Tahdomme laihduttaa VKO 3

Jaahas, ei ollut vielä kukaan kerennyt. Josko minä sitten tällä kertaa...

Kopsaan tuosta edellisen viikon aloitusviestistä:

"Tahdomme laihduttaa VKO 3

Uusi viikko taas edessä!!
Laittakaa ketkä mukaan haluatte oma rimpsu minkä voin sitten kopsata tähän, tästä se lähtee!!!!!!!! Joka maanantai avataan uusi ketju, vaikka sillain että kuka kerkiää :)

Muistakaa, aina parempi myöhään vaikka aloitella kun ei milloinkaan, joten tervetuloa kaikki :heart:"

TSEMPPIÄ!



:heart: afrikanpaprika

Lähtöpaino: 68,4kg
Pudotusta viime viikosta -0,5kg
Paino nyt: 67,1kg
Pudotusta yhteensä: -1,3kg
Tavoitepaino: 58kg

:heart: tyttö-nen

Tavoite: 65kg
Lähtöpaino: 80kg
Pudotus viime viikolta -1kg
Nyt:79kg

:heart: Hellehattu

Aloituspaino 69kg
tänään 68,8kg
Pudotus -200g
Tavoite 57kg

:heart: Saanukka

Aloituspaino 67kg
Välipaino 65,8 (-1,2kg)
Tavoite 62kg

:heart: Miiuliini85

Aloituspaino 110,6kg
Paino nyt 98,0kg
Pudotusta viikossa -900g
Pudotusta yhteensä 12,6kg

:heart: nyyttimyy

pituus:175 cm
paino aloituspaino: (19.7) 76,9 kg
tavoite: -8kg

:heart: haaveilija87

Pituus: 162cm
Alkupaino: 92,5 :ashamed:
Tänään: 89,7
Viikkopudotus: 600g
Pudotusta yht: 2,8kg

:heart: iloksi

Pituus 168 cm
Lähtöpaino 112,2 kg
1.Tavoite 106,6 kg
 
joo-o mulla paino noussu joten en varmaan tällä viikolla painoa laita :ashamed:
nyt on uusi tsemppi päällä ja intoa kuin pienessä kylässä. mä tsemppaan itteeni silleen kun ajattelen loppuvuodesta olevia firman juhlia ja niissä haluan olla edes vähän hoikempi kun niissä otettavat valokuvat menee sitten nettisivuille :kieh:

isot tsempit kaikille ja hyvää viikonalkua :flower:
 
Tavoite: 65kg
Lähtöpaino: 80kg
Pudotus viime viikolta -1kg
Nyt:79kg

Tuon voi minulta merkata tonne ylös. En kyllä tiiä että minne tuo on tippunut, kun eilen illalla vetäsin 4 mustikka muffinsii :ashamed: Ja nyt mietin tässä että uskallanko syyä kanapastaa ettei tule tuo kilo takaisin :/
Miehen vanhemmat tulivat eilen kylää ja kanto mukanaa pari pussii karkkii, no onneks ei ees tee niitä mieli syyä, oksettaa jo ihan ajatuskin niistä :D
 
Mulla menee ihan suohon!!!Sunnuntaina eli eilen sitten repesin,ei tästä tuu nyt mitään.isomummi on kuolemaa tekemässä sairaalassa,ja eihän se mikään syy ole mutta mä en jaksa nyt.

Jatkan syksyllä ja toivon painon pysyvän näillä main,oli sentään tippunut 76 kiloon nutreilla :)
 
Nyt on paremmin aikaa kirjottaa kuulumisia.
afrikanpaprika Kiitti uudesta pinosta ja jos vaan mahdollista niin mun puolesta voisit hoidella uuden pinon maanantaisin ku minusta ei ainakaan taida olla pinon kokoamiseen :snotty: Toivottavasti porukka nyt pysyiskin täällä mukana.

Mulla meni oikeastaan tosi huonosti nyt viimesin viikko :( ei vaan saa otetta kunnolla mutta yritän kyllä tosissani. Tänään on mennyt tosi vähällä ruualla. :saint: ja olen ihan itsekin yllättynyt.
Kyllä se tästä :)
Tsemppiä vaan kaikille :wave:
 
Joo minä voin vaikka koittaa joka maanantai tehdä pinon, toki jos joku ehtii ennen minua, niin saa tehdä! Minä olen kyllä kanssa aivan tosissani, joten luulen pyöriväni täällä vielä tovin :p Toivottavasti tämä porukka pysyis voimissaan, kyllä tästä saa tsemppiä!
 
Hyvää huomenta! Mun oma punnituspäivä on torstai. Mutta eilen kävin kurkkaamassa ja aika huonolta näyttää. Viime torstaista -300g :/ No, on tässä vielä muutama päivä..Hyvin huomaa, että veden juonti taas jääny kokonaan. Nyt tsemppiä torstaille!!
Eikä muuten ihme ettei enempää tipu ku miettii mitä on tullu syötyä ja JUOTUA... :D
 
Aaks! En minäkään mielelläni rokin jälkeen kirjaa tänne painoani.. Ihan turvotus masu on kyl, vaikka tuli oikeastaan tosi vähän syötyä! Mutta tänään siis otettu pisteet käyttöön ja toivotaan tuottoisampaa tulosta ensi maanantaille =)

Henriettalle voimia ja hyvää kesän jatkoa!
 
Miun rimpsu

Saanukka
Aloituspaino 67kg
Välipaino 65,8 (-1,2kg)
Tavoite 62kg

Vielä ei ole nutriletti kuuri alkanut, ja olenkin miettinyt aloitanko kuuria vai ostanko niitä välipaloja että korvaisin niillä syömisiä, katsotaan nyt.. Ja viikonloppu meni vähän höpöksi syömisten suhteen mutta hyvältä näyttää :) Su käytiin miehen kans kalalla ja siellä eväänä oli ruisleipää jossa välissä paistettua kananmunaa ja pekonia :p :snotty: :x

afrikanpaprika puhui herkuista tuolla viime viikon ketjussa, sama homma on miulla että söisin jos kaapeissa olisi :D eli jätän suosiolla ostamatta "vierasvarat" sun muut, ne niin äkkiä tulee ahmittua makeanhimoon :ashamed: Mutta Pirkan lakritsikissat :p niitä olen syönyt jonkin verran ja kaloreita sadassa gr (eli pussissa) 81 tai jotain :D B)

 
huhhhuh. 12 tunnin työpäivä takana ja 2 vielä edessä. luulis kilojenkin karisevan kun olen tehtaassa töissä missä sitten saa tota jalkaliikuntaa kun paikoillaan en ehdi olemaan ollenkaan. kyllä väsyttää..
paino oli tänään alhaalla ( 89,3 kg) mutta luulen sen johtuvan siitä etten ehtinyt syödä kunnolla eilen ja nyt on kiljuva nälkä. päivitän painoni kuitenkin maanantaina vasta kun sillon se on todennäköisesti ihan jotain muuta.
hauskaa päivää kaikille :flower:
 
Mulla on keskiviikkoisin punnituspäivä, joten tässä tän viikon tulokset:

Miiuliini85
Aloituspaino 110,6kg
Paino nyt 98,0kg
Pudotusta viikossa -900g
Pudotusta yhteensä 12,6kg

Ihan tyytyväinen siis olen tähän viikkoon, vaikkakin jäätelöä on tullut syötyä :kieh:
Mutta eipä se tunnu kaatavan maailmaa jos joskus herkuttelee, kunhan se ei jää päälle että herkuttelis joka päivä :/
Mä kuulun myös niihin jotka ei osta vierasvaraa kaappeihin, tulee itse ne muuten syötyä :ashamed:

Kovasti tsemppiä kaikille!!! :)
 
Hei vaan kaikki, maanantaina alotin tämän urakkani.. taas.. vuosisitten pudotin 20 kiloo elopainoa pois ja nyt on hiipiny takasin 7 kiloo.

rimpsu:

pituus:175 cm
paino aloituspaino: (19.7) 76,9 kg
tavoite: -8kg

täällä on saatu ihan hyvii tuloksii jo aikaseksi! Hienoa ja tsemppiä! Onko teillä käytössä millasia keinoja? Mä katoin että Sannukka on ottamassa Nutrilettikuuria käyttöön. Mut mites muilla? Ite yritän laskeskella painonvartijoiden pisteitä. Hiukkasen on hakusessa tää homma vielä, mut kai se tästä lähtee aukee.
 
Nyyttimyy, tervetuloa mukaan! =)

Minä pyrin noudattamaan raskausdiabetes-ruokavaliota, minulla siis oli RD raskaana ollessani. Nyt vuosikontrollissa oli 2h arvo koholla. Viimeiset mahdollisuudet siis koittaa estää diabeteksen tulo.. Minulla pudotettavaa n. 10kg, sitten katsotaan uudestaan :)

 
:wave:

Tuli hankittua polkupyörään neidille istuin, niin on nyt sit parin päivän kuntoiltu. Tänään polkasin möksälle (yht. 22km) auringonpaisteessa. B)
Täällä päin koitetaan välttää herkkujen syöntiä,jne. :D
Nyt on kattilassa kiehumassa kukkakaali, se taitaakin olla meikäläisen iltapala :kieh:

Niin ja vielä että mukana olen niin kauan kunnes tuo tavoite paino on saavutettu :LOL: Siihen voi vierähtää tovi. (kuhan ennen ens vuotta :whistle: )
 
Huomenta!!

Tää on ihan kamalaa! Mun hyvät päätökset kestää aina tasan viikon ja sitten alkaa mässäys =( En kerta kaikkiaan saa itseäni niskasta kiinni millään. Nyt paino pyörii siinä n 83 kilossa...

Mutta niin se on että luovuttaa ei saa, vaan nyt on taas yritettävä uudella innolla... Täytyy yrittää useammin päästä lukemaan tätä ketjua, josko muiden lukemat saisivat minutkin taas innostumaan. Mutta ens maanantaina lupaan ilmoittaa painon myös tänne...
 
huomenta,

oli vielä eilen aamulla sellainen olo että mahtaako tästä mitään tulla, mut sit liityin tähän ja tuntui heti enemmän siltä että juu juu, kyllä tää tästä. :D Ryhmältä saa henkistä kannustusta ja tukee ihan hassusti.

Mun heikkous on iltasyönti ja rasvaiset pikaruuat sekä napostelu. Meni ruokakaapin sisältä uusiks ku tähän laihdutukseen aloin taas ja niinhän se menee että "jos äiti laihduttaa, niin kaikki laihduttaa" nyt sit taas huomasin että koko perhe syö jo terveellisemmin. JES!

Kävin eilen lenkilläkin. Kävelin eka 30 minsaa suoraa tietä ja sit juoksin samaa reittii takasin päin hiukan reilu 20 minsaa. Se vaan pitäis lenkki saada osaksi päivittäistä elämää.. Tuntuu taas että kaikki muuttuu, ruokailutottumukset (kebu keitettyyn porkkanaan ja kanafileeseen) ja harrastukset (TV:n ääressä istumisesta lenkkiin).
 
Alkuperäinen kirjoittaja nyyttimyy:
.

Mun heikkous on iltasyönti ja rasvaiset pikaruuat sekä napostelu. Meni ruokakaapin sisältä uusiks ku tähän laihdutukseen aloin taas ja niinhän se menee että "jos äiti laihduttaa, niin kaikki laihduttaa" nyt sit taas huomasin että koko perhe syö jo terveellisemmin. JES!
Sama homma täällä, rasvainen pikaruoka :p Nyt en edes muista millo olisin saanut jotain oikein hyvää :p Salaatteihin on ollut nyt tyytyminen ja mies pöydän toisella puolella syö ihania kepuransiksia :snotty:

Napostelu on loppunut ku yksinkertasesti oon karsinu kaapeista kaikki hyvän :) Mutta täytyy myöntää että sorruin ma iltana ja söin jäätelöä.. Liikaa.. Mut oli hyvää :ashamed: :p

Nutrilett kuuri ei oo alkanu vieläkään.. Ei vaan tunnu vielä hyvältä olla liian nälissään.. Nyt kun annokset on pienentyneet ja napostelu jää pikkuhiljaa kokonaan pois niin sitten koitan sitä :) Jos jotai apua enää on :D

Paljonhan meitä jo on! Tsemppejä kaikille :flower:
 
yks tosi hyvä kevyt ruoka on keitetyt porkkanat ja hunajamarinoitu kanafilee. Kanassa ei oo paljon rasvaa ja porkkanoita keittäessä lisää t-lusikallisen sokeria keitinliemeen ni ai eittä ne on makoisia! :) kannattaa kokeilla!
 
Heippa! Yövuorosta kirjoittelen, onneks on vaan tää yksi. =)

Eväinä mukana kivennäisvettä, mansikkarahkaa ja kaffetta!

Toinen viikko takana ja tänään oli punnituspäivä..

Pituus: 162cm
Alkupaino: 92,5 :ashamed:
Tänään: 89,7
Viikkopudotus: 600g
Pudotusta yht: 2,8kg

Ihan jees, meinaan jädeä menny siihen malliin, kuten myös tänään |O Tänään mnei myös omena-kaurapaistosta ja vaniljakastiketta, sekä kananugetteja. :/
Aamupäivällä juustosämpylä ja valkosuklaamustikkamunkki..

Huhhuhuhuh, ihan älyttömät noi mun syömiset tältä päivältä, siis oikee hävettää :whistle: :ashamed: |O
 
jaahas, se olis sit taas viikonloppu houkutuksineen edessä. Maanantaina on punnituspäivä, joten pitänee pitää tiukka kuri viikonloppunakin. Vaikeeta tulee olee ku tänään on eessä matka mökille kavereiden kanssa. Grillattavaa tullaan syömään ainakin :eek: saa nähä pystyykö sitä pitää ittensä kurissa ja pistelinjalla!! :$

eilen tuli taas käytyy lenkillä illalla, kävelin 45 minsaa. Se sit kumminkin vaikutti samalla tavalla ku edellispäiväinen kävely-juoksulenkki. Joo ei meinannu uni tulla sit millään vaikka olin lenkiltä kotona jo 20.00. Kuumuus ja sit se lenkin aiheuttama vireystila valvotti :kieh: no mut onneks sain nukkuu aamulla kohtuu pitkään ni kokonais olo on oikein hyvä.

Onko meillä kaikilla muuten eri punnituspäivä? monella tais olla maanantai ja miiuliinilla tais olla keskiviikko ja haaveilijalla torstai?
 
hih mulla on nyt hyvä dietti.. tee töitä niin paljon ettet ehdi syömään kunnolla... nutriletin pirtelöitä olen kiiressäni ohimennen imassu naamaan. onneks kiireet ei kestä kauan. helteistä johtuva raaka-aineen nopea kypsyminen aiheuttaa siis mun kiireet :D
paino on laskussa mikä lienee hyvä asia. =)
 
Hmm.. Minulla taisi olla Perjantaisin tai Maanantaisin punnitus. No joka tapauksessa vaa`alle menen kurkkimaan kunhan tuo ukkeli tuolta herää :whistle:
Liityin tuossa Kiloklubiin :p
Jos en tänään täällä ilmoittele painoa, niin Maanantaina sitten :snotty:


Muoks;

Kävin vaa`assa ja se näytti -1kg, JEEE :saint: mut merkkaillaan sit maanantaina vasta tonne :whistle:
 

Yhteistyössä