Taas kuvassa yksi liian makea, kähmitty ja lähmitty kakku

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;22009243:
Juu, en söis..... :D

No todellakin söisin! Kiva toi kruunu.
Kruunu on vielä hienompi livenä, tuossa kuvassa suttuisen näköinen...
Ja muutenkin tuo kuva näyttää jotenkin tummalta.

Miehellä koitin ehdottaa josko saatais kuvattua jotenkin 360 noi kakut, et voi kiertää kakun ympäri :D
 
"vieras"
Nuo on hienoja ja niin on tuokin, mutta mua jotenkin ällöttää ajatus siitä, että joku on lähminyt sitä kakkua kuin lasten muovailuvahaa ikään vaikka kuinka kauan! Vaikken epäile, etteikö asialla olisi ollut hygienia-asiat tunteva ihminen, joka on pessyt kätensä, niin silti mun mielestä nuo ihan liikaa käsin räpelletyt kakun on jotenkin ällöttäviä...
 
"Namu"
[QUOTE="vieras";22010820]Nuo on hienoja ja niin on tuokin, mutta mua jotenkin ällöttää ajatus siitä, että joku on lähminyt sitä kakkua kuin lasten muovailuvahaa ikään vaikka kuinka kauan! Vaikken epäile, etteikö asialla olisi ollut hygienia-asiat tunteva ihminen, joka on pessyt kätensä, niin silti mun mielestä nuo ihan liikaa käsin räpelletyt kakun on jotenkin ällöttäviä...[/QUOTE]

Oletko kuullut kertakäyttöhanskoista?
 
"vieras"
[QUOTE="Namu";22010831]Oletko kuullut kertakäyttöhanskoista?[/QUOTE]

Olen, mut se ei poista sitä mielleyhtymää, että syön jotain mitä joku on lähminyt tuntikausia ja lämmitellyt käsiensä välissä. Mä liputan enemmän joiden kermakakkujen sun muiden puolesta, joita ei liikaa sliipata. Ja toistan edelleen, että onhan nuo ihan mielettömiä taidonnäytteitä.
 
Wau, hieno. Mä kerään rohkeutta ja taitoja että osaisin tehdä pojalle jalkapallokakun pian oleviin synttäreihin... tähän tyyliin http://mediaserver-2.vuodatus.net/g/27209/1542730.jpg
Sellasen jätkä haluaa ja mulla ei oo kauheesti kokemusta näistä tän tapasista kakuista
Pitkää pinnaa vaan :D
Lapset taitaa olla vaan niitä kriittisimpiä arvostelijoita (tai sit mun muksut on vaan tottunu liian hyvälle)
 
onhan se
Kakku on kyllä ihan hieno, mut ihan hirmuisesti alkaa olee näitä marsipaani tai sokerimassakuorrutettuja kakkuja ja ne jo kyllästyttää. Kaunein minun mieestä on ehdottomasti tavallinen ja perinteinen kermakaakku. Niitä ku ei paljon enää missää näe :)
 
u7777777777
[QUOTE="vieras";22010942 begin_of_the_skype_highlighting**************22010942******end_of_the_skype_highlighting begin_of_the_skype_highlighting**************22010942******end_of_the_skype_highlighting]Olen, mut se ei poista sitä mielleyhtymää, että syön jotain mitä joku on lähminyt tuntikausia ja lämmitellyt käsiensä välissä. Mä liputan enemmän joiden kermakakkujen sun muiden puolesta, joita ei liikaa sliipata. Ja toistan edelleen, että onhan nuo ihan mielettömiä taidonnäytteitä.[/QUOTE]

vieraan kans sammaaaa mieltä
 

Yhteistyössä