tänne ovulaatiotesti kuvia.

Viestiketju alueella 'Vauvakuume' , aloittaja mariq, 14.03.2008.

1. Kirsi-Mari

Kirsi-Mari Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    11.08.2015
    Saadut tykkäykset:
    5
    Hei!
    Onkohan täällä kellään kokemuksia raskauskeijun herkistä ovulaatiotesteistä sekä pc:n testeistä? Raskauskeijun herkkyys on 20, pc:n mielestäni 25. Ekaa kertaa kyseiset testit käytössä. Raskauskeijun testi on jo muutamana päivänä antanut vahvaa viivaa, mutta pc on haalea. Edellisessä kierrossa puoli vuotta sitten en saanut liuskatestillä enkä digillä plussaa vaikka tulin raskaaksi (kkm kesäkuussa). Tänään kp 18 tällaiset testit (haalea pc, tummemmat viivat raskauskeijun herkkä one step).
    20150811_122111.jpg

2. Merenaalto

Merenaalto Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    15.04.2015
    Saadut tykkäykset:
    43
    Kirsi-Mari ainakin tuo alempi on mielestäni ihan selkeä plussa. Itselläni melko vähän kokemusta eri merkeistä mutta joskus muistan lukeneeni, että toiset testit näyttää haaleaa toisen merkkisen jo näyttävän selvää plussaa.

Itse käytin tässä kierrossa sekä pregcheck liuskoja että nyt uusimpana apteekin omia ovistestejä, puikkomalleja. Eilen päivällä sain vielä apteekin omalla melko haalean viiva, illalla jo paljon tummemman ja nyt aamulla vieläkin aavistuksen tummemman kuin illalla. Miten tulkitsette tuon tämän aamuisen? Onko plussa vai lähes plussa?

3. Kirsi-Mari

Kirsi-Mari Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    11.08.2015
    Saadut tykkäykset:
    5
    Kiitos Merenaalto vastauksestasi! Tuossa sinun(kin) testissä tuo testiviivan toinen reuna on tummempi ja vaikeuttaa musta tulkintaa. Voi olla että saat myöhemmin tänään tai huomenna vieläkin selkeämmän viivan. Mun tän päivän pregcheck on musta tuota edellistä eilistä tummempi, mutta siinäkin viiva on tommonen toispuoleinen... 20150812_100727.jpg

4. Merenaalto

Merenaalto Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    15.04.2015
    Saadut tykkäykset:
    43
    No vahvistuihan se vielä :) uskaltaisiko nyt tuulettaa, että ovulaatio on tuloillaan?? :D

5. Kirsi-Mari

Kirsi-Mari Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    11.08.2015
    Saadut tykkäykset:
    5
    Kyllä toi Merenaalto on musta nyt aika selkee plussa! Heti hommiin vaan! Mun toi aiempi "plussa" ei sitten ollutkaan oikeasti plussa. Kävin ultrassa eikä ovulaatiota ole tapahtunut eikä tule tapahtumaan. Ovuloimaton kierto ja keltarauhashormonikuuri aloitettu. Huoh.

6. mimmi92

mimmi92 Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    07.10.2013
    Saadut tykkäykset:
    187
    Laitetaas tännekkin ekaa kertaa kuvaa
    tässä yk 18 ovistikuttelut kp 10-14
    testinä rfsu

7. Emiliaida

Emiliaida Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    20.08.2015
    Saadut tykkäykset:
    2
    Moikka!
    Ekan kerran ovistikuttelen ja en oikein saa selkoo näistä.. Kp 20/33-35 menossa ja oireet tuntus sopivan siihen että nyt olis ovis ja laskujen mukaan se pitäis ollakkin nyt lähipäivinä. Aloitin tikuttaan kp 16 ja näytti että sen jälkeen haalenee vaan haalenemistaan kunnes tänään taas tummempi viiva, muttei silti plussa(?) Käytin herkkiä sofi ovulaatioliuskoja.. Voiko olla että ei ton tummempaa viivaa oo tulossakaan vai mikä on vikana :( image.jpg

8. Yönenkeli

Yönenkeli Jäsen

Rekisteröitynyt:
    01.10.2012
    Saadut tykkäykset:
    0
    Pitkästä aikaa tikuttelen vaikka aika tarkkaan kamalat ovis kivut kertoo koska ovis on. Nyt alko nippaileen vasemmalta alavattalta niin kipitin tekeen testin kaks alimmaista tältä päivältä aamu ja ilta ja kaks ylempää edellisiltä kahdelta päivältä. Limoista huomaa heti kun alkaa ovis läheneen :)

Liitetyt tiedostot:

9. valdemaria

valdemaria Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    21.03.2008
    Saadut tykkäykset:
    6
    Nostin vanhaa ketjua. Elämäni eka ocistesti on tässä. Auttakaa tulkitsemaan?

10. Kertsi

Kertsi Jäsen

Rekisteröitynyt:
    31.01.2018
    Saadut tykkäykset:
    22

11. papurinsessa

papurinsessa Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    09.09.2015
    Saadut tykkäykset:
    85
    Haluan myös laittaa oman testini tänne todisteeksi siitä, että aina viiva ei ole edes yhtä paksu tai tummempi kuin kontrolliviiva, vaikka ovulaatio olisikin tulossa normaalisti. Mulla nää testit ei siis ikinä oo antanut täydellistä tummaa viivaa, vaan lh-huipussa aina vaan se viivan vasen reunus on yhtä tumma/tummempi ku kontrolliviiva ja muuten saattaa olla jopa haaleempikin loppuviiva.
    Tätäkin ovisplussaa edelsi huomattavasti vaaleampi viiva edellisenä päivänä ja seuraavina päivinä viiva haaleni päivittäin.

Kävin kaksi päivää tuosta vahvimmasta testistä gynellä ja ultralla nähtiin vastikään tapahtunut ovulaatio munasarjasta (oli selkeä repalainen musta alue rakkuloiden keskellä ja valuttanut myös nestettä siihen lähelle). Ovis oli siis niihin aikoihin kun sain alla olevan ovisplussan ja lisäksi mulla oli tosta testistä alkaen kovat nipistykset ja mahakivut, joita pelkäsin kohtutulehdukseksi.

IMG_20180320_081130.jpg
    Lapsikin mulla on, eli pitäisi olla ihan normaaleja ovulaatioita :D kannustan siis myös luottamaan siihen, että jos sieltä testailujen keskeltä löytyy välistä yksi muita selvästi tummempi viiva (lähes plussa) niin kyllä siihen voi uskoa, että ovis on niihin aikoihin, jos on vieläpä ovisoireita samaan aikaan (esim mulla oli noi kivut ja sit runsas vv). :)

12. papurinsessa

papurinsessa Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    09.09.2015
    Saadut tykkäykset:
    85
    Luultavasti ovis on tulossa pian (viikon sisään kuitenkin) tai mennyt juuri.

13. Keltain3n

Keltain3n Jäsen

Rekisteröitynyt:
    29.03.2018
    Saadut tykkäykset:
    25
    Hei, olen uusi täällä. Minulla on pcos ja melkein aina tulee ovistikkuun vain haalea viiva.. lähes aina. Mutta nyt tuli jopa hieman tummempi viiva Voisiko olla mahdollinen ovis? Tosin syön terolutteja ja kuuri loppui 27.3

Liitetyt tiedostot:

14. Mansikka19

Mansikka19 Jäsen

Rekisteröitynyt:
    16.05.2018
    Saadut tykkäykset:
    13
    Mitä mieltä tästä? :)

Liitetyt tiedostot:

15. Helmut

Helmut Jäsen

Rekisteröitynyt:
    03.03.2014
    Saadut tykkäykset:
    20
    Ovista aloin testaamaan aika mututuntumalla. Kun imetän ja kierto ei ole vielä alkanut. Kuitenkin kun tuo poitsu on nyt aikahyvin yöt nukkunut niin arvelin, että kierto saattaa käynnistyä. Ja nyt sit eilen sain pysyvät hymynaaman tuohon kahta hormoonia mittaavaan.
    Tänä aamuna sit tein viel pelkän tikun ja ton halpis liuskan(huvikseen vain, koska pysyvä hymynaamahan pysyy 48t eikä voi testata koneella sen aikana)
    Pupuiltu nyt useammin, 11päivä muistaakseni pupuiltiin ja eilen illalla. Aina yhtä alottelijaolo kun näitä miettii.
    Olisi nii huikea, kun tietäisi miten nopeasti sitä ovuloi kun tavottaalh huipun. Täytynee vaan luottaa että siellä on nyt simpat vastassa oikeaan aikaan
    Eilen ilalla muuten mulla posket punotti ja kuumotti aivan hulluna, ennen en ole huomannut. Mutta johtuiko sit romantiikasta vaiko mistä, sitä en tiedä

Liitetyt tiedostot:

16. Tammityttö

Tammityttö Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    26.01.2013
    Saadut tykkäykset:
    530
    Heippa. Mäkin tulen tänne sähläämään
    @Helmut , mikä tilanne? Mulla sama tilanne, imetän vielä mut on ollu kaikkea oloa ja aloin tikuttaa ovista. En toSin oo saanu kun on off hailua viivaa.
    Mitä oloja sulla oli kun aloit testaa? Minkä ikänen imetettävä?

17. Tiutiti

Tiutiti Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    17.03.2019
    Saadut tykkäykset:
    114
    Hei vaan kaikille! :D Tein tänään hätäpäissäni ovulaatiotestin vaikka aikomuksena ei ollut vielä testata, sillä laskelmien mukaan ovulaation pitäisi olla vasta kymmenen päivän päästä... Olen kuitenkin malttamaton ja ajattelin ettei ainakaan mene ohi jos tuleekin aikasemmin. Sain jo nyt haalean haamun o_O Voiko ovulaatiotesti antaa haamun jo 10 päivää ennen ovulaatiota vai onko mun ovulaatio tulossa tällä kertaa aikasemmin? Eli pitääkö tässä nyt alkaa testailemaan päivittäin vai uskallanko odottaa vielä joitain päiviä ennen uutta testiä?

Liitetyt tiedostot:

18. Tammityttö

Rekisteröitynyt:
    26.01.2013
    Saadut tykkäykset:
    530
    Apustaja. Mä en oo saanu juur koskaan tota sun kp16 tummempaa viivaa ja olen niistä kierroista raskautunu.

Tiutiti. Ovistestit antaa suurimmalle osalle jos minkälaista haamua koko kierron. Joskus jopa vahvistuvaa ja sit haaleampaa. Kun plus tulossa niin viiva alkaa selkeemmin tummua ja sitte tummuu kunnolla kun plus

• Tykkään Tykkään x 1
    • List
  19. Apustaja

Apustaja Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    26.08.2018
    Saadut tykkäykset:
    227
    Kiitos vastauksesta @Tammityttö. Mulla on aiemmin ovisplussat ollu tummempia ku testiviiva ja yleensä myös selvä ovikseen liittyvä kipu tuntuu useiden tuntien ajan. Onko sinulla kivulias ovis?

20. Tiutiti

Tiutiti Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    17.03.2019
    Saadut tykkäykset:
    114
    @Tammityttö kiitos vastauksesta! Oon vielä aloittelija näiden testien tulkitsemissa :LOL:

21. Apustaja

Rekisteröitynyt:
    26.08.2018
    Saadut tykkäykset:
    227
    Kp 20 aamusta lähtien oli tommosta vahvaa viivaa. Tasavahvoja viivoja ei kuitenkaan tullut. Että kyllä se ovis sieltä ainakin yritti tulla. :) Tänä aamuna oli viiva vähän lähtenyt haalistumaan.

Liitetyt tiedostot:

22. Tammityttö

Rekisteröitynyt:
    26.01.2013
    Saadut tykkäykset:
    530
    @Apustaja no joo, mulla ei oo selkeitä kipuja. On joskus ollu jotaki mut en osaa sanoa et onko ne oviskipuja vai ei. Joskus kävin ultrassakin ja näkyi et ovis oli ollut vaikken varsinaisesi tuntenu mitään selkeetä kipua. Muuten kyl mielestäni tunnen kaikki mahdolliset nippailut ja nappailut :D

• Tykkään Tykkään x 1
    • List
  23. Kassu93

Kassu93 Jäsen

Rekisteröitynyt:
    29.12.2018
    Saadut tykkäykset:
    34
    Mitäs arvon raati sanoo tästä? Miun silmään viimenen on tasavahva, mut en oo näissä kokenu niin haluisin kokeneempien mielipidettä. Eka tikutettu kierto, edellisessä testasin silloin tällöin mutten ehtinyt säännöllisesti. :)

IMG_20190404_142420.jpg

• Tykkään Tykkään x 2
    • List
  24. Apustaja

Rekisteröitynyt:
    26.08.2018
    Saadut tykkäykset:
    227
    Plussa on! :)

• Tykkään Tykkään x 1
    • List
  25. minttu-82

minttu-82 Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    22.10.2005
    Saadut tykkäykset:
    89
    Auttakaa nyt tyhmää... Oon tikuttanut ovista.. kp 11-14, ei juuri mainittavaa viivaa... kp 15 lähes yhtä tumma viiva kun kontrolliviiva, mutta ei yhtä tumma. Tänään kp 16 kaksi viivaa, mutta haaleampi kun eilen. Menikö se ovis jo? Vai voiko olla vielä tulossa? Eilen ja tänään runsasta valkovuotoo, nippailuja nyt ollut koko alkukierron... Kierto 28-31 (yks kierto ollut 26 kierukan poiston jälkeen).

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri