Tämäkö muka sairasta? Kaunistahan tämä on, katsokaa vaikka kuvaa :)

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
http://www.aijaa.com/v.php?i=6423822.jpg

Kerralla tein siis kaksi rikettä; taaperoimetys ja julki-imetys. :D Olen tooooodella pahoillani, jos jonkun meni tuon nähdessään päivä pilalle. :D
 
äiti 44v
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
http://www.aijaa.com/v.php?i=6423822.jpg

Kerralla tein siis kaksi rikettä; taaperoimetys ja julki-imetys. :D Olen tooooodella pahoillani, jos jonkun meni tuon nähdessään päivä pilalle. :D
Minä olen myös taaperojulki-imettänyt vuosikausia :D
 
Kuvana todella kaunis mutta minun mielestä yli 1,5vuotiaan imetys on jotenkin :x Itselläni on ´vasta´1v11kk kotona ja olisi mielestäni todella outoa jos häntä vielä imettäisin .En nyt sano kuin oman mielipiteeni,sen enempää tuomitsematta,jokainen tekee niinkuin parhaaksi näkee mutta ITSE en tekisi niin.
 
äiti 44v
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ja huomatkaa, että se tissi ei todellakaan näy. :D
Ja vaikka vähän näkyiskin niin so?

Ei nämä jotkut nirppanokat kyllä uimarannoilla seiso yläosattomia yököttelemässä, joten niillä on joku vika päässä ja fiksaatio imetykseen.
 
...
Alkuperäinen kirjoittaja Naurukohtaus:
Kuvana todella kaunis mutta minun mielestä yli 1,5vuotiaan imetys on jotenkin :x Itselläni on ´vasta´1v11kk kotona ja olisi mielestäni todella outoa jos häntä vielä imettäisin .En nyt sano kuin oman mielipiteeni,sen enempää tuomitsematta,jokainen tekee niinkuin parhaaksi näkee mutta ITSE en tekisi niin.
peesi.. mut ei sen puoleen. mä en suostuis imettää edes 1 vuotiasta!!
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Naurukohtaus:
Kuvana todella kaunis mutta minun mielestä yli 1,5vuotiaan imetys on jotenkin :x Itselläni on ´vasta´1v11kk kotona ja olisi mielestäni todella outoa jos häntä vielä imettäisin .En nyt sano kuin oman mielipiteeni,sen enempää tuomitsematta,jokainen tekee niinkuin parhaaksi näkee mutta ITSE en tekisi niin.
Se tuntuukin oudolta, jos olet lopettanut imetyksen x-ajankohtana ja sitten vaikkapa myöhemmin pohdit, että olisi outoa imettää nyt 1v11kk ikäistä. Mutta kun olet tehnyt sitä päivittäin sen 1v11kk ajan niin se on yhtä luonnollista kuin se vauvan imetyskin. Minusta tuli aikoinaan huomaamattani taaperoimettäjä keskimmäisen kohdalla, häntä imetin 2v4kk ikäiseksi. Lopetin, koska odotin tuota kuvassa olevaa tyttöä rv17 silloin jo. Mutta ei se tuntunut yhtään oudolta,koska se oli täysin luonnollista eikä tyttö muuttunut yhdessä yössä taaperoksi.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja :(:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja :(:
Voi kamala:( Lapsi parka :(
Perustelisitko pikkasen?
YÖK YÖK! Oispa noloa lapsen isona kertoa jollekin, et imin muorin rintaa vielä "isonakin" tyttönä...
Ensinnäkin aika harva varmaan sellaista "osaa" kertoa. Moniko aikuinen itse ajattelee, että miten isoksi olen syönyt rintaa tai puhuu siitä koulussa kavereille? Ja meidän lapsille imetys on luonnollista, ei mikään yök yök. Saisitkohan jotain terapiaa, kun näet luonnollisissa asioissa jotain tuollaista?
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Naurukohtaus:
Kuvana todella kaunis mutta minun mielestä yli 1,5vuotiaan imetys on jotenkin :x Itselläni on ´vasta´1v11kk kotona ja olisi mielestäni todella outoa jos häntä vielä imettäisin .En nyt sano kuin oman mielipiteeni,sen enempää tuomitsematta,jokainen tekee niinkuin parhaaksi näkee mutta ITSE en tekisi niin.
Se tuntuukin oudolta, jos olet lopettanut imetyksen x-ajankohtana ja sitten vaikkapa myöhemmin pohdit, että olisi outoa imettää nyt 1v11kk ikäistä. Mutta kun olet tehnyt sitä päivittäin sen 1v11kk ajan niin se on yhtä luonnollista kuin se vauvan imetyskin. Minusta tuli aikoinaan huomaamattani taaperoimettäjä keskimmäisen kohdalla, häntä imetin 2v4kk ikäiseksi. Lopetin, koska odotin tuota kuvassa olevaa tyttöä rv17 silloin jo. Mutta ei se tuntunut yhtään oudolta,koska se oli täysin luonnollista eikä tyttö muuttunut yhdessä yössä taaperoksi.

Totta.Olen lopettanut kuopuksen imetyksen kun hän oli vähän alle vuoden. Mutta kuten sanoin,kukin taaplaa tyylillään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja :(:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja :(:
Voi kamala:( Lapsi parka :(
Perustelisitko pikkasen?
YÖK YÖK! Oispa noloa lapsen isona kertoa jollekin, et imin muorin rintaa vielä "isonakin" tyttönä...
Muistatkohan lie itse minkä ikäisenä vielä imit oman äitisi rintaa? itsellä ei nimittäin tule kyllä ihan äkkiä mieleen :whistle: ellei lasta imetetä 10-vuotiaaksi,silloin voi jotain muistaakkin.
 

Yhteistyössä