Täällä kun jotkut oli sitä mieltä, et pitkätukkaiset miehet o kaikki todella naisellisia, ni mites tämän miekkosen kohdalla?

metsänpeitto
Alkuperäinen kirjoittaja Koodi-:
Aika kummallistahan se olisi, jos Jeesuksen pitäisi olla jonkinlainen äärimiehuuden ilmentymä.
No eihän se itse asiassa olisi, enemmän se kertoisi ihmisten stereotypisestä sukupuoliajattelusta kuin Jeesuksesta.
 
se
Alkuperäinen kirjoittaja Koodi-:
Aika kummallistahan se olisi, jos Jeesuksen pitäisi olla jonkinlainen äärimiehuuden ilmentymä.
ei toi ole jeesus - jos jeesusta on koskaan ollutkaa- . siellä missä jeesus asui ei miehet ollu ton näköisiä. Tää ap.n kuvan mies on jenkkiverio jeesuksesta. Ihon väri oli ihan toinen, samoin silmien ja hiusten siis oikealla jeesuksella, sen sanoo järkikin.
 
E
No juupajuu. Vilkaskaapas semmonen kun Ville Laihiala. En jaksa linkittää. Siinä on ainakin yks todella miehekäs pitkätukka. Olis kelvannut mullekkin jos en olis naimisissa.. Huu.
 
Ohis
Alkuperäinen kirjoittaja E:
No juupajuu. Vilkaskaapas semmonen kun Ville Laihiala. En jaksa linkittää. Siinä on ainakin yks todella miehekäs pitkätukka. Olis kelvannut mullekkin jos en olis naimisissa.. Huu.


Ei voi mitään, mun mielestä toi olis ihan komea mies, mutta toi pitkä tukka tekee siitä hintin näköisen.
 
Ap:n laittamassa kuvassa esiintyvä henkilö ei ole naisellinen, mutta äärimmäisen ymmärtäväisen näkönen, semmonen jonka syliin vois pompata ja kertoa sille mitä haluaa lahjaksi. :D Tsiisus...

Eniveis, minun jo edesmenny paras kaveri, miespuolinen, pitkätukka, oli kaukana naisellisesta...
 
k
Mä tiedän kaks miehen näköstä pitkätukkamiestä; toinen oli se päähenkilö siinä Viimeinen mohikaani -leffassa ja toinen on se mies, joka teki Jone Nikulan kanssa sitä jotain äijäilyohjelmaa. En nyt vaan muista nimeä.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja k:
Mä tiedän kaks miehen näköstä pitkätukkamiestä; toinen oli se päähenkilö siinä Viimeinen mohikaani -leffassa ja toinen on se mies, joka teki Jone Nikulan kanssa sitä jotain äijäilyohjelmaa. En nyt vaan muista nimeä.
Jouni Hynynen
 

Yhteistyössä