tänne ovulaatiotesti kuvia.

Musta tuntuu että ovis tapahtuu ihan just kohta! (n) kipuilee aika tavalla vasemmalla.. Yleensä kivut ei oo montaa tuntia kestäneet; 2-3h maks.
Katsotaan.. Aamulämmössä ei kyl ollut dippiä tänä aamuna..
Toki tää voi vielä olla kasvattelukipua. Huomenna sen sit tietää paremmin taas..
 
Musta tuntuu että ovis tapahtuu ihan just kohta! (n) kipuilee aika tavalla vasemmalla.. Yleensä kivut ei oo montaa tuntia kestäneet; 2-3h maks.
Katsotaan.. Aamulämmössä ei kyl ollut dippiä tänä aamuna..
Toki tää voi vielä olla kasvattelukipua. Huomenna sen sit tietää paremmin taas..
Ovulaatio tosiaan tapahtui illalla eli alle 12h tosta plussasta. Nyt lämmöt on noussut ja digitesti oli negaa, mitä se nyt toki vois olla vaikka ovis olis tänään.
Onks tänään nyt sit dpo 1? :D :ninja:
 
Tätä testiasiaa sivuuttaen: miksi monet ovislaskurit netissä ennustaa ovista myöhemmäksi kuin esim Flo tai mitä nyt keskimäärin lasketaan sen sijoittuvan? Tässä sitä oon nyt tutkaillut ja jos laitan kk alkamaan 8.4. ja kierron pituus 30; saan ovispäiväksi torstain vaikka se on jo ko18. Omituista.
Toinen kysymys: onko se vain mahdollisuuksien maksimointia, kun hedelmälliset päivät jatkuu 2 vrk oviksen JÄLKEEN? Yhden päivän vielä ymmärrän, mutta munasolu elää maksimissaan 1vrk.

Kunhan pohdin taas.
 
Tätä testiasiaa sivuuttaen: miksi monet ovislaskurit netissä ennustaa ovista myöhemmäksi kuin esim Flo tai mitä nyt keskimäärin lasketaan sen sijoittuvan? Tässä sitä oon nyt tutkaillut ja jos laitan kk alkamaan 8.4. ja kierron pituus 30; saan ovispäiväksi torstain vaikka se on jo ko18. Omituista.
Toinen kysymys: onko se vain mahdollisuuksien maksimointia, kun hedelmälliset päivät jatkuu 2 vrk oviksen JÄLKEEN? Yhden päivän vielä ymmärrän, mutta munasolu elää maksimissaan 1vrk.

Kunhan pohdin taas.
Luulisin että se on sen vuoksi, että laskurihan ei huomioi sitä mihin kellonaikaan ovis tapahtuu, joten riippuen siitä tuleeko ovis vaikka tänään klo 00:01 vai 23:55 tuossa on jo se melkein vuorokausi eroa vaikka samalla päivämäärällä tapahtuu. Aika epätodennäköistä se varmaan ois raskautua 2 pvää oviksen jälkeen muttei ehkä ihan mahdotonta kuitenkaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Helmiina1978
Haluan näyttää miks en koskaan PCn ovistikulla saanu ovista kunnolla kiinni. Se näyttää mulla lähes koko ajan tällasta tummaa. Nytki imetän enkä oo raskaana eikä kierto toimi. PC noin tumma ja RFSU täys selkee nega. Kun ovis tuli aikanaan RFSU oli sit selkeä tumma.
Mulla on täysin sama, PC näyttää noin tummaa ellei vielä tummempaa, imetän enkä oo raskaana. Halpisovistestit tekee mulla sitä. Ne Raskauskeijun testit, olikohan ne OneStep vai mitä ne on, ei näyttäny mulle ovisplussaa ollenkaan ees siitä kierrosta kun raskauduin.
 
Olen testannut Pregcheck ovulaatiotesteillä, mutta en ole saanut kertaakaan selvää plussaa. Viivaa tulee kyllä näkyviin, mutta paljon haaleampi kuin tarkastusviiva. Ovulaation oireita kyllä olen havainnut, kun olen osannut niitä kaipailla. Tässä vaan kehitän jo huolta, että tapahtuuko ovulaatiota oikeasti ollenkaan vai eikö tuo testi vaan toimi. En ole yhtään sen enempää noihin testeihin perehtynyt, vaan yhden nappasin kaupasta mukaan, joten jos joku keksii suositella parempaa testiä, niin mielelläni ota suosituksia vastaan.
 




Luulin jo että ovis myöhästyy tässä kierrossa, mut tulipa ainakin plussa kp15/29. Eikun peitot heilumaan.. (mitään peittoja tartteta :ROFLMAO:)

Edelleenkään tohon rsfu ;n testiin ei tullut yhtä vahvaa viivaa..

**Muokkasin viestiä ja nyt samat linkit tuli uudelleen. Ei näköjään tullutkaan Öh
 
Viimeksi muokattu:
https://aijaa.com/4rm36J
Eilen ylempi ja tänään alempi. Eli kahtena päivänä peräkkäin plussaa.
Katselin mun ff:stä, että näin ennenkin.
Kuopuksesta plussakierrossakin.
Eilen tallennettu ja siitä pari päivää ennen.

Melkein plussa oli jo alkuviikosta ja vähän haaleni ja sitten kunnon plussat.

Nyt sitten alkaa piinailu. Lämmöistä en oikeen nyt pysty ovista ennustamaan edes, kun flunssa päällä.
 
  • Tykkää
Reactions: Apustaja


Mitä ihmettä? Digitaalinen ovistesti negaa! Vaikka noi 2 tikkua tänään on pakko olla plussa jo. Toki mulla aiemmin oli rsfu:n testit ja nyt raskauskeijulta. Argh. Rsfu ei näyttänyt koskaan edes yhtä vahvaa ja digi silti plussaa.
Olin ihan varma että hymynaama tulee digiin. Onhan se haaleampi kyllä kuin toi viime kierron plussa. Noi siniset siis digin sisältä... Ja tänään kp15.
 
Jatkan vielä ihmettelyä :)

Minulla on ollut varsin säännöllinen kierto vajaan vuoden ajan ja kalenterin perusteella odottelin ovulaatiota viikkoa aiemmin kuin sain testiin tuon vahvimman viivan. Kuitenkin oireet myös viittasivat siihen, että ovulaatio olisi mahdollisesti tapahtunut vasta silloin viikkoa myöhemmin. Jännityksellä odotan nyt, että koska alan vuotaa. Toivottavasti seuraavan kierron aikaan osutaan olemaan sen ovulaation aikaan samassa paikassa, jotta päästään edes yrittämään :rolleyes:
 
  • Tykkää
Reactions: Helmiina1978


Mitä ihmettä? Digitaalinen ovistesti negaa! Vaikka noi 2 tikkua tänään on pakko olla plussa jo. Toki mulla aiemmin oli rsfu:n testit ja nyt raskauskeijulta. Argh. Rsfu ei näyttänyt koskaan edes yhtä vahvaa ja digi silti plussaa.
Olin ihan varma että hymynaama tulee digiin. Onhan se haaleampi kyllä kuin toi viime kierron plussa. Noi siniset siis digin sisältä... Ja tänään kp15.



No niin. Nyt kp16 tuli just digiin ovisplussa. Tunne alakerrassa alkaa kyl olla sitä luokkaa, että tänään on pakko olla the hetki. Kivistää ja painetta; hyvä kun kävellä pystyy. Mulla aina on kyl tullut plussa samana päivänä. Kyllä noi eilisetkin tikut oli yhtä vahvoja, mut jännä ettei digi ollut.
 
Viimeksi muokattu:
Kestovuodatus. PCn ja RFSUn epäsuhta. Tää on niin vakio! Päätän et testaan vain toisilla. Sit tuntuu ettei rfsut tummu ikinä mut pc alkaa antaa jo tummaa. Jos jatkan molemmilla niin PCn ”oikea” plus tulee aikaisemmin kuin RFSUn. Eli pitäskö mun ostaa vaan kokonaan eri tikut (digiä en raski enää alkaa ostelemaan :unsure:) vai mitä kettua.
Tässä huono kuva. Siis juu, -PCkään ei oo plus mut silti.
4ECC6FD7-DC35-465F-9AAA-926187209B41.jpeg
 
Mä testasin nyt pitkästä aikaa (Siis viimeksi vuosia sitten..) rfsu;lla ja pc:llä samaan aikaan. Viime viikon alussa tuli molempiin viivat hyvin hitaasti mut pc:ssä paljon vahvempi ja viime ti oli "melkein plussa". Jäi testailut kun en ollut kotona ja eilen tein taas molemmat ja ilmestyi molempiin viivat heti, ennen kontrollia.
En tiedä mitä olis rfsu näyttänyt ennen lauantaita ku pe oli vain pc ja se melkein plussa (ilmestyi nopeammin kuin ti). katso liitettä 7242
Toi on tosin ihan totta. Sen olen kans huomennu ajan saatossa et ne ”oikeet” plussat pamahtaa viivalle jo kun pissa osuu siihen. Ei-plussat-tummat ns tummuu vasta vähän ajan päästä. Mut sitä oon just miettiny et mistä noiSta laskee sen ovisplussan kun tuntuu et pc nappaa sen kiinni aiemmin jo :confused:
 
@Wintersun joskus oon miettinyt että lasketaanko toi jo, kun ei oo toisesta reunasta ihan tumma eli tasavahva. Vaikka onkin siis osittain yhtä tumma.
Plussaksi toki katsonut. (y)
Hyvin näkee tossa eron ennen ja jälkeen.
 
AE
Hjelp!

Voisitteko kertoa mulle onko tämä nyt plussa, oon tikuttanut pitkään tässä kierrossa ja menetin jo toivoni koska kierto yleensä 28-30pv ja nyt kp21.:LOL:

Laitan kuvan testistä testiajalla ja toisen kuvan jossa kuivunut aamutesti ja nyt tämä iltatesti (n)
Muoks: testi PC
IMG_20190710_223325.jpg IMG_20190710_223406.jpg
 
Hjelp!

Voisitteko kertoa mulle onko tämä nyt plussa, oon tikuttanut pitkään tässä kierrossa ja menetin jo toivoni koska kierto yleensä 28-30pv ja nyt kp21.:LOL:

Laitan kuvan testistä testiajalla ja toisen kuvan jossa kuivunut aamutesti ja nyt tämä iltatesti (n)
Muoks: testi PC
katso liitettä 7277 katso liitettä 7278
Onks aikaisemmat tikut ollu tähän asti haaluja? Tuleeko tuo testiviiva tummana ns heti kun näyte etenee vai tummuuko selkeemmäksi vasta ajan kans? Mulla on kans vaikeuksia PCn ovistikkujen kans, ne näyttää tolta päivätolkulla kun taas esim rfsu on ihan haalu samasta näytteestä (n). Toisaalta vikassa raskaudessa kävi ihan samoin (pc ja rfsu epäsuhta) ja nakkasin tikut mäkeen kun tympäännyin mutta raskauduinkin :love: . En muista oonko koskaan saanu ns ”oikeaoppista” plussaa noihin pc tikkuihin. Mut jos tuo tuosta lähtee vaalenemaan ( esim huomenna..vaik osalla plus saattaa olla parikin pv) niin laskisin plussaks (y)
Muoks. Mut joo onhan tuo aika tumma et varmasti plussa on.
 
Viimeksi muokattu:
AE
Siis tähän saakka ollut sellaista vaihtelevaa haalua vain, aamulla huomasin että oli vähän tummunut. Aamulla myös kovaa jomotusta oikealla munasarjassa ja päivän aikana tuntunut kunnolla painetta vatsassa monta kertaa. (y)

Jotain kananmuna limojakin tuli jo eilen vähän, tänään enempi. On tää yhtä oman kroppansa tulkitsemista :D
 
AE
Siis tähän saakka ollut sellaista vaihtelevaa haalua vain, aamulla huomasin että oli vähän tummunut. Aamulla myös kovaa jomotusta oikealla munasarjassa ja päivän aikana tuntunut kunnolla painetta vatsassa monta kertaa. (y)

Muoks. Tulee siis heti tuo vahva viiva, eli samaan aikaan tuon toisen viivan kanssa.

Jotain kananmuna limojakin tuli jo eilen vähän, tänään enempi. On tää yhtä oman kroppansa tulkitsemista :D
 

Yhteistyössä