!! ** Tahdomme Laihtua 2011 ** !!

Tänään olen taas heilunut mittanauhan kanssa. Jalat ovat pysyneet ennallaan, mutta yläkroppa on pienentyyt mittanauhan mukaankin!!

Painoa tippunut -7kg. -> -8,3 kg
Vyötärö -6cm, -> -0 cm
Rinnan ympärys -5cm, -> -4 cm
Olkavarsien ympärys -5cm molemmista, -> -1 cm
Lantio HUIMAT -9cm, -> -3 cm
Reidet -6cm kummastakin, ja -> -0 cm
Sääretkin mitannut alussa -6cm molemmista.->-0 cm

Ja matka vielä jatkuu....
 
Heipähei,

eilisiä tuloksia tulee tässä:

Pituus: 175 cm
Lähtöpaino 13.4.2012: 80,5 kg
Painon muutos viikossa: -0,5 kg
Paino nyt: 76,4 kg
Muutos yhteensä: -4,1 kg
Tavoite: 66 kg
Matkaa tavoitteeseen: ihan sikana

Täytyy olla tosi tyytyväinen, kun taas tuli selkeää pudotusta edellisviikon himopudotuksesta huolimatta =) Nyt kun homma tuntuu sujuvan tosi hyvin, oon miettinyt, että mistä se johtuu. Suurin muutos on se herkkulakko.. ikävä kyllä. Arkisyöminen on oikeastaan aivan normaalia - ehkä vähän enemmän olen huolehtinut protskujen saannista, lähinnä raejuuston muodossa, jota kuluu usean kerran päivässä. Otin myös nyt keittopäivän käyttöön, yhtenä päivänä viikossa pelkkää keittoa, raejuustoa ja maitoa. Mutta eniten jotenkin luotan yli tunnin mittaiseen juoksulenkkiini, se vaan tuntuu niin tehokkaalta. Tosin kyllä varmaan voimaharjoittelullakin on oma osuutensa tähän: vaa'an mukaan lihaksia olisi tullut noin puolisen kiloa lisää! Ja rasvaprosenttilukemakin on laskussa.

Nyt kuitenkin odotan jo ihan liikaa herkkulakon päättymistä perjantaina. Siitä alkaen pitäisi alkaa harjoitella sitä vaikeinta juttua, herkkuja kohtuudella ja hallitusti. Jää nähtäväksi, ryöstäytyykö homma heti herkkupäivän myötä käsistä. En kyllä voi antaa sen tapahtua. Täytyy harjoittaa mielikuvaharjoittelua siitä valikoitujen herkkujen suuhunlaittohetkestä ;) Loistavien tulosten myötä tekis mieli jatkaa lakkoa, mutta ei tää koko elämä yhtä lakkoa voi tai saa olla!

Mantalla on upeita tuloksia, ja saat sen myös jotenkin kuulostamaan niin helpolta, vaikka eihän se sitä varmastikaan joka hetki ole, eihän?!

Kaikille tsemppiä ja raportoin tuonnempana herkkupäivän tunnelmia.. Jeeeij.. :p
 
Laihduttaminen ei tosiaankaan ole helppoa!
Minä yritän noudattaa Jutta Gustafsbergin "Go Fat Go"- dieettiä, joka menee siis näin:

Aamupala:

kaurahiutale 45g
rasvaton raejuusto 100g
sokeroimaton mehukeitto 150g
Fast Omega 3 2kpl

Lounas:

kana 100g tai kala 100g tai naudanliha 100g
vihanneksia vapaasti 200g
kananmunan valkuainen 50g tai rasvaton raejuusto 25g
oliiviöljy 5g

Välipala:

1 kpl Fast pro-FX lo-carb bar tai 40g Fast Dietmix tai 250g maitorahkaa + 100g
pakastemarjoja

Päivällinen:

riisi 40g tai pasta 40g tai peruna 170g
kana 100g tai kala 100g tai naudanliha 100g
vihanneksia vapaasti 200g
oliiviöljy 5g

Iltapala:

maitorahka 250g tai rasvaton raejuusto 150g
sokeroimaton mehukeitto 100g
vehnälese 10g
Fast Omega 3 2kpl

Lisäravinteet ei ole pakollisia.

Tällä dieetillä tulee hyviä tuloksia. Sopii mulle!!
Minusta on helppoa, että joku sanoo mitä saa syödä, mutta vapaus on kuitenkin valita mitä syö.

Hankalintahan laihduttamisessa on kyläilyt, juhlat ja vieraat. Ja huomaa että kaikki pyörii ruuan ympärillä. Kavereita tavataan kahviloissa ja miehen kanssa treffeillä syödään joko ravintolassa tai sohvalla leffan ääressä. yms.

Ja ei todellakaan ole helppoa kieltäytyä herkuista muiden niitä syödessä ja kaivaa laukusta esiin rahkaa tai protskupatukka, mutta välillä puntarilla seisoessa olen kiitollinen niistä hetkistä kun tahdonvoima voitti!

Mutta näillä EVÄILLÄ siis mennään!:LOL:
 
Joo, tuo taitaa olla about identtinen ruokavalio, kuin lukaisin alkuviikon Iltiksestä Jutan "juhannukseksi kuosiin" -ruokavaliosuosituksen. Aika hoocee ruokavalio, mutta epäilemättä tolla lähtee kilot ja äkkiä. Ite en ole lähtenyt noin extreme-linjalle, koska kerrankin mulla ei ole sellainen fiilis että kaikkimullenyt :) ja malttia riittää jonkun verran.. tai sit en vaan halua luopua Ullan pakarin "ruis"sämpylöistä :LOL: Ne on niin tajuttoman hyviä - suosittelen. Herkkupäiväksi pitää hommata niitäkin namien ohella. Mutta Manta, tuohan on kai tarkoitettu olevan periaatteessa sellainen kuuriluontoinen dieetti, joku 8 viikkoa muistaakseni, aiotko noudattaa tuota pitempään?

Jes, keittopäivä on taas tämän viikon osalta takana ja pääsee nukkumaan. Kaksi yötä jouluun on. :D
 
Noniin, pelätyn odotettu herkkupäivä on takana päin. Ei se nyt ihan nappiin mennyt. Poikkesin suunnitelmasta, ja siinä vaiheessa homma lähti käsistä, kun ei enää ollut täyttä kontrollia ruoka-aineiden energiasisällöstä. Oikeastaan pahin moga tapahtui irtareiden kanssa, niitä oli tarkoitus syödä vain alle 100g mutta sen sijaan niitä meni joku 250g. Lisäksi herkkupäivä sisälsi 2,5 sliceä pizza hutin pizzaa, dominoja, fanipaloja ja pehmistä. Summa summarum, tänään nettosin aika tarkkaan 4160kcal energiaa. Eli noin kaksi kertaa päivän tarpeeni. Alle 3500 kcal olis vielä ollut ok, mutta tää oli nyt vähän liikaa. Nyt on vaihteeks sellainen olo, et pitäiskö alottaa uusi herkkulakko :ashamed: mutta jos nyt kuitenkin yrittäisin olla tekemättä totaalikieltoja ja katsoa, miten homma pysyy lapasessa. Ensimmäinen haaste on huomisaamu, kun pitkä lenkki kutsuu. Ja luonnollisesti itseni tuntien yrittänen hyvitellä mokailuitani ja venyttää lenkkiä hieman, ja tietty kymmenen minsan välein vedän parin minsan spurtin, jotta saa hiilaria tehokkaammin palamaan. Seuraava haaste lienee kolmipäiväinen ruotsin matka sunnuntaina.. Katsotaan, mitä vaaka sitten loppuviikosta näyttää.. Pelottaa jo valmiiksi :O
 
Noniin.
eilen piti jo ilmoitella paino, en kerenny ja oon totaalisesti mokannu.
Eli painoa on plussalla 1kg :ashamed: siis miksi ihmeessä en pystykään tähän..
koko ajan nälkä ja salaatteja syödessä vaan kasvaa nälkä :mad: voi, voi..
Koitan kyllä täältä alaspäin painoa saada.
 
Päivitystä... viikossa ja kolmessa päivässä 1 kg alaspäin. :) eli paino laskenut rauhallisempaan tahtiin. Mikä toivottavasti ja todennäköisesti tarkoittaa sitä, että ylimääräiset nesteet ovat lähteneet ja nyt se läskikin on lähtenyt liikkeelle. :D

Lähtöpaino: 63kg
Paino nyt: 58,1kg
Painoa tippunut ajassa 1vk 3pv: -1kg
Pudotusta yhteensä: -4,9kg
Tavoite: 50kg

Olen ilokseni huomannut, että kävellessä ei yläreidet enää hankaa ja hierrä toisiaan niin pahasti. :D Vähän hankausta on vielä, muttei läheskään niin pahasti. On ihan parasta huomata tällaisia pikku muutoksia! :)
 
Paino tänä aamuna 60,5kg. Yök!!
Viikonloppuna mässäilty tietty.
Perjantaina jäätelöä.
Lauantaina kylässä; mokkapalakääretorttua, kinkkupiirakkaa ja illalla grillattiin makkaraa. Ja ähkyyn asti piti syödä, vaikka päätin kerran että kylässä pitää yksi annos riittää!
Sunnuntain juoksulenkki vaihtuikin sipsipussiin ja dippiin.

Luin jostain, että painonpudotukseen hyväksi avuksi on blogin pitäminen, mutta olen todella huono tietokoneen käyttäjä. Voisin kait tänne päivittäisiä ruokailuja laitella, tuskin ketään haittaakaan. Jos se saisi minut pitämään itseni ruodussa.

Aamulla siis...
Neuvolaan piti ehtiä kahdeksaksi ja kiireissäni söin puuron sijaan ruisleipää kahvin kanssa. Kotiuduttiin yhdeksän maissa, ja join 150g mehukeittoa sekä söin sipsipussin pohjat. (Loput heitin tytölle syötäväksi. Onneksi niitä ei ollut paljon.)
Lounaaksi uunilohta 100g ja herneitä 200g.
Välipalaksi rasvatonta rahkaa ja 100g vadelmia.

Ja illalla vielä tulossa:
Kohta kanawokkia riisin kanssa ja juoksulenkille ajattelin mennä tänään.:whistle:
Iltapalaksi rasvatonta rahkaa ja mehukeittoa 150g.

Mahassa tuntuu turvotusta ja pierettää ja närästystäkin ilmassa, mutta huomenna toivottavasti jo fressimpi olo!
 
Aamupaino 59,6 eli ihan turvotusta oli vain.

Eilinen ilta ruokailu meni niin kuin pitkin.

Tänään:
Aamupalalla 2 ruisleipää kahvin kanssa + 150g mehukeittoa
Lounaalla 100g uunilohta 200g hernemaissipaprikaa + 1 paistettu kanamuna
Välipala rasvaton rahka
kahvia + suklaadonitsi
Päivällinen 15cm subi (paras kaveri piipahti 700km päästä kylään),jälkkäriksi 1 pallo jäätelöä
Iltapala on arvoitus (paras kaveri jää myös yöksi, joten en tiedä vielä mitä syömme vai syönkö mitään).

Jaahas..kun listaa katsoo niin onhan nuita kaloreita taas kertynyt tänään!
Huomenna on aamulla ohjelmassa viisaudenhampaiden postoa, joten saas nähdä mitä sen jälkeen edes pystyy syömään!
 
Huh... paino nyt 57,2kg. Parissa päivässä siis yhtäkkiä putosi taas kilo. :eek: En tiedä onko tämä terveellinen vauhti pudottaa painoa, mutta olen kieltämättä tyytyväinen. Pitää vaan toivoa ettei jossain vaiheessa kaikki kilot pomppaa takaisin kun putoavat ensin tällaista vauhtia. :D Tuntuu vaan ettei ole todellista että olen näissä lukemissa... pitää vaan odottaa ja katsoa pysyvätkö.
 
hyviä tuloksia täällä :)

Paino junnaa edelleen täällä + 1kg yläilmoilla :headwall:

Voisinpa aloittaa samalla tyylillä syömisen kuin manta. Imetän siis vielä enkä ihan liian tiukkaa ruokavaliota uskalla laittaa. ehkä joskus.
 
Hejsan,

punnituspäiväni tällä viikolla on tiistain sijasta torstai johtuen kolmen päivän kesälomareissustamme. Kauhulla odottelin tämän päivän punnitusta johtuen viime viikon herkkupäivästä (4160 kcal :O) mutta myös tuosta kolmen päivän reissusta johtuen; siellähän ei ole mahdollista syödä omia raejuustoja tai muita terveyssafkoja. Ja tietty laivan buffet on ihan oma lukunsa. Olen kyllä älyttömän ylpeä, miten nousin herkkupäivän jälkeen jaloilleni, juoksin puolentoista tunnin lenkin ja reissuruokailuistanikaan en muuttaisi mitään :saint: Viikon tulos tulee tässä:

Pituus: 175 cm
Lähtöpaino 13.4.2012: 80,5 kg
Painon muutos 9 pvässä: -1,0 kg
Paino nyt: 75,4 kg
Muutos yhteensä: -5,1 kg
Tavoite: 66 kg
Matkaa tavoitteeseen: ihan sikana

Miksi tää homma tuntuu tällä kertaa niin helpolta?! Ehkä siksi, että raskaudesta johtuen en ole aivan lähellä ominaispainoani, eli todennäköisesti koko ajan homma vaikeutuu. Mitä Manta ja muut, jotka ovat tulleet pitkän matkan, onko pudottaminen muuttunut työläämmäksi painon pudotessa?? Toisaalta tällä kertaa syön enemmän kuin aiemmin laihduttaessani, eli ~1700 kcal/pvä. Nykyään en myöskään enää käytä juurikaan light-tuotteita, joskaan en myöskään kaikkein rasvaisimman pään tuotteita.

Tosi mielenkiintoista nähdä, mitä muut syövät! Itselläni tällainen ruokapäivä on melko tyypillinen:

Aamupala
-leipä voimariinilla, juustolla, kinkulla ja ehkä salaatilla
-suuri rkl raejuustoa
(-omena)
-lasi maitoa

Lounas
-salaattia inc. porkkanaa, tomaattia
-paistettua jauhelihaa
-grillijuustoa/fetaa/halloumia
-öljyä ja balsamicoa
-maitoa/vishyä/vettä

Välipala
-pieni kourallinen pähkinöitä
-maustamatonta jugurttia

Päivällinen
-ks. lounas, ehkä leipä lisäksi

Iltapala
-iso rkl raejuustoa
(-ananasrahkaa)
-mukillinen keinomakeutettua tummaa kaakaota
(-pari palaa sokeritonta suklaata)

Käyn kuitenkin usein jossain ravintolassa syömässä, esim. Kotipizzassa, jolloin syön lounaalla ja päivällisellä puolikkaan kanakotzonen näiden em. sijasta. Viikonloppuna saatan käydä vaikkapa Chicosissa, jossa saatan syödä hampurilaisaterian siten, että vaihdan ranskikset vihanneksiin ja jätän sämpylän kansipalan syömättä. Ja homma toimii :) Eli ei todellakaan ole niin, ettei voisi käydä pikaruokapaikoissa syömässä jos laihduttaa. Olen elävä esimerkki siitä. Tietty näillä eväillä pitää myös urheilla.. Miten te muut suhtaudutte ulkona syömiseen?

Noniin, näillä lukemilla olen enemmän kuin motivoitunut tähän keittopäivään! Keittopäiväni sisältää siis pelkkää raejuustoa, Violan tomaattivuohenjuustokeittoa ja Saarioisten porkkanasosekeittoa sekä maitoa. Ja näköjään herkkupäiviäkin kannattaa silloin tällöin pitää, kun viikon tulos oli niin erinomainen :) Tsemppiä teille, ja Isokeiju, kyllä se sieltä lähtee laskemaan, kunhan jaksaa uskoa siihen omaan tekemiseensä =)

..ja ainiin, ensi viikon bilereissu tyttöjen kanssa ei ole motivaattori huonoimmasta päästä.. Vaatesovittelua :)

katso liitettä 16352
 
Viimeksi muokattu:
Voi että verona81, sinulla on ihana vartalo!! :) voisin milloin vain vaihtaa omani jos saisin tuollaiset sirot kädet ja jalat. :D Hitsi kun en kehtaa millään laittaa omaa kokovartalokuvaa, kun en millään ole tyytyväinen tähän ruhoon.

Itse en nykyisin laihdutuksen aikana tykkää käydä ulkona syömässä... saa joko olla epävarmuudessa ruoan kalorimäärästä ja ylipäätänsä ruoan määrästä mitä syö, tai sitten selitellä seuralaisille vähäistä ruoan määrää. :D Eli hyvin negatiivisesti ajattelen asiasta, ja ulkona syönti olisi epämiellyttävä kokemus. Paitsi jos väittäisin esim. suoraan olevani nestepaastolla ja ottaisin muina naisina jonkun light kokiksen tai veden. Haluan välttää syömisen vähemmän tutussa seurassa muutenkin.
 
Maanantain paino:

Alkupaino:68,2kg
Paino nyt:59,3kg
Painoa tippui: .....
Pudotusta yhteensä:-8,9kg
Tavoite: 54-58kg

Täällä taas tavotteiden hakua.
Viimeviikolla 2 juoksulenkkiä, mutta ei yhtään salia. Tänään taas kerkesin kuntosalille.

Tänään ruokavaliossa seuraavaa:
Aamupala: kaurapuuro, raejuustoa 100g, mehukeittoa 150g
Lounas: 200g herneitä, kourallinen riisiä ja eilinen kanakastikkeen loppu.
Välipala: suklaa-vanilija pehmis
Päivällinen: ranskalaisia, makkaraa ja lihapullia
Salin jälkee palautusjuoma
Iltapala: mehukeittoa 150g

Mies on nyt lomalla ja silloin ateriarytmin pitäminen on hankalampaa, kun ollaan paljon menossa.
En jaksa omia eväitä pakata mukaan, kun riittää että vauvan ruuat huolehtii laukkuun.
Mutta en jaksa tästä ruokavaliosta stressata, mutta näin ylös kirjoitettuna näkee oikeasti kuinka paljon sitä herkkua ja vääränlaista ruokaa tuleekaan syötyä. Huh huh...

Me syödään todella vähän ulkona, mutta olen itse sillä linjalla, että silloin kun ulkona pääsee syömään niin aion kyllä syödä hyvin eli en laske kaloreita. Mutta jos useasti söisin, niin varmasti valitsisin terveellisiä vaihtoehtoja eli kasviksia, kanaa ja kalaa.

Itselläni kun tuo ensimmäinen päätavoite (58kg) on enää vain kilon päässä, niin ote tähän homaan alkaa herpaantua ja helpommin suon itselleni löysiä päiviä. Ja siksi taas tässä kilossa junnataan viikkoja. Tiedän, että jos tsemppaisin niin olisin pian jo tavoitteessa, mutta se vaatii tahdonvoimaa. Eli minusta tässä lopussa tämä laihdutus on aika hankalaa
 
Viimeksi muokattu:
Heippa,

viikko taas hurahtanut, ja tässä tiistaisia tuloksia:

Pituus: 175 cm
Lähtöpaino 13.4.2012: 80,5 kg
Painon muutos 5 pvässä: -1,1 kg
Paino nyt: 74,3 kg
Muutos yhteensä: -6,2 kg
Tavoite: 66 kg
Matkaa tavoitteeseen: aika paljon

Aika uskomatonta tämä pudotustahti! Tää tuntuu tapahtuvan vähän liian nopeasti jotenkin, pää ei oikein pysy mukana.. Mutta heinäkuussa lomien aikaan luulen, että suosiolla hiljennän tahtia, koska kuten Mantakin sanoi, on aika vaikea kovin tarkkana olla näissä omissa ruoissaan. Heinäkuussa tyytyisin 0,5 kg pudotukseen kahdessa viikossa, eli ehkäpä punnailen itseni vain 2 viikon välein.

Juliav, kyllä meillä jokaisella on epäilemättä omat ongelmamme, joiden takia täällä itsemme kanssa kamppailemme, ja varmasti jokaisella on myös omat hyvät puolensa, joita ei välttämättä itse osaa edes nähdä. Mutta kiitos kauniista sanoista :heart: Mun jalat on kyllä kaikkea muuta kuin sirot, mulla on eri paria ylä- ja alakroppa :| Se tuottaa ongelmia vaateostoksilla, mutta sehän ei toki ratkea laihduttamalla..

Oon kyllä niin tyytyväinen tähän tuloksentekemiseen, ja siihen addiktoituu siinä määrin, että on vaikea pistää mitään pientäkään herkkupalaa suuhun, ja siinä vaiheessa tiedän, että ruuvi on vääntynyt liian tiukalle ja se kostautuu vielä. Eli yritän palauttaa homman paremmille raiteille, että toisinaan voisi hyvällä omalla tunnolla ottaa jotain herkkuja, muutenkin kuin herkkupäivänä.

Palkinto siintää perjantaissa, jolloin lähdetään isolla porukalla käymään laivalla, ja silloin ei kyllä siidereiden kaloreita lasketa :whistle: Tiukista juomista ja makeista likööreistä toki pysyttelen erossa. Palaillaan siis taas ensi viikolla ja katsotaan, mitä on tapahtunut :O

Keep it going...
 
Mies nousi ylös aamulla lasten kanssa ja minä sain nukkua yhdeksään, eikä vielä silloinkaan olisi jaksanut nousta sängystä. Liekkö univelkoja. Siksi aamupalaksi en jaksanut puuroja keitellä.

Päivän ruokia:
Aamupala: fazerin juustosämpylä juustolla ja kurkulla +kahvia
Lounas: Toffee tuutti, maalaisleipää kylmän Uunilohen kanssa.
välipala: vadelma rahkaa +kahvia
Ja lupaan että iltapalana on..
Iltapala: Rahkaa+ mehukeittoa 150g

Tänään ollaan oltu aamupäivä kokonaan ulkona. Käväistiin leikkikentällä ja mattopyykillä ja silleen, joten ei kauheasti nälkä ole vaivannut.
 
Terveisiä lomalta! :p mukavaa oli ja en muistanu ahmia herkkujakaan :rolleyes:

Viimeksi paino ollut 77,4 ja nyt 76 :D
jatketaan.

muoks. ai joo.. olinhan 1kg plussallakin, kun sivua ylemmäs lukasin eli kivastihan tippunut kuitenkin.
 
Viimeksi muokattu:
Tänään syönyt:
Aamupala: kaurapuuro voisilmällä(beceliä),kahvia, raejuustoa 100g
Lounas: Sämpylä, juustoa, naudanleikettä ja tomaattia
Välipala: -
Päivällinen: herne-maissi-paprikaa 200g, kanaa 100g, raejuustoa +kahvia
Iltapala jäljellä

Minun on pitänyt aamusta saakka mennä salille, mutta tuntuu että kaikkien muiden tarpeet menee aina minun toiveiden edelle. Nyt tässä odottelen miestä kotiin, joka lähti kaverinsa kanssa ajelulle ja kerään positiivista mieltä, jos tässä vielä salille tai lenkille löytyisi intoa!
Pakasteessa houkuttelee uunipizza kaloreineen, kun harmittaa niin...
 
Eilen päätin taas ottaa itseäni niskasta kiinni ja jatkaa orjallisesti dieettiä.
Elokuussa palaan töihin ja siihen mennessä vielä 3kg olisi kiva karistaa. Enempään en ehkä pysty.
Hyvästi jäätelöt ja muut herkut, johan sitä herkuteltiinkin tälle kesälle.

Tänään juostiin miehen kanssa cooperin testi. Minä sain tulokseksi 2300m ja kuntotasona se oli hyvä. Erinomainen olisi vaatinut 2500m tuloksen, mutta ensivuonna voin aina parantaa tulosta.

Punnitsen itseni vasta huomenna. Aamulla kävin kyllä puntarilla, mutta en kirjannut tulosta heti ylös. Oli kiirus lähteä ajelemaan siskon luo, joten se siinä lähtö hötäkässä unohtu. Piti vauvan ruuat pakata ja omatkin ruuat punnita ja mukaan.

Muut siellä päättivät tilata pizzaa ja siinä minä ruokapöydässä vedin herneitä ja uunilohta nassuun pizzan haistessa nenään. No selvisin siitä haasteesta hyvin. Ei sortumisia tänään.
 
Hmm, päivää vailla pari viikkoa mennyt ja paino ei ole kummemmin liikahtanut. Varmaankin johtuu viime viikkoisesta herkuttelusta... joo-o, meni kumminkin useamman päivän puolelle herkuttelu sen yhden päivän sijasta. :D Katsotaan ensi viikolla miten paino muuttunut.
 
Huomenta,

mulla täällä homma prakailee tosi pahasti.. Sunnuntai oli vaikea päivä, ja pitkästä aikaa otin muutaman palan suklaata, mutta eilen se hankala päivä sit olikin, koska paino näytti maanantaiaamuna niin pelottavia lukemia. Pullahiilareita tuli vedettyä lounaalla ihan ihan liikaa, sitten loppupäivänä liikaa pähkinöitä :( Meinasin heittää koko homman plörinäksi ja sortua herkkukaapin sokeriherkkuihin pahemman kerran. Se oli haastavin päivä koko dieetin aikana :( Kuitenkin kalorit jäi varmaan johonkin 2500-2700 kaloriin hiilareista huolimatta ja siis pahalta repsahdukselta vältyttiin. Ajattelin, että jättäisin viikon punnituksen väliin, mutta kyllä mä sit kuitenkin menin vaa'alle..:

Pituus: 175 cm
Lähtöpaino 13.4.2012: 80,5 kg
Painon muutos 5 pvässä: +0,2 kg
Paino nyt: 74,5 kg
Muutos yhteensä: -6,0 kg
Tavoite: 66 kg
Matkaa tavoitteeseen: aika paljon

Siispä ekan kerran tuli plussaa tän projektin aikana, eikä se juuri mieltä ylennä :( Olenkin hieman huomannut pientä höllääntymistä laihdutusmoraalissani, "kun on mennyt vähän liian hyvin". Nyt kuitenkin olen taas jalat maassa ja tiedän, että seuraavat kaksi möksäviikonloppua eri porukoilla ja omine herkkuineen tulevat olemaan tosi haastavia. Pakko pitää tiukka linja. Herkkupäivä siintää heinäkuun 6. päivänä - sen ajatuksen voimalla mennään.

Oli kyllä tosi siisti biletysristeily kavereiden kanssa, mutta sen jälkeinen väsy/masennus lienee syy tähän pieneen notkahdukseen. Nyt kuitenkin tuntuu, että tästä jatketaan hyvällä motivaatiolla! Ja uudet reissut on toki jo suunnitteilla.

Nyt urheilemaan!
 
Aargh! En jaksanut odottaa ja menin sitten vaa'alle :D Tosi ihanaa nähdä taas uusi numero. =)

Lähtöpaino: 63kg
Paino nyt: 56,6kg
Painoa tippunut 2 viikossa: -0,6kg
Pudotusta yhteensä: -6,4kg
Tavoite: 50kg

Painoin tämän verran joskus viime syksynä. Vielä kun pääsisi toissa kevään lukemiin eli 51-52kg.. oikein jännittää ajatus. :D Taitaa pari kuukautta vielä mennä, tai muutama kuukausi.
 

Yhteistyössä