Tänään tuli kutsu sairaalaan toimenpiteeseen

Laparoskopia tehdään sit jo 3.2 vaikka siinä piti mennä parisen kuukautta ennenkun joutuu sairaalaan. Pirskatisti on alkanut jännittämään ja mua hirvittää jos en herääkään nukutuksesta. Mieli tekisi perua koko juttu, mutta kun ei varmasti tiedetä mitä munasarjoissa on niin sinne on vaan mentävä.

Kuinkahan nopeesti siitä toimenpiteestä toipuu ettei tarvitse vaivata ketään liian pitkään lasten vahtimisella ja kotitöillä?
 
muuan
Minulle tehty laparoskopia kaksi kertaa ja laparotomia kerran. Skopiasta sain molemmilla kerroilla kolmen päivän sairausloman ja tomiasta kaksi viikkoa, siinähän maha aukaistaan kunnolla.

Itselläni olo oli kyllä hyvä jo skopiaa seuraavana päivänä. Ne haavat on niin pieniä, ettei ne juurikaan vaivaa. Toimenpidekin yleensä on nopea, noin puoli tuntia. Itselläni ei ole ainakaan ollut mitään vaikeuksia skopioiden jälkeen. Hyvin se menee, Suomenmaassa on niin hyvät nukutuslääkärit (maailman huippua), ettei täällä mitään ongelmia nukahtamisen tai heräämisen suhteen satu, on tosi pieni todennäköisyys, että jotain käy.

Jaksamista ja älä turhaan jännitä skopiaa, sen löydöksen suhteen minäkin olen jännittänyt ja jännittäisin vieläkin jos jotain epäiltäis ja joutuisin skopiaan. Tsemppiä. :flower:
 

Yhteistyössä