Täysin ilmaiset seuranhakupalvelut

  • Viestiketjun aloittaja Mirka_xo
  • Ensimmäinen viesti
Mirka_xo
Rakkaat plussalaiset,

Voisitteko kertoa minulle kokemuksianne eri deitti saiteilta?

Olen yrittänyt löytää sitä oikeaa miestä nyt jo pidempään enkä oikein tiedä mitä teen väärin.

Olen laittanut nyt ilmoituksiani muutamaan maksulliseen palveluun ja siellä ei tunnu natsaavan.

Löysin muutamia ilmaisia deitti saitteja googlettelemalla ja ajattelin että voisimpa näitäkin kokeilla, en oikein usko että noiden maksullisten palveluiden käyttäjät ovat oikeita :p

Tässä lista täysin ilmaisista deitti saiteista:

Nettiseuraa: Etusivu - Ilmainen deitti, treffi, nettiseuraa, nettideitti, ilmainen seuranhakupalvelu

Treffisivu - Uusia ystäviä ja seuraa tositarkoituksella

...

Jatkakaa listaa tähän ja kommentoikaa yllä olevaa aihettani.
 
Pekka007
En usko että sen miehen löytämiseen tarvitset mitään maksullista palvelua.

Voi olla ettei ilmoituksesi ole vain kaikkein mielekkäin.

Laita kuva ja kuvaile itseäsi ilmoituksessa hyvin. Kirjoita harrastuksista, lempi asioista jne. Ei mitään 16 merkkiä pitkää "moi ota yhteyttä" ilmoitusta vaan oikeen kunnollinen.

Ja mitä näihin ilmasiin tulee, niin tuo nettiseuraa.fi on ainakin yhtä laadukas kuin moni muu maksullinen. Siellä ei ole mitään turhaa vaan juuri ne asiat mitä deittailu vaatii. Sinne vaan ilmoitusta sisään :)
 
AsiaPentti
En usko että sen miehen löytämiseen tarvitset mitään maksullista palvelua.

Voi olla ettei ilmoituksesi ole vain kaikkein mielekkäin.

Laita kuva ja kuvaile itseäsi ilmoituksessa hyvin. Kirjoita harrastuksista, lempi asioista jne. Ei mitään 16 merkkiä pitkää "moi ota yhteyttä" ilmoitusta vaan oikeen kunnollinen.

Ja mitä näihin ilmasiin tulee, niin tuo nettiseuraa.fi on ainakin yhtä laadukas kuin moni muu maksullinen. Siellä ei ole mitään turhaa vaan juuri ne asiat mitä deittailu vaatii. Sinne vaan ilmoitusta sisään :)
Ei mitään rahaa kannata deittailuun laittaa, ellei sitten livenä maksa jostian ravintola illasta tjsp. Ihan turhaa rahan hukkaa kun tosiaan näitä ilmaisia deitti sivustoja on.
 

Yhteistyössä