tänne ovulaatiotesti kuvia.

Tänään menossa kp21 ja sain ovulaatiotestiin todella haalean viivan. Tänään kuitenkin alavatsaa vihlonut kummasti, ei menkkamaista kipu vaan vihlontaa 'sisällä'. Olisikohan ovulaatio tulossa näin myöhään vai voisikohan kuitenkin olla esim kiinnittymiskipua? Laskurilla lasketusta mahdollisesta ovulaatiosta 5-6 päivää (testeillähän en ovulaatiota ole löytänyt).

Taitaa mennä hurjasti haaveilun puolelle ????
 
Onko kenelläkään kokemusta ovuloimattoman kierron tikuttamisesta? Jääkö silloin vain huippu väliin, eli tummuuko viivat mutta ei kontrolliviivaa tummemmaksi, vai onko viivat hailuja? Kuva on kp 19, 20 ja 21, alun siis uusin. Eka kierto km:n jälkeen ja toiveet ois kovat...


 
Viimeksi muokattu:
Minulla on noita ovulaatiotestiliuskoja 35 kpl ylimääräisinä. Ne menevät vanhaksi kesäkuussa, joten antaisin ne mielelläni eteenpäin tarvitseville. Ilmoitelkaa jos tahdotte, ovat helppoja lähettää postissakin.

Laskettu aika oli eilen, joten aika varmaa on, etten enää itse tarvitse. :D Mielestäni olivat helppoja käyttää ja tulkita. Alunperin tuolta halpatesti.fi:stä. Kannattaa ostaa puolen vuoden yrittämisen jälkeen kolmekymmentä liuskaa varastoon, niin tärppää tietenkin heti.
 
  • Tykkää
Reactions: Naamiolammas
Osaisko joku auttaa? Mulla alko edelliset menkat tuossa 23. päivä ja 27. loppui. Lyhyt kierto, vaan 23 päivää. Eli oviksen pitäs olla tänään laskujen mukaan. Eilen oli tosi kiihottunut olokin, eilen ja tänään myös ollut vähäisiä limoja. Myös nippailuja alavatsasta, saattaa olla myös kuviteltua, kun sitä kokoajan miettii että onko vai eikö? :D Kuitenkin maanantaista lähtien oon testaillut ja negatiivistä vaan näyttää.. ? :confused: Pregcheckin ovistikut käytössä. Testiviiva kyllä näkyy mutta kuitenkin kokoajan haaleampi kuin kontrolliviiva. Voiko olla et kuvittelen ovisoireet kun niitä oottaa vai voisko olla et se kuitenkin on mutta tikut kuitenkin näyttää tollee.. Kyllä alkaa nuppi seota kun vertailee noita viivoja. :D
 
Cecca. Mulla tuli limoja ja sitä halukasta oloa jo kp 12 alkaen. Ovistesti (digi, kaksoishormoni ) alkoi samalla vilkuttaa hymiötä eli oletin et ovis on tosi pian. Nippailua ja nappailua oli ja meni useaan otteeseen. Ovisplussa tuli vasta kp21 jolloin ei itseasiassa ollut edes esim tollasta kiihottunutta oloa. Ja edellinen kierto oli 29pv . Joten mä en ainakaan pysty luottaa mihkää laskuriin enkä oloihin :D. Tikut kyllä näytti mitä piti, raskaus alkoi tosta ;)
 
  • Tykkää
Reactions: Cecca
Voi piip mä en osaa. Kerran jo vastasin mut sit kone jotain sekoili. (Niin vissii vai käyttäjä?:D) Muutenkin vasta rekkasin tänne sivulle niin vielä vähän hankaluuksia.. :LOL: Tammityttö. Kiitti vastauksesta! Ajattelin jatkaa tikuttelua niin pitkään että sen huipun nään. Peittoja on ainakin heiluteltu tällä viikolla ihan urakalla, mieskin tossa tuumas et pitäskö kanitella kun siltä tuntuu eikä ottaa ressiä. Eenhän minä. Sitä on pitäny pelata varman päälle ku ei oo halunnut missata ovista :headwall: Muttajoo tottahan se on, ei pidä liikoja ressailla niin toimii varmaan kroppakin säännöllisemmin/paremmin. :cool:
 
Päivän eka ovistesti tikuteltu ja mun mielestä näin tummaa testiviivaa en oo vielä saanut! :heart: Kuitenkin vielä varmaan negaksi luokiteltavissa?
Sekä mä huomasin äsken oikeassa nivusessa sellasen patin.. Apua pitäskö huolestua! :confused: vai onkohan se jokin normaali ovisoire? Ekaa kertaa tikuttelenkin ja ylipäätään kunnolla kiinnitän huomiota ovisoireisiin niin kaikkea tulee huomattua. Eniveis, tässä tää kuva! (toiv. osaan linkata, ekaa kertaa käytän tota aijaa.comia) muoks. en sitten oo tajunnut säilyttää tikkuja vaan negan todettuani aina heittänyt roskiin.. :headwall: no nyt tuli ainakin kuva napattua, huomenna vertailemaan, vai pitäskö tänään vielä illemmasta tikutella ettei varmasti mee ohi, mitä mieltä?? :confused:

ovis
 
Viimeksi muokattu:


Kyselenpä vielä täältä ketjustakin. Eli kyseinen ovistesti tehty eilen illasta kp 7. Tänään aamulla kp 8 näytti mun silmään ihan samanlaista. Oireiden perusteella ovis meni jo kp 6 illalla... onkohan edes mahdollista? Mulla käytössä clomit nyt ekaa kiertoa (aikaisemmin kyllä kokemusta kahdesta raskaudesta vuosien takaa, molemmat alkaneet myös clomeilla), joten voiko clomit aikaistaa ovista näin paljon? Tuostahan jos tuo viiva alkaa haalenemaan seuraavina päivinä niin siitäpä sen sitten tietenkin näkee...
 
^on kyllä melko epänormaalia että clomi olisi kasvattanut munarakkulan kuurin aikana ovulaatiokuntoon. Sullahan on kuuri joko loppunut juuri ? En toki mene väittämään että se olisi täysin mahdotonta (en oo lääkäri eikä oo faktoja lyödä pöytään ) mutta kovinkaan paljon en usko siihen. Viiva on toki yllättävän tumma mutta ei välttämättä vielä plussa. :)
Mutta peukkuja anyway, kannattaa aina heilutella varmuuden vuoksi;) !

Muoks itsellänikin oli tummaa viivaa kp5 ja sit vaaleni ja sit uudelleen kp12 jolloin oli myös "ovis oireita " limaa yms ja taas tikku vaaleni, mutta ovis oli vasta kp21 joka siis todennettu ultralla kp 19 ja kp 24 :)
 
Viimeksi muokattu:
No mun mielestä myös outoa jos olisi jo nyt. Jostain luin, että jos clomit tehoaa liikaa niin saattaa jo irrotella aikaisemmin munasolua. Tiedä sitten. Mulla on sama annostus kuin aikaisemminkin vuosia sitten, eli 2 tablettia per päivä. Mietin kyllä itsekin, että aika rohkeasti gyne suoraan kirjoitti tuolla annostuksella eikä edes kokeiltu yhdellä. Kuitenkin ultralla mun munasarjat oli selvästi "parantunut" aikaisemmista yritysvuosista. Ja kiertokin ollut nyt muutaman vuoden aika tasainen kun olin välillä ilman ehkäisyä.
 
Se onkin jännä miteb eri käytäntöjä on. Täällä klinikat tai sairaalan gynet haluaa monitoroida noita klomikiertoja.
Ja jep, kyl se vähän aikaistaa esim jos on tapana olla hyvin myöhäinen ovis. Mun kohdalla ultra on määrätty suoraan kp13 kohdalle eli olettamus ollu ettei ainakaan sen aiemmin tapahtuis. Mutta joo, kp6 tuntuu kyllä vähän liian aikaiselle :)
 
Heippaa! Olen ongelman äärellä.. Oon testannut epäsäännöllisen kierron takia ovista jo kp 8 lähtien, liuska ja digitesti rinakkain. Maanataina kp13 sain liuskaovistestiin kaksi viivaa, yhtä vahvat. Samaan aikaan tehty digitesti oli negatiivinen. Liuska lähti haalenemaan, niin että tänään oli enää haalea plussa. Digitesti negatiivinen koko ajan. Eilen oli koko päivän kestävät ilmeisesti oviskivut, limatilanne: juokseva kirkas.. Maanantaina ja tiistaina tein kahdet ovistestit. Voiko siis olla, että ovis on mennyt tai vasta tulematta? Vielä on digitestejä jäljellä, joten tulee nyt sitten lopputkin käytettyä.. Ärsyttävää.
 
Kiitos Tammityttö, just tonhan mä halusinkin kuulla =) Oon vähän epäillyt, ettei ovis välttämättä tapahdu ja varmaankin tämän kierron jälkeen varaan ajan lääkäriin. Siksi nyt näin tiuha testaus.. Mutta eihän siitäkään tosiaan 100% varmuutta saa, mielenrauhan ehkä. En tiedä kannattaako testejä nyt sitten käyttää enempää. Ehkä ne voi. Jotenkin typerää, kun eikö sen digin pitäny olla varmempi ja oon lukenut ihan toisenlaisia kokemuksia. Aika näyttää sitten..
 
Leonia. Riippuu tietysti liuskasta mutta digin herkkyys on muistaakseni 40. Eli ovishuipussa LH pitoisuus voi olla vaihteleva , HUSin labrasivut antaa viitearvoiksi 14-96. Eli mikäli LH Piikki jää alle 40 ei digi hymyile mutta liuskat on yleensä herkempiä, 25 yksikköä tai jopa 10.
 
Yk2 menossa kun ekasta ei napannu vaikka kammarissa vietettiin paljon aikaa.
Nyt hiki otsalla tässä kirjoitan kun ostin ovistestit ekaa kertaa ja aloitin tikuttamisen hyvinkin aikaisin koska yk1 ilmeisesti stressasi ja kuukautiset alkoi normaalista kp28 poiketen kp25 vaikka koskaan näin ei ole ennen tapahtunut.
Osaako joku sanoa miksi kp6 hailakka viiva alkoi himmenemään ja lähti sitten kokonaan kp7?! Kaikki aamupissasta otettuja samaan kellonaikaan. Harvalla ovulaatio on näin aikaisin jos sitä edes tulee. Varmasti kannattaa pyyhkiä hiet otsalta ja jatkaa tikuttamista mutta onko muille käynyt näin? :/
View image: 20150513 120728

Muok. Huokaus. Ei tarvinnut selata kuin muutama viesti taaksepäin ja oli kuvia missä välillä tummempi haamu mutta sumeni sitten ja lähti taas tummenemaan. Ei ihme kun ei napsassu ekasta kun revin jo hiuksia täällä.
 
Viimeksi muokattu:
Onko kellään käynyt niin, että cb kaksoishormonia mittaava ovistesti on antanut suoraan sen pysyvän hymynaaman negojen jälkeen? Mulle ei tullut missään vaihessa sitä vilkkuvaa... Tuntemuksista päätellen ovis kyllä on jo ollut, ennen kuin mitään näytti tuo testi.
 
Kp14 (/25-30) meneillään, tasaisen selkeitä viivoja ovistestit näyttäneet jo monta päivää, tänään sitten astetta vahvempaa. Ei kuitenkaan plussa vielä..?
Eka tikuttelukierto ikinä, huomenna reissuun ja testailut jäänee tähän päivään..kp14.jpg
 
Hei!
Onkohan täällä kellään kokemuksia raskauskeijun herkistä ovulaatiotesteistä sekä pc:n testeistä? Raskauskeijun herkkyys on 20, pc:n mielestäni 25. Ekaa kertaa kyseiset testit käytössä. Raskauskeijun testi on jo muutamana päivänä antanut vahvaa viivaa, mutta pc on haalea. Edellisessä kierrossa puoli vuotta sitten en saanut liuskatestillä enkä digillä plussaa vaikka tulin raskaaksi (kkm kesäkuussa). Tänään kp 18 tällaiset testit (haalea pc, tummemmat viivat raskauskeijun herkkä one step).
20150811_122111.jpg
 
Kirsi-Mari ainakin tuo alempi on mielestäni ihan selkeä plussa. Itselläni melko vähän kokemusta eri merkeistä mutta joskus muistan lukeneeni, että toiset testit näyttää haaleaa toisen merkkisen jo näyttävän selvää plussaa.

Itse käytin tässä kierrossa sekä pregcheck liuskoja että nyt uusimpana apteekin omia ovistestejä, puikkomalleja. Eilen päivällä sain vielä apteekin omalla melko haalean viiva, illalla jo paljon tummemman ja nyt aamulla vieläkin aavistuksen tummemman kuin illalla. Miten tulkitsette tuon tämän aamuisen? Onko plussa vai lähes plussa?

 

Yhteistyössä