Tähän on tultu reilussa parissa viikossa

Korona-aika johtaa joissakin perheissä kauheisiin seurauksiin: auttaviin puhelimiin tulee jo uudenlaisia soittoja perheväkivallan uhreilta

Entisestään tulehtuneet välit kiristyy ja aletaan pahoinpitelemään puolisoa ja lapset kärsii sivussa. Kyllä pitäs päästä nopeasti normaaliin arkeen

Koko juttu löytyy iltasanomista.
 
vierailija
Minäkin olen pohtinut sitä. Miten kamalaa elämää pe d o perheissä eletään nyt.

Mutta jotain hyvää, puolisoita on vaikeampi pettää nyt livenä. Netin kautta voi tietenkin flirttailla, sitä ei voi estää.

Ja koulukiusatuilla on ihana elämä nyt. Olisipa korona tullut kun minä olin 3-7 -luokkalainen! Olisin ollut niin iloinen.
 
vierailija
Tosi tervettä pääasiassa miehiltä alkaa hakkaamaan vaimojaan ja lapsiaan hätätilassa.

Poikkeustilassa tuomioita tällaisesta tulisi koventaa tai antaa jokainen tuomio sieltä kärkiasteikolta
 
vierailija
Tyhmä joka jää siihen hakattavaksi.
Vaikeehan se on lähteä mut ei ole vaihtoehtoja. Hakkaaja on aina sairas. Ja väkivaltaa on muutakin kuin vain fyysistä.
Ja osaa ne naisetkin olla perkeleitä
 
  • Tykkää
Reactions: Latimeria
vierailija
Korona-aika johtaa joissakin perheissä kauheisiin seurauksiin: auttaviin puhelimiin tulee jo uudenlaisia soittoja perheväkivallan uhreilta

Entisestään tulehtuneet välit kiristyy ja aletaan pahoinpitelemään puolisoa ja lapset kärsii sivussa. Kyllä pitäs päästä nopeasti normaaliin arkeen

Koko juttu löytyy iltasanomista.
Malesiassa on onneksi annettu virallinen ohjeistus miten vaimo pitää miehensä tyytyväisenä mm. pukeutumalla ja meikkaamalla kauniiksi kotikaranteenin aikana.
 
  • Rakkaus
Reactions: Latimeria
vierailija
Malesiassa on onneksi annettu virallinen ohjeistus miten vaimo pitää miehensä tyytyväisenä mm. pukeutumalla ja meikkaamalla kauniiksi kotikaranteenin aikana.
Malesiassa pyritään ennaltaehkäisemään ongelmia eikä vain sammuttamaan tulipaloja.
 
  • Tykkää
Reactions: Latimeria
vierailija
Tyhmä joka jää siihen hakattavaksi.
Vaikeehan se on lähteä mut ei ole vaihtoehtoja. Hakkaaja on aina sairas. Ja väkivaltaa on muutakin kuin vain fyysistä.
Ja osaa ne naisetkin olla perkeleitä
Että oma vika, mitäs jäät siihen? Että lähde menemään, mieshän se on se, joka asioista loppupeleissä päättää, ihan sama, kuinka sairas se on. Juu, tosi terve ajatusmalli sulla siellä.
Ja tottakai, kyllähän muutama nainenkin osaa olla perkele, tottakai, ei unohdeta sitä.
Tiedätkös, että toiseksi yleisimmän rikostyypin uhri on nainen, tekijä puoliso tai ex.
 
vierailija
Tosi tervettä pääasiassa miehiltä alkaa hakkaamaan vaimojaan ja lapsiaan hätätilassa.

Poikkeustilassa tuomioita tällaisesta tulisi koventaa tai antaa jokainen tuomio sieltä kärkiasteikolta
Fyysistä väkivaltaa tekevöt naiset myös. Ja henkistä väkivaltaa vielä enemmän. Uusfeministinen miesvihaa tihkuva uhriutuminen ja syyllistäminen oli menneen vuosikymmenen trendi, kokeile jotain uutta välillä.
 
r0s
Ois se oikeasti kamalaa, jos ois jumissa neljän alle kymmenvuotiaan ja miehen kanssa jossain lähiö-kerrostalokolmiossa.

Ehkä tämäkin kriisi saa ihmiset miettimään, missä ois oikeasti kiva asua. Ja että oisko oma piha tärkeä.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
vierailija
Onneksi mulla on ihana mies, joka on rauhallinen ja kiltti ja saa vitsailuillaan mut nauramaan. Meillä on samanlainen huumorintaju joten eiköhän me sen voimalla tästä selvitä. Kolme vuotta ollaan yhdessä oltu ja edelleen olen ihan älyttömän rakastunut.
 

Yhteistyössä