Tällainen on tyypillinen MV-LEHDEN lukija

  • Viestiketjun aloittaja Profiloija
  • Ensimmäinen viesti
Älä jankuta vaan näytä lähteilläsi toteen se, että MV-lehden juttu esim. akolaisten elintasopakolaisuudesta on pelkkää propagandaa ja valhetta.

Täällä nimittäin todella OSATAAN KÄYTTÄÄ OMIA AIVOJA, ja siksi tajuamme, ettet voi kenenkään väkivaltarikollisuustaustalla todistaa, että ko. henkilö tai hänen netti-lehtensä puhuisi matujen rikoksista valhetta.

Matuista suuri osa on rikollisia ja näille omilla FB-sivuillaan irtopäitä roikottaville pitäisi kustantaa suomalaisten verovaroista loppuelämä?
Juuri näin! Hyvä!(y)
 
Muista nyt, että kommentoit (haukut ja solvaat) asiaa josta sinulla ei ole mitään, edes empiirisiin tutkimuksii perustuvaa faktaa -
et ole edes lukenut tätä mv-julkaisua.:eek::D

Millä perusteella teet kaikki nuo päätelmäsi?
Miksi minun tarvitsisi mitään perustella koska mitävittu ei koskaan perustele mitään?

Minulla ja mitävitulla on semmoinen pieni ero, että minä tiedän mistä puhun ja minulla on jonkinlainen moraali.
 
Miksi minun tarvitsisi mitään perustella koska mitävittu ei koskaan perustele mitään?

Minulla ja mitävitulla on semmoinen pieni ero, että minä tiedän mistä puhun ja minulla on jonkinlainen moraali.
Sieltä löytyy lähteet.(y) Tämän tietäisit jos vilkaisisit edes joskus tätä haukkumaasi julkaisua.

Moraali se on minullakin ja olen itseasiassa ihan ylpeä omista moraalisista arvoistani.:)

Se ero sinulla ja minulla on, monen muun asian muassa, että sinä luulet tietäväsi mistä puhut ja minä tiedän mistä puhun - luenhan mv-lehteä.:barefoot:
 
Miksi Iljan kaltaisia narkkareita ja väkivaltarikollisia ei palkata luottamusta vaativiin tehtäviin? Siksi koska heidän moraaliinsa ei voi luottaa, etteivätkö ottaisi vastaan lahjuksia tai toimisi muuten yleisen edun vastaisesti.
Narkkari? Todisteet tähän kiitos.
Väkivaltarikollinen? Myös tähän haluan todisteet.

Laita nyt ihmeessä tämän hetkisten päättäjien ja edustajien rikokset näkyviin...katsotaan niitä samalla.:barefoot:

Ainoa moraali mikä täällä haiskahtaa on kaksinaismoraali!
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
Narkkari? Todisteet tähän kiitos.
Väkivaltarikollinen? Myös tähän haluan todisteet.

Laita nyt ihmeessä tämän hetkisten päättäjien ja edustajien rikokset näkyviin...katsotaan niitä samalla.:barefoot:

Ainoa moraali mikä täällä haiskahtaa on kaksinaismoraali!
Nyt alkaa huolestuttaa. Eikö teille "kauppakorkeassa" kerrottu sellaisesta palvelusta, kuin Google? Toisekseen en maininnut päättäjiä tai edustajia puolella sanalla, joten kaiveleppa kuule tyttö ihan itse.



"
”Olen ollut Bandidosin täysjäsen ja minulla on edelleen ystäviä niissä piireissä. Kokemuksena se oli hyvä ja opetti minulle sen, että sanat pidetään. Noina aikoina en ollut kertaakaan pidätettynä, kuulusteltuna tai tuomittuna.”

Vuonna 2003 Janitskin oli saanut sakkoja kokaiinin kertakäytöstä. Tuomio liittyi Ahteen niin sanottuun ”kokkelia nokkaan” -oikeudenkäyntiin.

Hänellä on taustallaan myös neljä pahoinpitelytuomioita. Ilja Janitskin on tuomittu tiettävästi neljä kertaa pahoinpitelyistä Helsingin käräjäoikeudessa. (Tuomioiden lainvoimaisuutta ei ole vielä tarkistettu hovioikeudesta.) Käräjillä hän on ollut muistakin rikoksista.

Vuonna 2007 hänet tuomittiin 60 päiväksi vankeuteen pahoinpitelystä. Janitskin oli puolustanut itselleen tuntematonta, miesystävänsä kanssa riidellyttä naista. Janitskin kaatoi miehen maahan ja potki tätä kylkiin ja päähän. Tuomio oli ehdoton aiemman vankeustuomion vuoksi. Käräjäoikeuden pöytäkirjojen mukaan naista kohtaan ei ollut väkivaltaa,"

http://www.image.fi/image-lehti/mita-vittua-ilja-janitskin

Tuosta alkuun.
 
Nyt alkaa huolestuttaa. Eikö teille "kauppakorkeassa" kerrottu sellaisesta palvelusta, kuin Google? Toisekseen en maininnut päättäjiä tai edustajia puolella sanalla, joten kaiveleppa kuule tyttö ihan itse.



"
”Olen ollut Bandidosin täysjäsen ja minulla on edelleen ystäviä niissä piireissä. Kokemuksena se oli hyvä ja opetti minulle sen, että sanat pidetään. Noina aikoina en ollut kertaakaan pidätettynä, kuulusteltuna tai tuomittuna.”

Vuonna 2003 Janitskin oli saanut sakkoja kokaiinin kertakäytöstä. Tuomio liittyi Ahteen niin sanottuun ”kokkelia nokkaan” -oikeudenkäyntiin.

Hänellä on taustallaan myös neljä pahoinpitelytuomioita. Ilja Janitskin on tuomittu tiettävästi neljä kertaa pahoinpitelyistä Helsingin käräjäoikeudessa. (Tuomioiden lainvoimaisuutta ei ole vielä tarkistettu hovioikeudesta.) Käräjillä hän on ollut muistakin rikoksista.

Vuonna 2007 hänet tuomittiin 60 päiväksi vankeuteen pahoinpitelystä. Janitskin oli puolustanut itselleen tuntematonta, miesystävänsä kanssa riidellyttä naista. Janitskin kaatoi miehen maahan ja potki tätä kylkiin ja päähän. Tuomio oli ehdoton aiemman vankeustuomion vuoksi. Käräjäoikeuden pöytäkirjojen mukaan naista kohtaan ei ollut väkivaltaa,"

http://www.image.fi/image-lehti/mita-vittua-ilja-janitskin

Tuosta alkuun.
Google on kyllä tuttu, mutta tuo, jo puitu, imagelehden ansa on kyllä todella inhasti tehty.

Mielestäni se ei tee rikolliseksi jos "nakkikiskan jonossa vähän tönii".
Eduskunnasta löytyy kyllä oikeita rikollisia pilvin pimein.

No tuo huumejuttu ei tietenkään ole hyvä, mutta meinaatko, että nämä nykyiset päättäjät ja virkamiehet eivät ole koskaan elämässään käyttäneet mitään viinaa vahvempaa?

En tiedä missä sinä kävit koulusi, mutta
nyt hiukan lähdekritiikkiä peliin.(y) Tuo Imagelehden toimittaja käyttäytyi erittäin epäeettisesti, vaikkakin minun mielestäni kusi vain omaan taskuunsa.:barefoot:

Myönnän kyllä, ja olen täälläkin siitä kirjoittanut, että mv-lehdessä on asioita joita en katso hyvällä, mutta se ei estä minua lukemasta niitä uutisia mv-lehdestä joita vanha media ei julkaise! Ja niitä riittää!
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
Google on kyllä tuttu, mutta tuo, jo puitu, imagelehden ansa on kyllä todella inhasti tehty.

Mielestäni se ei tee rikolliseksi jos "nakkikiskan jonossa vähän tönii".
Eduskunnasta löytyy kyllä oikeita rikollisia pilvin pimein.

No tuo huumejuttu ei tietenkään ole hyvä, mutta meinaatko, että nämä nykyiset päättäjät ja virkamiehet eivät ole koskaan elämässään käyttäneet mitään viinaa vahvempaa?

En tiedä missä sinä kävit koulusi, mutta
nyt hiukan lähdekritiikkiä peliin.(y) Tuo Imagelehden toimittaja käyttäytyi erittäin epäeettisesti, vaikkakin minun mielestäni kusi vain omaan taskuunsa.:barefoot:
Vankilaan ei joudu yhdestä tai kahdestakaan nakkikiskatönäisystä. Se vaatii vähän enemmän yritystä. Pistähän nyt niitä todisteita hymiöiden sijaan. Kuinka monella poliisilla tai muulla valtion virkamiehellä on huumetuomio taustalla?
 
Vankilaan ei joudu yhdestä tai kahdestakaan nakkikiskatönäisystä. Se vaatii vähän enemmän yritystä. Pistähän nyt niitä todisteita hymiöiden sijaan. Kuinka monella poliisilla tai muulla valtion virkamiehellä on huumetuomio taustalla?
Elä nyt ole naivi. Todella moni on kokeillut huumeita.

Kyllähän näitä nyt riittää, ja se mikä tekee törkeäksi, on virka-asemansa väärinkäyttö!


Heti ekana pompsahti tällainen:
"Entiselle Vuoden poliisille Pekka Erkkilälle 4,5 vuoden huumetuomio"

 
Pitäisköhän alkaa lukemaan mv-lehteä..joku syyhän siihen on oltava, että päättäjillä ja viranomaisilla on niin suuri hätä kyseisen lehden takia.
Mua on haukuttu yli vuosi mvlehden vakkari kannattajaksi, natsiksi, rasistiksi...joo ja onhan mua suvakiksikin keretty epäilemään...joten ehkä mun sitten kannattais oikeesti lukea sitä lehteä, voisivat sitten ainakin haukkua syystä.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Yle-toimittajan huumeskandaali: saalistajista saalistetuiksi?
Aron huumetausta ei kiinnostaisi ketään, ellei valtamedia olisi käyttänyt vastaavaa taktiikkaa mustamaalatessaan liberaalin maahanmuuttopolitiikan vastustajia, kirjoittaa Magneettimedia.
24.02.2016 16:00, 17277 lukukertaa

Tykkää sivuistamme!
https://www.facebook.com/MVlehdenkannattajatuotteet/

Viime marraskuussa Helsingin Sanomien Petri Korhonen ja Yle-toimittaja Jessikka Aro esiintyivät Yle Puheen Leinonen ja Rislakki –ohjelmassa, kirjoittaa Magneettimedia. Korhonen kertoi tuolloin, ettei mielellään uutisoisi ”hyvien ihmisten” rikoksista:

Nyky-Suomessa eliitti jakelee pyhimyksen sädekehiä kaikille, joille pakkomonikulttuurisuus on itseisarvo. Siksi myös Aron puumerkki oli kaiverrettu ”oikeesti hyvien ihmisten” kaanoniin.

MV-lehti paljasti kuitenkin tällä viikolla oikeudenkäyntipöytäkirjat, joiden mukaan Aro on nuoruudessaan käyttänyt suonensisäisesti amfetamiinia eli piriä päivittäin ainakin vuoden ajan sekä jakanut huumetta ystävilleen.



Valtamedia uutisoi rikoksista valikoiden
Kuten odottaa saattoi, MV-lehti sai välittömästi itkunsekaisen palauteryöpyn sosiaalisen median päivystäviltä poliitikkobroilereilta ja päätoimittajilta.

Erityisen loukkaavana pidetään sitä, että paljastus tehtiin juuri nyt, kun juutalainen Bonnierin mediaperhe on nimennyt Aron suuren journalistipalkinnon saajaehdokkaaksi. Bileet meni kerralla pilalle.

MV-lehteä syytettiin alhaisesta ajojahdista, mutta kukaan ei suostunut kommentoimaan MV-lehden julkaisemia perusteita artikkelin julkaisulle:

”Pasilan trollitehdas YLE on hyvin mielellään syytellyt MV-lehteä rikoksista ja kaivellut sen tekijöiden rikostaustaa. On varmaan ihan yhtä rehellistä katsoa, minkälaista rikostaustaa löytyy YLE-toimittajista, etenkin kun he käyttävät julkista valtaa YLE-veronmaksajien rahoilla.”

Tehdäänpä yksi asia heti selväksi. Aron huumetausta ei kiinnostaisi ketään, ellei valtamedia olisi jo vuosien ajan käyttänyt täysin vastaavaa taktiikkaa mustamaalatessaan liberaalin maahanmuuttopolitiikan vastustajia. Aron tuomio annettiin 2004, mutta valtamedia on lyönyt maahanmuuttokriitikoita vielä vanhemmillakin tuomioilla.

Aro ei henkilönä ole sen mielenkiintoisempi kuin kukaan muukaan poliittisesti motivoitunut toimittaja. Se, mitä Aro on tämän viikon aikana joutunut kokemaan, on yksinkertaisesti vastaisku läpeensä puolueellista valtamediaa kohtaan. Ensimmäistä kertaa toimittajien annettiin maistaa omaa lääkettään.

Uutisen synnyttämä monikulttuurisuusfanaatikkojen lähes eläimellinen tuskanulvahdus osoittaa, että valtamedian rakentaman poliittisen kauhun tasapaino on järkkynyt – ja pahasti. Aro-kohu on osa suurempaa julkisen keskustelukulttuurin muutosta. On jo klisee todeta, että valtamedian mielipidemonopoli on murtumassa.

Pelkällä rasistileimalla ei enää hiljennetä ihmisiä, joten lehdistö on joutunut viime vuosina turvautumaan Pohjoismaissa tietosuojarikoksiin ja ihmisten yksityisyydensuojaa verisesti loukkaaviin ”paljastusartikkeleihin” torjuakseen – tai edes hidastaakseen – maahanmuuttovastaisen liikkeen nousun.

Osa suurta muutosta on se, etteivät ihmiset enää arvostele Euroopan väestönvaihtoa vain nimimerkin suojista, vaan omalla nimellään niin sosiaalisessa mediassa kuin työpaikoillaan ja mielenosoituksissa. Viime kuukausina eliitin kolumnistit ovatkin olleet eniten peloissaan juuri siitä, etteivät kansalaiset enää kainostele, vaan vaativat rajoja kiinni omalla nimellään!


Mitä tapahtuu, kun taikasana “rasisti” menettää voimansa?

Uusia painostuskeinoja toisinajattelijoita vastaan
Koska pelkkä rasistileima ei riitä enää tarpeeksi kovaan julkiseen häpeärangaistukseen, on suomalainen lehdistö kääntänyt katseensa Ruotsiin, jossa valtamedia on ollut epäpyhässä liitossa äärivasemmistolaisten rikollisten kanssa jo ainakin parinkymmenen vuoden ajan.

Viime syksynä Journalistiliitto julkaisi artikkelin, jossa tietomurtoihin erikoistuneen ruotsalaisen Expo-järjestön ”toimittaja” opasti suomalaisia kollegoita valkoilemaan hallituksen maahanmuuttopolitiikan vastustajia.

Expolla on vahvat siteet sekä äärivasemmistoon että juutalaiseen suurpääomaan. Expo on erikoistunut rikolliseen tiedonhankintaan, maahanmuuton vastustajien julkiseen painostamiseen sekä ylläpitämään laitonta rekisteriä ideologisista vastustajistaan.

Expon entinen johtaja David Magnusson myönsi 1998 Ruotsin tietosuojavaltuutetulle, ettei ryhmä ole hakenut tarvittavia lupia henkilörekisterin ylläpitoon. Virkavalta ei kuitenkaan ole estänyt sitä keräämästä koko pohjoisen Euroopan suurinta tietokantaa vastustamistaan ihmisistä.

Suuret sanomalehdet, kuten Expressen ja Aftonbladet ovat julkaisseet Ruotsissa esimerkiksi äärivasemmistolaisten hakkereiden hankkimia tietoja maahanmuuttokriittisten yksityishenkilöiden välisestä viestittelystä.

Maahanmuuton vastustajat – eli ”nettivihaajat”, kuten Ruotsin media asian ilmaisee – listataan nimineen, valokuvineen ja asuinalueineen koko kansan ihmeteltäviksi.

2015 Expressen ajoi vainokampanjallaan maahanmuuttokriittisiin ruotsidemokraatteihin kuuluneen Mattias Philipsonin itsemurhaan!


Journalistiliiton vinkit.

Aron rikostuomio on julkinen. Toisin sanoen sen tilaaminen ja levittäminen ovat olleet täysin laillista toimintaa.

Tästä huolimatta MV-lehden uutista on kutsuttu ”alhaiseksi” ja ”vastenmieliseksi”. Eikö pohjoismaisen lehdistön kannattaisi lopettaa yhteistyö Researchgruppenin ja Expon kaltaisten rikollisia taktiikoita käyttävien ryhmien kanssa, ennen kuin rikkaa aletaan kaivella vastapuolen silmästä?

Painetta julkisuudessa ja työpaikoilla
Laittomasti hankittujen henkilötietojen julkaiseminen lokaamisartikkeleissa on vain yksi monista tavoista, joilla eliitti pyrkii hiljentämään arvostelijansa. Monikulttuurista Suomea on rakennettu myös uhkailemalla maahanmuuttokriitikoiden työnantajia.

Loppuvuodesta suuren ”rasisminvastaisen” Rasmus-järjestön (jonka hallituksessa istuu Keskusrikospoliisin ylikomisario Thomas Elfgren) jäsenet aloittivat sosiaalisessa mediassa häirintäkampanjan, jonka tarkoituksena oli painostaa työnantajia antamaan väärinajattelijoille potkut.

Rasmus organisoi roskapostikampanjan, jossa se pelotteli maahanmuuttokriittisiä ihmisiä työllistäneitä yrityksiä. Rasmuksen Tanja Huurtela kirjoitti Uudessa Suomessa:

”Tarkoitus tällä toiminnalla on osoittaa, että ihmiset eivät kerta kaikkiaan suvaitse tiettyjen henkilöiden öykkäröintiä ja vihanlietsontaa pakolaisia ja maahanmuuttajia kohtaan ja että heidän meuhkaamisestaan on oltava myös seuraamuksia.

Mikäli viranomaiset eivät saa näitä häiriköitä kuriin, niin ihmiset äänestävät tällöin jaloillaan ja alkavat boikotoida yrityksiä, joissa kyseiset rasistit työskentelevät. Tarkoitus on nostaa sellainen mediajulkisuus, että kyseiset henkilöt kerta kaikkiaan joutuvat jättämään työnsä ja asemansa. Mikäli työnantaja ei reagoi ilmoituksiin, on hän yhtäältä osasyyllinen rikollisen suojelemiseen.”

Kovaa retoriikkaa. Ei pitäisi tulla yllätyksenä, että tällainen toiminta tulisi väistämättä synnyttämään lopulta myös vastareaktion.

Lehdistö ja Rasmuksen kaltaiset järjestöt ovat tähän asti saaneet rauhassa käydä yksisuuntaista psykologista sotaa toisinajattelijoita sekä näiden omaisia ja työnantajia vastaan.

Tatu Vanhasen kaltaisten lainkuuliaisten kansalaisten julkiset lynkkaukset osoittavat, ettei edes sillä ole väliä, ovatko ”väärinajattelijat” syyllistyneet menneisyydessä rikoksiin vai eivät. Vapaata riistaa ovat olleet kaikki, joiden poliittiset arvot eivät ole sopineet eliitin pirtaan.

Jessikka Aron tukijat puolustelevat toimittajareppanaa vetoamalla siihen, että tuomio on vuodelta 2004. Mikseivät samat ihmiset kritisoineet valtamediaa, kun se yritti painostaa katupartioita kaivamalla julkisuuteen tuomioita jopa vuodelta 2003?
 
Sokeakin näkee, ettei tässä ole kyse moraalista tai reilusta journalismista vaan raadollisesta poliittisesta taistelusta. Sitä saa mitä tilaa.

Tasapainotusta uutisointiin
Aron tuomion julkaiseminen oli oikeutettua, koska uutisesta syntynyt julkinen keskustelu on paljastanut lehdistön poliittisen kaksinaismoralismin.

Kun valehtelu on näin röyhkeää, ei ole ihme, että kaikilta ei ole herunut Aron kaltaisille toimittajille sympatiaa. Aro on tukenut innokkaasti salaliittoteoriaa, jonka mukaan maahanmuuttovastaisuus on Vladimir Putinin juoni Euroopan tuhoamiseksi (1, 2, 3).

Aron ja hänen kollegoidensa ajama salaliittoteoria leimaa kaikki siirtolaistulvasta huolestuneet Putinin agenteiksi. Somalin raiskaama suomalaistyttö on siis Ylen mukaan pelkkä vieraan vallan käsikassara eli maanpetturi, jos hän vaatii tiukempaa rajapolitiikkaa.

Valtamedian oma propaganda on kärjistänyt julkisen keskustelun äärimmilleen, joten on kummallista, että Arolle vaaditaan nyt erivapauksia.
 
Sokeakin näkee, ettei tässä ole kyse moraalista tai reilusta journalismista vaan raadollisesta poliittisesta taistelusta. Sitä saa mitä tilaa.

Tasapainotusta uutisointiin
Aron tuomion julkaiseminen oli oikeutettua, koska uutisesta syntynyt julkinen keskustelu on paljastanut lehdistön poliittisen kaksinaismoralismin.

Kun valehtelu on näin röyhkeää, ei ole ihme, että kaikilta ei ole herunut Aron kaltaisille toimittajille sympatiaa. Aro on tukenut innokkaasti salaliittoteoriaa, jonka mukaan maahanmuuttovastaisuus on Vladimir Putinin juoni Euroopan tuhoamiseksi (1, 2, 3).

Aron ja hänen kollegoidensa ajama salaliittoteoria leimaa kaikki siirtolaistulvasta huolestuneet Putinin agenteiksi. Somalin raiskaama suomalaistyttö on siis Ylen mukaan pelkkä vieraan vallan käsikassara eli maanpetturi, jos hän vaatii tiukempaa rajapolitiikkaa.

Valtamedian oma propaganda on kärjistänyt julkisen keskustelun äärimmilleen, joten on kummallista, että Arolle vaaditaan nyt erivapauksia.
shh...ei saa puhua pahaa YLEstä, ne on pyhimyksiä *sopottaa hädissään korvaan* Suvakit suuttuu!!:confused:
 
shh...ei saa puhua pahaa YLEstä, ne on pyhimyksiä *sopottaa hädissään korvaan* Suvakit suuttuu!!:confused:
Hui, suuttunu suvakki!!!! *pinkoo pakoon*





^
Näyttää ihan Sir Asiankannattajan metkuilta.:rolleyes:
Kakkos kohtaan vaan laitetaan: Say it's "mv-magazines Fault".:barefoot::D

Tai:



Vaikuttaako tutulta?
Huhuu, Asiankannattajaaaaa!!!!! Täh, joko se juoksi pois??:D
 
vierailija
Elä nyt ole naivi. Todella moni on kokeillut huumeita.

Kyllähän näitä nyt riittää, ja se mikä tekee törkeäksi, on virka-asemansa väärinkäyttö!


Heti ekana pompsahti tällainen:
"Entiselle Vuoden poliisille Pekka Erkkilälle 4,5 vuoden huumetuomio"
Tapahtui poliisiuran jälkeen. Loput mainituista eivät virkamiehiä. Uusi yritys?

Moni on kokeillut huumeita, mutta harva jää ensimmäisellä kerralla kiinni. Älä ole naiivi ja kuvittele tuon olleen ainoa kerta. Luuletko tosiaan lähteneen Espaniaan pelkästään ilmaston takia, vai olisiko taustalla kuitenkin se, että tuolla päin huumeiden saatavuus huomattavasti parempi, eikä poliisia kiinnosta perustason narkkarit? Puolusteletko huumeiden käyttöä ja Bandidos-rikollisjärjestöä?

Mites tämä Janitskinin viimeisin julkinen narkkaus "Minulle syötettiin väkisin diapamia - olipahan letkeetä (5xvedet silmissä nauravaa hymiötä)."
Lähde: Janitskinin oma facebook.

Normaali ihminen ei sanoisi noin, jos vastentahtoisesti syötetään huumeiksi laskettavia lääkkeitä.
 
vierailija
Hui, suuttunu suvakki!!!! *pinkoo pakoon*





^
Näyttää ihan Sir Asiankannattajan metkuilta.:rolleyes:
Kakkos kohtaan vaan laitetaan: Say it's "mv-magazines Fault".:barefoot::D

Tai:



Vaikuttaako tutulta?
Huhuu, Asiankannattajaaaaa!!!!! Täh, joko se juoksi pois??:D
Melkoisen oksennuksen sait aikaiseksi. Ensi kerralla riittää, että laitat linkit ja referoit oleelliset kohdat. Huolestuttaa entistäkin enemmän "kauppakorkean" puolesta, että olet sieltä paperit saanut käteen, jos netin käyttötaidot ovat tuota luokkaa.
 
Normaali ihminen ei sanoisi noin, jos vastentahtoisesti syötetään huumeiksi laskettavia lääkkeitä.
Hyvinkin saattaisi sanoa.:)

Melkoisen oksennuksen sait aikaiseksi. Ensi kerralla riittää, että laitat linkit ja referoit oleelliset kohdat. Huolestuttaa entistäkin enemmän "kauppakorkean" puolesta, että olet sieltä paperit saanut käteen, jos netin käyttötaidot ovat tuota luokkaa.
Mikä vika netinkäyttötaidoissani on?:eek:




Yritän nyt tässä viestissä näyttää miten suvaitsevaiset vastaavat siinä kohtaa kun pyydetään perusteluita tai näyttöä.

Toivottavasti meni perille.:)

Ainiin lisään vielä tähän että olet älämölöuliuli suvakki!:ninja::D
Onko tämä nyt se oikea kohta kun mun pitää pinkoa pakoon?:LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
Hyvinkin saattaisi sanoa.:)
Eli kannatat siis huumeiden käyttöä?

Mikä vika netinkäyttötaidoissani on?:eek:
Oksensit asiaan liittymätöntä ulostetta useita tuhansia sanoja, kun pelkkä linkki olisi riittänyt. Sitten se ainoa otsikko, joka edes etäisesti liittyi kysymykseen, niin siitä unohtui se lähde, joka taas olisi osoittanut ettei sekään osunut maaliinsa. Tyypillinen MV:n lukija?

Yritän nyt tässä viestissä näyttää miten suvaitsevaiset vastaavat siinä kohtaa kun pyydetään perusteluita tai näyttöä.

Toivottavasti meni perille.:)

Ainiin lisään vielä tähän että olet älämölöuliuli suvakki!:ninja::D

Onko tämä nyt se oikea kohta kun mun pitää pinkoa pakoon?:LOL:
Melkoista ironiaa.
 
En kannata huumeiden käyttöä.

Mv-lehden uutisissa on lähteet merkitty.

En tiedä olenko tyypillinen mv-lehden lukija, enkä ymmärrä mitä väliä sillä on minkä tyyppiset ihmiset lehteä lukevat - olisiko näin helpompi luokitella ihmiset ryhmäksi ja leimata heidät kaikki kerralla - sitäkö haet?
 
vierailija
Olen profiloinut Mitä Vittua!!??-lehden lukijoita ja lehteen kirjoittavia. Profilointi perustuu suureen määrään tuntemiani Mitä Vittua!!??-lehden lukijoita, lisäksi olen analysoinut lehden keskustelupalstoille kirjoittavia ihmisiä heidän kirjoitustyylinsä ja mielipiteidensä perusteella, sekä lehteen kirjoitettuja artikkeleita, joiden kirjoittajat edustavat tyypillisiä mitävittulaisia.

- Suurin osa lukijoista ja kirjoittajista on miehiä, n. 95 %. Naisia on selvä vähemmistö, n. 5 %.

- Keskiverto MV-läinen on 18-28 -vuotias ammattiin opiskeleva tai ruumiillisen työn tekijä, siis matalasti koulutettu eli sivistymätön. Toinen, yhtä suuri ryhmä ovat 45-55 -vuotiaat ruumiillisen työn tekijät ja työttömänä olevat, joihin luettakoon myös sairaseläkeläiset.

- MV:n lukijat ovat enimmäkseen väkivaltaa ihannoivia. Joukossa on monia entisiä, nykyisiä ja tulevia väkivaltarikoksista tuomittuja. Nämä lehden lukijat ihailevat vapaaottelua, nyrkkeilyä, potkunyrkkeilyä ja väkivaltaisia itämaisia taistelualajeja. Myös hormonibodausta ihaillaan.

- Lukijoissa on paljon uusnatseja, keskusteluosiossa on jopa oma osasto uusnatseille. Myös juutalaisia vihaavia vasemmistolaisia liikkuu palstoilla. Juutalaisviha on merkittävää ja se on esillä usein sekä artikkeleissa että keskustelusnavauksissa.

- Osa MV:n kannattajajoukosta on, luonnollisesti, kuten monien muidenkin niinsanottujen vaihtoehtomedioiden kannattajajoukosta, salaliittoihin uskovia ja paranoidisia.

- Perusuomalaisia liikkuu joukossa yllättävän vähän. Päin vastoin, persuja halveksivia kirjoituksia on Mitävitussa usein. Perussuomalaisiin pettyneitä ja ääritiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa kannattavia entisiä persujen äänestäjiä kyllä on lehden kannattajakunnassa sitäkin enemmän. Uutta, kiihkokansallismielistä puoluetta vaaditaan perustettavaksi vähän väliä.

- Monet lukijat ovat valmiita jopa tarttumaan aseisiin laillisen esivallan kukistamiseksi ja äärikansallismielisen vallankumouksen tekemiseksi. Lehdessä on myös oma, aseiden maailmaa esittelevä kirjoitussarjansa.

TIIVISTETTYNÄ siis: Keskivertoa edustava Mitä Vittua!!?? -lehden lukija on nuori tai vanhuutta lähestyvä kiihkokansallismielinen, natsismia ja väkivaltaurheilua ihaileva sivistymätön työväenluokkainen mies. Hmmm. Taidanpa tehdä tästä aiheesta Pro gradun...
Aha, olisin kiinnostunut kuulemaan vastaavan profilointisi jonkin toimintaa sisältävän ''meistenlehden'' lukijoista. Ihan sisällön ja keskustelujen perusteella.
 
vierailija
En kannata huumeiden käyttöä.

Mv-lehden uutisissa on lähteet merkitty.

En tiedä olenko tyypillinen mv-lehden lukija, enkä ymmärrä mitä väliä sillä on minkä tyyppiset ihmiset lehteä lukevat - olisiko näin helpompi luokitella ihmiset ryhmäksi ja leimata heidät kaikki kerralla - sitäkö haet?
Koit kuitenkin tärkeäksi ensin kiistää Iljan huumeiden käytön ja sitten kun lyötiin todisteet pöytään, niin aloit vähättelemään, että kaikkihan sitä tekee ja jatkoit, että mielestäsi on normaalia nauttia vastentahtoisesti syötetyistä huumeiksi luokiteltavista lääkkeistä. Taidat olla narkomaani?

Tässä lähde: https://news.mail.ru/incident/27578229/

Missä vaiheessa ajattelit pistää ne todisteet suomalaisten virkamiesten huumeidenkäytöstä? Jäi vähän puoli tiehen, kun onnistuit vain oksentamaan Jessika Aron tapauksen. Tietääkseni Jessika Aro ei ole virkamies. Voin tulla sen verran vastaan, että kelpaa kuka tahansa päätoimittajakin.

Minusta alkaa entistä enemmän näyttää siltä, että olet kuin oletkin tyypillinen MV:n lukija: Keski-ikäinen kouluttamaton työtön mies.

Tässä lähde: https://news.mail.ru/incident/4795505/

Minä pyrin lähtökohtaisesti kohtelemaan ihmisiä yksilöinä. Välillä minua alkaa kuitenkin maailman moninaisuus ahdistamaan ja minun on pakko turvautua stereotypioihin. Olisi älylleni liian vaikeaa ajatella, että yksilöt voivat käyttäytyä eri tavalla, vaikka ulkoisesti muistuttavat toisiaan. Sehän on vain luonnollista?

Tässä lähde: http://blogs.korrespondent.net/blog/events/3757278/
 
vierailija
Koit kuitenkin tärkeäksi ensin kiistää Iljan huumeiden käytön ja sitten kun lyötiin todisteet pöytään, niin aloit vähättelemään, että kaikkihan sitä tekee ja jatkoit, että mielestäsi on normaalia nauttia vastentahtoisesti syötetyistä huumeiksi luokiteltavista lääkkeistä. Taidat olla narkomaani?

Tässä lähde: https://news.mail.ru/incident/27578229/

Missä vaiheessa ajattelit pistää ne todisteet suomalaisten virkamiesten huumeidenkäytöstä? Jäi vähän puoli tiehen, kun onnistuit vain oksentamaan Jessika Aron tapauksen. Tietääkseni Jessika Aro ei ole virkamies. Voin tulla sen verran vastaan, että kelpaa kuka tahansa päätoimittajakin.

Minusta alkaa entistä enemmän näyttää siltä, että olet kuin oletkin tyypillinen MV:n lukija: Keski-ikäinen kouluttamaton työtön mies.

Tässä lähde: https://news.mail.ru/incident/4795505/

Minä pyrin lähtökohtaisesti kohtelemaan ihmisiä yksilöinä. Välillä minua alkaa kuitenkin maailman moninaisuus ahdistamaan ja minun on pakko turvautua stereotypioihin. Olisi älylleni liian vaikeaa ajatella, että yksilöt voivat käyttäytyä eri tavalla, vaikka ulkoisesti muistuttavat toisiaan. Sehän on vain luonnollista?

Tässä lähde: http://blogs.korrespondent.net/blog/events/3757278/
Pah, profiloimalla MV:n lukijat keskustelujen ja sisällön perusteella onnistuit juuri osoittamaan, että et kohtele ihmisiä yksilöinä. Toisekseen tiedämme varmaan kumpikin ettei ottamasi otos ja sisältö ole millään tavalla tieteellisesti riittävä pohja profiloinnin tekemiseen. Edes ylimalkaiseen sellaiseen.
Onnistuit profiloimaan yhden mv:n lukija ryhmän. Aivan kuin laittaisit Ilta-lehden lukijat samaan kastiin lukemalla kommentit, sillä ylivoimaisesti valtaosa ei koskaan kommentoi mitään.
 

Yhteistyössä