tänne ovulaatiotesti kuvia.

RouvaSumppisuu
Mulla tollainen viiva oli jo plussa...vahvimmillaan oli juuri tuollainen ja siitä kierrosta sitten plussasinkin :heart: . Nyt vaan lakanoita pöllyttelemään (tai toivottavasti on jo pöllyytelty ;) ) ja sitten vaan jännäämään lopputulosta!

Sumppis ja B rv. 23+5
 
http://vauvakuumeiset.suntuubi.com/?cat=5&img=41
Tässä vahva ja vähän heikompi ovulaatioplussa, tästä raskauduin, tosin km rv 13.
Pääsiäisenä uudelleen ovista metsästän km:n jälkeen, joten toivotaan ainakin , että tärppäisi! :heart:

Kaikille paljon testausOnnea ovis ja raskaustestien suhteen! Ja paljon jouluvauvoja! :heart:

Rva Pikkumyy :heart: :wave:
 
vahva on mutta ei yhtä vahva kuin kontrolliviiva eikä vahvempi...sitt vasta + kun on tasavahva tai vahvempi...

tää on acon 40miu.

eli ei ole vielä +.
eilen alko harjotukset.
uskon jotta huomenna +ovis testiin ja sunnuntaina on ovis.katotaan meneekö mun aavistus oikein.
 
mariq, mutta myös selvän viivan tummumisen voi kuulema ajatella plussana! Eli peittoi vaa ahkerasti toivottavasti ootte heilutellu ni jos se siittä sit tärppäis :) Mul ainaski ol että sain suht vahvaa haamua, sit neki alkoi himmetä ja sit seur. pvänä tulikin plussa iha yllättäen vaik toinen reuna siit ei ollukaan tarpeeks tumma. Ja samaisesta kierrosta plussasin..

Eli riippuen ihan sun toisista ovistikutteluista niin toi vois jo olla plussa.. et riippuu millasta aiemmin oot saanu ja jos huomen esim ei juuri viivaa ollenkaan ni sit voi olla et tuo oliki jo plussa :heart: tärppionnea!!

miracle +pallero 5+1
 
eka:
toka:
kolmas:
--ja sitten loppuikin testit kesken, mutta kipujen avulla bongasin (toivottavasti :) ) oviksen. kivut tulivat siis samana päivänä kuin vikan testin tein, tosin limaa tuli vasta seuraavana päivänä.
 
mariq: Mullakin ovistesti näytti sunnuntaina plussaan ja tänään vasta lämmöt koholla. Tai on ne voinut jo jonkun päivän olla koholla, mutta sillon sunnuntaina ja maanantaina ei ainakaan ollut vielä. Mulla ovis oli vasta kp 20. Itse tosin syön clomeja.
 
Mulla digitesti näytti plussaa kp 28, nyt kp 51 ja gyne sanoi jo viikko sitten ultrattuaan etten ole ovuloinut tod näk ollenkaan... Vuotoa ei ole tullut, ja r-testi on pysynyt negatiivisena. Että ei tohon digiinkään voi aina luottaa.
 
Juu, ei voikaan. On mullakin ollut ovuloimattomia kiertoja, joissa testi on näyttänyt plussaa.
Se mua huolestuttaakin tässä, että lämmöt ovat koko ajan olleet liian korkealla ja sitä normaalia laskua ennen ovista ei ole näkynyt.

Mutta ihan noin testinä ajattelen tuota. Että välttämättä noihin liuskatesteihin ei tule vahvaa viivaa, mutta digitestiin tulee plussa.

Tosihan on, ettei aina välttämättä ovuloi, vaikka testi plussaa näyttäisikin...
 

Yhteistyössä