Tässä mun itsetehty kranssi nro 2. (rusetti ei valmis vielä), (kuva), sekä mun esikoisen työ (sistustustyynyn maalaus)

  • Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Kranssi on ihan mielettömän helppo vääntää itsekin. Kerää vaan maahan tippuneita koivun risuja ja alkaa kieputtaa. Sit vaan koristelemaan. Sitä voi jo kutsua käsin tehdyksi=)
 
Venakko Milanna
[QUOTE="Mira";25187671]Heh.. Jos kerran ostit nuo tarvikkeet myös Timarista niin... Minä ostin sieltä aivan samanlaisen sydämen, maksoi 3,90 eikä tosiaankaan tuota sinun hintaasi :D[/QUOTE]

ei tämä ole tiimarsta vaan kodin ykköseltä
 
"vieras"
[QUOTE="Vieras";25187745]Ei pelkkä kranssi maksa Kodin ykkösessäkään 115 euroa.[/QUOTE]

Ei niin, pikkuisen vajaat kolmekymppiä. Eikä nuo muutkaan koristeet kyllä niin kalliita ole, että niistä tuota 115 euroa muodostuu... Ei ainakaan mun laskujen mukaan. Mutta miten vain, mitäpä siitä, jos on rahaa.
 
Venakko Milanna
[QUOTE="vieras";25187752]Ei niin, pikkuisen vajaat kolmekymppiä. Eikä nuo muutkaan koristeet kyllä niin kalliita ole, että niistä tuota 115 euroa muodostuu... Ei ainakaan mun laskujen mukaan. Mutta miten vain, mitäpä siitä, jos on rahaa.[/QUOTE]

no menee sitten sinne ja laske ne yhteen, siten katotaan:)

ei tää oo normaalia, vaikka mitä sanon, niin mua epäilään. Kerro, minkä takia minun pakko valehdella?
 
koristeluvinkki
Kun tuo kranssin tarveaineiden kalleuden esiintuominen nyt tuntuu olevan ap: lle se pääasia, niin mulla olisi vaivaa ja aikaa säästävä vinkki!

Limaa seuraavan kerran kaksikymppisiä pikaliimalla ovikoristeeseenne ja ripusta ukseenne killumaan. Ei kato jää postelijoonille, naapureille tai kenellekään epäselväksi, että rahaa on kulutettu. Ja bonuksena säästyy leukojen louskuttamisen vaiva!
 
Venakko Milanna
[QUOTE="vieras";25188743]Oli lapsen tekem',eikä se pointti ollut edes se,vaan se että ap esitteli lapsensa tekeleen,ihan yks vitun maku kuin hankala tai ei hankala se ole ollut!!Kässäätkö??[/QUOTE]
Niinpä:) ja kyllä ei ihan jokainen kans osaa noin nätisti tehä
 

Yhteistyössä