Tässäpä teille aika hämmästyttäviä testejä :o

"Mirri"
Mä en oo psykopaatti testin mukaan. Ehkä se kundi kenet se tapasi siellä oli psykiatri(ketä tyttö ei muistanut aiemmin tavanneensa) pisti tyttöön vähän mömmöjä tai pään muulla tavoin sekasin ni tytsylle tuli vaan mieleen tappaa. Eli ehkä tytöllä ei ollu mitään motiivia, vaan psykiatrilla. Ehkä tyttö tappoi ensin äitinsä, sitten siskonsa jotta saisi koko perinnön, mutta koska tyttö oli tehnyt psykiatrin kehotteesta sopimuksen jolla tyttö kuollessaan luovuttaa perintönsä psykiatrille, joutui tyttö tappamaan myös itsensä jotta ei joutuisi vankilaan. :D Aika hyvä tarina vai mitä? Kyllähän tosta vois tarinoida vaikka mitä.
-Mä laskin kuusi f kirjainta, mutta koska käytän oikeaa kättä tietokoneeseen poistin vahingossa yhden f'än. Siis laskin sormilla. Mä aattelin myös keltaista ja kumma kyllä ruuvimeisseliä, pfff:D
 
"pede"
Iik, mä kyllä ajattelin just niinkuin sarjamurhaaja :O Löysin kaikki f-kirjaimet, ajattelin punaista vasaraa, ja jalka lähti pyörimään väärään suuntaan vaikka kokeilin monta kertaa :O
 
"vieras"
Tuo 6 f testi ei oikein toimi suomalaisilla. englantia puhuvilla voikin toimia, kun on omankielistä tekstiä, jota automaattisesti "lukee" eikä vaan etsi kirjaimia. Että tuskinpa minä ja nämä muutkin suurinosa palstalaisita on neroja, jos löytää myös offin ässät :D
 
viers
[QUOTE="vieras";28582190]Tuo 6 f testi ei oikein toimi suomalaisilla. englantia puhuvilla voikin toimia, kun on omankielistä tekstiä, jota automaattisesti "lukee" eikä vaan etsi kirjaimia. Että tuskinpa minä ja nämä muutkin suurinosa palstalaisita on neroja, jos löytää myös offin ässät :D[/QUOTE]

Tää on totta. Tästähän on myös suomenkielinen versio... mutta en muista mikä?

En oo psykopaatti, ajattelin vihreää lekaa :) ja neroutta en myönnä kun äidinkieli ei ole englanti :D jalka ei vaihtanut suuntaan, mutta tiedän entuudestaan että johtuu kun alotan sen 6 tekemisen sisäpuolelta ja sormi pyörii siis samaan suuntaan kuin jalka :D
 

Yhteistyössä