taas uusi "vanhus" kuumeilee

:flower: Kukitukset ja halit olipa teillä seikkailu :x tuollaista se vähän pakkaa olemaan kaaosta enemmän tai vähemmän :hug: Hyvä kuitenkin että kaikki päättyi hyvin :wave: minä nautin myös sataa tästä vauvasta ja pojasta nyt enemmän kuin ennen :D olo on nyt jotenkin varmempi, Lellukka tyttö painaa jo varmaan yli 7 kg kun viimeks oli 6800g ja rapiat :D pulska on ja ruoka maittaa mutta hyvä niin :heart:
 
pyrstötähti
olipas sulla melkoinen seikkailu ja kaikki noin hienosti meni taidat olla melkoinen rautahermo meikäläinen ois varmaan ollu ihan paniikissa ainaki niissä punaisissa valoissa ja huutanu hoosiannaa ja palokuntaa avuksi :LOL:
Jos jaksat ja ehdit niin laita profiiliin pikku-poikasi kuva ois niin ihana nähdä kun olen seuraillut helmikuulta asti pinoissa mitä odottajille kuuluu ja tästä kotipinosta lähdimme tuonne yli 40 kuumeilijoihin ja sieltä jo uuteen pinoon.

Odotamme tietty että kuumeilu ei jää tähän ja liityt sitten kun poikasi alkaa konttailemaan takaisin meihin hulluihin kuumeilijoihin vaikka et vielä niiiiiin iänkaikkisen vanha olekaan :heart: mutta ennenkaikkea lepää ja nauti ja nauti joka hetkestä ihana palkintosi on sylissäsi, voikaa hyvin koko perhe :hug:
 
Poika on tänään kahden viikon ikäinen. Ollaan oltu ulkoilemassa aurinkoisina päivinä, mutta silloin kun sataa vettä koko päivän, olemme olleet sisällä. En minä raaski poikaa viedä ulos nukkumaan vesisateeseen, vaikka katos onkin terassilla, mutta kun en mene itsekään ulos vesisateella. Olen kyllä nauttinut pojasta ihan täysillä. Haluaa jo iltaisin vähän enemmän seuraa ja yöunille menee vasta puolenyön paikkeilla ja vähän itkeskelee. Se on enemmänkin sellaista väsymyksen sekaista itkua. Aina se vaan tuntuu yhtä ihmeelliseltä. En millään malttaisi pitää näppejä erossa vauvasta hetkeäkään. Tuntuu ihanalta silittää pehmeitä hiuksia ja pehmeitä poskia. Ja ihanaa on kun laittaa sormen vauvan käteen ja se puristaa pienet sormet oman sormeni ympärille. :heart: Tuntuu, että sitä on ihan sekaisin.

Minun mies on palomies ja tekee myös sairaankuljetusta töissä. Hän oli jo melkein sitämieltä, kun matkalla sairaalaan tuli kivuliaita supistuksia, että pysähdytään matkanvarrella olevalle palo-asemalle ja vaihdetaan oma auto ambulanssikyytiin... Sinnikkäästi vaan mentiin omalla autolla sairaalaan. En kyllä olisi halunnut ambulanssilla mennäkään, kun itsekin olen palolaitoksen sairaankuljetuksessa töissä ja tunnen lähes kaikki, jotka työskentelevät Tampereen aluepelastuslaitoksella. Ei olisi ollut mukavaa olla työkavereitten hoidettavana!

Mitenkä sinne profiiliin saa laitettua valokuvan? En ole oikein virtuoosi näissä tietokone hommissa, joten tarvitsen neuvoja. :attn: Me ollaan otettu jo ainakin 200 valokuvaa pojasta. Onneksi tuo digikamera mahdollistaa sen, että kuvia voi ottaa niin paljon kuin haluaa. Mies teetti valokuvaamossa ja taulunkin pojan ensimmäisistä valokuvista. Sekaisin taitaa olla hänkin :LOL:
Me voidaan kaikki oikein hyvin. Kotona on vauvalla monta hoitajaa, onhan sisaruksia yhteensä 6. Poikia on hoitamassa 2 ja tyttöjä 4. Tosin vanhin tytär asuu muualla, mutta käy kuitenkin joskus meillä kotona. :hug:
Aurinkoisia terveisiä kaikille halauksin Ullukka ja poika :hug:
 
Hei Ullukka!
Kiva, kun kirjoittelit kuulumisiasi!
Kuvia saat liitettyä silleen, että menet www.aijaa.com sivulle ja sitten lataatmieleisesi kuvan tietokoneelta sinne aijaahan ja kun se on valmis, kopiot esim pienen kuvan urlosoitteen, eli pelkkää kirjoitusta ja kun tulet tänne, liität sen ja kun lähetät kuvan se näkyy, sitten viestissäsi!

Odotan innolla kuvaa pienestä miehestänne! :D

Ihanaa vauva-arkea edelleen teille ja kirjoittele aina välillä kuulumisiasi tänne!

Terv Rva Pikkumyy :heart: :wave:
 
Huomenia arvon rouvat! :flower: :flower:

Tänä aamuna pakko tulla pitkästä aikaa tulla kirjoittamaan tänne puolelle tälläistä! Minulla kp 30/27-30 tänään ja menkat eivät ole vieläkään alkaneet! :headwall: Voi kuinka toivon, että se vihdoin olisi sitä! :saint: :heart:

Rva Pikkumyy :heart: :wave:
 
Voi ihaanuus tuupe pulleroinen :heart: meillä kans tuollanen pullukka tyttö kotona joka vaan nauraa ja syö ja nytten yrittää liikkeelle kuin kellonviisarit lattialla ja ei millään selällään olis ylös on vaan kovasti mieli :D Laitan myös kuvan kunhan osaan tai sitten laitan tytön töihin :LOL: siis sen vanhemman :LOL:
 
Ja ainiin toivotaan että rouva myyllä olisi nyt se vauva siellä massussa ja pysyisi tarrasukilla kovaa kiinni :heart: :wave: vaihdoin merkkiä itse kun meillä on tuo koira kotona edellinen oli muuten venäjää ja tarkoitti koiraa siis se sabaka :D
 
Heissan vielä kaikille! :flower: :heart:

Tänään aloin tekemään raskaustestiä 17:01, ja ihanaa tänään kp 30/27-30, Olen raskaana! :heart: :saint:

Olo on niin onnellinen! :heart:

Hyvää kesän jatkoa kaikille! =)

Rva Pikkumyy :heart: :wave: ja pienen pieni Pirpana :heart:
 
Voi kun mukava kuulla :heart: onnea sinulle rva myy oikeen kovasti :wave: toivotaan kovasti että kaikki menee nyt hyvin eikä tule sellaisia monta kertaa toistuvia pettymyksiä kuin minulla. mutta lopulta se kiitos seisoi minullakin :heart: sitkeätä yritystä vaan :saint: mutta toivotaan parasta sinulle :heart:
 
Tosi kauan kun täällä viimeksi käynyt ja miten ihana uutinen!
Onnea Pikkumyy :flower: :flower:

Tasan vuosi sitten kävin eka ultrassa ja aikaimoinen ylläri olikin.
Kaksi ihanaa ihmisalkua löytyi :heart:

Tuolla ne nukkua tuhisevat omissa sängyissään..poika ja tyttö.

Mukavaa loppukesää kaikille äideille ja äideiksi haluavat
=)

Väsynyt mutta onnenlinen äiti
 
Ja onnea Rouva Pikkumyy! :heart: :flower: :flower: Pitkästä aikaa pääsin koneelle, olisi varmaan paljon luettavaa kun kone on reistaillut melkein koko kesän ja on ollut kesälomareissut ja kaikkea muutakin, joten en ole pystynyt tähän palstailuun ollenkaan... Joten sanon näin samalla kaikille muillekin mahdollisille onnea kovasti jos aihetta on, ja pahoittelut niille, joilla on ollut vastoinkäymisiä muodossa tai toisessa.
Niin, kesä senkuin etenee ja vauvani onkin jo 9 kk ja risat, ryömii ja kiipeilee jo sohvallekin. Alaspääsystä ei kyllä ole tietoakaan. Mihin se pieni nyytti on hävinnyt, kohta töihinlähtö häämöttää, tosin menen lyhennetylle päivälle töihin ja työaikoja saan fiksata isännän iltavuorojen mukaan niin että hoitopäiviä pojalle tulee vain joka toinen viikko. Ja toinen poika menee ekaluokalle, joten hänenkin kannaltaan tuo lyhennetty työpäivä on paikallaan. Seuraava lapsi, 24-vuotias tyttäreni sitten menee 2 viikon päästä naimisiin, musta tulee anoppi! Ja esikko pikkuhiljaa lopettelee opintojaan, n. 1/2 vuotta työharjoittelua jonka aikana lopputyö pitäisi saada tehtyä, ja sitten hän valmistuu. Joten aikamoista aikaa täälläkin vietetään.
Mukavaa kesänjatkoa kaikille ja vielä kerran onnea Rva Pikkumyy!
 
Onnea Rva Pikkumyylle ja perheelle! Mulla toivottavasti ukko paranee kohta flunssastaan, kun kaksi viikkoa on saanut hoitaa molemmat pienet ja koirat (tänään vielä tytönkin koira). Toinen koira käytetty lääkärissäkin ja painoa pudotettu 2,5kg ja kuukautisetkin alkoi. Pääsis sitten yrittää vaikka seuraavaa, mutta en kyllä lähde siihen, jos ei ukkeli esitä jotain suunnitelmaa kotien yhdistämisestä. Tää on tällä hetkellä sille liian helppoa :)
Tuo 3v on ottanut asiakseen herättää vauvan keinolla millä hyvänsä, jos yleensä saan typyn jotenkin nukahtamaan.

kriisi + Anna 2kk tasan
 

:flower: Olemme lomailleet ja tulimme juuri kahden viikon matkalta Ruotsista (Tukholma,
Sigtuna, Birka, Visby, Fårö...). Näin lähellä naapurimaassa on todella maagisia lomapaikkoja ja Bergmanin tavoin olisin valmis muuttamaan Fåröhön, niin lähtemättömän vaikutuksen paikka minuun teki! Alkukesän olemme tehneet pitkiä luontoretkiä Mitjan kanssa, joten olen ottanut menetettyä viime kesää takaisin. Minulla on aina ollut raju pahoinvointi jokaisessa raskaudessa ja kesti pari kuukautta ennen kuin edes pystyin istumaan...

Mitja on suloinen ja rauhallinen vauva ja hänen kanssaan on ollut ilo retkeillä ja matkustaa. Hän on ihana hymypoika ja olemme niin äärettömän kiitollisia hänestä joka päivä!

Ja sitten...IHANAA...tulin kurkistamaan palstalle kuulumisia ja olin äärettömän liikuttunut Pikkumyyn plussauksesta ja ihanista uutisista. Suuret onnentoivotukset sinulle! Samoin Ullukalle!!! Sinulla oli todella dramaattinen synnytyskertomus!

Me 40+ äidit olemme varmasti äärettömän onnellisia vauvoistamme ja uskallan sanoa, että jos jotain fyysisessä iässä menettää niin henkisessä iässä se kyllä korvaantuu monin kerroin!
Terveisiä ihanalle 40+ ystävälleni, jolla pian alkaa olla laskettu aika käsillä ja joka täällä taustailee!!!

Ihanan Tuupen kuvan innoittamana minäkin lähetän Mitjalta terveisiä palstalaisille näin kuvan muodossa. Mitja on kuvassa tasan 5 kk, neuvolassa mitat 5, 5 kk olivat 7,5 kg ja 68 cm. Ihanaa olisi nähdä muitakin palstan vauvoja kuvissa!!!
 
Kiitokset Kenzie onnitteluistasi! :heart: :flower:

Ihanan näköinen pojan vesseli teillä! :heart: Mukavaa kun vauva on rauhallinen ja hyväntuulinen on helppoa matkustella hänen kanssaan!

Haluaisin kuulla myös , mitä Roseahille ja pojalle sekä miehelle nykyään kuuluu? Eli jos Roseah näet tämän niin välitähhän kuulumisia! :heart:

Ihanat sunnuntai illan jatkot kaikille! :flower:

Rva Pikkumyy ja Pirpana :heart:
 

Yhteistyössä