Tällainen on tyypillinen MV-LEHDEN lukija

  • Viestiketjun aloittaja Profiloija
  • Ensimmäinen viesti
Kuka kettu valitsee itellee vapaaehtoisesti nikin aisankannattaja???!!
Kertoo aika paljon tyypistä...

Vai armeijan käyny, no ei vaikuta siltä.
Valitse puolesi, sota on tulossa.
Maanpetturit joutuu vastuuseen.
Sinä voit pyytää mun ja Iljan sotilaspassit näytille.
Vain toiselta semmoinen löytyy ja mun sotilaspassini sanoo, että olen panssarintorjuntakessu.
 
vierailija
Sinä et millään mittapuulla ole tyhmä, joten älä ole tyhmä.

Jos wikissä jokin on väärin niin sen voi korjata. Pari huumetuomiota tonne vois lisätä jos huvittais.

Iljan sanavarastossa on noin 200 sanaa.
Voin vakuuttaa, että mulla on huomattavasti enemmän.
Ilja ei ole käynyt armeijaa.
Mä olen valan vannonut pansarintorjuntakessu.
Vitsit joita palstalle laitan eivät kaikki ole omiani enkä tekijöitä tiedä, mutta jokainen laittamani runo on mun eikä kenenkään muun.
Iljalla taas kunnioitus tekijänoikeuksia kohtaan on alle nollan.

En ole paras mies kenen viereltä herätä, mutta jostain Janitskinista ja minusta ei kannata puhua samana päivänä.
Peräkammarinpoikulin uhoilua mammapalstalla...
 
vierailija
Eiks mvlehden voi nykyään tilata? Vaikka saahan siitä tarpeeks tietoa ilmaiseksikin tämän maan tilanteesta. Pitäisköhän ....:whistle:
voi sen tilata sähköisenä versiona. kyllä tarvitaan rahallisia tukijoita enemmän, muuten ei voi toimia. ja aatteellisia tukijoita.

itse olen laittanut korteni kekoon antamalla heille juttuvinkkejä.

nyt tehdään historiaa!
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
Tää Suomen ja Euroopan tilanne ei ole mikään leikinasia enää. On otettava kaikki otteet myös kovat otteet käyttöön, jo nyt, ettei tilanne vielä eskaloidu! Tee se omalla tavallasi, pienikin asia merkitsee!

Pienikin ele, esim. työpaikan kahvipöydässä rehellisesti huolensa ja kriittisen mielipiteen ilmaiseminen rohkeasti, on erittäin tärkeää lopputuloksen kannalta. Me järki päässä olevat olemme enemmistöä.
Tee se lastesi puolesta.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
vierailija
Tää Suomen ja Euroopan tilanne ei ole mikään leikinasia enää. On otettava kaikki otteet myös kovat otteet käyttöön, jo nyt, ettei tilanne vielä eskaloidu! Tee se omalla tavallasi, pienikin asia merkitsee!

Pienikin ele, esim. työpaikan kahvipöydässä rehellisesti huolensa ja kriittisen mielipiteen ilmaiseminen rohkeasti, on erittäin tärkeää lopputuloksen kannalta. Me järki päässä olevat olemme enemmistöä.
Tee se lastesi puolesta.
Aivan. Ei ne koko kansaa voi ajatusrikoksista linnaan laittaa.
 

Yhteistyössä