Täynnä intoa kuntoilun suhteen

Liityinpä tässä naisten kunto klubiin. Maanantaina ois tarkotus alottaa. Mietin vaan että pitäiskö mun alottaa ihan hissukseen, vai voinko käydä vaikka joka päivä? Sielä on niin paljon kaikkia erilaisia jumppia yms. Että intoa riittää kokeilla kaikkee. Mä en vaan oo oikeen koskaan harastanu mitään. Hoikka olen, mut luulen ettei multa oikee lihaksia löydy :D joten kipeytänkö vaan itteni liian rajulla aloituksella?
 
Liikunta on hyvästä, mutta aloittelijan kroppa tarvitsee ainakin kaksi totaalista lepopäivää viikossa. Siis lepopäivää liikunnasta, en tarkoita että koko päivän makaat sohvalla. :D

Muista syödä tarpeeksi proteiinia ja muutenkin tarpeeksi usein! Keholle pitää antaa rakennusaineita, jotta se voi hyödyntää liikunnan.
 
Mistäs muusta saa proteiinia, kun lihasta? En oo mikään hirvee lihan ystävä, ja se on kallsitakin :D Eikös soija, tofu ja nää korvaa? Joo no ei kaks leputtelu päivää oo ongelma, lähinnä just mietin et pitäiskö mun alottaa liikkuminen sillä kahella päivällä viikossa. Oon niin tyytyvainen et hankin sen kortin. Solariumikin kuuluu samaan hintaan. Joten oon kesällä hyvä kroppanen ja ruskee B)
 

Yhteistyössä