Tahdomme laihduttaa VKO 3

Mahtuuko liittymään vielä mukaan?
Minä aloin viimeviikolla kirjailemaan syömisiäni tuonne kiloklubiin ja keskiviikkona alkoi sitten urakka. Keskiviikon aamupainosta laskin 5%:n tavoitteeni. Kiloklubin mukaan sen pudottamiseen menisi 7 vk.
Kyllä hävettää tunnustaa, kuinka kamalasti sitä painoa on kertynyt... mutta siitä se kai sitten lähtee.

Ensimmäinen tavoite on saada pois 5% painosta, sitten katsotaan uusi tavoite.. Olisiko se sitten 10%.. vai toiset 5 %....

Pituus 168 cm
Lähtöpaino 112,2 kg
1.Tavoite 106,6 kg
 
jei, kiva juttu että meitä on taas 1 enemmän. :) Kyllä ryhmän tuki ja painostus auttaa.. Ja siit saa myös lohtuu heikkoina hetkinä.. uskon siihen kovasti ainakin. Ja on kiva lukee muidenkin juttuja jotka on samassa tilanteessa ku ite. Vertaistuki on parasta!

 
Heippa kaikki!!

Täällä mennään taas pisteillä kolmatta päivää:)Mummin tilanne ei ole mennyt vieläkään mihinkään suuntaan,ajattelin kuitenkin roikkua täällä kun sainkin kiinni laihduttamisesta kuitenkin kaiken keskellä.Ajattelin että mitä se mummin tilaan tai omaan jaksamiseen vaikuttaa jos heitän koko homman läskiksi.

Kiva jos pidetään pinoa pystyssä yhdessä kaikki niin ei ole liikaa urakkaa yhdelle.

Ilmoittelen painoa keskiviikkona sitten ,mihin on menty.
 
Mukava saada Henrietta takaisin remmiin! :)

Täällä sujuu entiseen malliin, eilen tuli syötyä kahvileipää. Tänään ollu aika hyvä päivä. Huomenna olisi häät, mutta luultavasti joudumme lähtemään sieltä jo ennen kahvittelua, joten herkuttelulta ehkä vältytään (minusta kuitenkin vähän harmi, harvoin on häitä, joten olisihan sitä voinut vähän kakulla herkutella :p ).

Mukavaa viikonloppua kaikille, palataan asiaan maanantaina! :wave:
 
mulla oli eilen herkkupäivä ja merkitsin kaikki tunnollisesti kiloklubiin... tulos 954 kaloria.. :LOL: tosin en syöny eilen juuri paljon mitään, vähän juustonaksuja ja 0,25 osan rullakebabista sekä pari lasia kokis zeroa. enkä siis muuta koko päivänä.

tervetuloa takaisin munkin puolesta Henrietta ja kiva saada uusia " naamoja " mukaan :flower:
 
Erittäin huonosti syöty vkonloppu takana, tai oikeastaan hyvin syöty :D :p .. Saas nähä mitä puntari tuumaa :/ Miulla punnituspäivä tiistai.. Oon sen pähkiny niin et jos vkonloppuna tulee syötyä on ma aikaa ottaa takas :LOL: :saint:

Viikko lomaan, wuhuu!! :D
 
Tuli käytyy kävelylenkillä aamulla kiukuspäissäni, tuli vissiin mökkireissun kaikki tulleet kalorit sit poltettuu siinä samalla. Joskus sitä vaan herppaa ja sit se on menoo. Tähän mennessä oon aina tasottanu mielen vaihtelut syömällä kaikkee, nyt se sit pitää muuttaa tapoja ja keksii muita purkamiskeinoja.

Kävin kaupassakin kiukuspäissäni ja kelasin et haluun herkutella ja hemmotella itteäni ja mukaan lähti maitorahka, persikkaa, omenaa, banaanii ja kiiviä.. Teen varmaan hedelmä rahkaa niistä illalla ku ipanat nukkuu :) sen perus sipsii ja dippii setin sijaan vaihdoin vähän kevyempään vaihtoehtoon.

Muita suruun/kiukkuun syöjiä? Se on muuten jäätävää ku vastoinkäymisistä tie käy heti jääkaapille.. sitä ei moni ymmärrä, ellei itellä oo vastaavaa. Jotenkin siitä että pistää suuhun jotain tulee sellanen hyvä olo (jota useimmiten seuraa morkkis)..

huomenna punnituspäivä, eka sellainen.. saa nähä miten käy :)

Sannukalla on kyllä hyvä logiikka tässä punnituspäivän valinnassa.. mul oli joskus torstai sillä logiikalla että ennen viikonloppuu ehtii paastoo ja sit viel ennen seuraavaa punnitusta ehtii viel ihmeisiin :) maanantai tuli tälläkertaa ihan vahingossa ku illalla päätin et huomen lähtee ja se sit oli maanantai..

Emma-elinda oli onnistunu hienosti herkkupäivänsä kanssa! WOW! Oliko toi alle 1000 kalorii oikeesti koko päivän syömiset?? Melko vähällä oot tullu toimeen :) toivottavasti näkyy punnituspäivänä kans hienosti :)

[/b]henrietta on tosi hienoo että jaksat yrittää uudelleen! Laihis ei oo mikään helpoin juttu vaikeessa elämäntilanteessa.. Mut isosti stemppiä ja kyllä me onnistutaan tässä!

Olikohan mulla viel jotain.. no kirjotellaan taas huomenna viikon tuloksien kans samalla lisää.. hui miten jännittää..
 
Moikkamoi.
Ensimmäinen punnituspäivä - keskiviikko lähestyy. Jännittää, että kuinka on käynyt. Viikonloppuna tuli lauantaina herkuteltua täytekakulla ja napsimpa siinä vähän karkkiakin. Kiloklubiin olen muuten kirjotellut kaiken ylös, mutta lauantaina oltiin kokopäivä melkeimpä poissa kotoa ja koneen äärestä, etten sitten jaksanut illalla enää laitella syömisiä.

Kiloklubin laskurin avulla on kyllä hyvä seurailla syömisiään ja samalla sitten suunnittelen itselleni terveellistä ruokavalioo. Toisinaan saan pampulat kaikki vihreiksi.. toisinaan sitten en..
Herkuttelua olen yrittänyt kohtuullistaa, kun helposti sitten kun aloitan sen karkinsyönnin, niin en lopeta sitä ennen kuin karkit on loppu, vaikka sitten olisi jo puolesta pussista oksettanut. Välillä kun syö suolasta väliin, niin sitten maistuu taas makea :whistle:

Minulla on tässä painonpudotuksessa apuna nuo metformiinit ja toivonkin, että niillä saan tuon painon laskusuhdanteeseen. Kunhan se lähtee laskemaan, niin samalla se sitten kannustaa eteenpäin.

Onko muuten muilla tullut terveellisestä syömisestä (kuituja, kasviksia, hedelmiä) tullut vatsan kanssa ongelmia? Minusta tuntuu, että olen kokoajan nälkäinen, kun syön paljon hedelmiä ja kasviksia. Vatsa tuntuu ihan tyhjältä jatkuvasti vaikka juuri olisin syönyt jotain.
Mahtaako se johtua siitä, että olen hieman karsinut noita hiilareita.. onko polttoaine vähissä ja siksi on muka nälkä...?

Noh, tsemppiä kaikille urakkaan :) Tulen sitten keskiviikkona kertomaan oman tulokseni ensimmäiseltä viikolta :)
 

Yhteistyössä