Syyskuun suloisuudet 2017 ♡

Tiedot muodossa: Laskettu aika / nimimerkki / ikä / synnytyssairaala / monesko lapsi

Päivitettävät tiedot mieluiten värillä korostettuna, jotta listan päivittäjä huomaa ne helpommin. Tekstin väriä saa muutettua pisaran kuvasta painamalla (y)

Odottajat:

1.9.

jenicha/22/TAYS/1.lapsi

3.9.
Melmola/26/VKS/1.lapsi

4.9.
Hupsu Haave/43/TAYS/1.lapsi
Syssynen/30/TAYS/3.lapsi

5.9.
_Lilja_/28/HYS/2.lapsi
herukkainen/26/TAYS/1. lapsi

6.9.
BlackCat /31/ TYKS/1.lapsi
cindra/35/?/1.lapsi
Roope82/34v/hys/1.lapsi/
Mymmykkä/33v/PHKS/4.lapsi

7.9.
haaveilija31/32/KOS/3.lapsi
Miisa34/34/SatKs/3.lapsi
Festivo/35 /-/1.lapsi
flatti87/KOKS/2.lapsi

8.9.
Skurre/34/L-PKS/2.lapsi
Millimolli85 /31/Helsinki/1.lapsi
evekin/25/TYKS/1.lapsi

9.9.
Sofia90/26/PHKS/1.lapsi
Mijau/27/LS/3.lapsi
Tassu86/30/TYKS/2.lapsi

10.9.
VernaMaria/29/?(Länsi-Suomi)/1.lapsi
Zelmando/30/-/2.lapsi
AnaEmilia/23/PHKS/1.lapsi

11.9.
tirpsiskookoo / 34 / KPSHP / 2.lapsi

12.9.

Elssi/23/PHKS/2.lapsi
Möhönen/23v/TYKS/4. lapsi

13.9
mamacita:) /26/-/4.lapsi
vauvaunelmia29/29/-/1.lapsi
Leonia/29v/2.lapsi
Kiisas/?/1.lapsi

14.9.
Vibeke/31/??/2.lapsi
Yönseutu/33/TYKS/2.lapsi
ihanata-38/38v/SATKS/2.lapsi
Txiki/35/2. Lapsi

16.9.
Iida-Karoliina/45+/ kys/5.lapsi
Pikitsu83/33/TAYS/4.lapsi
kantris/30/KAKS/1. lapsi

17.9.

odottelen / +30 / 2.lapsi
Innih/23/TYKS/1.lapsi

18.9.
kirsimaria/29/TYKS, LS/1lapsi

19.9.
Josephina/27/ - /1.lapsi

20.9.
thalassatar/26/-/1.lapsi
Viikate/35/HYS/4. lapsi

21.9.
Koo89/27/P-HKS/1.lapsi
freija83/33/Helsinki/1.lapsi
Haaveilia(ko)/24/2.lapsi
pehmis26/26/1.lapsi

22.9.
Ellaolivia/36/Pkks/3.lapsi
Alainne/28/Helsinki/1. lapsi
FreeZone81/35/PKKS/2.lapsi
Mmirak /25/HYS/1.lapsi

23.9.
tipsu91/25/KOKS/1.lapsi

24.9.
vuodenäiti/20/-/1.lapsi
jennielisa88/29/TAYS/1.lapsi

25.9.
Nyyti94/22/KOKS/1.lapsi
suselii /24v/K-SKS /1.lapsi

26.9.
Teyla/37v/L-PKS/2.lapsi
M89/27/JS/2.lapsi
viilis83/33v/MKS /6.lapsi

27.9.
Idina/35v/NKL/4. lapsi
Lehtoleinikki/38/Helsinki/2.lapsi
Hiekkasärkkä79/38/HYS/3.lapsi

30.9.
Kindness/20/K-PKS/1.lapsi

E-KKS: Etelä-Karjalan keskussairaala, Lappeenranta
HYS: Hyvinkään aluesairaala
JS: Jorvin sairaala, Espoo
KAKS: Kainuun keskussairaala
K-HKS: Kanta-Hämeen keskussairaala, HML
K-PKS: Keski-Pohjanmaan keskussairaala
KOKS: Kymenlaakson keskussairaala, Kotka
KOS(/H): Kätilöopisto (/Haikaranpesä), HKI
K-SKS: Keski-Suomen keskussairaala, Jyväskylä
KYS: Kuopion yliopistollinen sairaala
LKS: Lapin keskussairaala
L-PKS: Länsi-Pohjan keskussairaala
LS: Lohjan sairaala
MKS: Mikkelin keskussairaala
NKL: Naistenklinikka, Helsinki
OAS: Oulaskankaan sairaala, Oulainen
OYS: Oulun yliopistollinen sairaala
P-HKS: Päijät-Hämeen keskussairaala, Lahti
P-KKS: Pohjois-Karjalan keskussairaala, Joensuu
PS: Porvoon sairaala
SATKS: Satakunnan keskussairaala, Pori
SEKS: Seinäjoen keskussairaala
SKS: Savonlinnan keskussairaala
TAYS: Tampereen yliopistollinen sairaala
TYKS: Turun yliopistollinen keskussairaala
VKS: Vaasan keskussairaala

Syyskuisten facebook-ryhmä on nyt suljettu eikä enempää jäseniä lisätä (y)
 
Viimeksi muokattu:
Oireista oli puhetta edellisessä ketjussa ja mulla on myös vähentyneet oireet. Välillä mietityttää olisiko mennyt kesken tai jotain mutta sitten onneksi väsyttää ja ällöttää taas :ROFLMAO: Vähemmän ollut pahaa oloa kuin aiemmissa raskauksissa joissa paino alussa tippui juuri huonovointisuuden takia. Nyt ei sellaisesta puhettakaan, onneksi ei ole sentään noussutkaan :cautious:
Täällä oireina siis lähinnä väsymys ja ällötys, muutama päivä on nyt ollut päänsärkyäkin mikä varmaan johtuu kipeistä hartioista. Katotaan saisinko miehen hieromaan illalla :D

Mijau 8+4
 
Tiedot muodossa: Laskettu aika / nimimerkki / ikä / synnytyssairaala / monesko lapsi

Päivitettävät tiedot mieluiten värillä korostettuna, jotta listan päivittäjä huomaa ne helpommin. Tekstin väriä saa muutettua pisaran kuvasta painamalla (y)

Odottajat:

1.9.

jenicha/22/TAYS/1.lapsi

3.9.
Melmola/26/VKS/1.lapsi
tuulikki81/35/Koks/3.lapsi

4.9.
Hupsu Haave/43/TAYS/1.lapsi
Syssynen/30/TAYS/3.lapsi

5.9.
_Lilja_/28/HYS/2.lapsi

6.9.
BlackCat /31/ TYKS/1.lapsi
cindra/35/?/1.lapsi

7.9.
haaveilija31/32/KOS/3.lapsi
Miisa34/34/SatKs/3.lapsi

8.9.
Skurre/34/L-PKS/2.lapsi
Millimolli85 /31/Helsinki/1.lapsi
evekin/25/TYKS/1.lapsi

9.9.
Sofia90/26/PHKS/1.lapsi
Mijau/27/LS/3.lapsi

10.9.
VernaMaria/29/?(Länsi-Suomi)/1.lapsi
Zelmando/30/-/2.lapsi

11.9.

tirpsiskookoo / 34 / KPSHP / 2.lapsi

12.9.

Elssi/23/PHKS/2.lapsi
Möhönen/23v/TYKS/4. lapsi

13.9
mamacita:) /26/-/4.lapsi
vauvaunelmia29/29/-/1.lapsi
Festivo/35 /-/1.lapsi

14.9.

Vibeke/31/??/2.lapsi
Yönseutu/33/TYKS/2.lapsi
ihanata-38/38v/SATKS/2.lapsi

16.9.
Iida-Karoliina/45+/ kys/5.lapsi
Pikitsu83/33/TAYS/4.lapsi

17.9.
odottelen / +30 / 2.lapsi

19.9.
Norway/26/?/1.lapsi
Kapsukka/24v/JS /2.lapsi
Josephina/27/ - /1.lapsi
kirsimaria/29/TYKS, LS/1lapsi

20.9.

thalassatar/26/-/1.lapsi

21.9.
MirriX/38/seks/4.lapsi
Innih/23/TYKS/1.lapsi
Koo89/27/P-HKS/1.lapsi

22.9.
Ellaolivia/36/Pkks/3.lapsi

23.9.
tipsu91/25/KOKS/1.lapsi
FreeZone81/35/PKKS/2.lapsi
Mmirak /24/?/1.lapsi

24.9.
pehmis26/26/1.lapsi
Leikkuri/29/JS/1.lapsi/
vuodenäiti/20/-/1.lapsi

25.9.
Nyyti94/22/KOKS/1.lapsi
suselii /24v/K-SKS /1.lapsi

26.9.
Teyla/37v/L-PKS/2.lapsi

27.9.
Idina/35v/NKL/4. lapsi
Lehtoleinikki/38/Helsinki/2.lapsi

28.9.
Liilja/23/OYS/2.lapsi


E-KKS: Etelä-Karjalan keskussairaala, Lappeenranta
HYS: Hyvinkään aluesairaala
JS: Jorvin sairaala, Espoo
KAKS: Kainuun keskussairaala
K-HKS: Kanta-Hämeen keskussairaala, HML
K-PKS: Keski-Pohjanmaan keskussairaala
KOKS: Kymenlaakson keskussairaala, Kotka
KOS(/H): Kätilöopisto (/Haikaranpesä), HKI
K-SKS: Keski-Suomen keskussairaala, Jyväskylä
KYS: Kuopion yliopistollinen sairaala
LKS: Lapin keskussairaala
L-PKS: Länsi-Pohjan keskussairaala
LS: Lohjan sairaala
MKS: Mikkelin keskussairaala
NKL: Naistenklinikka, Helsinki
OAS: Oulaskankaan sairaala, Oulainen
OYS: Oulun yliopistollinen sairaala
P-HKS: Päijät-Hämeen keskussairaala, Lahti
P-KKS: Pohjois-Karjalan keskussairaala, Joensuu
PS: Porvoon sairaala
SATKS: Satakunnan keskussairaala, Pori
SEKS: Seinäjoen keskussairaala
SKS: Savonlinnan keskussairaala
TAYS: Tampereen yliopistollinen sairaala
TYKS: Turun yliopistollinen keskussairaala
VKS: Vaasan keskussairaala

Päästäksesi salaiseen Fb-ryhmään laita yksityisviesti henkilölle @Haaveilia(ko) :)
 
En ole varma miten tahan kuuluis lisata tiedot, joten kopioin tekstin ja lisasin itseni sinne :)

Tiedot muodossa: Laskettu aika / nimimerkki / ikä / synnytyssairaala / monesko lapsi

Päivitettävät tiedot mieluiten värillä korostettuna, jotta listan päivittäjä huomaa ne helpommin. Tekstin väriä saa muutettua pisaran kuvasta painamalla (y)

Odottajat:

1.9.

jenicha/22/TAYS/1.lapsi

3.9.
Melmola/26/VKS/1.lapsi
tuulikki81/35/Koks/3.lapsi

4.9.
Hupsu Haave/43/TAYS/1.lapsi
Syssynen/30/TAYS/3.lapsi

5.9.
_Lilja_/28/HYS/2.lapsi

6.9.
BlackCat /31/ TYKS/1.lapsi
cindra/35/?/1.lapsi

7.9.
haaveilija31/32/KOS/3.lapsi
Miisa34/34/SatKs/3.lapsi

8.9.
Skurre/34/L-PKS/2.lapsi
Millimolli85 /31/Helsinki/1.lapsi
evekin/25/TYKS/1.lapsi

9.9.
Sofia90/26/PHKS/1.lapsi
Mijau/27/LS/3.lapsi

10.9.
VernaMaria/29/?(Länsi-Suomi)/1.lapsi
Zelmando/30/-/2.lapsi

11.9.

tirpsiskookoo / 34 / KPSHP / 2.lapsi

12.9.

Elssi/23/PHKS/2.lapsi
Möhönen/23v/TYKS/4. lapsi

13.9
mamacita:) /26/-/4.lapsi
vauvaunelmia29/29/-/1.lapsi
Festivo/35 /-/1.lapsi

14.9.

Vibeke/31/??/2.lapsi
Yönseutu/33/TYKS/2.lapsi
ihanata-38/38v/SATKS/2.lapsi

16.9.
Iida-Karoliina/45+/ kys/5.lapsi
Pikitsu83/33/TAYS/4.lapsi

17.9.
odottelen / +30 / 2.lapsi

19.9.
Norway/26/?/1.lapsi
Kapsukka/24v/JS /2.lapsi
Josephina/27/ - /1.lapsi
kirsimaria/29/TYKS, LS/1lapsi

20.9.

thalassatar/26/-/1.lapsi

21.9.
MirriX/38/seks/4.lapsi
Innih/23/TYKS/1.lapsi
Koo89/27/P-HKS/1.lapsi

22.9.
Ellaolivia/36/Pkks/3.lapsi

23.9.
tipsu91/25/KOKS/1.lapsi
FreeZone81/35/PKKS/2.lapsi
Mmirak /24/?/1.lapsi

24.9.
pehmis26/26/1.lapsi
Leikkuri/29/JS/1.lapsi/
vuodenäiti/20/-/1.lapsi
Daisy85/31/-/1.lapsi

25.9.
Nyyti94/22/KOKS/1.lapsi
suselii /24v/K-SKS /1.lapsi

26.9.
Teyla/37v/L-PKS/2.lapsi

27.9.
Idina/35v/NKL/4. lapsi
Lehtoleinikki/38/Helsinki/2.lapsi

28.9.
Liilja/23/OYS/2.lapsi


E-KKS: Etelä-Karjalan keskussairaala, Lappeenranta
HYS: Hyvinkään aluesairaala
JS: Jorvin sairaala, Espoo
KAKS: Kainuun keskussairaala
K-HKS: Kanta-Hämeen keskussairaala, HML
K-PKS: Keski-Pohjanmaan keskussairaala
KOKS: Kymenlaakson keskussairaala, Kotka
KOS(/H): Kätilöopisto (/Haikaranpesä), HKI
K-SKS: Keski-Suomen keskussairaala, Jyväskylä
KYS: Kuopion yliopistollinen sairaala
LKS: Lapin keskussairaala
L-PKS: Länsi-Pohjan keskussairaala
LS: Lohjan sairaala
MKS: Mikkelin keskussairaala
NKL: Naistenklinikka, Helsinki
OAS: Oulaskankaan sairaala, Oulainen
OYS: Oulun yliopistollinen sairaala
P-HKS: Päijät-Hämeen keskussairaala, Lahti
P-KKS: Pohjois-Karjalan keskussairaala, Joensuu
PS: Porvoon sairaala
SATKS: Satakunnan keskussairaala, Pori
SEKS: Seinäjoen keskussairaala
SKS: Savonlinnan keskussairaala
TAYS: Tampereen yliopistollinen sairaala
TYKS: Turun yliopistollinen keskussairaala
VKS: Vaasan keskussairaala

Päästäksesi salaiseen Fb-ryhmään laita yksityisviesti henkilölle @Haaveilia(ko) :)
 
Eilen tosiaan oli ar-ultra ja siellä löytyi se sykekin, mutta oon siitä sunnuntaista tuhruillu sitä ruskeaa. Eilen tuli sit töissä ihan kirkasta verta ja tänään myös, liikkeellä enemmänkin, paikoillaan ei, eikä yöllä, ph-suoja riittää eikä näy hyytymiä. Tekee tää vuotelu mut silti hulluksi.. Neuvolasta kirjoittivat mulle lähetteenkin jos pääsisi kunnan ultraan, kun tuossa oli epäily et mulla olisi kaksiosainen kohtuontelo (mitä se ny ikinä tarkoittaakin), mutta pääsyynä tää vuotelu..Sanoi että todennäköisesti en pääse kun ovat niin kiristäneet vöitä tuon suhteen, mutta sit varattu yksityiselle onneksi jo kontrolli 16pv... Tiedän että voi olla harmitonta, mutta on tää stressaavaa.. Särkyä ei ole, menkkajomotuksen tyylistä ja vihlontaa kyllä.. Labrassa käyn huomenna antaan emätinnäytteen et ei ole mitään tulehdusta mikä aiheuttaisi..

Onko täällä muilla ollut vuoteluja??
 
Kapsukka mulla oli esikoisen aikaan hentoa vaaleanpunaista eli ns. Jokin tuore vuotokohta, koska ei ollu ruskeemmaka muuttunu. Se oli viikoilla 11 ja jotain. Mulla oli istukka kuulema hieman edessä ja olu verestävä eli jotenki niin täyteläinen, niin siitä vuoto. Se hävis sitte itekseen, mutta mulla jossain vaiheessa sitten havaittiinkin jokin tulehdus joka hoidettiin jollain ulkoisilla voidekapseleilla, ettei aiheuta ennenaikaista synnytystä. En tiiä että oisko se tulehus jo sillo oireillu vuotona. Kantsii otattaa papa ja pissanäyte, niin näkee ne ainaki.

Muutoin eka pv tässä, että ei niin pahasti okseta ja ällötä. Laatta ei oo vielä tullu. Mut yökkörefleksi kyllä tulee ja on semmonen, tiiättekö ku on ottanu sen yhden siiderin liikaa ja huone pyörii. Illalla on paha nukahtaa just siks. Mulla muuten oloon auttaa toi kylmä vissy ja kylmät melonipalat. Rinnat on ihan hirvittävän kipeet. Samat oireet siis, ku ekassa raskaudessa, paha olo kesti 16 viikolle, välissä oli aina parempia päiviä. Kauhulla ootan, että paheneeko edelleen, ku menossa kuitenki vasta 6+5. Aattelin, että oireet ei ois näin samat, mut kyllä vaan..

Vielä sais jännittää ar-ultraa 4 pv ens maanantaihin..
 
@Mijau Listalle näkyy jääneen ainakin Norway, jolla tuli km jokunen aika sitten. :(

@Kapsukka Ei ole ollut vuotoja, mutta vähän niitä kyllä jännitän/pelkään, kun jonkun kerran ollut olo että jotain tulisi, mutta kait se on vaan valkkaria sit. Inhottavan epävarmaa tuollainen vuotelu kyllä. :/

@FreeZone81 Mulla on sellainen käsitys ettei papaa otettais raskaana olevilta? /edit. Seison korjattuna. Googlasin ja kyllähän sen voikin ottaa.

Tänään on ollut toistaiseksi pahin päivä pahoinvoinnin suhteen. Vapaapäivä ja en oo saanut MITÄÄN aikaan. Jotain pientä pitää vähän väliä napostella ja tuntuu et oksennus on kurkussa odottamassa. Myös tissit erityisen arat ja alamahalla tuntemuksia, liekö hormonitasot hypänny seuraavalle levelille. Väsymyskin on kyllä löytänyt tiensä tänne. Eilen nukuin 11h yöunet ja päälle 2h päikkärit.

Eilen lueskelin siitä 24 viikkoa -elokuvasta ja se tuli yöllä mun uniin painajaisina, näin unta et kaikki ei ollut hyvin oman raskauden kanssa. Inhottavaa.
 
VernaMaria Se voi ollakin, että ei papaa. Oiskohan multa otettukin sillon jokin "pehmeämpi" näytteenottomuoto, että se ei varsinainen papa ollut, kuitenkin että saivat limakalvoilta/emätonnäytteen tm, josta tulehdus varmistui.

Mulla ollut tässä myös peräkkäin useampi pv että mihinkään ei ole kyennyt, sohvalla pitkällään ja nieleksien meloneita ja vissyä. O ollut tosi hyödytön olo, mut sit oon miettiny, että tässähän on mitä suurimmassa määrin hyödyksi, kun kasvattelen olojen seassa pientä ihmisen alkua.
 
Kiitos korjauksesta @VernaMaria! Kopioin vain edellisen listan sen kummemmin tarkistamatta :oops:

Papanäytteen voi tosiaan ottaa raskausaikanakin, minullakin on kontrolli tulossa keväämmällä (y)

Tsenppiä huomiselle @vuodenäiti ! :)

Toivottavasti @FreeZone81 ei tarvitsisi niin kauaa kärsiä pahasta olosta kuin esikoisen kanssa, kuulostaa todella rankalta :(

@Kapsukka mulla ei ole vuoteluita ollut mutta ovat vissiin aika yleisiä kuitenkin. Toivotaan että on harmitonta sinullakin :love:
 
@M89 Ymmärtääkseni ihan vaan siitä syystä, ettei niistä tule ihan valtavan pitkiä, joten ainakin alkuun kun kirjoittelu on vilkasta on joka kuussa oma pino :)

Täällä paha olo ei vaan helpota, useita kertoja päivässä on pää pöntössä :sick:
Ei sinällään väliä kestän tän kyllä, kunhan kaikki vaan olisi pikkuisella hyvin..

Tänään mennään jo 9+1 jee (y)
 
Onko muilla ollut alussa hirveitä mahakramppeja ja rusehtavaa vuotoa? Mulla oli tossa viikoilla 5 ja kävin jopa viikolla 6 varhaisultrassa, missä todettiin kaiken olevan hyvin. Vuotokin loppui myös silloin. Silti en jotenkaan uskalla rentoutua jne. Kyseessä on vielä pilleriraskaus. Viikkoja on nyt 7+2 :)
 
Viimeksi muokattu:
Tsemppiä vuotelijoille (y)

En oo dopplerilla saanu sydänääniä kuulumaan, mutta toi 9v vanha laite on aivan surkea. Toivottavasti johtuu vaan siitä :oops:

Eilen oli eka kunnon kiukkupäivä, aivan kaikki otti päähän. Onneks nyt ainakin on tuntunut paremmalta päivältä :whistle:

Papu 9+0 ❤
 
Tänään menin sit päivystykseen ja keskenmeno todettiin.. Tiistaina tosiaa ar-ultrassa näkyi syke, enään ei, oli kohtukin jo litistynyt tai jotain ja vuota oli jumissa emättimessä.. Nyt kokeillaan cytoteceilla ja lauantaina katsotaan onnistuiko vai tuleeko taas sairaalareissu. Eli ei tämäkään ollut sitten meille tarkoitettu. Todella paska olla kun nyt kaksi peräkkäistä keskenmenoa, tuntuu että miten tässä enään edes uskaltaa. Kaikkea hyvää teille jatkoon ja toivotaan että muut saatte pienet syliin saakka. Minut voi poistaa listalta..
 
Täällä on tullut ihan hirmuisesti taas tekstiä ja ketjukin vaihtunut välissä :)

Täällä oli ekana neuvola tänään, kohtu ainakin oli tunnustelemalla olemassa, joten kai se täytyy alkaa uskoa, että olen todella raskaana. Eli ehkä mut vois vihdoin lisätä listoille.
La 9.9 tassu86/30/TYKS/2.lapsi

Np-ultraa saakiin sitten odotella taas kolmeviikkoa.

Väsymys alkaa olemaan ihan omaa luokkaansa ja hiipii salaa jostain nurkan takaa. Joku taisi tästä samasta kirjoittaa, mutta kännykällä on tässä kohtaa vaikeeta palata lukemaan aikaisempia tekstejä :(

Nyt oli sitten muuten meneillään jo 8+5
 
Nyt on käyty ultrassa ❤ yllätys oli melkoinen, lääkäri oli pitkään hiljaa ja juuri kun olin itku kurkussa kysymässä että eikö sykettä löydy, lääkäri pamautti ison uutisen. Alkioita on kaksi. ❤ toisen sykettä ei löytynyt, mutta olen alkioiden koon mukaan viikolla 5+6 joten toivoa vielä on. Toinen alkio oli pienempi ja toisella, isommalla näkyi syke. Olen ihan pihalla :D

vuodenäiti
 
  • Tykkää
Reactions: Haaveilia(ko)
Kapsukka olen kovasti pahoillani


Vuodenäiti voi, onnea kahdesta

Mulla itsellä nyt takana kaksi helpompaa päivää. Toki heti pelottaa, että onko kaikki hyvin, kun oireet helpottaa. Mut niinhän se on että kyllähän ne välillä helpottaa. No vielä muutama pv ar-ultraan, jos se helpottaisi odotusta sinne rv 12
 
Lasketteko muuten omat viikkonne oman kierron mukaan vai sen 28pv? (n)
Ite oon laskenu ihan oman kierron mukaan, kun ihan säännöllinen on ollut, mutta neuvolassa sanoivat, että aluksi lasketaan tolla 28pv kierrolla.
Eli neuvolan laskujen mukaan olisi vasta 5+6 ja omien mukaan 6+4.

Laittoivat mulle lähetteen labraankin ton neuvolan laskemien viikkojen mukaan ja vielä selitti, että on tosi tärkeä käydä siellä, kun on rv10-10+4.

Oon kyllä menossa maanantaina ar-ultraan, että siellähän toivottavasti selviää tarkemmin viikot. Täytyykö sitten ilmoittaa neuvolaan jos maanantaina selviää että olen pidemmällä, kuin heidän laskujen mukaan?

Olipas sekavaa teksiä, täällä sängyn pohjalla pahoinvoinnin takia ei oikein ajatus kulje. :LOL:
 
Heipsan

Tulin juuri varhaisultrasta ja siellä oli normaali pieni vauvan alku sykkivällä sydämmellä :love:

Viikon verran ollut pahoinvoinnin kanssa aivan tuskaa, oksettaa ja oksettaa.. Mikään ruoka ei maistu, hajut ja maut tekee pahaa. Yritä nyt sitte selviytyä kahdesta lapsesta, koulusta ja töistä :sick: Onneksi tänään saan olla vapaalla.

Ens viikon torstaina taisi olla eka neuvola, pääkin on iha lahona ollut viime päivät. HB oli pikamittauksella 98 joten rupesin rautaa popsimaan, joka raskauden haaste ku putoaa.

Hyviä viikonloppuja, taidan pötkähtää sohvalle

15.9 PinskuPinsku/24v/TYKS/3.lapsi

Pinja 8+0
 
@Nyyti94 mulla on tosi epäsäännöllinen ja pitkä kierto niin mulla ei ollut mitään hajua missä mennään. Kävin yksityisellä varhaisultrassa ja siellä ne mittas tän kaverin josta sitten saatiin selville millä viikolla oon :) neuvolasta pyysivät ottamaan mukaan laput jotka yksityiseltä saa, koska niitä pystyy sitten hyödyntämään hekin.
 
@Kapsukka Paljon voimia teille! :( <3

@vuodenäiti Oi, paljon onnea kaksosista!:love:

Onpa täällä porukka lisääntynyt! Olen pitänyt hiljaiseloa kun ollut kaikenlaista menoa sun muuta.
Onnea kaikille ultrakuulumisista :rolleyes:
Mä päätin kuitenkin rahallisista syistä odottaa sinne nt-ultraan, joka on 28.2. Äkkiä tää aika onneksi on mennyt sittenkin!
Eka neuvola oli tällä viikolla ja siellä meni kivasti, hb oli 120 eli ihan hyvä :)
Onko täällä muita yksinodottajia? Meillä isä ei tule olemaan kuvioissa, eli yksin ootellaan :)
 
@vuodenäiti Voi että, onnea kaksosista! Mikä oli ensimmäinen ajatus uutisen kuullessa? :D

Mulla olis lääkäri ja eka ultra ens viikon keskiviikkona, apua. Mies ei todennäköisesti edes pääse mukaan niin täytyy yksin selvitä uutisista oli ne sitten mitä hyvänsä :D
 

Yhteistyössä