Täydelliset Naiset!

Tämä on jatkoa ketjulle Tulevat Täydelliset Naiset.. Mutta olen nyt sitä mieltä että kaikki me tavalla tai toisella ollaan Täydellisiä =) Ollaan sitten lihavia tai laihoja, suuria tai pieniä, löysiä tai tiukkoja, meistä kaikista löytyy se täydellinen puoli josta meidän tulee olla ylpeitä ja iloisia. Mitä sitten jos on muutama kilo pudotettavana, ei se täydellisyyttä estä :saint:

Tämä ketju on siis kaikille, uusille ja vanhoille jotka haluaa tänne kirjoitella =) Aihepiirinä on luontevasti laihdutus mutta kaikkea muutakin mahtuu mukaan, mitä nyt naisten arkipäivään kuuluu.

Tässä ketjussa jokainen saa itse ilmoittaa painojaan millon haluaa ja jos ei halua niin ei ole pakko ilmoittaa mitään lukuja. Tärkeintä tässä on saada tukea toisilta, jakaa iloisia ja surullisiakin, energisiä tai masentaviakin ajatuksia. Olemme toisiamme varten ja pyrimme tekemään itsellemme ja kannustamaan toisiamme terveellisen ja hyvinvoivaan arkeen. Metodit jokainen etsii itse ja kokeilee mikä on itselle paras vaihtoehto.

Vinkkejä jaamme, pyllylle potkimme, päähän taputamme!

Tervetuloa!
 
Merkkailen itselleni tätä...
Vappu meni persiilleen; tuli juotua ja syötyä miten sattuu ja se näkyi eilen vaa'allakin. +1.3kg. Tosin osa tuosta toki on turvotusta, joka taas lähtee nyt, kun normirytmiin pääsee kiinni. Suututtaa kyllä, kun meni tavoitteisiin pääsykin nyt uusiksi, kun painoa tuli takaisin. Olin jo niin hyvässä vauhdissa ja nyt meni näin vatuiksi koko homma... Nooh. Taidanpa tehdä hyvin kevyet syömingit itselleni tänään ja huomenna, jotta lähtisi homma taas rullaamaan.
 
Tekaisin nyt uuden ketjun. En enää päivitä mitään tuloksia, ajattelin että ne numerot on toisarvoisia, pääasia että voidaan hyvin =)

Minä ite kyllä tykkään luvuista ja haluan ne tänne aina ilmoittaa, se motivoi mua jollain tapaa. Eli tämän aamun kauhutulokset: 70,1kg :eek: Hiilari turvotustahan tuossa on ja paljon eli toivon että ne nyt parin päivän aikana tippuu pois. Vappu tosiaan otettiin vähän lunkisti ja näin kävi :snotty: Mutta oli toisaalta ihan hyvä vähän vaihtaa vapaalle ja huomata että joo, ei toimi. Maha kipeä, suoli solmussa, turvottaa, tosi ahdistava olo. Eipähän tarvi vähään aikaan taas syödä epäterveellisesti.
Mää aloitan nyt taas tiukan linjan noitten hiilareitten suhteen, pyrin pari viikkoa menemään sillä noin 20g päivä annoksella. Tahdon yrittää päästä siihen 65kg nyt ennen reissua. 5.6 meillä on lähtö että kuukaudessa pitäs nyt ihme tapahtua :saint: Torstaina painoin vielä 68kg eli turvotusta tosiaan on ja siksi tuo vielä on ihan realistinen toive. Toki ei haittaa vaikka en siihen pääsekkään, tuo 68kg on jo ihan hyvin..

Nyt mun pitäs ottaa semmonen liikunta spurtti.. Ajattelin josko tänne rupeis pitämään vähän liikuntapäiväkirjaa.. Tahdon nuo jalat ja mahan kiinteämmäksi ja tieten nuo käsivarret. Eli lihasta kasvattamaan nyt, eli hyvinkin voi olla ettei paino tipu mutta josko nuo sentit vielä vähenis :saint: Se ois nyt päätavote.

Aurinkoisia kevätpäiviä kaikille!! Toivottavasti en nyt täällä kuitenkaan yksin joudu kirjottelemaan :whistle:

Daaria:
Lähtöpaino 83,8kg
paino nyt 70,1kg
 
Hieno uusi ketju ja mahtava aloitusjuttu Daaria! :flower:

Daaria Mihinkäs olet menossa lomalle? Mulla tavoite heinäkuun alku, kun silloin mennään/tullaan Suomeen. Olis kiva olla pari kiloa kevyempi.

BloodyEnd Vappu se tais olla kaikilla herkuttelua täynnä, mutta nyt taas takaisin arkeen ja kyllä se siitä taas :)

Meillä oli mahtava viikonloppu oli elokuvia miehen kanssa kahdestaan ja kavereilla syömässä ja juomassa :p No nyt sitten taas enemmän liikuntaa ja vähemmään herkkuja.
 
Kiitos anouk! Me ollaan lähdössä kreetalle kahdeksi viikoksi, ihana kun saa ostaa uudet pienemmät bikinit =) Mutta saa nähä kuin turvoksissa sieltä tulee takaisin :/

Eilen kävin salilla ihan hyvän treenin vetämässä. Tänään lähen jätkien kans kaupungille joten siitä tulee ihan hyvää hyötyliikuntaa. Pitäs nyt ottaa kotona rutiineihin tehdä iltaisin aina kyykkyä ja vatsalihaksia, ois sekin sentään jotain.
 
Daaria voi varmasti aivan ihana loma teille tulee ja viela kun olet saanut tuota painoa pois noin paljon, niin iloisella mielella ja pienilla biksuilla :p Ja jokainen liikuttu minuutti on hyvaksi. Ne auttavat painon pudotuksessa ja ovat hyvaksi terveydelle.

Tanaan olin salilla 2,5h, kylla oli taas mukavaa. Ensin salilla tein painoilla ym ja sitten uin puoli tuntia ja kaiken lisaksi viela kavelin sinne ja takaisin yht. 45min. Nyt viela kavelen puistoon lapsien kanssa ja sitten tama paiva on pulkassa :)
 
Nyt alkaa jo puntari näyttään hyväksyttäviä lukuja, aamupaino 68,6kg.

Motivaatio on kohillaan edelleen mutta hittolainen ku tekee mieli karkkia!! Ihan hulluna, kaikki kaupat ja hyllyt kaikenlaisia uudenlaisia karkkipusseloisia pullollaan jotka huutavat "vie minut kotiin..."
En ole antanut kiusaukselle periksi ja nyt pitäski se ketoosi saavuttaa jottei tarvis kärvistellä...

jahas ja taas mennään...
 
Millimetri!!!! Ethän nyt oo ihan höpöksi heittänyt hommia??? Hittolainen, et pilaa kyllä jo saavutettuja tuloksia! Sää oot niin mahtavasti saanut jo pudotettua painoa että et kyllä anna tulla sen takasin! joo, voit relata vähän ja pitää painon samassa mutta et kyllä heitä ihan överiksi.

kiitos ja anteeksi :hug:
 
Heips.
Täällä mwni vapu mässätessä ja koko kroppa oli ihan sekaisin, ravasin vessassa.. en juomisen takia vaan tavattoman ruuan ja karkkian ahmisisen takia.
No sainmpa siitä taas motivaatiota olla ahmimatta seuraavana viikonloppuna, voi kamala en halua enää sitä mahakipua uudelleen.

Silti paino on laskenyt. En ymmärrä elimistöäni.
Paino oli 80,8kg , en ole painanut näin vähää neljään vuoten! Mulle iso asia tämä. vaikak jonkun toisen mielestä saatta kuulostaa isolta painoltatämäkin!
Nyt tuli jotenkin motiavaatiota rutistaa viellä 2,8kg pois kesäksi, eli sitten olen tavoittanyt yhden ison tavoitteeni -20kg!!!
:eek:

Millimetri olen huuolissani missä olet?

Daaria hienolta kuulostaapainosi ja taas uutta tvaoitetta pukkaa! Tsemppiä sinulle! Kauanko sulal on aikaa sinen matkaan? Eli kaunako aikaa tiputtaa se 3kg?

Otetaanko kaikki tavoitteeksi viellä 2-3 kg kesäksi ? Loppurutistus? ;)
 
sannulii: Mahtavaa!!! Onneksi olkoon uudesta enkkarista!!! ja kohta 20 kg rikki, se on aivan mahdottoman hieno saanutus!! Ole itsestäsi ylpeä! Ja aivan ihana kuulla susta ja vielä noin positiivisella mielellä. Mahtavaa että on taas motivaatio kohillaa.

Musta tuntu taas että kohta sorrun karkkiin ku ne vaan kummittelee mielessä :x mutta nyt tuo sannulii mua taas piristi enkä hitsiläinen sentään mene kauppaan ja osta mitään ällökakkakarkkia! Kiitos siis siitä sannulii

Meillähän on 5.6 lähtö sinne lämpimään eli kuukausi vielä, ihan ois mahdollinen tavoite jos nyt vaan en sorru. Mutta kyllä, puristetaan se pari kiloa vaikka väkisin!!!
 
Sannulii Hienoa, varmasti tunnet itsessäsi eron, on tuo sen verran hyvä pudotus!

Daaria Nyt et kyllä sorru, saat sitten lomalla luvalla herkulla vähän enempi :p

Ja tuo muutaman kilon karistus kuulostaa oikein hyvältä ennen kesää. Mä olen mukava :wave: Jos se taas tsemppaisi, vaikka mulla on nyt kyllä mennyt hyvin viimeiset 3 viikkoa. Olen herkutellut, mutta en ylensyönyt ja liikkunut hyvin. Paino ei ole juurikaan tippunut, mutta olo on kevyt ja vaatteet mahtuu paljon paremmin.
 
Moi!!
Anteeksi, en ole tahallani kadonnu, mulla on vaan ollu hässäkkää!

Mutta parasta, menee taas hyvin!! Ketoosissa oltu pari päivää, puntarilla en oo uskaltanu kaydä, mutta ehkä aamulla uskaltais.. Jos ei olis ihan hirveästi jääny pysyväksi mässykauden kiloja..

Ja nyt oon ottanu opiksi! Miksi hittovie kärvistelin vain, vaikka tökki tosi pahasti!? Mun alkuperäinen suunnitelmahan oli päästä ekaan tavoitteeseen ja sitten ylläpitää sitä vähän aikaa. Niin minä tyhmä aloin vaan ahnehtimaan, enkä yhtään hellittäny. Ketoosissa kun olin, niin mitään ei tehny mieli, ja hiilarit jäi tosi tosi alas, samoin kun kalorit, johonki 500aan.. Joten ei ihme että vähän sit repes hanskasta.. Ja kun eihän tuommosilla kalorimäärillä keho halua luopua grammastakaan rasvasta, niin väkisinhän se painonpudotus hidastui.. Ja sit meni motivaatio..
Aluksi mietin, että millä tästä selviän, mutta kyllä tää ketoosi kuitenkin tuntui kaikista helpoimmalta. Mutta nyt mun tosissaan täytyy olla tarkkana että saan niitä kaloreita!! Ajattelin, että oon tällä tyylillä siihen asti, että pääsen siihen alkuperäiseen 73kg tavotteeseen, mutta sen jälkeen lisään vähän hiilareita ja yritän vaikka kuukauden pysyä siinä! Ja jos sit kesän mittaan sais vielä jonkun 5 kiloa, niin se riittää mulle. Ja liikuntaa lisään, niin sillähän se kehokin sit muokkaantuu.

Eli mukana oon taas, tiistaista lähtien on menny hyvin! Mutta armottomissa syövereissä olin! Vähän jo itekkin epäilin, selviänkö, mutta niin sitä vaan taas selvittiin, entistä ehompana! B)

Ja näin hieno uus pino, kyllä ny kelpaa!

Tosi mukava sannulii kuulla, että sullakin menee taas hyvin.. Ajattelin sua usein sun tauon aikana, kiva että oot mukana taas!

Ja Daaria, koita vastustaa viettelijöitä, pian se helpottaa!! Ja kiitos vielä tsemppauksesta :hug:

Anouk, sullakinhan on tippunu hienosti! Ja mahtavaa, että pääset noin hyvin liikkumaat, on varmaan hyvä olo ja kunto!

Nyt kaikki uusin tuulin uusia haasteita kohti!! Kesäkin tulee! :D
 
Kiva, että MM tupsahdit takaisin ja oot saanut homman taas toimimaan. :hug:

Itsellä alkoi nyt kyllästyttää, kun meinasi jäädä vapun herkuttelut päälle, joten vähän rankemmalla kädellä oikaisen tätä kierrettä. Heivaan itseni sinne ketoosiin ja katsotaan, miten se sitten mulla toimisi. Sinne kun en aiemmin päässyt vielä.

Tämän päivän syömiset:
AAMIAINEN
* 30.00 g Arla apetina 3%, feta-tyyppinen juustovalmiste
* 200.00 g Jogurtti, turkkilainen
* 0.50 dl Vadelma
LOUNAS
* 150.00 g Kurkku, tuore
* 100.00 g Parsakaali, brokkoli
* 2.00 kpl Kananmuna
* 1.00 rkl Rypsiöljy
* 300.00 g Broilerifileesuikale, atria
VÄLIPALA
* 100.00 g Kurkku, tuore
PÄIVÄLLINEN
* 100.00 g Jauheliha, naudanpaisti, 5 % rasvaa
* 150.00 g Kurkku, tuore
* 50.00 g Salaattijuusto, Valio Viola, rasvaa 3 %
* 2.00 kpl Kananmuna

Olen nyt rakastunut ihan täysin tuohon turkkilaiseen juguun. Joko sitä, tai ehrmanin rahkaa syön joka päivä n.200g. Muutama vadelma tai puoli desiä mustikoita joukkoon niin se on herkkua. :heart: Ja kun itselläni ei maitotuotteita juuri muita tule, niin tuosta saa hyvin sitä kalsiumiakin sitten. Mulle tärkeää sitä saada, kun kynnet on melko huonokuntoiset aina.
Nyt siis sinne ketoosiin ja siellä ajattelin pari viikkoa koittaa pysytellä ja sitten nostaa hiilarit tuonne 30g tietämille. Siihen saa sitten jo syödä enemmänkin kasviksia, vaikka kyllähän mulla nytkin melkein on riittävästi tuossa noita kasviksia... Ja vielä hiilarimäärän puolesta voisi 100g kurkkua vaikka lisätä. :)
Nyt siivoamaan kämppää ihan kunnolla; tulee siinä samalla liikuttua, kun imuroi ja luuttuaa jne. :)

Muoks. On ollut kiva huomata, että jo pienen painon pudotuksen jälkeen mulle on poskiin ilmestynyt kuopat. Naama alkaa saada parempaa muotoa ja pyöreys häviää. :)
 
Voi jestas!!
Tänään mä sitten uskaltauduin puntarille :D
Mä niin pelkäsin, kun jossain vaiheessa mässykautta näytti 76 ja vielä senkin jälkeen jatkoin herkuttelua.. Niin ajattelin, että saan kunnolla taas repiä, että saan takaisin sinne alle 73een..
Tänään sitten tutisevin jaloin astuin tuomiolle, niin sehän oli 72.6! Voi vitsit kun oon onnellinen, mässykausi ei sitten ollukkaan niin tuhoisa =)

Munhan piti pitää taukoa kun pääsen alle 73, mutta nyt en kyllä vielä malta kun vasta tiistaina alotin. Mutta nyt päätin, että korkeintaan tän toukokuun pidän tätä tiukkaa linjaa, ja kesäkuun yritän ylläpitää. Oli paino sit mitä vain. Nyt mun täytyy oikeasti vahtia, etten vedä taas liian tiukaksi. On ihminen hassu kun on tällaiset murheet!!
Niin ja tänään me mennään juhliin ja huomenna on äitienpäivä, niin tähän mun uuteen linjaan kuuluu, että voin hyvällä omallatunnolla maistella kakkua, kohtuudella B) Itseasiassa tein itselleni äitienpäiväkakun jo maustumaan, sellainen hyydykekakku, joka on aikalailla karppi, kun ei pohjaa syö =)

Bloodis, hieno ruokalista sulla, paljonko tuosta tuli hiilaria? Ja tosiaan, turkkilainen jugu on hyvää, nam =)
Mä huomasin kans jossain vaiheessa yhtäkkiä, että hei, mun naamahan on ihan eri näköinen! En ollu paljon peiliin kattellu ja sit yks aamu vaan huomasin, että hei, vau kuinka kapeat posket! Pitikin sitten tuijotella pitkään :LOL: No, eihän mulla vieläkään mitkään kapeat kasvot oo, mutta huomasi eron entiseen..
 
MM onnea hienosta sorituksesta! Ole ylpeä itsestäsi. :)

Tuosta tuli hiilareita joku 18g, jos oikein muistan. Tuo parsakalaalikanapaistos oli aivan herkkua, sitä siis tänäänkin. Illalla sitten katkarapuseikermakastiketta pinaatilla. :) Tuo turkkilainen jugu on kyllä mielettömän hyvää just marjojen kanssa. :p
Eilinen meni sitten kuitenkin persiilleen, kun meidän lähikaupassa oli myynnissä tuoreita mansikoita! Pakkohan niitä oli ostaa ja syödä ja oli kyllä hyviä! Ehkä sitä voisi pahemminkin repsahtaa, kuin mansikoihin. :D
 
MilliMetri Hienoa, että sun paino oli alhaisempi kuin luulit.

BloodyEnd Sun päivän syömiset vaikuttaa musta hirveen vähäisiltä. Ehkä juuri tuon takia mun paino ei tipu, koska syön niin paljon ja usein :ashamed:

Toivottavasti kaikilla oli maltilliset äitienpäivät, vaikka kyllähän sitä äitinä ansaitsee kakkua :p Täällä ei äitienpäivää juhlittu ja mieheni oli muutenkin poissa koko päivän ja mulla oli jo yksi äitienpäivä maaliskuussa ;)

Mä herkuttelin lauantaina ja miltä teistä kuulostaa tämä herkkumäärä, onko ihan hirveän paljon. Söin 3 pussia sipsiä (yksi pussi 17g), 2 suklaapatukkaa ja 2 pientä jäätelöä. Pystyn kyllä syömään paljon enemmän, mutta yritän nyt tosissaan pudottaa painoa kesäksi.
 
Huijui. Ollut masennusta ilmassa, kun tuo lapsen yrittäminen ja äitienpäivät sun muut. Tullut syötyä magnum mini jäätelöitä, sipsejä ja juotua siideriä. Paino oli kuitenkin nyt alhaisimmissa lukemissa pariin vuoteen! :)

Anouk musta taas tuntuu, että syön ihan hirveen paljon. Tuntuu, että kokoajan oon syömässä jotain. :D

AAMIAINEN
* 100.00 g Jogurtti, turkkilainen
* 1.00 dl Mustaherukka
LOUNAS
* 200.00 g Seiti, pakaste
* 50.00 g Katkarapu
* 0.50 pss Pinaatti, hienonnettu, paloina, pirkka
* 0.50 dl Kerma, kuohukerma, 38% rasvaa
* 7.00 kpl Salaatinlehti
VÄLIPALA
* 200.00 g Ananas, tuore, kuorittu
PÄIVÄLLINEN
* 150.00 g Porsaan ulkofileepihvi, marinoitu, hk
* 100.00 g Kurkku, tuore
* 200.00 g Parsakaali, brokkoli
* 1.00 dl Kerma, kuohukerma, 38% rasvaa

Tuollaista olis tänään suunnitelmissa. Päivällisellä parsakaalimuhennosta ja tuota possun pihvifilettä. :p Perunamuusin tilalle tuo parsakaalimuhennos, saa nähdä miltä maistuu.

Olen nyt todennut, ettei mun välttämättä kannata pyrkiä sinne ketoosiin. Rakastan yksinkertaisesti liikaa hedelmiä ja kasviksia ja marjoja, että voisin pysyä tuolla alle 20g/vrk. Keskityn nyt enemmän laskemaan kaloreita tuolla kiloklubissa. Ehkä repsahduksetkin vähenee, kun sallin itselleni vähän enemmän. Karppailen kyllä jatkossakin, kun tästä niin hyvä olo tulee. En kuitenkaan ole tiukkismeiningillä, vaan sallin itselleni hedelmät ja kasvikset. Alle 50g koitan hiilarit kuitenkin pitää ja sekin mun käsittääkseni on keskiverto ihmisten syömisiin verrattuna tosi vähän.
Tämän päivän suunnitelluista syömisistä tulee kaloreita n.1300kcal, joten vajetta jää todella hyvin ja on varaa vielä ottaa iltapalaksi ehrmanin 0.2% rahka. <3 Se on vaan niin hyvää. Nyt ihan rakastunut tuohon turkkilaiseen juguun ja rahkaan. Se on jotenkin ihanan raikasta ja tosi pehmeää suussa. Pari tippaa makeutusainetta ja sitruunamehua siihen niin on ihanaa. <3
Pakko ostaa ananasta, kun on tarjouksessa. Sitä sitten syön ja valitan, kun suu turpoaa. :D Olen kai lievästi allerginen tuolle tuoreelle ananakselle, mutta kun se on niin hyvää! :p
 
niin ja anouk herkuttelupäiväsi ei ainakaan omasta mielestäni ole täysin överiksi mennyt! Ja kun otetaan huomioon, miten paljon tunnut liikkuvan päivittäin, niin ei tuon pitäisi kostautua. Ja kuten sanoit, olisit voinut syödä enemmänkin, mutta et syönyt! Joten minun mielestäni iihan onnistunut herkkupäivä. :)
 
pikaisesti...
Bloodis: Siis todellakin on vähän hiilareita tuo 50g. Ei tietenkään tarvi siihen ketoosin mennä jos se ei sovi sulle, ja eihän sillä 20g hiilarimäärällä voi eikä saa kauaa olla... Antti Heikkilähän (kannattaa tästä sedästä lukea jos ja kun tuo karppaus kiinnostaa, ei oo turha setä =))suosittelee noin 70g hiilareita per päivä että ihan hyvin saisit vähän lisätäkin. Pääasia että missä tuntuu itestä hyvältä.
Määki aijon tuonne 70g sitten sen hilata ja yritän siinä pysyä sitten loppuelämäni mutta nyt on taas katkastava tämä makeanhimo ja se ei onnistu ku ketoosilla.
nyt taidan siinä ollakin ku on ollut huomattavasti helpomompi päivä ku ku tuo loppuviikko, joka oli sitten suoraan sanottuna yhtä helvettiä |O |O :'(
kun siis torstainahan sitten repesin (kiitos anouk tsempistä, luin sen tosin sen ratkeamisen jälkeen :ashamed: ) ja söin "vähän" karkkia josta seurasi hirveä morkkis ja valtava krapula.... nyt vasta helpottaa... huhuhuhuh...

nyt ei ehi muuta palataan

:hug: kaikille!!!!!!!!!!!!
 
Nyt on pakko kysyä että mitä tuo ketoosi tarkoittaa. Luin joskus vähän tuosta karppaamisesta, mutta kun ei oikein kiinnosta, niin en sitten oikein perehtynytkään :ashamed:

Mulla varmaan aivan kauheat hiilarit päivässä, sillä syön joka aamu puuron marjoilla ja sitten ainakin 5 eri hedelmää ja leipää vaihtelevasti 1-4 ja jokaisella ruualla perunaa, tummaa riisiä tai pastaa.

Mulla on paino nyt pysynyt samassa eli just yli 70kg, mutta onneksi paino on aamupalan jälkeen ja vaatteet päällä. Varasin lennot Suomeen heinäkuuksi ja sitten olis kiva olla omassa puntarissa 65-68kg.

Daaria Näitä sattuu paremmissakin piireissä, joten nyt vaan taas normaaliin paluu ja kyllä se siitä taas! :hug:

BloodyEnd Välillä on kiva herkutella ja mulla kans tuo stressi alistaa herkuille.

Oletteko muuten huomanneet, että sorrutte herkkuihin, kun ette ole syönyt paljoa muutamaan päivään ja on liian nälkä (mulla on tuo syömättömyys ja aamupalan väliin jättäminen kostautuu aina) ja toinen on puolessa välissä kiertoa ja luinkin urheilulehdestä, että nainen tarvitsee 300 kaloria enemmän juuri ennen kuukautisia, sillä kuukautiset 'syövät' sitten nuo kalorit.
 
Ketoosi tarkoittaa niukasta hiilihydraattien saannista johtuvia muutoksia elimistön aineenvaihdunnassa. Kyseessä on luonnollinen tila, johon elimistö siirtyy myös esimerkiksi paastossa. Ketoosi määritellään tilana, jossa ketoaineiden määrä veressä ylittää tietyn rajan.

Laihduttamisen kannalta ketoosin suurin käytännön hyöty on nälänhallinnan parantuminen, jolloin laihtuminen ei edellytä nälässä kitumista. Ketoosi itsessään ei takaa laihtumista eikä ole edellytys laihtumiselle. Osalle ihmisistä siitä on kuitenkin suuri apu.


Tuossa hyvin lyhyesti ja ytimekkäästi. Mulle siis tuo on taivaallinen tila kun ei tee mitään mieli. Se on se pointti tuossa, siis mulle. Ei tarvi vastustaa kiusauksia ku ei vaan yksinkertaisesti tee mieli mitään.
 
Daaria jo ehti valaista ketoosista, joten siinähän tuo lyhykäisyydessään on :D Mun oma kokemus ketoosista on juurikin tuo, että mitään ei tee mieli, eikä oo oikein nälkä. Mä tunnun pääsevän helposti ketoosiin, mutta ei oo ehkä kauhean hyvä mulle kun mulla tosiaan rupeaa sitten menemään kalorit ihan hirveän alas. Hyvä olo kyllä on, mutta nytkin kun on muutaman päivän ollu, niin huomaa, että pitää väkipakolla syödä että saa sen verran kaloreita, ettei mee ihan jonnekkin alle 500 kalorin nuo syömiset.. Sillon ei oikein painokaan enää putoa.
Siitä tää on ihan huippu, kun on oikein hiilarikierteessä, niin pari päivää tarvii karvistellä, niin sitten ei enää teekkään mieli =)

Mä oon tässä pohdiskellu, että kun tässä alkais yrittää nostella hiilareita, niin miten sitä uskaltais nostaa.. Mulla ei jotenkin oo kun kaks vaihdetta, joko tosi ketoosissa tai sitten hirveessä hiilarimätössä :LOL: , no ei vais, ei kyl oo oikein hauska tilanne.. Oikeesti vaikeaa..

Mun mielestä Anoukin herkuttelu ei kuulostanu pahalta, mutta Bloodiksen syömiset jotenkin paljolta.. Ei ne varmaan oo, mutta mulla on ihan sekaisin kaikki käsityskyky ruokien määrästä jne. Mä pelkään, että oon täs laihduttamisen aikana saanu itteni ihan sekaisin tän syömisen suhteen. Mikä on sopiva annoskoko, mikä liikaa, mikä liian vähän.. Mulla on näläntunne ihan sekaisin jne. Huoh, kova työmaa vielä senkin jälkeen kun on nää muutamat kilot karistettu.. Sit opetella niitä loppuelämän syömistapoja.. Mistäs nekin sit tietää?

Hyvillä mielin täällä mennään, vaikka näin vakavaksi pohdinnaksi menee :D

Kiva, että meillä kaikilla menee hyvin!
 
Daaria kiitos, tuo jo selvensi paljon =) Kuulostaapa hyvältä, että ei tee mieli mitään. Tuntuu, että vaikka oon kuinka täysi, aina silti on tilaa vähä vielä jollekin :ashamed:

MilliMetri Mä en ainakaan tiedä kuinka söis normaalisti, ettei liian paljoa ja sulla toisinpäin. Sä syöt sitten tosi vähän, jos meinaa mennä alle 500 kalorin, hitsi mun aamupala on jo melkein ton :LOL:

Mulla on nyt kyllä ollut hyvä kuukausi. Just näin sitten kun olisin lopun elämääni, niin ei hätiä mitiä. Olen herkutellut, mutta maltillisesti ja silti en paljoakaan ole kieltänyt itseltäni. Ma-pe nyt ilman herkkuja, mutta viikonloppuisin olen nauttinut hyvästä ruuasta ja viinistä ja herkuista. Ja kun tuo liikuntakin on todella mallillaan, uskon, että paino jossakin vaiheessa tippuu. Kroppa onneksi näyttää painoa paljon pienemmältä (36-38 vaatekoko) ja liikunta on onneksi auttanut, etteivät läskit liikaa roiku :D
 
MM voihan nuo mun syömiset näyttää paljolta ja kyllä välillä itsestäkin tuntuu paljolta, mutta tuo on nyt toiminut tosi hyvin. 2 päivässä lähti 0.8kg, mikä on itselleni mieletön tiputus. Paino on nyt alempana kuin kahteen vuoteen ja olo on fyysisesti hyvä. Ja oikeasti on joutunut lisäämään tuonne tuota syötävää, kun muuten on liian vähän kaloreita. Tänä iltana piti alkaa pekonia paistaa, kun muuten olisi jäänyt kalorit johonkin 700, mikä on mulle ihan liian vähän.

Hienoa anouk, että olet päässyt uuteen vaatekokoon. ;) Voihan se olla, ettei sulla paino putoa, koska lihasmassa kasvaa. Lihas kuitenkin painaa enemmän kuin läski. ;) Tsemppiä!
 

Yhteistyössä