Tän sivun ensimmäinen PINO!

Jep, kynttilän laitoin heti palamaan parvekkeelle kun illat hämärtyi.. Olen kynttilä "friikki" siksi pidän pimeästä ajasta..
Seuraavan kysymys: Vietetäänkö teillä suurta suku joulua vai ollaanko ihan mukavasti vain perheen kesken?
 
-Luvil-
Minäpä hyppään messiin :wave: :wave: Muih vaain kaikille!!
Mä luulen että rauhallinen joulu kotona, käydään haudoilla ja kummassakin mummolassa...

öyh, mitä mä kysyisin... Oletko onnellinen?
 
hennis
Moikkis moi vaan No oon onnellinen ihana mies ja ihana pikku neiti kalleimmat aarteet mun elämässä. Ne tekee aina onnelliseksi. :heart: :hug: =) no mitäkähän kysyis no vaikka Lempi pändi/ biisi? ;)
 
kysymys; kaunein joulunajan muistosi?
vastaanpa: se kun isäni oli viimeisen joulun kanssamme,siskoni ja veljeni olivat perheineen paikalla (itsellä ei viä silloinlapsia)ja tunnelma oli lämmin ja ihana, vaikka kaikki tiesivät ettei isä seuraavaa joulua näe :heart: :'(

kysyn;tarkoittaako sinulle pimeät illat kynttilöiden valoa?
 
merelle pikaseen
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.10.2004 klo 19:55 sopuli77 kirjoitti:
Kyllä vain tarkoittaa! Tälläkin hetkellä olohuoneessa käryää 7 kynttilää :kieh:

Onko sinun mielestäsi talvi-illat romanntisempia kuin kesä-illat? :heart:
kyllä ne molemmat ovat yhtä ihania.

mitä harrastat???
 
mamasita

Harrastan (kun on aikaa) uintia ja salia. Tammikuussa pitäisi aloittaa laitesukelluskurssi, kun on enemmän rahaa.


seuraavalle kysymys:

Oletko joskus rakastanut jotakuta yhtäpaljon/enemmän kuin nykyistä miestäsi?
 
Janni79
olen ollut todella rakastunut joskus. tällä hetkellä ei ole miestä. mutta tähän edelliseen rakkauteen vertaan kaikkia joita olen sen jälkeen tavannut. ja muistelen lämmöllä vieläkin.

kysymys: mitä vielä haluaisit elämääsi?
minä haluan miehen ja lisää lapsia.
 
Bastardina
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.10.2004 klo 09:45 Pikku Myy kirjoitti:
Pomppaa mukaan =) Minä en ehkä haluaisi mitään muutakun lisää lapsia ja niiten takia isomman tuvan.
heitettän tälläinen kysymys mikä on unelma ammattisi? :)
Pientä joulunodotusta täällä ilmassa? ;) Unelma-ammatti, jaa-a. Se ois joku, mitä vois tehdä kotoa käsin, siihen liittyisi eläimet ja historia. Eipä taida sellaista olla. Tää nykyinen on ihan ok, eli nuuskin meidän menneisyyttämme akateemisena verikoirana.

Mun kysymys: Mitä piirrettä arvostat lapsessasi/lapsissasi eniten?
 

Yhteistyössä