Tahdomme laihduttaa VKO 4

Heips, täällä olis yksi laihduttaja mukaan tulossa. Painoa enemmmän kuin tarpeeksi :kieh:
Minulla 5kk vauva, ennen raskautta laihdutin -25kg mutta mutta tulihan sitä takaisin :ashamed:

Lähtöpaino: 118,8kg
Pituus: 165cm
Tavoitepaino: reilusti alle 100kg
 
hiljaiseksi on meidän pino menny. No toivottavasti päästään kaikki hyviin tuloksiin hiljaisuudesta huolimatta.

Eilen meni pisteenlaskut ihan uusiis sfääreihin. :) Meni tuplamäärä pisteitä mitä normaali päivänä pitäis mennä. No tää päivä onkin sit ollu niin ähky olo ettei oo juuri ruoka maistunu, maha vissiin kompensoi tälleen eilistä. Huomenna punnipäivä, eilisen takia hiukkasen jännittää et miten mahtaa käydä. Tavoitteet on korkeella kumminkin.

LadyPinkille tervetuloa mukaan!

Ja kaikille, kirjotellaan ahkerammin.. Muiden päivittäisistä ruuista ja liikunnoista olis kiva lukee, ja saada ehkä vähän vinkkejäkin. Kaikilla kumminkin eri tyylit ja mieli ruuat, inspiroidutaan toisistamme!
 
Yleensä oon käynny perjantaina vaa`alla kurkkiis ja maanantaina sit ilmotellu tulokset :p
Tänään kyllä kävin vaa`alla, kun tuli juhlittu meripäiviä pari päivää ja siel sit meni muikut + kebabit.. Mut silti toi paino on nyt pysyn taas tos samas. toisaaltaa ihan hyvä ettei o noussu, mut harmittaa ku ei edes putoa. No jos ens viikol sais jollain konstil sen alespäin :snotty:
 
Mulla on mennyt tämä viikko aivan penkin alle, varsinkin loppuviikko, tänään oli mm. synttärit ja itsekuri jossain huitsin nevadassa. Olen satavarma, ettei tule pudotusta, luultavasti plussaa vaan :ashamed: Mutta tulen kertomaan tuloksen huomenna, ilmoitan joka viikko tuloksen, oli se mitä tahansa.

Toivottavasti muilla olis tsemppi päällä, mulla se on nyt jossain. Mut aion kaivella sen takaisin ja huomenna taas täysillä eteenpäin. Arvasin, että takaisku tulee jossain vaiheessa, mutta jo kuukauden kuluttua aloituksesta |O :kieh:
 
Minäkin tulen tuskailemaan huonoa päivääni. Menkat alkoivat ja siihen veetutukseen sitten on tullut syötyä aivan surkeasti. Lisäksi vielä taitaa olla turvotusta noiden punasten päivien kunniaksi ja fiilis muutenkin ihan maassa. Jospa se tästä. Jotenkin nyt tuntuu, ettei tältä viikolta pidä paljoa odottaa.

Tein muuten kannustukseksi itselleni sellaisen taulukon, jossa seuraan mm. käsivarsien, rintakehän, vyötärön, lantion ja reisien paksuutta.. eli seurailen, että mistä se paino sitten alkaa lähtemään (kun sehän lähtee ennemmin tai myöhemmin...)
Täytyy toivoa, että jotain tuloksia tulee, ettei sitä sitten ihan mene ja lannistu.

Minulla panoksena tässä projektissa olisi saada se ihka oma vauva joskus ja sillä ajatuksella sitä täytyy koittaa vaan painaa eteenpäin. Harmittavasti vaan heti näin alkuun tuli nämä menkat sotkemaan ajatuksia ja kuvioita.

Periksi ei anneta. Hirveesti tsemppiä kanssasisaret!
 

Yhteistyössä