HUS Hyvinkää
14.9 syksynlapset, 3. lapsi, TYKS
15.9 Kerttulissu, 3. lapsi, PKSSK
16.9 Norppa88
17.9 m@mmutti, 2. lapsi, PHKS
17.9 Kerttu20, 3. lapsi, KOKS
20.9 Tiukuliina89, 6. lapsi, KHKS
21.9 Lilythedreamer, 1. lapsi
21.9 Handeliinu, 2. lapsi
22.9 Lillin, 3. lapsi, HUS (Jorvi?)
23.9 Viennna, 1. lapsi
24.9 Angervo76, 3. lapsi Jorvi
25.9 NassuRessu, 4. lapsi, KAKS
28.9 twixx 2. lapsi Espoon sairaala
29.9 Piiu27 3. lapsi KYS
1.10 Thatshuu, 1. lapsi, KSKS
Kiki89, 3.lapsi
Ensikertalaisenaa
Nannal
 
Viimeksi muokattu:
Ehkä mieki uskallan tulla tänne kirjottelemaan, tein positiivisen raskaustestin 23.12. vuoden yrittämisen jälkeen. Vielä pelottaa ihan sikana että onkin kemiallinen tai menee kesken.
Laskettu aika olis 1.9., jos kaikki menee hyvin.
Esikoinen on syntynyt 05/2017.

Pakko hakea tänää lisää testejä, ku kaupat on vihdoin taas auki Haluun nähä et viiva on lähteny vahvistumaa. Tilasin kyllä raskauskeijulta digin ja muutaman liuskan, mutta niissähä voi hetki kestää ennen ku saapuvat perille.
 
Moikka! Eilen plussasin ja laskettuaika olisi 3.9 :) jännittäviä aikoja elellään! Testiin piirtyi selkeä plussa mutta vielä haluan parin päivän päästä testata uudelleen ja katsoa onko viivat jo yhtä vahvat :)
 
Varovasti kurkin ryhmään. Tein joulupäivänä erittäin haaleen haamun, pari pvä pääst vähä vahvemman ja vahvemman taas tänään. Mutta edellinen raskaus oli kemiallinen joten pelko sen toistumisesta läsnä kunnes viivat tasavahvoina. Nyt dpo 13

oireina: kylmyys la 6.9
 

Attachments

Viiva vahvistunut ja viel huonoil rfsu ja 25miu testeil ja niin reipas viiva! Nyt oon alkanu uskoontosissaan että oon raskaana! Aikooko muut varhais ultraan ?? Mun täytyy kyl päästä mielenrauhan vuoksi ja muutenkin :love: vaik vähä pelottavii ne on ku miettii jos oiskin tuulimuna ym...
 

Attachments

Viiva vahvistunut ja viel huonoil rfsu ja 25miu testeil ja niin reipas viiva! Nyt oon alkanu uskoontosissaan että oon raskaana! Aikooko muut varhais ultraan ?? Mun täytyy kyl päästä mielenrauhan vuoksi ja muutenkin :love: vaik vähä pelottavii ne on ku miettii jos oiskin tuulimuna ym...
Tosi hyvät viivat (y) mie varasin jo ajan varhaisultraan :LOL: kahdesta aiemmastakin oon käynyt, joten niin nytkin :whistle:
 
Oi! Onpa tänne mukavasti tullu lisää populaa! Onneksi olkoon plussaneille ja toivotavasti kaikki pysyy mukana :love::love::love::love::love:

Meillä kolmas lapsi siis tulollaan ja synnytyssairaala on HYKS.

Onko muilla kuinka oireita jo? Täällä pahoinvointia 24/7 ja rinnat ihan järkky kipeät. Väsymys löytänyt myös, tänään 2,5h päikyt ja kohta takas unille.
 
  • Tykkää
Reactions: Babyfever1
Oi! Onpa tänne mukavasti tullu lisää populaa! Onneksi olkoon plussaneille ja toivotavasti kaikki pysyy mukana :love::love::love::love::love:

Meillä kolmas lapsi siis tulollaan ja synnytyssairaala on HYKS.

Onko muilla kuinka oireita jo? Täällä pahoinvointia 24/7 ja rinnat ihan järkky kipeät. Väsymys löytänyt myös, tänään 2,5h päikyt ja kohta takas unille.

Jatkuvasti väsyttää, pissattaa ja närästää
Tuleva synnytyssairaala HUS ja la olis 5.9
 
  • Tykkää
Reactions: Babyfever1
Varovaisesti kanssa liityn joukkoon.:)

Kolmas, la 8.9. HUS.

Oireina tällä hetkellä vain alavatsan turvotus. Onneksi edellisistä ei ole ollut juurikaan pahoinvointia. Mikäli menee saman kaavan mukaan kuin edelliset pian alkaa järkyttävä väsymys joka kestääkin ensimmäisen kolmanneksen :D
 
Tännehän on tullu paljon porukkaa jo lyhyessä ajassa! Toivotaa että kaikilla pysyy kyytiläiset matkassa
Miulle voi merkata listaan 2. lapsi ja ekks.

Aika oireettomasti vielä mennään, alavatsaa turvottaa etenkin iltasin. Nenän limakalvot on ihan kuivat ja aivastuttaa. Ja aina aivastaessa pitää muistaa mennä kumaraa ettei iske kauhee repäsykipu.
 
  • Tykkää
Reactions: Babyfever1
Oi! Onpa tänne mukavasti tullu lisää populaa! Onneksi olkoon plussaneille ja toivotavasti kaikki pysyy mukana :love::love::love::love::love:

Meillä kolmas lapsi siis tulollaan ja synnytyssairaala on HYKS.

Onko muilla kuinka oireita jo? Täällä pahoinvointia 24/7 ja rinnat ihan järkky kipeät. Väsymys löytänyt myös, tänään 2,5h päikyt ja kohta takas unille.
Olihan se sulle ok, että mie tein tuon listan? :D
No tänään on kyllä väsyttänyt aika huolella, en edes muistanut aiemmista, että tosiaan näin aikaisin olis sekin jo alkanut :censored: alavatsalla tuntemuksia, ei muuta :love:
 
Raskaus väsymys on kyllä tosi karmeeta kun tulee! Mulla oli tokasta aivan järkyttävä väsymys ja pahemaks teki ku oli vilkas uhmaikänen jonka perään piti kattoo :ROFLMAO:

Ja kun ri oikeen energia juomilla voi itteensä piristää, ite en juo kahvia niin noi e juomat ollu kovasti käytössä sen sijasta. Niist luopiminen onkin aika haikeeta nyt:ninja:

Jännitän et paheneeko pahoinvoinnit ja, kuinka hyvin pystyn piilottaa nää oirwt muilta. Ei haluta kertoa ennen ultraa kun selvinny että sieläsydän löytyy <3
 
Yritin jo su ja ma testata raskautta ovistestillä, kun olen kuullut, että sillä voisi saada plussan jo ennen kuin rask.testi näyttää plussaa...itse en ole aiemmissa raskauksissa testannut, mutta nyt tässä viimeisessä halusin testaa, ku oli vielä testejä jäljellä. Ne su ja ma luiskatestit näytti selvää negaa, mutta sit mulla olikin vielä yks cb-ovistesti, no sillä sain selvän plussan tänään :D:p sekin jo ihan hyvin kertoo hormonin noususta! (y) haluaisin kyllä vielä ihan rask.testilläkin tsekkaa, että viivat voimistuu...mulla vaan 2x cb viikkonäytöllistä, jotka säästän siihen että saisin niillä "raskaana 2-3" ja "raskaana 3+" :LOL::geek: mikä himotestailija.. :ROFLMAO:
 

Attachments

Mä menin testaan uuen r testin mis viovat hiukkahaalistunu. Tuntupa kyl kurjalta mut kyl tommost heittoi voi olla kuhan ei liikaahaalistu.. Mut ofc tost tuli fiilis et on varpaillaan ja aijon ostaa testei lisää... Toisaalt voisin ostaa digin mut koitan aatel et kaikki ois silti hyvin
 

Yhteistyössä