Taas on suvakkien sankarimamu joutumassa käräjille

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
https://www.aamulehti.fi/uutiset/asianajaja-turun-puukkoiskun-uhri-on-antanut-virheellista-tietoa-ansionmenetyksiin-liittyen-tasta-tulee-rikostutkinta-201151005

Miten tässä käy aina niin, että suvakkien julkisuudessa hehkuttamat mamut paljastuvat ennemmin tai myöhemmin roistoiksi?
Olkoonkin, että petos on väärin (joudupa itse pyörätuoliin kun olet itse yrittänyt auttaa haavoittunutta ja elät lopun elämääsi korvauksien varassa, ja kun niitä ehkä ei tule..), niin missä tai millä tavoin tämä henkilö on "mamu"? Mitä sitten sillä tarkoitatkin.
 
Rotat hyppivät silmille, koska te suvakit swn sallitte äänestämällä. Sitä saa mitä tilaa.
Ajattelen lähinnä näin, että jos Ruotsi vuotaa kuin seula, niin siellähän on puukkotappelu eräänlainen rahantulon lähde. Aina kun sattuu saa korvaukset.

Koskien Turun puukotuksen Hassania, totuushan on, että hän haavoittui ja sai pysyvän vamman, invaliditeetin, taistellessaan puukottajaa vastaan ainoana miehenä koko torin miesporukasta, koska suomalaiset juoksivat karkuun. Pitäisi kerätä nimilista kaikista pupujusseista, ja yökätä niiden nimien päälle, mutta vai kirjallisesti esimerkiskis twitterissä.
Suomessa korvauslainsäädäntö tällaisessa tapauksessa on ihan perseestä: aina pitää perustella korvaukset historialla tuloistasi aiemmin todistaaksesi sen mitä menetat ikuisesti. Suomessa ei korvauksia koskaan makseta menetettyyn tulevaisuuteen vedoten, jos ei ole vakuutusta, ja kelläpä tavan ihmisellä on varaa sellaista maksaa, tai jos maksaa, niin herätä, että vakuutusehdot eivät kata vammoja, jotka ovat syntyneet katutappelussa.
 
vierailija
Ajattelen lähinnä näin, että jos Ruotsi vuotaa kuin seula, niin siellähän on puukkotappelu eräänlainen rahantulon lähde. Aina kun sattuu saa korvaukset.
Ei liity Ruotsiin eikä puukkotappeluihin mutta mietipä esim. USA:ta, se oikeudenkäyntilaitos on todellakin rahasampo.. ihmiset tekaisee juttuja saadakseen korvauksia ja näemmä meillä Suomessakin on yritetty keksiä kaikenlaisia juttuja rahan toivossa.

Ihminen, niin, onko hän pohjimmiltaan rehellinen vai sittenkin viekkauteen ja epärehellisyyteen taipuvainen.

Entä jos kaikki alamme huijata, otamme esimerkkiä omista poliitikoistamme? Se vaan, että yksityishenkilönä ei niin vaan onnistu, kun ei ole "oikeita tukihenkilöitä" taustalla.
 
  • Tykkää
Reactions: Zariza
vierailija
Koskien Turun puukotuksen Hassania, totuushan on, että hän haavoittui ja sai pysyvän vamman, invaliditeetin, taistellessaan puukottajaa vastaan ainoana miehenä koko torin miesporukasta, koska suomalaiset juoksivat karkuun. Pitäisi kerätä nimilista kaikista pupujusseista, ja yökätä niiden nimien päälle, mutta vai kirjallisesti esimerkiskis twitterissä.
Näin siinä kävi, hänen reaktionsa johtui varmaan ammattitaustasta, mutta toisaalta kaikki kävi niin nopeasti että varmasti monella oli ensimmäisenä spontaanisti mielessä vain pakeneminen paikalta, koska ei siinä ehtinyt tajuta, mitä oli tapahtunut ja jääkö siihen.

Kunnioitan kaikkia vähänkin tilanteessa auttaneita. En suoraan sanottuna tiedä, mitä olisin itse tehnyt, luultavasti ollut aivan paniikissa, kun olin muutenkin, koska lapseni oli tuolloin juuri keskustassa.
 
  • Tykkää
Reactions: Zariza
vierailija
Koskien Turun puukotuksen Hassania, totuushan on, että hän haavoittui ja sai pysyvän vamman, invaliditeetin, taistellessaan puukottajaa vastaan ainoana miehenä koko torin miesporukasta, koska suomalaiset juoksivat karkuun. Pitäisi kerätä nimilista kaikista pupujusseista, ja yökätä niiden nimien päälle, mutta vai kirjallisesti esimerkiskis twitterissä.
Huvittava kommentti. Minä äänestän vaaleissa näiden terroristien maahantuloa vastaan. Kun olen ääneni antanut, olen tehnyt oman osani. Röyhkeää yrittää syyllistää tavallisia miehiä (miksei naisia?) siitä, että eivät mene jonkun puukkoriehujan päälle. En ollut Turussa, mutta jos olisin ollut, olisin todellakin vältellyt aktiivisesti Bouananea. Eikä yhtään hävetä. Te olette tehneet tästä maasta sellaisen, jossa islamisti puukottaa ihmisiä. Teidänhän siitä pitäisi vastuu kantaa! Tai olla edes vittuilematta joillekin Vastarintaliikkeen kilipäille tai Odineille, jotka ehkä vielä väkivaltaan ovat valmiita turvautumaan teitä suojellakseen. Me tavalliset Matti Meikäläiset emme siihen ole valmiita.
 

Yhteistyössä