!! ** Tahdomme Laihtua 2011 ** !!

Heissan,
Puntarilla käyty ja mukavat lukemat odotti

Alkupaino(9.1.2012): 66,9kg
Paino nyt: 55,9kg
Pudotusta: -1,3kg
Pudotusta yhteensä: 11kg
Tavoite: 54kg
Matkaa tavoitteeseen 1,9kg

Oon nyt pitänyt yhen herkkupäivän viikossa ja se tuntuu olevan mulle paras. Jos teen totaalikiellon niin tuntuu, että koko ajan tekis mieli jotain. Mutta kun tiiän saavani kerran viikossa mitä vain niin helpommin pysyy mieliteot muun viikkoa poissa. :)

Liikuntaa tulee mullakin harrastettua 3-4krt viikossa. Se tuntuu sopivalta.

Niin hidasta ja kömpelöä näpytellä tällä tabletilla, etten jaksa pidempään kirjotella.
Ilmoitelkaahan muutkin itsestänne :) Onnittelut Veronalle pudotuksesta!
 
Heipat,

viikon lukema oli hiukkasen huono, mutta alaspäin..

Pituus: 175 cm
Lähtöpaino 13.4.2012: 80,5 kg
Painon muutos viikossa: -0,1 kg
Paino nyt: 72,9 kg
Muutos yhteensä: -7,6 kg
Tavoite: 66 kg
Matkaa tavoitteeseen: aika paljon

Käyn päivittäin vaa'alla, eikä tuo päivän lukema huoleta ollenkaan :) sen verran matalalla ollaan jo viikon aikana käyty. Ensi viikoksi kunnon tiputusta tavoitteeksi!

Kiva lukea sattsun kuulumisia. Toivottavasti muitakin ilmaantuu pian linjoille. Vertaistukea kaivataan!!
 
Nyt mokasin eilen.. Herkkulakko katkesi, kun vielä oli tarkoitus reilu pari viikkoa sinnitellä. Eilen tuli sit herkuteltua vaiks mitä.. Irtiksiä, munkkia, jädeä...... :( No ei mitään, nyt nollataan ja unohdetaan eilinen ja tehdään tästä ja tätä seuraavasta hetkestä mahdollisimman hyvä oikeilla valinnoilla. Sitä olen jo suorittanutkin eilisillasta lähtien, hikoilu tekee hyvää :D

Mutta joo, nyt on tuskin mitään odotettavaa punnituspäivälle sittenkään.. :'( Mutta ehkä sitten seuraavalla viikolla..
 
Verona, tiedän niin ton tunteen..kun on repsahtanut vakaista aikeista huolimatta! Mutta ei muuta kuin nollaa tilanteen ja jatkaa uudestaan. Ei se laihdutus siihen kaadu onneksi.

Veikkaan ite, että paino ei oo laskenut yhtään tällä viikolla. Pikemminkin voinut nousta. Herkkuihin en oo kyllä nyt sortunut, mutta muuten tullut syötyä liikaa. Sellasta turhanpäivästä napostelua :-/
No, katotaan mitä vaaka sitten sanoo.

Missäs muut? Oottehan vielä mukana!?
 
Nyt täytyy taas tehdä tunnustuksia, oon hölmöillyt tässä useampana päivänä.. Heti, kun elämässä menee asiat **tuilleen, en jaksa tsempata yhtään, vaan pyyhe lentää kehään :( Mut nyt sai riittää tää itsesäälissä rypeminen, ja homma otetaan taas hanskaan ja hanskat takas käteen! Nyt lähetään haastaa itseään ihan kunnolla ja vedetään reilu viikko Jutan rasvanpolttodieetin mukaisesti, pilkuntarkasti. Eli seuraavat 9 päivää priorisoin syömisen, muut jutut saa mennä sen ehdoilla! Lähteekö joku haasteeseen messiin?

Aamiainen

45g kaurahiutale
100g raejuusto, rasvaton
150g mehukeitto, sokeroimaton / 100g pakastemarjoja
+Fast Omega3 2kpl

Lounas

100g kana / 100g naudanliha max 10% / 100g kala
50g kananmunanvalkuainen / 25g raejuusto, rasvaton
200g vihanneksia vapaavalinnaisesti
10g oliiviöljy

Välipala

1kpl Pro-Fx lo-carp bar / 40g Fast Dietmix / 250g maitorahka + 100g pakastemarjoja

Päivällinen

100g kana / 100g naudanliha max 10% / 100g kala
40g riisi / 40g pasta / 170g peruna / Real-täysjyväleipä 2 viipaletta
200g vihanneksia vapaavalinnaisesti

Iltapala

250g maitorahka / 150g raejuusto, rasvaton
150g mehukeitto, sokeroimaton / 100g pakastemarjoja
10g vehnälese
+Fast Omega3 2kpl

Palataan viikon kuluttua punnituksen merkeissä. Tuskin suurta pudotusta viime viikkoon on odotettavissa hölmöilyjen seurauksena :ashamed:

PRKL, tästä pidetään kiinni! En anna ikinä itelleni anteeksi, jos tästä nyt lipsun, tippaakaan.
 
Ja täällä taas. Kolmas päivä tätä ruokavaliota on lähtenyt aamupuurolla käyntiin. Tää puuro kyllä tökkii jo nyt. Muut ateriat on ihan ok, vaikkakin melko vähän tässä tulee kaloreita, eli nälkää täällä jonkin verran nähdään. Nuo ateriat on suht pelkistettyjä, eli se on se liha ja kasvikset, ei mitään höystöjä siihen kylkiäisiksi. Eli vähän ns. tylsää ruokaa.. Pakko tätä nyt kuitenkin on vielä viikon verran jatkaa, kun tuli itselleen luvattua. Todellakin, tää hoidetaan kunnialla loppuun. Ainakin nesteet tuntuu lähteneen aika tehokkaasti liikkeelle. Mitähän muuta..

Mitäs muille kuuluu?
 
Taasen on viikko vierähtänyt tähän punnituspäivään.. Toisinaan tiistaita odottaa kauhulla, toisinaan innolla :)

Tulokset:

Pituus: 175 cm
Lähtöpaino 13.4.2012: 80,5 kg (3 vkoa synnytyksestä)
Paino nyt: 71,1 kg
Painon muutos 2 viikossa: -1,8 kg
Muutos yhteensä: -9,4 kg
Tavoite: 66 kg
Matkaa tavoitteeseen: aika paljon

JIHUUUUUUU!!! Aivan hurja pudotus - koska viikko sitten paino oli herkuttelujen jäljiltä 3,5 kg korkeammalla!! Tää on niiiiiin siistiä ja addictoivaa! Mutta täytyy sanoa, että aivan kamala viikko on takana, kun uhrasin itseni tuolle gofatgo-rasvanpolttodieetille. Ja tätä vielä pari päivää mennään, kuten on päätetty. Kyllä joudun nälkää tässä näkemään, mikä näkyy kyllä vaa'allakin - ja epäilemättä tuo tulos on hiukan turhan alakanttiin, koska sen verran pienillä energioilla on menty. Hiilarivarastot kun taasen täyttyvät, niin se näkynee ensi viikolla vaa'allakin, ikävä kyllä. Mutta siihen pitää vaan varautua. Ja aion todellakin pitää herkkupäivän perjantaina, sitä odotellessa ;)

Tällä kertaa siis hyviä uutisia, ja kohta ollaan raskautta edeltävissä lukemissa. Mutta eihän se homma siihen lopu, vaan tavoitellaan tuota 66 kiloa. Katsotaan, onko se käytännössä fiksusti mahdollista.

Ensi viikkoon! Jos silloin saan pidettyä painon suht lähellä tämänviikkoista lukemaa eikä paljoa ylempänä, olen tyytyväinen. Hiljaa hyvä tulee! Heti, kun olen omaksunut sen asenteen, on alkanut tulla tulosta. :rolleyes:
 
Täällä taas! Aikamoista sairastelua ollut sekä itellä että lapsilla, ei oo oikein jaksanut aatella laihdutusta. Nyt teen sellasen, että oon ainakin marraskuun alkupuolelle niin, etten piä herkkupäivää ollenkaan. Tuntuu, että kun pitää, niin paino pyörii koko ajan samassa ja ei oikein laske. Jos sais nyt laskettua herkuttomalla ruokavaliolla sen sinne 54kg hujakoille ja sitten pitäis sen yhen herkkupäivän viikossa. Jos se paino sitten pysyis suunnilleen siinä 54ssä. Eli nyt ei herkuttelua ja lupaan ilmoittaa painoni joka lauantai tänne! Katon huomenaamuna painon kun en nyt ihan tarkkaan tiiä mitä se taas on.

Hienosti Verona paino pudonnut sulla! Lupaan käydä täällä vähän aktiivisemmin, ettei tarvi ihan yksinpuhelua harrastaa :) Kiva jos tulis muitakin taas mukaan.
 
No enpäs taas muistanut puntarilla käydä ennen aamupalaa..syömisen jälkeen paino oli 57,5kg, joten siinä 57kg paikkeilla se taitaa siis olla. Kattelin just kalenterista, että reilu 6vk on aikaa tuohon marraskuun alkupuolelle, johon asti meinaan siis ainakin olla herkuttomalla kokonaan.

Tuo vähän alle 60kg taitais olla sellanen mun "elimistön oma paino", jossa se mielellään pysyis. Sen oon painanut myös nuoruudessani ennen kuin intouduin sitten terveellisempään elämään ja liikuntaan. Raskaudet on tuonut sitten siihen lisäkiloja niin, että paino oli välillä jopa yli 70kg. Mun oma "hyvänolonpaino" on siinä 54kg paikkeilla. Tuo lähes 60kg tuntuu liian painavalta ja koko ajan on sellanen makkarankuoreen pakattu olo :) 54 kilossa taas olo on oma ja sopiva, tuntuu kevyeltä liikkua ja vaatteet istuu nätisti päällä. Joten siksi se tavoitteena ja kokemuksesta siinä pysyy jos pitää 1-2 herkkupäivää viikossa ja muuten syö terveellisesti. Ja sellaistahan se elämäntapa pitääkin olla eikä niin, että joka päivä syö suklaata ja kaikenlaisia herkkuja.

Sen muuten huomaa, kun syö harvemmin makeaa, että miten paljon se oikeesti väsyttää. Yleensä aina herkkupäivinä olo on ollut tosi huono ja väsynyt. Kun taas säännöllisellä ja terveellisellä ruokailulla olo on niin hyvä ja energinen. Sen kun pitää mielessä, niin kannustaa elämään terveellisesti.

Tulikohan kuinka sekavaa sepustusta : / Tyttö höpöttelee vieressä koko ajan niin ei oo keskittyminen ihan 100% luokkaa :)

Mukavaa viikon alkua kaikille!
 
Moikka taas :)

Pitää tulla täältä hakemaan tukea!! Kirjottelin keväällä tässä ketjussa ja sain laihdutettua silloin n.10 kg (muistaakseni), yhteensä olen laihtunut 14 kg, paino on nyt noin 52+jotain. En vielä laita mittoja/punnituksia, koska jouduin syömään hurjan määrän lääkkeitä tulehdukseen ja siitä ilmeisesti tuli mieletön turvotus ja nestettä kerty melkein yhdessä yössä 3kg, silmätki oli ihan ku oisin itkeny koko yön!! En tule tänne tuon nestekertymän takia vaan koska hallitsematon herkuttelu on jäänyt päälle :( Herkut hallitsee minua enkä minä herkuttelua... Liikunnasta on tullut IHANA osa elämää ja harjoittelu puolimaratonille tsemppasi liikkumaan kesän ajan. Tulen lukemaan teidän kuulumisia paremmalla ajalla, nyt ei silmät pysy enää auki. Ilman tätä ryhmää en ois silloin onnistunut niin hyvin laihdutuksessa! Tsemppiä kaikille ja itsekuria myös niille joilta se meinaa hiipua ;)
 
Heipat,

täällä menee taasen to della heikosti. Herkkupäivä jäi päälle 1,5 vkoa sitten perjantaina ja jatkui sitten neljä päivää!! Sitten tuli hyviä päiviä väliin, mutta viikonloppuna taas lähti lapasesta totaalisesti. Ei puhuta mistään pikku herkuttelusta vaan se on sellaista "kuin viimeistä päivää herkuttelua" eikä se sittenkään jää viimeiseksi. Tänään on tsempattu hyvin, vaikka kaapit on täynnä kaikkia ylijäämäherkkuja tyttären eilisiltä synttärikekkereiltä. No, eilen niitä tulikin vedettyä niin, ettei pahemmin mieli ole niitä tehnytkään. Nyt täytyy miettiä vähän taas tätä hommaa, että mikä on järkevää ja mikä ei. Tuntuu, että tähän älyttömään aaltoliikkeeseen joudutaan silloin, kun arkiruokailut vedetään tosi tiukalle (huomaan, että muidenkin ruokavaliot täällä vaikuttaa melkoisen vähäenergisiltä..). Otan tässä nyt tällä viikolla muutaman tiukan päivän ja sitten palailen normisettiin, jolla on tulosta tullut aivan mainiosti, kunhan ne herkuttelut jättää about sikseen.

En tiedä taas, milloin uskallan käydä vaa'alla ja ensi tiistaina olen matkoilla, joten ehkäpä mennään tästä kaksi viikkoa etiäppäin, ja sitten voinee jo odotella samoja lukemia kuin edellisessä punnauksessa pari viikkoa sitten. Eli tavoitteet siihen puoleen kiloon viikossa, niin tuntuu menevän paremmin kuin "kaikkimullenyt"-meiningillä.

Nyt ei voi enää lipsua, ei voi! Kohta menee (taas) luottamus ja usko itseen ja tähän projektiin.. Pitäisi palautella mieliin sitä ajatusta, että millä valinnoilla saa optimaalisen hyvän olon itselleen?! Ei ainakaan tämän viikonlopun valinnoilla.. :x
 
Heipsan!
No, täälläpä tuntuu muillakin olevan joku herkkubuumi päällä. Mulla on mennyt ihan luvattoman huonosti! Mikä ihme tässä nyt on kun ei meinaa itsekuria olla ollenkaan! Eilen kun vetäisin farkut jalkaan niin tuntui niin tiukilta, ärsyttävää!!

NYT. Herkkulakko alkaa. Häät tulossa 4,5 viikon päästä ja mekko ei istu näillä vyötäröhötöillä. Uutta mekkoa en lähe ostamaan kun tuohon on kengät, laukku, takki ja kaikki. Joten, paino ON tiputtava kuukaudessa mahdollisimman paljon. Tavoitteena minimi -700g/vk.

Kuumetauti ollut monta päivää ja nyt kova flunssa, joten urheilu on unohdettava vielä joksikin aikaa. Sitäkin tiukemmin on sitten pidettävä huoli ruokavaliosta.

Tsemppiä Naiset!!
 
Puntarilla käyty ja paino 56,5kg. Nyt 4 viikkoa aikaa päästä siihen 54kiloon. Realistista on päästä, mutta vaatii tietenkin herkuista pois pysymistä. Olo on kyllä heti niin paljon parempi kun syö terveellisesti.

Nyt pitää mennä 2-vuotias pelastamaan omalta kitinältään :) kirjoitelkaahan muutkin kuulumisia :).

Mukavaa viikonlopun jatkoa kaikille!
 
Heipat taasen,

let us face the inevitable.. Vaikka olen hienosti tsemppaillut jo jonkin aikaa, uskalsin käydä tänään vasta vaa'alla eikä tulos ole kovin mairitteleva. Eli lisää on tullut reilusti viime virallisesta punnauksesta, mutta nyt suunta on selvästi alaspäin. Koitan nyt joka tiistai punnita, ja pitää tän homman näpeissä!!

Joka vuosi mulla on sama juttu. Alkusyksy on tosi haastavaa aikaa. Joulua kohden saan hienosti kasattua itteni ja joulun aikaan paino on yleensä melko kivoissa lukemissa (kunnes alkaa jouluherkuttelu...jota kyllä olen osannut vältellä hyvin jo pari vuotta :)). Tää pimeys ja sade on vaan niin masentavaa. Ei voi lähteä kävelylle ja tylsistyy sisällä..

Kiva kun sattsu on käynyt täällä - tsemppiä, pidä tiukka linja ja kerro, miten homma kehittyy.. Mitenkäs muilla menee?

Mä en nyt kiirehdi tän projektin kanssa. Siispä vaikka lisää on tullut kiloja parikin, ei se ole kuin pieni setback ja viivyttää hommaa vain parilla viikolla. Ei se oo niin vakavaa =)
 
No hei,

eilen väsymyksen siivittämänä mokasin koko päivän tosi pahasti. Mutta en masennu, koska ei tässä nyt ole mihinkään niin kiire. Jatkan tänään siitä, mihin lauantaina homma jäi, eli hyvään oloon, ja menen vaa'alle sitten kun tuntuu siltä. No stress.

Muut?
 
Huhuu! Olisi niin kiva kuulla teidän kuulumisia.

Täällä on eletty hyvin hyvin vaihtelevaa syksyä. On tää hassua, just kun luulee, että tää on "helppoa", niin johan homma lähtee puihin. Siis aika pahasti takapakkia tullut niin henkisesti kuin fyysisesti, mutta nyt tuntuu taasen vaihteeksi hyvältä ja suunta on mainio :D Kävin pitkästä aikaa tänään vaa'alla, ja vaikka matkaa on vielä aiempiin pohjalukemiin, niin hyvä on fiilis! Ja se on se pääasia, hyvä fiilis. Täytyisi kokoajan pitää se asia mielessä. Tätä tehdään sen takia, että on hyvä olo, ja että se paranee, kun painolasti kevenee :rolleyes:

Yritän nyt vältellä kaikkia extremevetoja - kyllä se vaan tuntuu olevan niin, että hiljaa hyvä tulee.
 
No moikka, viime viikon tiistain virallinen paino oli 70,4 kg!!!! :D Flunssa vei ruokahalut pariksi viikoksi, mikä siivitti tähän hyvään tulokseen, vihdoinkin ollaan taas back in the game. No nyt jouluna onkin tullut pari totaaliherkkupäivää enkä aio taas heti vaa'alle uskaltautuakaan, mutta tänän jos saisi homman taas raiteilleen, en usko että kovin montaa kiloa olisi otettu takkiin. Kun 70 kg menee rikki, olen niin taivaissa. Eli toivottavasti parin viikon sisään. Nyt vaan takaisin ruotuun joulusuklaiden mussutuksen jälkeen, niin kyllä se siitä!

Alunperin tavoite oli, että 66 kg olisi nyt jo saavutettu, mutta eipä tässä ole kiire. Siirretään tavoite maaliskuun 23.päivään. Kyllä siihenkin tavoitteeseen päästäkseen saa tehdä töitä, mutta onhan tuo täysin mahdollista. Silloin lapseni syntymästä on kulunut 1v, ja on hyvä aika olla voittanut taisto raskauskiloja vastaan ja vähän muitakin kiloja.. :) Eli näillä eväillä homma jatkuu, kova tsemppi päällä!

Pituus: 175 cm
Lähtöpaino 13.4.2012: 80,5 kg (3 vkoa synnytyksestä)
Paino nyt: 70,4 kg
Painon muutos 13 viikossa: -0,7 kg
Muutos yhteensä: -10,1 kg
Tavoite: 66 kg
Matkaa tavoitteeseen: aika paljon
 
Viimeksi muokattu:
Heissan hei,

todennäköisesti mä kirjoittelen täällä keskenäni, mutta olkoon tämä sitten vaikka päiväkirjaa itseni kanssa tai jotain. Tärkeintä tässä kai on, että jonnekin tulee raportoitua, pysyy homma paremmin hengissä.

Tänään oli tiistainen punnituspäivä, ja kun olen taas päässyt edellisistä lukemista eteenpäin, ajattelin päivitellä tänne ilouutisia.

Pituus: 175 cm
Lähtöpaino 13.4.2012: 80,5 kg (3 vkoa synnytyksestä)
Paino nyt: 69,8 kg
Painon muutos 5 viikossa: -0,6 kg
Muutos yhteensä: -10,7 kg
Tavoite: 66 kg
Matkaa tavoitteeseen: 3,8 kg

Siis tosiaankin, nyt on joulukilot karistettu ja vaaka näytti kuin näyttikin tänään alle 70 kg, mikä tuntuu olleen jotenkin henkisesti vaikea raja ylittää! Aivan mielettömän hieno on fiilis. Vaatteet löystyy ja askel kevenee, peilikuva miellyttää enemmän ja enemmän..kunhan ei miellytä liikaa. Siihen loppuu muuten kehitys, jos alkaa olla liian tyytyväinen itseensä. Mulla on ongelma-alueena nuo jenkkakahvat ja jos vyötä kiristää, makkarat sivuilla tulee vyön päälle yököttävästi. Siispä työsarkaa riittää.

Tänään oli aivan ihana päivä, palkitsin itseni astelemalla vuosikymmenen jälkeen Harnessille ja ottamalla uudestaan raskauksien ajan poissa olleen korun umpeutuneelle paikalle uuden napalävistyksen ja se on niin upeeeeeh! :D Niin odotan jo bikinikesää, että sitä pääsee ulkoiluttamaankin.

Tosiaankin, kuten tahdista huomaa, en pidä kiirettä. Voin sanoa syöväni melko tyydyttävästi ja herkuttelen kerran viikossa tai välillä useamminkin. Toki perus ruoka on tosi terveellistä mulla ja urheilen paljon. Mutta ei tämän tarvi olla mitään sellaista Jutta ja Superdiettausta, ellei ole kiire niiden tulosten kanssa. Itse vihdoin osaan ottaa iisisti ja tehdä tätä hitaasti. Ennen en osannut. Nyt tuntuu, että pää ehtii hyvin mukaan =)

Tavoitteeseeni on matkaa nelisen kiloa ja tavoiteaikaa on jäljellä kymmenisen viikkoa. Jos ei onnaa, sitten ei onnaa. Rauhassa mennään :saint:
 
Heippa!
Voisin tulla vierailemaan Sun "päiväkirjaan" :)
Painonpudotus alkoi 2pvä sitten ja pudotettavaa on aika reippaasti.. noin 23kg.. ja jos sinne pääsee niin vielä 5kg lisää:)

Eli tietoja..

Pituus: 185cm
Lähtöpaino: 98kg
Tavoite paino: 75kg (viimeksi sen painanut v. 2005)

Huh huh..

Nyt ekaa kertaa netistä vertaistukea olen hakemassa kun nyt tosiaan on tosi kyseessä. Kuopus on 6kk Eli raskauskiloja on osa ja osa omia kiloja. Ennen raskauttakin paino oli jo 88 eli 5kg enemmän kuin mun "normaali" paino. Eli se paino missä yleensä oon ilman diettejä yms.

Tsemppiä siis kaikille asian kanssa painiville!:)
 
Toi lähtöpaino on siis punnittu to 24.1.13.

Mä jo innolla ootan tulevaa viikkoa kun se ensimmäinen viikko on takana päin:)
Oon pyörinyt yö myöhään netissä kaikkea laihdutukseen liittyen lukemassa. Ja innostus vaan kasvaa.:)

VERONA82: Mikä sun dieetti tai laihdutus menetelmä on ollut? Oot jo aika lähellä tavoitetta:)
 
Heippa!

Viikonloppu takana kera laivareissun:O Kuten arvata saattaa, ihan ilman kaloreita ei sieltä selvitty.. noh.. se oli tiedossa.

Pituus: 185cm
Aloitus paino:(24.1.13) 98kg
Paino nyt:96,5kg
Muutos:1,5kg
Tavoite: 75kg
Matkaa tavoitteeseen:21,5kg


Inhottavaa kun jos on tarkoitus yksi päivä ottaa rennosti dieetin suhteen niin aina se venyy väh 3päiväiseksi lipsumiseksi. Miksi!!?
Miehellä löytyi taas selkärankaa enemmän ja hän piti sen vain siinä yhdessä päivässä.
No nyt taas katse eteenpäin. Välitavoitteeksi pitäisi jotain miettiä... hmm..
No 4.3.13 eli tasan 4vko päästä painon pitäisi olla 90kg..

Välitavoite: 90kg
Matkaa välitavoitteeseen: 6,5kg
Aika: 4vko
 
No hei taas! Heräisiköhän tämä ketju henkiin jos vähän puhaltaisi hehkuvia hiiliä.. :D Kyllä, täällä taas, sattuneesta syystä. Haetaan täältä tsemppiä kilojen karistamiseen - toivon saavani muista apuja ja henkistä tukea projektille - ehkä juuri Sinusta?? Palaan paremmalla ajalla..mutta täällä taas mennään..! :D
 
Huikeeta, en ole täällä pitämässä monologia! :) Täällä kiloja on.. hmm. en uskalla arvata, mutta varmaan noin 75. Ja 66 olisi edelleen se tavoite. En uskalla käydä vaa'alla pitkään aikaan, eli ehkä parin viikon kuluttua, jos on hyvä fiilis, menen vaa'alle. Päätin tänä aamuna, että nyt alkaa kuukauden totaalinen sokerilakko, ei mitään sokerista. Yritän myös vähentää cocis zeron juontia, sitä tulee usein juotua lounaalla useampikin lasillinen :(

Tsemppiä Elile sulle proggikseen! Tiedän kyllä tunteen, kun haluaisi kovasti tulla raskaaksi, mutta aina saa vain pettyä :( vaikkakin mulla se johtui muista syistä. Sulla on kyllä tosi hyvänkuuloinen vauhti päällä! Minkälaisin muutoksin/ruokavalioin olet tuollaista tulosta saanut aikaan?

Palailen ensi viikolla, toivotaan, että nyt homma lähtee hyville urille, sokerilakon siivittämänä =D
 
Olin itse sokerilakossa kuukauden ja nyt minun ei enaa tee mieli herkkuja juurikaan. Vaikka ostinkin yhtenä päivänä suklaata siitä ei tullut sellaista kauheaa "putkea", että seuraavanakin ja sitä seuraavanakin päivänä pitäisi taas ostaa, vaan pystyn helposti jatkamaan sokerintonta :) Sekös vasta onkin ihanaa.

Olen yrittänyt syödä 3 ruokaa päivässä, eli aamupala (jos lenkki niin sitä ennen banaani ja lenkin jälkeen aamupala) ja sitten ruoka ja iltapala. Tosin yleensä en syö noita ruokia kerralla vaan syön esimerkiksi lounaan osissa, hankala selittää :D Aloitin liikuntaharrastuksen viikko sitten, eli yritän käydä 3 kertaa viikossa 30min lenkillä aamuisin... EN ole kärsinyt nälkää ollenkaan mikä on hieno juttu.
 

Yhteistyössä